Αν τρέχετε διαφημίσεις στη Google θα γνωρίζετε πόσο χρόνο απαιτεί καθημερινά η συνεχής παρακολούθηση, η σωστή διαχείριση και η βελτιστοποίηση ενός Google Adwords λογαριασμού. Παράλληλα, οι συνεχείς αλλαγές στο τρόπο λειτουργίας των διαφημίσεων και o ανταγωνισμός, αυξάνει το κόστος για κάθε κλικ χωρίς να έχετε ανάλογη αύξηση πωλήσεων.

Αν θέλετε να αποφύγετε τη σπατάλη χρημάτων και χρόνου και συγχρόνως να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, τότε σας συνιστούμε να γνωρίσετε και να συνεργαστείτε με την εξειδικευμένη ομάδα μας που αποτελείται από έμπειρους & πιστοποιημένους επαγγελματίες των Adwords. Αποκτήστε περισσότερες επισκέψεις στην ιστοσελίδα σας, περισσότερες πωλήσεις με μικρότερο διαφημιστικό κόστος.

Διαφημίσεις στη Google

Γιατί χρησιμοποιούμε τις διαφημίσεις Google;

  • Tο Google Adwords μας βοηθάει να προσελκύσουμε νέους επισκέπτες στο site μας, με στόχο να τους μετατρέψουμε σε πελάτες, ώστε να αυξήσουμε τις διαδικτυακές μας πωλήσεις.
  • Ενισχύουμε την εμπιστοσύνη των ήδη πελατών μας.
  • Προσεγγίζουμε τους υποψήφιους πελάτες την πιο κατάλληλη στιγμή δηλαδή όταν αυτοί ψάχνουν για προϊόντα που εμείς διαθέτουμε. To 97% των διαδικτυακών πωλήσεων, ξεκινάνε από μια αναζήτηση σε μια μηχανή αναζήτησης.
  • Πληρώνουμε μόνο για όσους χρήστες κάνουν κλικ και μπαίνουν μέσω των διαφημίσεων στην ιστοσελίδα μας. Άρα το σύνολο του κόστους των διαφημίσεων στοχεύει στην προσέλκυση επισκεπτών, που επιδιώκουμε να μετατρέψουμε σε πελάτες μας.

Πως διαφημιζόμαστε με το Google AdWords;

Με το Google Adwords μπορούμε να διαφημιστούμε με δύο βασικά είδη διαφήμισης:

  • Με πληρωμένες εμφανίσεις στη μηχανή αναζήτησης (δίκτυο αναζήτησης)
  • Με διαφήμιση σε συνεργαζόμενα με τη Google internet sites (δίκτυο εμφάνισης)

Μπορούμε να βελτιώσουμε σημαντικά τα αποτελέσματα μιας διαφήμισης με το επαναληπτικό Μάρκετινγκ (Remarketing). Το Remarketing είναι ένας τρόπος εμφάνισης της διαφήμισης μας και σε χρήστες που ναι μεν επισκέφτηκαν τη σελίδα μας αλλά δεν έκαναν καμία ενέργεια σε αυτήν (πχ αγορά ή εγγραφή).

Όταν αυτοί οι χρήστες επισκεφτούν έναν άλλο ιστότοπο τότε η διαφήμισή μας με τη βοήθεια της Google, τους ‘ακολουθεί’. Εκμεταλλευόμενοι τις επισκέψεις στο site μας, χρησιμοποιούμε τα κατάλληλα μέσα ώστε να προσεγγίσουμε τους χρήστες που δεν προχώρησαν σε αγορά, με στόχο να τους μετατρέψουμε σε πελάτες μας.

Ποια είναι η μεθοδολογία μας

  1. Ιστοσελίδα και Λέξεις κλειδιά (keyword Research).
    Αφού πρώτα κατανοήσουμε ποιο είναι το αντικείμενο της επιχείρησής σας (δηλαδή ποιες υπηρεσίες ή προϊόντα διαθέτει) προσπαθούμε να καλύψουμε όσο το δυνατό περισσότερες αναζητήσεις με τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά.
  2. Ανάλυση Ανταγωνισμού και Αναζητήσεων
    Με τα κατάλληλα «μέσα» καταγράφουμε και μελετάμε τις αναζητήσεις των υποψηφίων πελατών καθώς και τις προτιμήσεις τους ώστε να προσαρμόσουμε με τον καλύτερο τρόπο την προώθηση των προϊόντων σας. Συγχρόνως, παρακολουθούμε και τις κινήσεις των ανταγωνιστών σας.
  3. Κατηγοριοποίηση Keyword
    Κατηγοριοποιούμε τις «λέξεις κλειδιά» ώστε να χρησιμοποιήσουμε όσο το δυνατό περισσότερες από αυτές στις διάφορες θεματικές ενότητες της ιστοσελίδας σας, εξασφαλίζοντας μ’ αυτό τον τρόπο όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό αναζητήσεων μέσω Google.
  4. Δημιουργία διαφημίσεων
    Η δόμηση των διαφημίσεων γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε και να αποδίδουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με το μικρότερο κόστος ανά κλικ.
  5. Μέτρηση της απόδοσης της διαφήμισης σας και μηνιαίες αναφορές
    Μετράμε συνεχώς την απόδοση της διαφήμισης σας (δηλαδή πόσες πωλήσεις έφερε η κάθε καμπάνια) και σας την παρουσιάζουμε με μηνιαίες γραπτές αναφορές. Έτσι σας ενημερώνουμε με βάση τα στατιστικά δεδομένα για το ποιες διαφημίσεις είχαν την καλύτερη απόδοση και ποιες χρειάζονται αλλαγή ή βελτίωση. Παράλληλα, προγραμματίζουμε ένα μηνιαίο τηλεφωνικό meeting για να συζητήσουμε τυχόν διορθωτικές κινήσεις και στρατηγικές της διαφημιστικής καμπάνιας ώστε να βελτιώνεται συνεχώς η επίδοσή της.
  6. Καθημερινές διορθωτικές κινήσεις.
    Ελέγχουμε την καμπάνια σας σε καθημερινή βάση και όπου χρειάζεται παρεμβαίνουμε. Έτσι μπορούμε να αλλάξουμε λέξεις κλειδιά ή να βελτιώσουμε το κείμενο των διαφημίσεων ή ακόμη να ελαττώσουμε το κόστος της διαφήμισης χωρίς αυτό να είναι σε βάρος της απόδοσής της. Πειραματιζόμαστε δοκιμάζοντας διαφορετικούς τρόπους έκφρασης της ίδιας διαφήμισης (A/B Testing) ώστε έτσι να επιλέξουμε την καταλληλότερη, με την μεγαλύτερη απόδοση με στόχο το μέγιστο κέρδος μας.

Συνοπτικά:

  • Κατανοούμε το αντικείμενο της επιχείρησής σας
  • Ελέγχουμε τον ανταγωνισμό
  • Καταγράφουμε λίστες με λέξεις κλειδιά
  • Συντάσσουμε τα κείμενα των διαφημίσεων
  • Οργανώνουμε τις καμπάνιες με σωστή δόμηση, με στόχο τη καλύτερη απόδοση
  • Θέτουμε και εγκαθιστούμε κώδικες μέτρησης στόχων (conversion tracking)
  • Καταχωρούμε ανεξάρτητα, τις διαφημίσεις που εμφανίζονται σε Smartphones (Mobile Bid Adjustments)
  • Πειραματιζόμαστε με εναλλακτικές μορφές διαφήμισης (A/B Testing) και καταγράφοντας τα αποτελέσματα, βγάζουμε ασφαλή συμπεράσματα για την συμπεριφορά των χρηστών
  • Συνδέουμε τις διαφημίσεις με το Google Analytics
  • Δημιουργούμε Remarketing Λίστες με τους επισκέπτες του site σας
  • Παρέχουμε προτάσεις για βελτιώσεις στις σελίδες υποδοχής (Landing Pages)
  • Σας ενημερώνουμε τακτικά και με πλήρη διαφάνεια για το μηνιαίο κόστος της καμπάνιας
  • Η απόδοση ελέγχετε από εξειδικευμένο και πιστοποιημένο από την Google, Account Manager

Γιατί εμάς

Η προσέγγιση μας στις διαφημίσεις Google είναι απλή: Όσο και εάν είναι το μηνιαίο budget σας, στόχος είναι να φέρουμε στην ιστοσελίδα σας τις πιο πολύτιμες επισκέψεις, αυτές που θα φέρουν τις περισσότερες πωλήσεις. Η εμμονή μας στο να αποδώσουν οι διαφημίσεις τα περισσότερα χρήματα, φέρνει και τα καλύτερα πραγματικά αποτελέσματα για τους πελάτες μας.

  • Google Partner – Είμαστε από τις λίγες Ελληνικές εταιρίες που έχουν πιστοποίηση της Google για το Google AdWords και αποτελούμε μέλος των Google Partners
  • Περισσότερες επισκέψεις – Οργανώνουμε, συντάσσουμε και διαχειριζόμαστε τις καμπάνιες με στόχο να φέρουμε τις περισσότερες επισκέψεις με το λιγότερο δυνατό κόστος.
  • Καλύτερες επισκέψεις – Προσπαθούμε από το σύνολο των επισκέψεων να εντοπίσουμε τους επισκέπτες που έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να γίνουν πελάτες μας και στρέφουμε την προσοχή μας σ’ αυτούς. Άμεση συνέπεια αυτού είναι η αύξηση των πωλήσεών μας.
  • Λιγότερο κόστος – Μετά από έρευνα, εντοπίζουμε τις λέξεις κλειδιά που δεν αποδίδουν και ή τις αντικαθιστούμε με άλλες που θα φέρουν καλύτερα αποτελέσματα ή τις αποσύρουμε μειώνοντας έτσι το κόστος της καμπάνιας.
  • ROI (απόδοση της επένδυσης) – Παρακολουθούμε συνεχώς την απόδοση της καμπάνιας και παρεμβαίνουμε έγκαιρα με διορθωτικές κινήσεις επιλέγοντας την καλύτερη στρατηγική και τον καλύτερο συνδυασμό όλων των παραμέτρων ώστε να πετύχουμε την μέγιστη απόδοση.

Για περισσότερες πληροφορίες, καλέστε μας στο 2311 296 521 ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας

Συνεργάτες για τους οποίους δημιουργήσαμε Adwords Campaigns

Επικοινωνήστε μαζί μας

Θέλετε περισσότερους πελάτες? Ελάτε να σας βοηθήσουμε!
Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας ή καλέστε μας στο 2311296521