Email Marketing (Newsletter)

Τo διαφημιστικό κόστος για να αποκτήσετε έναν καινούργιο πελάτη είναι έξι με εφτά φορές μεγαλύτερο από το κόστος που απαιτείται για να πουλήσετε σε έναν υπάρχοντα πελάτη και το γεγονός αυτό από μόνο του κάνει το email marketing μια από τις σημαντικότερες μεθόδους στο internet marketing. Μπορούμε να επικοινωνούμε τακτικά με υπάρχοντες ή πιθανούς πελάτες και να διανέμουμε πληροφορίες σε δεκάδες χιλιάδες άτομα μέσα σε ελάχιστα λεπτά.

Γιατί email marketing (σε αριθμούς);

  • Πρώτα από όλα, το 90% των email φθάνουν στα εισερχόμενα των πελατών μας (όταν μόλις το 2% των χρηστών του Facebook που έχουν κάνει like στην σελίδα μας βλέπουν τα post μας)
  • Το 58% των καταναλωτών ξεκινάνε την online μέρα τους διαβάζοντας email (όταν μόλις το 20% ξεκινάνε από τις μηχανές αναζήτησης και το 11% στο Facebook)
  • To 57% των χρηστών του internet παγκοσμίως δηλώνουν ότι τους είναι ευκολότερο να αγοράσουν ένα προϊόν από κάποιο κατάστημα, αφού λάβουν ένα marketing email.
  • Ειδικά για τα mobile, το 41.6% των χρηστών χρησιμοποιούν το email στα κινητά τους

Αλλά και αναλυτικότερα:

  • Είναι ένας φθηνός τρόπος διαφήμισης, μας κοστίζει ελάχιστα η κάθε επαφή με ενδεχόμενους πελάτες
  • Έχει μικρό χρόνο παράδοσης και συνήθως άμεση απόκριση από τους παραλήπτες
  • Είναι μια αρκετά αξιόπιστη μέθοδος καθώς μπορούμε άμεσα να γνωρίσουμε την απόκριση των πελατών
  • Αυξάνει την πιστότητα και εμπιστοσύνη του πελάτη
  • Οι καμπάνιες μπορούν εύκολα να είναι προσωποποιημένες
  • Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε σχέσεις και να μείνετε σε επαφή με τους υπάρχοντες πελάτες σας.

Η μεθοδολογία μας

  1. Έρευνα και συλλογή δεδομένων
    Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τα δημογραφικά στοιχεία των παραληπτών της email καμπάνιας μας, τις συμπεριφορές τους και τις συνήθειες τους.
  2. Θέτουμε στόχους
    Οι περισσότεροι παραλήπτες δεν ξοδεύουν πάνω από μερικά δευτερόλεπτα όταν βλέπουν ένα email. Πρέπει να ξέρουμε τι ακριβώς θέλουμε να πετύχουμε με κάθε newsletter.
  3. Email Design
    Σχεδιάζουμε την δομή του newsletter βάση των στόχων που έχουμε θέσει, αλλά και του κοινού που απευθυνόμαστε. Μέσα από την σωστή τοποθέτηση των «call to action» αλλά και την σωστή επιλογή των φωτογραφιών, βελτιώνουμε την απόδοση του email και παίρνουμε περισσότερα click.
  4. Landing Pages
    Σχεδιάζουμε ή βελτιώνουμε τις σελίδες υποδοχής (Landing Pages) έτσι ώστε να βεβαιωθούμε ότι θα βοηθήσουν την πραγματοποίηση των στόχων του email marketing.
  5. Βελτιστοποίηση
    Κανείς δεν θέλει να λαμβάνει κάποιο email που δεν αντικατοπτρίζει τις ανάγκες του ή της επιθυμίες του. Στέλνουμε σχετικά μηνύματα στους παραλήπτες, βάση της συνεχής παρακολούθησης των στατιστικών των προηγούμενων αποστολών αλλά και A/B Testing.
  6. Ανάλυση και αναφορά
    Με στόχο να φέρουμε την μεγαλύτερη απόδοση (περισσότερα ανοίγματα των email, κλικ σ’ αυτά αλλά και πωλήσεις), ανακαλύπτουμε την ιδανική χρονική στιγμή αλλά και την συχνότητα που θα φέρει άμεσα αποτελέσματα

Γιατί εμάς

Γιατί έχουμε εμμονή με τα στατιστικά στοιχεία. Η σχεδίαση ενός newsletter είναι υποκειμενική, αλλά το αποτέλεσμα και οι πωλήσεις που θα φέρει αποτελούν την πιο σωστή αξιολόγηση της δουλειάς μας.

Για περισσότερες πληροφορίες, καλέστε μας στο 6948207802 ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας


Πελάτες για τους οποίους σχεδιάσαμε Newsletters