Ενώ το να προσελκύσεις χρήστες στον ιστότοπό σου είναι ένα σημαντικό βήμα στο βασικό σου πλάνο, οι πιθανοί καταναλωτές που επισκέπτονται συχνά το site σας μπορεί να απομακρυνθούν για πολλούς λόγους. Έχουν καλώς ή κακώς την τάση να αποσπώνται από καθημερινά γεγονότα, όπως οι τηλεφωνικές κλήσεις, οι ειδοποιήσεις στο Facebook, οι γιορτές ή τα e-mail τους. Όλα αυτά μπορεί να ‘ναι η αιτία να εγκαταλείψουν το site, χωρίς να επικοινωνήσουν μαζί ή να πραγματοποιήσουν μια αγορά .
Η σίγουρη και αποδεδειγμένη μέθοδος επιστροφής των επισκεπτών αυτών καλείται: επαναληπτικό μάρκετινγκ. Αυτή η τεχνική χρησιμοποιεί διαφημίσεις, που απευθύνονται μόνο σε όσους έχουν επισκεφτεί ένα ιστότοπο στο παρελθόν, για να τους υπενθυμίσουν τον χρόνο που αφιέρωσαν στο site σου “ξεφυλλίζοντας” τον κατάλογό σου ή τα προϊόντα που προστέθηκαν στο καλάθι τους πριν από την αναχώρησή τους. Αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να εμφανιστούν στο Google, σε άλλους ιστότοπους ή στο Facebook.
Ακολουθούν πέντε σπουδαίοι λόγοι για να προσθέσεις μια τέτοια στρατηγική διαφήμισης επαναληπτικού μάρκετινγκ (remarketing) στη διαφημιστική σου καμπάνια.
- Θα μετατρέψει περισσότερους πιθανούς πελάτες σε αγοραστές
Τα άτομα που έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό σου, κοίταξαν τα προϊόντα ή έφτασαν λίγο πιο μακριά προσθέτοντας ένα ή περισσότερα από αυτά στο καλάθι αγορών τους πιθανόν είναι πιο ευάλωτοι, στο να αλλάξουν γνώμη. Ακριβώς επειδή είναι ήδη εξοικειωμένοι με αυτό που προσφέρεις.
Σίγουρα έχεις ήδη κάνει πολλές προσπάθειες και έχεις ξοδέψει αρκετούς από τους πόρους σου στην προσπάθεια να προσελκύσεις ανθρώπους στο site σου. Παρόλα αυτά, μόνο ένα μικρό ποσοστό αυτών των χρηστών θα αγοράσει τελικά κάποιο από τα προϊόντα, θα εγγραφεί δοκιμαστικά, θα πάρει κάποιο δωρεάν δείγμα ή θα συναινέσει στα newsletter σας την πρώτη φορά της επίσκεψης του. Το επαναληπτικό μάρκετινγκ επιδιώκει να υπενθυμίσει στους δυνητικούς καταναλωτές τον λόγο που επισκέφτηκαν το site σου την πρώτη φορά. Είναι ένα δεύτερο σημείο επαφής. Εάν το να προσελκύσεις χρήστες στο site σου είναι το ήμισυ της μάχης, το επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι το άλλο μισό.
- Είναι σημαντικό οι άνθρωποι να θυμούνται το brand σου
Η μεγάλη επισκεψιμότητα σ΄ένα site είναι σημαντική, αλλά δεν είναι το κυριότερο κομμάτι του μάρκετινγκ. Εξίσου σημαντικό είναι τα άτομα που βλέπουν τις διαφημίσεις επαναληπτικού μάρκετινγκ στο Facebook ή στις αναζητήσεις τους στο Google να θυμούνται το brand σου, μετά από καιρό. Αυτός είναι ένας ακόμη τρόπος να παραμείνεις στις μακροπρόθεσμες σκέψεις τους.
Ακόμη κι αν δεν καταλήξουν να ξοδέψουν χρήματα μετά την προβολή των διαφημίσεών, υπάρχει μια καλή πιθανότητα να ανακαλέσουν στην μνήμη τους το brand σου. Εάν η μάρκα σου είναι το πρώτο πράγμα που τους έρχεται στο μυαλό όταν θέλουν να δαπανήσουν χρήματα για προϊόντα ή υπηρεσίες στον τομέα σου, υπάρχει σίγουρα μια μεγάλη πιθανότητα να είσαι εσύ αυτός που θα πάρει την πώληση.
- Το επαναληπτικό μάρκετινγκ μπορεί να εφαρμοστεί με πολλούς διαφορετικούς τρόπους
Δεν υπάρχει μια ενιαία προσέγγιση για το επαναληπτικό μάρκετινγκ. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να πραγματωθεί το επαναληπτικό μάρκετινγκ. Η χρήση πολλαπλών τεχνικών δεν είναι μόνο δυνατή, αλλά συνιστάται. Το Facebook είναι μια από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες ψηφιακού μάρκετινγκ σε ολόκληρο τον πλανήτη. Το σύστημα διαφημίσεων του Facebook είναι εξαιρετικό, τόσο για τις καμπάνιες αρχικού μάρκετινγκ, όσο και του επαναληπτικού. Η εμφάνιση των διαφημίσεών σας ενώ οι παλαιότεροι επισκέπτες παρακολουθούν βίντεο στο YouTube ή περιηγούνται στο Google είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσεις την αναγνώριση του brand σου.
- Μείωσε το κόστος, όχι όμως την αποτελεσματικότητα
Το Google έχει πια πλημμυρίσει με διαφημίσεις, που έχουν σκοπό να προσεγγίσουν όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, παρόλα αυτά η μέθοδος αυτή είναι δαπανηρή και συχνά αναποτελεσματική.
Με το επαναληπτικό μάρκετινγκ από την άλλη, στοχεύεις μόνο σε όσους έχουν ήδη επισκεφτεί την ιστοσελίδα σου, με αυτό τον τρόπο οι δαπάνες είναι χαμηλότερες και πιο αποδοτικές από πλευράς κόστους. Δεδομένου αυτού λοιπόν, οι χρήστες που έχουν επισκεφτεί ήδη τον site σου είναι πιθανότερο να κάνουν μια αγορά, σε σχέση με κάποιον που δεν σε γνωρίζει. Ουσιαστικά, αυτές οι διαφημίσεις θα επιστρέψουν τα χρήματα που έδωσες.
- Σημαντική αύξηση της επένδυσής σου στο μάρκετινγκ
Πολύς χρόνος, προσπάθεια και χρήματα πηγαίνουν σε μια εκστρατεία μάρκετινγκ. Παρόλα αυτά, μόνο ένα πολύ χαμηλό ποσοστό επισκεπτών καταλήγει την πρώτη φορά να κάνει αγορές. Αφού, όμως έχεις ήδη επενδύσει τόσο πολύ σ’ αυτή την διαδικασία, μπορεί να αποθαρρυνθείς αν διαπιστώσεις ότι τα ποσοστά του ιστότοπού σου παραμένουν χαμηλά. Γι’ αυτόν τον λόγο, πρόσθεσε διαφημίσεις επαναληπτικού μάρκετινγκ στο “μείγμα” των ήδη αναπτυγμένων ευκαιριών διαφήμισης, που μπορούν να σε βοηθήσουν να κλείσεις περισσότερες πωλήσεις online!
Αν ενδιαφέρεσαι να αυξήσετε την αναγνώριση του brand σου και τελικά να μετατρέψεις εκείνους τους φευγαλέους, πρώτους επισκέπτες σε πελάτες, επικοινώνησε μαζί μας. Είμαστε μια ομάδα έμπειρων επαγγελματιών του digital marketing με πραγματικές λύσεις για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.