Είναι γνωστό ότι χειμώνα-καλοκαίρι- ένα κέντρο αισθητικής μπορεί να προσελκύσει κόσμο εξίσου το ίδιο! Για να το καταφέρει αυτό, όμως, δεν αρκεί μόνο μια καλή τοποθεσία ή η παροχή τρομερά εξειδικευμένων υπηρεσιών… χρειάζεται και το κατάλληλο marketing! Ως ιδιοκτήτης ενός κέντρου αισθητικής, θέλεις το όνομα της επιχείρησής σου να εμφανίζεται σε κάθε πιθανό πελάτη. Ωστόσο, με τόσο μεγάλο ανταγωνισμό εκεί έξω, μπορεί να είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις και να προσελκύσεις το ενδιαφέρον. Σήμερα, μπορείς να νιώσεις τυχερός, αφού οι experts μας μοιράζονται μαζί σου χρήσιμα tips για να λάμψεις!
1. Social media Content – Social Media & Ads
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διαφημίσεις το brand σου είναι μέσω των social media. Εάν πρέπει να αφιερώσεις περισσότερο χρόνο σε κάποιο κοινωνικό μέσο, τότε αυτό είναι αναμφισβήτητα το Instagram, αλλά και το Pinterest. Αποτελούν δύο εξαιρετικά οπτικές πλατφόρμες, καθιστώντας τες, ιδανικές για το marketing που χρειάζεσαι. Δημοσίευσε φωτογραφίες των πελατών (με την άδειά τους, φυσικά) πριν και μετά από μια συνεδρία για να δείξεις την αλλαγή ή τη βελτίωση στα μαλλιά, το μακιγιάζ, τα άκρα ή την επιδερμίδα τους.
Από την άλλη το Pinterest χρησιμοποιείται κυρίως για λήψη ιδεών από την εσωτερική διακόσμηση του σπιτιού μέχρι το επόμενο μανικιούρ ή χτένισμα. Χρησιμοποίησέ το προς όφελός σου, δημοσιεύοντας υλικό με τη δουλειά της ομάδας σου. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείς ένα περιεχόμενο που οι χρήστες θέλουν να παρακολουθούν και πολύ πιθανόν, αν τους αρέσει, να δοκιμάσουν να σε επισκεφτούν, αφού τους παρέχεις μια αίσθηση στυλ και ακεραιότητας γύρω από το brand σου.
Ενθάρρυνε τους ίδιους τους πελάτες να δημοσιεύουν εικόνες και βίντεο με τη δουλειά σου, κάνοντάς σε tag μέσω του λογαριασμού σου ή του #hashtag που έχεις δημιουργήσει για την επιχείρησή σου. Αυτό σε βοηθά να συστήσεις την επιχείρησή σου σ’ ένα νέο κοινό.
Μπορείς ακόμη να τρέξεις διαφημίσεις στα social media και στη Google ώστε να προβληθείς στα άτομα που ήδη ψάχνουν για τις υπηρεσίες που παρέχεις ή για την περιοχή που εξυπηρετείς!
2. Ενεργοποίησε το online ραντεβού
Γνώριζες ότι πάνω από το 35% των ανθρώπων προτιμούν να κλείσουν τα ραντεβού τους online; Στην πραγματικότητα, αν ρωτήσεις άτομα κάτω των 35 ετών, το 25% δηλώνει ότι κλείνουν τα ραντεβού τους μόνο διαδικτυακά. Ταυτόχρονα, τα κέντρα αισθητικής ξοδεύουν πολλές ώρες εβδομαδιαία για τη μη αυτόματη διαχείριση των ραντεβού τους. Ανήκεις σε αυτήν την κατηγορία;
Κέρδισε χρόνο και χρήμα, επενδύοντας σε ένα καλό λογισμικό ή ακόμη και στην σελίδα σου στο Facebook, όπου θα διαχειρίζεται τις κρατήσεις σου, ελευθερώνοντάς σου χρόνο και ενέργεια! Ένα πρόγραμμα online κράτησης θα σε ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό!
3. SMS marketing
Είναι συνηθισμένη πρακτική για τα κέντρα αισθητικής να στέλνουν αυτοματοποιημένες υπενθυμίσεις ραντεβού στους πελάτες τους, μέσω γραπτού μηνύματος. Για να το κάνεις αυτό, τότε θα πρέπει να έχεις τους αριθμούς κινητών τηλεφώνων των πελατών και απαραίτητα την γραπτή άδειά τους ότι μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους (πρόσεχε πάντα το GDPR!).
Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να αξιοποιήσεις στο έπακρο την αποστολή μηνυμάτων marketing. Διαμόρφωσε προσωποποιημένα μηνύματα που ταιριάζουν με το ύφος της επιχείρησης, στείλε τις τελευταίες προσφορές ή τη διαθεσιμότητα ραντεβού και παρακίνησέ τους να σε επισκεφτούν.
4. Γράψε σε κάποιο blog
Υπάρχουν πολλές δημοφιλείς σελίδες και sites ομορφιάς και lifestyle. Εάν δεν έχεις αρκετό χρόνο να δημιουργήσεις το δικό σου blog με τακτικές ενημερώσεις περιεχομένου, δοκίμασε να γράψεις μερικά άρθρα με προτάσεις και συμβουλές ομορφιάς και να επικοινωνήσεις με κάποια γνωστή beauty σελίδα, ρωτώντας αν είναι δυνατή η δημοσίευσή τους εκεί. (Κράτα στο νου σου ότι είναι πιθανό να υπάρχει και κάποιο κόστος για αυτήν την ανάρτηση). Μην ξεχάσεις να συμπεριλάβεις μέσα στο κείμενο ένα link με την επιχείρησή σου ή τα στοιχεία αυτής, στο τέλος του άρθρου. Αυτό θα σε εκθέσει σ’ ένα τεράστιο νέο και σχετικό κοινό και θα “βελτιώσει” το προφίλ σου, ώστε να προσελκύσεις νέους πελάτες.
5. Reviews
Το word of mouth marketing ζει και βασιλεύει! Επτά στους δέκα καταναλωτές λένε ότι εμπιστεύονται τις κριτικές και τις διαδικτυακές συστάσεις ή τα σχόλια των οικείων τους, όσον αφορά ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, προτού το δοκιμάσουν! Άρα μια επιχείρηση χωρίς κριτικές, μάλλον φαίνεται χειρότερη στα μάτια τους από μια επιχείρηση που έχει μερικές μέτριες κριτικές.
Ευτυχώς η Google και το Facebook είναι με το μέρος σου και διευκολύνουν την ζωή σου, σε χρόνο ρεκόρ! Ενθάρρυνε τους πελάτες σου να αφήσουν μία κριτική για το κέντρο αισθητικής σου στο διαδίκτυο! Μπορείς να τους παρακινήσεις ευκολότερα, ενημερώνοντάς τους για την παροχή κάποιας έκπτωσης ή κάποιου δωρεάν προϊόντος, στην επόμενη συνεδρία σας, αφού αφήσουν κριτική για εσάς!
Μην ξεχνάτε να απαντάτε σε όλες τις κριτικές που αφήνουν για εσάς, ευχαριστώντας τους για τα θετικά σχόλια ή επιλύοντας παρανοήσεις στα αρνητικά σχόλια, που τυχόν σας εκθέσουν.
6. Κάρτες ραντεβού και ενημερωτικά φυλλάδια
Old but Gold! Όταν ένας πελάτης κλείνει ένα ραντεβού μέσα στο κατάστημα, πιθανόν του δίνεις μια κάρτα με τα στοιχεία του ραντεβού σε αυτή. Θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις αυτή την κάρτα ώστε να προωθήσεις και την digital πτυχή της επιχείρησής σου. Πρόσθεσε στην μία όψη τα social media, το website ή ένα QR code που θα οδηγεί στην πλατφόρμα της online κράτησης. Ένας άλλος τρόπος προσέλκυσης και διαφήμισης είναι τα ενημερωτικά φυλλάδια με τις υπηρεσίες και τις τιμές της επιχείρησης. Εκμεταλλεύσου το χώρο και το χρόνο της αναμονής μέσα στο κέντρο αισθητικής, τοποθετώντας σε εκείνο το σημείο ενημερωτικά φυλλάδια – στην ίδια λογική με τις κάρτες – τα οποία θα διαβάσει η πλειοψηφία των πελατών σου μέχρι να έρθει η στιγμή της εξυπηρέτησής τους.
+1. Προγράμματα πιστότητας (Loyalty programs)
Κι αν όλα τα παραπάνω χρησιμοποιήθηκαν σωστά και απέδωσαν… προσέλκυσες κόσμο! Συγχαρητήρια! Τώρα μένει οι υπηρεσίες σου να αφήσει ευχαριστημένους όσους έφτασαν σε εσένα και να επιστρέφουν ξανά εκεί όποτε χρειάζονται περιποίηση και φροντίδα! Κράτησέ τους προφέροντας κάρτες επιβράβευσης που τους δίνουν κάτι παραπάνω για να έρθουν πίσω στο κέντρο αισθητικής σου. Ένα τέτοιο παράδειγμα θα ήταν μία κάρτα όπου θα σφραγίζεις τις 4 πρώτες επισκέψεις του πελάτη και στη συνέχεια θα του παρέχεις δωρεάν την 5η συνεδρία.
Αν ακολουθήσεις τα tips, θα χαρούμε να μοιραστείς μαζί μας τα αποτελέσματα και τις εντυπώσεις σου, αφήνοντας μία κριτική, ένα σχόλιο, ή στέλνοντάς μας ένα mail!
Αν χρειάζεσαι περισσότερα εργαλεία για να αναδείξεις την επιχείρησή σου, ρίξε μια ματιά στις υπηρεσίες μας. Να θυμάσαι ότι βρισκόμαστε στη διάθεσή σου για να συζητήσουμε και να βρούμε από κοινού λύσεις για όλα όσα σε απασχολούν!