Γιατί Facebook
- Με διαφημίσεις στο facebook προσεγγίζoυμε υποψήφιους πελάτες τη στιγμή που επικοινωνούν με τους φίλους τους, βλέπουν φωτογραφίες τους, συζητούν, ενημερώνονται. Έτσι δημιουργούμε ζήτηση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.
- Είναι τo μεγαλύτερο social network στον κόσμο με εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες.
- Πάνω από 4,5 εκατ. χρήστες στην Ελλάδα. Πολλοί “heavy” users.
- Μας παρέχει ευελιξία στη στοχευμένη διαφήμιση (βάσει τόπου διαμονής, ηλικίας, φύλου, ενδιαφερόντων, κ.α.).
- Έντονη λειτουργία του Word-of-mouth. Εύκολη διάδοση μηνύματος από χρήστη σε χρήστη.

Πώς αποφασίζει το Facebook ποιες διαφημίσεις θα δείχνει.
To Facebook θέλει οι διαφημίσεις που βλέπουν οι χρήστες να είναι όσο πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες γίνεται. Για να αποφασίσει ποιες διαφημίσεις θα προβάλει στους χρήστες, χρησιμοποιεί τα εξής:
- Πληροφορίες που κοινοποιούν οι χρήστες στο Facebook
(π.χ. σελίδες που τους αρέσουν).
- Άλλες πληροφορίες από το λογαριασμό τους στο Facebook (π.χ. ηλικία, φύλο, τοποθεσία, συσκευές που χρησιμοποιούν για να συνδεθούν στο Facebook).
Η μεθοδολογία μας
- Ανάλυση του concept της διαφήμισης
Αφού έχουμε ορίσει τους στόχους της καμπάνιας, σχεδιάζουμε το concept της. Συντάσουμε τα κείμενα κ σχεδιάζουμε το εικαστικό των banner.
- Έρευνα για τα δημογραφικά στοιχεία
Με βάση το concept αλλά και στοιχεία από το πελατολόγιο μας διαμορφώνουμε τα δημογραφικά στοιχεία της καμπάνιας (π.χ. ηλικία, φύλο, τοποθεσία, συσκευές που χρησιμοποιούν για να συνδεθούν στο Facebook).
- Δημιουργία κ παρακολούθηση καμπάνιας
Δημιουργούμε την καμπάνια και παρακολουθούμε την εξέλιξη της και την αναδιαμορφώνουμε. Στόχος είναι το καλύτερο αποτέλεσμα (για παράδειγμα like) με όσο το δυνατόν λιγότερο κόστος.