Διαβάστε στο blog μας χρήσιμες συμβουλές και ιδέες για την κατασκευή και προώθηση της ιστοσελίδας σας.
Τips για το πως θα πετύχει η διαφήμιση σας στην Google ή στο Facebook
Η αύξηση των ποσοστών μετατροπής είναι απολύτως απαραίτητη. Έχοντας ένα καλό ποσοστό μετατροπής είναι το θεμέλιο ενός υψηλού όγκου πωλήσεων. 1. Πραγματοποίησε έλεγχο A / B Στην ακίνητη περιουσία πρόκειται πάντα για την τοποθεσία. Στη βελτιστοποίηση μετατροπών είναι πάντα οι δοκιμές. Ο πειραματισμός είναι ο καλύτερος τρόπος για τον μετριασμό του κινδύνου κατά τη λήψη […]
Η διαφήμιση του Instagram εξελίχθηκε χάρη στην ενοποίηση με την ισχυρή διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook. Εάν δεν το έχεις δοκιμάσει, χάνεις μια τεράστια ευκαιρία. Το Instagram είναι μία από τις μεγαλύτερες και πιο ενεργές social media πλατφόρμες στον κόσμο, με πάνω από 500 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες. Σε μια μεγάλη κοινότητα, όπως αυτή, δεν αποτελεί […]
Στον ευρύ κόσμο του YouTube, μπορείς να βρεις τα πάντα. Πέρα από το τεράστιο περιεχόμενο της πλατφόρμας, το YouTube είναι επίσης η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης μετά από την Google, λαμβάνοντας κατά μέσο όρο 167,4 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες απ’ τις ΗΠΑ τον μήνα. Πρόσθεσε σε αυτό το 41,6 τοις εκατό των χρηστών των Η.Π.Α. που […]
Το YouTube είναι απίστευτα δημοφιλές. Κατατάσσεται σταθερά ως η δεύτερη πιο εμπορική ιστοσελίδα παγκοσμίως. Επιπλέον, το περιεχόμενό του εμφανίζεται συχνά στο Google (που συμβαίνει να είναι ο κορυφαίος ιστότοπος). Οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται το YouTube ως μια μεγάλη ευκαιρία SEO για προβολή ή ένα μέρος για να φιλοξενήσει τα βίντεο που δημιουργούν, ώστε να τα […]
Η διαφήμιση μπορεί να είναι δαπανηρή και να σε βγάλει από τον προϋπολογισμό σου αν ξεκινάς απλά ως ελεύθερος επαγγελματίας ή μικρή επιχείρηση. Αλλά υπάρχουν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείς να προωθήσεις την επιχείρησή σου, δωρεάν στην περιοχή σου. Δεν χρειάζεται να βγάλεις μια μεγάλη έγχρωμη διαφήμιση στο τοπική εφημερίδα για να ενημερώσεις τους […]
Η πιστοποίηση Google Adwords είναι υπερ-ανταγωνιστική, διότι η Google έχει εκατομμύρια διαφημιζόμενους μόνο στο δίκτυό της αναζήτησης. Κυριαρχούν επίσης και στην online πλατφόρμα διαφημίσεων. Η PPC επιχείρηση τους φέρνει πάνω από 80 δισ. δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις κάθε χρόνο. Όμως, όπως ήδη το γνωρίζεις, όλα αυτά καθιστούν το AdWords εξαιρετικά δύσκολο για τις περισσότερες […]
Η αποδοχή πως ο ιστότοπός σου έχει υψηλό bounce rate είναι σαν να δέχεσαι ότι ίσως, ίσως το παιδί σου δεν είναι το πιο όμορφο παιδί στην σχολική αίθουσα. Σίγουρα, νομίζεις ότι ο πολύτιμος μικρός σου άγγελος είναι απλά αξιολάτρευτος (και για να ‘μαστε σαφείς, μιλάμε για τον ιστότοπό σου τώρα), ωστόσο, όταν κατευθυνθείς στο […]
Όταν είσαι ένα brand που διαθέτει έναν site με χρήσιμο περιεχόμενο ή μοναδικά προϊόντα, ο στόχος σου είναι να προσελκύσεις το κοινό. Ωστόσο, πρέπει να είσαι σε θέση να κρατήσεις και να μετατρέψεις τους πιθανούς σε πιστούς πελάτες. Όλα εξαρτώνται από τον τρόπο που επιλέγεις να βελτιώσεις και να χρησιμοποιήσεις αυτές τις μετρήσεις, ώστε να […]
Η ποιοτική επισκεψιμότητα είναι το παν για μια online επιχείρηση. Οι περισσότερες επιχειρήσεις επιθυμούν να έχουν περισσότερη επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες τους. Αλλά αυτό δεν λειτουργεί πάντα προς όφελος τους, βλέπε: “ποσότητα έναντι της ποιότητας”. Το Google Analytics παρέχει ένα τεράστιο όγκο δεδομένων που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να αυξήσεις την οργανική επισκεψιμότητα και την κατάταξη. […]
Πρόσφατα έμαθα έξι συμβουλές του Google Analytics που άλλαξαν κυριολεκτικά τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιώ το software. Πολλοί χρησιμοποιούν το Google Analytics πολύ πρόχειρα. Πολλοί κάνουν log in, χαζεύουν λίγο τριγύρω και φεύγουν έχοντας μια γενική ιδέα μόνο για την κίνηση του site τους. Παρόλα αυτά υπάρχει μια πληθώρα χαρακτηριστικών, που αρκετός κόσμος δεν […]
Ποσοστά μετατροπή, στο τέλος της ημέρας αυτό είναι ο λόγος που γίνονται όλα. Όλοι ονειρεύονται τεράστιους ρυθμούς μετατροπής. Ωστόσο, είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, ειδικά τώρα τελευταία. Δύσκολο, αλλά όχι αδύνατο. Υπάρχουν πολλές συμβουλές και κόλπα εκεί έξω, σχετικά με το πώς μπορείς να αυξήσεις τα ποσοστά μετατροπής, ακόμη και κατά 529% σε […]
Ένας ιστότοπος δεν μπορεί να επιτύχει μόνο μέσω ενός συναρπαστικού design ή ενός περιεχομένου που θα διεγείρει την σκέψη. Πρέπει να έχει ένα στυλ που να συμπληρώνει την εμπειρία των χρηστών του ιστοτόπου, ταυτόχρονα να ‘ναι εύκολο και να γίνεται κατανοητό με την πρώτη ματιά. Ξέρεις τι λένε πάντα: “Η ομορφιά είναι στο μάτι […]