6 Μάρκετινγκ tips για ένα σαλόνι ομορφιάς

Σκέψου κάποιον που μόλις μετακόμισε σε μια νέα πόλη και ψάχνει για ένα σαλόνι ομορφιάς. Ως ιδιοκτήτης ενός, είναι κάτι που σίγουρα σε ενδιαφέρει. Αλλά με τόσο μεγάλο ανταγωνισμό εκεί έξω, μπορεί να είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις και να προσελκύσεις την προσοχή νέων πελατών. Γι’ αυτόν τον λόγο το μάρκετινγκ πρέπει να είναι μια από τις κορυφαίες προτεραιότητες σου.

 

1.Instagram

Τα social media είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσεις όνομα εκεί έξω, αλλά μπορεί να χρειαστεί πολύς χρόνος. Εάν πρέπει να αφιερωθείς σε κάποιο social media, τότε αυτό είναι το Instagram. Το Instagram είναι μια εξαιρετικά οπτική πλατφόρμα, καθιστώντας την τέλεια για το μάρκετινγκ που χρειάζεσαι. Δημοσίευσε φωτογραφίες των πελατών (με την άδειά τους, φυσικά) πριν και μετά από μια θεραπεία για να δείξεις την καταπληκτική δουλειά στα μαλλιά ή το μακιγιάζ τους.

Ενθάρρυνε τους ίδιους τους πελάτες να δημοσιεύουν εικόνες. Δημιούργησε το δικό σου #hashtag και εκτύπωσε ένα αυτοκόλλητο για να τοποθετήσεις τους καθρέφτες. Οι πελάτες μπορούν να βγάλουν μια selfie στον καθρέφτη ενώ είναι καθισμένοι στην καρέκλα και να μοιραστούν το νέο στυλ τους με τους followers στο Instagram, κάνοντας σε tag στη λεζάντα. Αυτό σε βοηθά να θέσεις την επιχείρηση σου μπροστά σ’ ένα νέο κοινό.

 

2.Pinterest

Ένα ακόμη κατά βάση οπτικό social media είναι το Pinterest. Το κοινό του αποτελείται κυρίως από γυναίκες και οι χρήστες πηγαίνουν συχνά στην πλατφόρμα για να αναζητήσουν έμπνευση για χτενίσματα ή συμβουλές μακιγιάζ. Δημιούργησε τον δικό σου λογαριασμό και αρχίστε να ποστάρεις τα στυλ που σε εμπνέουν, φωτογραφίες των υπαλλήλων σου και πριν και μετά τις φωτογραφίες των πελατών. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείς ένα περιεχόμενο που οι χρήστες θέλουν να παρακολουθούν και να δημιουργείς μια αίσθηση στυλ και ακεραιότητας γύρω από το brand σου.

 

3.SMS μάρκετινγκ

Είναι συνηθισμένη πρακτική για τα ινστιτούτα αισθητικής να στέλνουν αυτοματοποιημένες υπενθυμίσεις ραντεβού στους πελάτες τους μέσω γραπτού μηνύματος. Αν το κάνεις αυτό, τότε θα πρέπει να έχεις τους αριθμούς κινητών τηλεφώνων των πελατών και την άδεια να επικοινωνήσεις μαζί τους.

Μπορείς να το αξιοποιήσεις στο έπακρο με την αποστολή μηνυμάτων μάρκετινγκ. Στείλε τις τελευταίες προσφορές ή διαθεσιμότητα ραντεβού για να ενθαρρύνεις τους πελάτες να κλείσουν ραντεβού.

6 Μάρκετινγκ tips για ένα σαλόνι ομορφιάς 1

 

4.Κάρτες ραντεβού

Όταν ένας πελάτης κλείνει ένα ραντεβού στο κατάστημα, πιθανόν του δίνεις μια κάρτα με τα στοιχεία του ραντεβού σε αυτή. Θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις αυτή την κάρτα ραντεβού για να προωθήσεις την επιχείρησή σου. Δεν υπάρχει πολύς χώρος, αλλά μπορείς να εκτυπώσεις τα social media στο πίσω μέρος. Μπορείς επίσης να εκτυπώσεις μια μοναδική προσφορά στο πίσω μέρος, όπως 20% στην επόμενης συνάντηση με τον κωδικό της κάρτας, αν κάνουν κάνουν online κράτηση. Αυτό θα ενισχύσει τη διατήρηση των πελατών και θα σε βοηθήσει να περιορίσεις το φόρτο εργασίας.

 

5.Γράψε σε κάποιο blog 

Υπάρχουν πολλές δημοφιλείς δημοσιεύσεις ομορφιάς και lifestyle online. Εάν δεν έχεις αρκετό χρόνο να δημιουργήσεις το δικό σου blog με τακτικές ενημερώσεις περιεχομένου, δοκίμασε να γράψεις μερικά άρθρα και να τα δημοσιεύσεις σε κάποιον από τους δημοφιλείς ιστότοπους ομορφιάς με ένα link με την επιχείρησή σου και συνημμένο το όνομά της. Αυτό θα σε εκθέσει σ’ ένα τεράστιο νέο και σχετικό κοινό και θα “βελτιώσει” το προφίλ σου, ώστε να προσελκύσεις νέους πελάτες.

 

6.Διαγωνισμοί στο Facebook

Εάν έχεις σελίδα στο Facebook, οι διαγωνισμοί είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κερδίσεις περισσότερους followers. Πρόσφερε ένα πολυπόθητο βραβείο, όπως το 50% στο επόμενο ραντεβού ή ένα δωρεάν προϊόν, το οποίο θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν αν πατήσουν like και κάνουν share τη σελίδα σου. Στο κάτω κάτω, όλοι αγαπούν μια έκπτωση! Διαγωνισμοί όπως αυτός θα αυξήσουν τους followers και θα δημιουργήσουν θόρυβο γύρω απ’ το όνομα σου.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να γίνεις δημιουργικός, όταν πρόκειται για μάρκετινγκ. Δείξε τα υπέροχα στυλ που δημιουργείς μέσω των social media, χρησιμοποίησε καινοτόμα κανάλια μάρκετινγκ και δημοσιεύσεις σε blog για να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες.