6 Tips για μια επιτυχημένη remarketing καμπάνια

6 Tips για μια επιτυχημένη remarketing καμπάνια 1

Ποιος έχει περισσότερες πιθανότητες να γίνει ένας πελάτης που πληρώνει – ένας τυχαίος χρήστης που ψάχνει για συναφή προϊόντα και υπηρεσίες ή κάποιος που ήταν ένα cliclk μακριά από την αγορά; Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι η αιτία που το επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι ένα τόσο ισχυρό εργαλείο στο Google AdWords.

Οι πιθανότητες να σημειώσεις μετατροπές (και να βελτιώσεις την απόδοση της επένδυσής σου) αυξάνονται σημαντικά μεταξύ των αγοραστών, που έχουν ήδη επιβεβαιώσει τον ενδιαφέρον τους.

Η δημιουργία καμπανιών επαναληπτικού μάρκετινγκ είναι εύκολη και αρκετά απλή. Αλλά όπως και κάθε άλλη πτυχή της online διαφήμισης, δεν θα αποκομίσεις τα μέγιστα, εκτός και εάν δώσεις ιδιαίτερη προσοχή στις λεπτομέρειες.

Διάβασε παρακάτω έξι συμβουλές για την τόνωση της επιτυχίας του remarketing:

1.Ξεκίνα με κορυφαίες καμπάνιες

Μια αποτυχημένη καμπάνια remarketing θα μπορούσε να αυξήσει σημαντικά το κόστος του AdWords. Για την καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI) εστίασε στις καμπάνιες με τις καλύτερες επιδόσεις.

Αυτό είναι το ευκολότερο πράγμα που μπορείς να κάνεις, επειδή γνωρίζεις ότι η προσφορά ήδη λειτουργεί και είναι απλώς θέμα περαιτέρω πίεσης, ώστε να επιτευχθούν οι μετατροπές. Στη συνέχεια, μόλις αποκτήσεις περισσότερη εμπειρία, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και άλλες καμπάνιες στο λογαριασμό σου.

2.Μην φοβάσαι να ανταγωνιστείς επιθετικά

Μια μελέτη Wordstream διαπίστωσε ότι, αν και τα ποσοστά click-μέσω επαναληπτικού μάρκετινγκ μειώθηκαν με την πάροδο του χρόνου, τα ποσοστά μετατροπής σχεδόν διπλασιάστηκαν στους αγοραστές που είδαν κάτι δύο φορές!ι Αξίζει λοιπόν να προσφέρεις περισσότερα, από αυτά που θα πληρώσεις για τυπικές διαφημίσεις.

Θυμήσου ότι με το επαναληπτικό μάρκετινγκ προβάλλεις τις διαφημίσεις σε δυνητικούς πελάτες, που έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για το προϊόν ή την υπηρεσία σου. Αυτό τείνει να οδηγήσει σε υψηλότερες τιμές μετατροπής και χαμηλότερο κόστος ανά πώληση.

Φυσικά, δεν χρειάζεται όλοι οι επισκέπτες μιας ιστοσελίδας να αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο. Προτεραιότητα και πιο επιθετική προσφορά θα γίνεται για επισκέπτες που έφτασαν λίγο πιο κοντά στην αγορά. Για παράδειγμα, ένας επισκέπτης που έφτασε στη φόρμα παραγγελίας και στη συνέχεια έφυγε είναι πιθανότερο να μετατραπεί μέσω του επαναληπτικού μάρκετινγκ, παρά ένας επισκέπτης που εγκατέλειψε τον ιστότοπο μετά την ανάγνωση μίας μόνο σελίδας.

3.Τρέξε καμπάνιες επαναληπτικού μάρκετινγκ για τους υπάρχοντες πελάτες

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι καταπληκτικό για να συνδεθείς με τους ενδιαφερόμενους αγοραστές, αλλά μην ξεχνάς τους πραγματικούς πελάτες. Μπορείς να στοχεύσεις σε συγκεκριμένα άτομα που έχουν κάνει αγορές στο παρελθόν ή έχουν ζητήσει περισσότερες πληροφορίες. Τρέξε προσαρμοσμένες καμπάνιες που διαφημίζουν νέα αγαθά και υπηρεσίες.

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να ενημερώσεις τους υπάρχοντες πελάτες σχετικά με τις πωλήσεις, τις εκπτώσεις και άλλες ειδικές προσφορές. Αυτές οι καμπάνιες είναι πιο πιθανό να αντηχούν σε ανθρώπους, που έχουν ήδη εμπιστοσύνη στην επιχείρησή σου.

4. Επωφελήσου από τις συνήθεις λέξεις-κλειδιά

Οι όροι ευρείας αντιστοίχισης συχνά εμφανίζονται ως ο «κρυπτονίτης» των λιστών λέξεων-κλειδιών. Είναι ασαφείς και μη συγκεκριμένες. Θα σου φέρουν μεγαλύτερη κυκλοφορία φθηνότερα, αλλά ένα καλό κομμάτι της, δεν θα είναι αγοραστές που πραγματικά ενδιαφέρονται για το brand σου.

Εκτός και αν είναι μια καμπάνια επαναληπτικού μάρκετινγκ!

Οι λέξεις-κλειδιά ευρείας αντιστοίχισης δουλεύουν φανταστικά στο επαναληπτικό μάρκετινγκ, επειδή στοχεύουν μόνο στους ενδιαφερόμενους αγοραστές. Για παράδειγμα, εάν έχεις μια επιχείρηση ελαιοχρωματισμού κανονικά δεν θα θέλες να χρησιμοποιήσεις το «χρώμα» ως λέξη-κλειδί, επειδή θα είχες μεγάλος ποσοστό μη σχετικής επισκεψιμότητας από άλλες αναζητήσεις. (Οι κορυφαίες σχετικές αναζητήσεις για το «paint» στο Google περιλαμβάνουν τα «paint games», «paint Microsoft» και «app paint»).

Ωστόσο, εάν στοχεύσεις σε άτομα που έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον για την επιχείρησή σου, τότε δεν χρειάζεται να ανησυχείς τόσο πολύ αν θα σε βρουν ξανά με μια σχετική με το χρώμα αναζήτηση – ακόμα κι αν δεν είναι απολύτως σχετική.

Η αξιοποίηση φθηνότερων λέξεων-κλειδιών ευρείας αντιστοίχισης, μπορεί να κερδίσει τους αγοραστές πιο γρήγορα και με μειωμένο κόστος.

5.Πρόσφερε ειδικές εκπτώσεις σ’ αυτούς που εγκαταλείπουν το καλάθι αγορών

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι εγκαταλείπουν τις ιστοσελίδες, χωρίς να αγοράζουν ό, τι είναι στα καροτσάκια τους. Μερικές φορές απλά είναι απασχολημένοι ή κάτι άλλο αποσπά την προσοχή τους. Όποια και αν είναι η αιτία, αυτοί οι άνθρωποι ήταν πολύ κοντά από ένα γρήγορο checkout και μια πραγματική αγορά.

Χάρη στο επαναληπτικό μάρκετινγκ, μπορείς να στοχεύσεις συγκεκριμένες διαφημίσεις που απευθύνονται μόνο σ’ αυτούς. Γιατί να μην τους παροτρύνεις να τελειώσουν ό, τι ξεκίνησαν προσφέροντάς τους ένα ελκυστικό κουπόνι;

6.Μην βομβαρδίζεις με διαφημίσεις τους αγοραστές

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την εμπλοκή σου με τους ενδιαφερόμενους αγοραστές, αλλά βάλε για μια στιγμή τον εαυτό σου στην θέση του καταναλωτή. Τι νιώθεις όταν βομβαρδίζεσαι με τις ίδιες διαφημίσεις είτε online, είτε τηλεοπτικά; Μάλλον δεν σου αρέσει. Ούτε στο κοινό σου.

Ευτυχώς, μπορείς να αποφύγεις αυτό, προσαρμόζοντας τις ρυθμίσεις διάρκειας και ανώτατης συχνότητας στις καμπάνιες επαναληπτικού μάρκετινγκ. Η διάρκεια αντιστοιχεί με το διάστημα που οι διαφημίσεις σου ακολουθούν κάθε αγοραστή. Με το ανώτατο όριο συχνότητας, μπορείς να ορίσεις πόσες φορές ένα άτομο βλέπει τις διαφημίσεις επαναληπτικού μάρκετινγκ ανά ημέρα, εβδομάδα ή μήνα.

Συμπέρασμα

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι ένα ισχυρό εργαλείο για να τοποθετήσεις τις διαφημίσεις μπροστά στους αγοραστές, οι οποίοι γνωρίζεις ήδη ότι ενδιαφέρονται για αυτό που πουλάς. Η άμεση επικοινωνία με αυτούς τους δυνητικούς πελάτες αποτελεί ένα τεράστιο πλεονέκτημα και αυτό αντικατοπτρίζεται από υψηλότερες αναλογίες CTR και ποσοστά μετατροπής στις καμπανιών επαναληπτικού μάρκετινγκ.

Ωστόσο, το επαναληπτικό μάρκετινγκ δεν εγγυάται ότι θα λειτουργήσει χωρίς τις σωστές τεχνικές βελτιστοποίησης, τις οποίες εξετάσαμε σε αυτήν την ανάρτηση. Ακολούθησε αυτές τις συμβουλές και θα είσαι σε καλό δρόμο για να επανασυνδεθείς με τους αγοραστές, που είναι ήδη κοντά στο να γίνουν πελάτες σου.