Η πιο πρόσφατη seven…love που ήρθε να προστεθεί στις ασχολίες της ομάδας μας, είναι να δημιουργούμε διαφημιστικές καμπάνιες Tik Tok. Με τις Tik Tok διαφημίσεις στοχεύουμε στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand σου, στην παρουσίαση μίας πιο φιλικής εικόνας στο κοινό σου, μέσω videos, και στην ώθηση των χρηστών να επισκεφτούν την ιστοσελίδα ή το e-shop σου.
Συχνά αναρωτιέστε αν η επιχείρησή σας μπορεί να αποκτήσει μία θέση στην πλατφόρμα του Tik Tok. Η πλατφόρμα χαρακτηρίζεται, κυρίως, για τα funny videos, το lip-sync και τα challenges της. Αυτό δε σημαίνει ότι η επιχείρησή σου αποκλείεται σε περίπτωση που το ύφος της είναι πιο …σοβαρό. Μπορείς να προσδώσεις στο profile σου πιο διδακτικό χαρακτήρα, κρατώντας παράλληλα μια πιο φιλική εκδοχή του brand σου.
Αυτό που θα πρέπει όμως να αντιληφθείς – ανεξάρτητα από το τι προϊόν ή υπηρεσία επιθυμείς να προωθήσεις- είναι ότι η κλασική διαφήμιση, δεν είναι αυτό που θα αποδώσει σε αυτό το μέσο! Αν έχεις τη διάθεση να γίνουμε δημιουργικοί και να φτιάξουμε ελκυστικό περιεχόμενο, τότε η εταιρεία σου θα βρει τη θέση της στο Tik Tok!
Οι διαφημίσεις Tik Tok είναι κατάλληλα για τις περισσότερες επιχειρήσεις, αλλά σίγουρα όχι για όλες. Η διαφήμιση TikTok είναι ιδανική για εταιρείες που αναζητούν μεγάλο και αφοσιωμένο κοινό. Το 50% των TikTok χρηστών είναι κάτω των 34 ετών, ενώ το 20% μεταξύ 40-49 ετών. Επομένως αν η επιχείρησή σου απευθύνεται στο νεανικό κοινό το TikTok είναι μια καλή πλατφόρμα διαφήμισης για την επιχείρησή σου.
Η απάντηση είναι όχι! Οι διαφημίσεις Tik Tok πρέπει να ξεφεύγουν από την κλασσική διαφήμιση. Χρειάζεται δημιουργικότητα, funny στοιχεία και μια ροή στο βίντεο που δεν παραπέμπει σε διαφήμιση, αλλά περνάει το μήνυμα του προϊόντος συνήθως με «υπόγειο» τρόπο.
Για παράδειγμα, αν θέλεις να προωθήσεις ένα νέο χυμό, δεν πρέπει να εμφανίσεις το κουτί του νέου χυμού σου αυτό καθαυτό, αλλά να δημιουργήσεις μια funny πλοκή μερικών δευτερολέπτων, όπου μέσα θα εμπεριέχει το προϊόν, χωρίς όμως να είναι αυτό για το οποίο θα γίνεται άμεσα η συζήτηση.
Ενώ το στυλ διαφήμισής σου στις διαφημίσεις Tik Tok είναι εντελώς διαφορετικό, η στόχευση του κοινού σου παραμένει ως επί το πλείστον κοινή με τις άλλες πλατφόρμες. Μπορείς να επιλέξεις δημογραφικά στοιχεία για το κοινό σου (όπως ηλικία, φύλο, τόπος διαμονής), αλλά και να επιλέξεις αυτό που σου ταιριάζει από πλευράς ενδιαφερόντων και συμπεριφορών των χρηστών, μέσα από ένα ένα ευρύ φάσμα επιλογών. Το φάσμα των ενδιαφερόντων και συμπεριφορών σε αυτήν την πλατφόρμα πιθανόν είναι και αυτό που υπερτερεί έναντι των άλλων μέσων, για το λόγο ότι είναι πιο λεπτομερές! Χάρη στη λεπτομερή στόχευση η διαφήμισή σου μπορεί να αποδώσει καλύτερα!