Γιατί σχεδιασμός εντύπου;

Old Habits die hard! Αν και digital heroes, αναγνωρίζουμε ότι το παραδοσιακό marketing μπορεί και επιδρά ακόμα. Γι’ αυτό και σου παρέχουμε τη δυνατότητα προβολής και διαφήμισης της επιχείρησης, των προϊόντων, των υπηρεσιών, των προσφορών ή των εκδηλώσεών σου, μέσω των εντύπων και των καταλόγων. Ένα τεχνικά άρτιο διαφημιστικό έντυπο:

01
Είναι ικανό να προσελκύσει τον καταναλωτή, παρέχοντάς του λίγες πληροφορίες.
02
Μπορεί να τον οδηγήσει να καλέσει σε κάποιο τηλέφωνο για να γνωρίσει την επιχείρηση και να λάβει περισσότερες πληροφορίες.
03
Μπορεί να τον οδηγήσει να επισκεφτεί την ιστοσελίδα, το eshop ή το φυσικό κατάστημα και να προχωρήσει σε κάποια αγορά.
Το στοίχημα που καλούμαστε να πετύχουμε στο σχεδιασμό εντύπου αφορά τον αρμονικό συνδυασμό των γραπτών πληροφοριών, των χρωμάτων, των εικόνων, των γραμμικών στοιχείων και τη διατήρηση λευκού χώρου, που συνολικά θα καθοδηγήσουν το μάτι του δέκτη, ώστε να λάβει πλήρως το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε και να προκληθεί σε κάποια δράση.
Πετυχαίνουμε τους εμπορικούς σου στόχους, δημιουργώντας ένα απτό διαφημιστικό εργαλείο.
home Banner 1
Όλα καλά… αλλά τι εννοείς όταν λες σχεδιασμός «εντύπου»;

Ένα έντυπο μπορεί να είναι ένα διαφημιστικό μονόφυλλο flyer (μίας ή δύο όψεων), μία αφίσα, ένα δίπτυχο, τρίπτυχο ή πολύπτυχο, ένας κατάλογος προϊόντων ή υπηρεσιών σε μορφή booklet ή περιοδικού, μία πρόσκληση, μία διαφήμιση για καταχώριση σε περιοδικό ή εφημερίδα, ένας κατάλογο εστιατορίου, αυτοκόλλητα, κ.ο.κ. Καταλήγουν στον καταναλωτή είτε κατά την επίσκεψή του στο χώρο σου είτε μέσω κάποιου περιοδικού (ως ένθετο ή ως τμήμα αυτού), είτε ως επιπλέον στοιχείο με την αγορά κάποιας συσκευασίας σου είτε μέσω διανομής στο δρόμο ή πόρτα-πόρτα.

Φροντίζουμε κάθε έντυπο να πετυχαίνει το σκοπό του, με όποιον τρόπο κι αν φτάσει στον δέκτη του.
Flyer είναι ένα μικρό φύλλο χαρτί που διαφημίζει ένα προϊόν, μία προσφορά, μία υπηρεσία ή μία εκδήλωση, άμεσα και οικονομικά, σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα. Σχεδιάζεται σε μικρότερο χρονικό διάστημα από τα άλλα είδη έντυπης διαφήμισης και μπορεί να διανεμηθεί με διάφορους τρόπους.
Καταχώρηση είναι μία ή 2 αντικριστές σελίδες (γνωστές και ως «σαλόνι») σε περιοδικό και προβάλλει μία διαφήμιση, συνήθως με υψηλό κόστος. Για να γίνει ο σχεδιασμός του εντύπου πρέπει να είναι γνωστή η διάσταση του περιοδικού που θα καταχωρηθεί, τι θέλει να επικοινωνήσει και ποιο είναι το κοινό του περιοδικού, στο οποίο απευθύνεται.
Σχεδιασμός Εντύπου 1
01
FLYER & ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ
02
ΔΙΠΤΥΧΟ – ΤΡΙΠΤΥΧΟ – ΠΟΛΥΠΤΥΧΟ
Σχεδιασμός Εντύπου 2
Το δίπτυχο, τρίπτυχο ή πολύπτυχο έντυπο είναι ένα φύλλο χαρτί, το οποίο διπλώνεται 1, 2, 3 ή περισσότερες φορές, δημιουργώντας περισσότερες επιφάνειες, για να προστεθούν πληροφορίες. Συμπληρώνεται και από τις 2 πλευρές του φύλλου, παρέχοντας περισσότερες πληροφορίες, φωτογραφίες και σχέδια από το απλό flyer.
Το δίπτυχο – τρίπτυχο – πολύπτυχο έντυπο είναι πιο πολυσύνθετο, τόσο σε πληροφορία όσο και στη σύνθεσή του. Είναι ιδανικό για να προσελκύσεις άτομα που έχουν ήδη εκδηλώσει κάποιο ενδιαφέρον για όσα παρέχεις. Συνήθως διανέμεται σε σημεία εντός της επιχείρησης, σε εμπορικές εκθέσεις και άλλα events, αφότου έχουν προσέλθει οι καλεσμένοι.
Ένα πολυσέλιδο έντυπο, όπως ο κατάλογος, είναι ακόμη πιο πολύπλοκο έντυπο στη σύνθεσή του. Σκοπός του είναι να παρουσιάσει τα προϊόντα μιας επιχείρησης, τα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτών, το κόστος και άλλες αντίστοιχες πληροφορίες. Για αυτό απαιτείται επαγγελματική φωτογράφιση των προϊόντων αλλά και να αποφασιστεί ο αριθμός των σελίδων που είναι επιθυμητό να προβληθούν τα προϊόντα, ώστε να οριοθετηθεί το μέγεθος του καταλόγου, ο αριθμός των σελίδων του, καθώς και ο τρόπος που θα «δέσουν» οι σελίδες μεταξύ τους. Αποτελεί ένα αξιοσημείωτο κομμάτι της εταιρικής ταυτότητας και είναι σημαντικό να ταιριάζει αισθητικά με τα υπόλοιπα στοιχεία (κάρτες, επιστολόχαρτα, κ.α.).
Είναι ιδανικό για δειγματισμό προϊόντων ή υπηρεσιών σε πελάτες, αφού παρέχει πολλές πληροφορίες -τις περισσότερες από κάθε άλλο έντυπο- για όσα παρέχεις.
Σχεδιασμός Εντύπου 3
03
ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ/ ΜΕΝΟΥ (ΠΟΛΥΣΕΛΙΔΟ ΕΝΤΥΠΟ)
04
ΑΦΙΣΑ
Σχεδιασμός Εντύπου 4
Η λογική της αφίσας ταιριάζει με τη φιλοσοφία του flyer. Η αφίσα είναι μίας όψης και έχει ως σκοπό να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει το κοινό για ένα κοινωνικό ζήτημα (π.χ. μία καμπάνια για το AIDS) ή να προσκαλέσει το κοινό σε κάποιο γεγονός (π.χ. Χριστουγεννιάτικη γιορτή στην πλατεία Αριστοτέλους). Οφείλει να είναι ευανάγνωστη, σύντομη και σωστά οργανωμένη, ώστε να οδηγεί το μάτι του δέκτη στις πληροφορίες, με τη σωστή σειρά. Συνήθως μαζί με την αφίσα – όταν αφορά κάποιο πολιτιστικό δρώμενο σε κλειστό χώρο – σχεδιάζονται και προσκλήσεις στο ίδιο στυλ.

Γιατί εμάς

image
Οι άνθρωποί μας είναι η προτεραιότητά μας! Επενδύουμε στην ομάδα μας και παρέχουμε τις κατάλληλες συνθήκες εργασίες, δίνοντας στον καθέναν την απαραίτητη προσοχή και ίσες ευκαιρίες, με σκοπό να αποδίδουμε το μέγιστο των ικανοτήτων μας.
image
Οι πελάτες μας γίνονται μέλος της ομάδας μας. Η επιθυμία μας είναι να έχουμε πελάτες με όραμα και στόχους, με τους οποίους μεγαλώνουμε και προχωράμε παράλληλα, προσφέροντάς τους πρωτοποριακές λύσεις και εξυπηρέτηση υψηλής ποιότητας.
image
Είμαστε «κολλημένοι» με τις διαδικασίες και θέλουμε τα project μας να γίνονται στο σωστό χρόνο, με τον σωστό τρόπο. Επιλέγουμε το δύσκολο και όχι το βολικό μονοπάτι.
image
Επενδύουμε στη συνεχή εξέλιξη και στην εκπαίδευση, καθώς αγαπάμε και παθιαζόμαστε γι’ αυτό που κάνουμε. Δοκιμάζουμε τις δυνατότητές μας, πάντοτε μοιράζοντας γνώση ο ένας με τον άλλον.

Είπαν για εμάς

Aπαντήσεις από τους ειδικούς

01

Έχω ένα λογότυπο, μπορείτε να το εντάξετε στον σχεδιασμό εντύπου;

Ασφαλώς! Το μόνο που θα χρειαστούμε από εσένα είναι να μας προωθήσεις το λογότυπό σου σε όσο το δυνατόν υψηλότερη ανάλυση. Θα χαρούμε πολύ να λάβουμε *.EPS/*.AI/*.PDF αρχεία του λογότυπού σου!

02

Τα έντυπα που εκτύπωσα δεν έχουν το ίδιο χρώμα με αυτά που έβλεπα στην οθόνη μου. Έγινε κάτι λάθος;

Τα αρχεία που σου στέλνουμε να θυμάσαι πάντα ότι τα βλέπεις μέσα από μία οθόνη που εκπέμπει φως. Είναι πιθανό να σου φανούν πιο «μουντά» ή σκούρα κατά την εκτύπωση, για το λόγο ότι δε φωτίζονται από καμία οθόνη! Για να το δεις και μόνος σου, αν ανοίξεις το ίδιο αρχείο από τρεις διαφορετικές συσκευές τα χρώματα που θα βλέπεις θα έχουν απόκλιση! Η ομάδα μας δουλεύει πάντα με χρωματολόγιο, για να σου παρέχει τα καλύτερα χρωματικά αποτελέσματα, τα οποία ανταποκρίνονται στα χρώματα της εκτύπωσής σου!

03

Δεν έχω λογότυπο για το έντυπο που χρειάζομαι, μπορείτε να μου σχεδιάσετε;

Ο σχεδιασμός εντύπου δε συμπεριλαμβάνει σχεδιασμό λογότυπου. Μπορούμε να αναφέρουμε χωρίς σχεδιασμό, γραπτώς, το όνομα της επιχείρησής σου επάνω στο έντυπο, χωρίς επιπλέον κόστος. Σε διαφορετική περίπτωση, θα πρέπει πρώτα να απευθυνθείς στην ομάδα μας για σχεδιασμό λογότυπου, προτού προβείς στον σχεδιασμό εντύπου.

Επικοινωνήστε
μαζί μας

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας
συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας
ή καλέστε μας στο 2311296521.
Βρείτε μας στο χάρτη
Βρείτε μας με το αυτοκίνητο
Βρείτε μας με το λεωφορείο
Made with by Sevenloft | 2024 Όροι χρήσης Terms of use