Γιατί email marketing?

Και όσο τα social media μεταβάλλονται, καταργούνται, δημιουργούνται νέα, αυτό που παραμένει αναλλοίωτο είναι το email και ιδιαίτερα το newsletter! Ως εταιρεία για email marketing, γνωρίζουμε ότι η αποστολή μαζικών email σε δυνητικούς ή υπάρχοντες πελάτες, που έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους στην επιχείρησή σου – αφού οι ίδιοι παραχώρησαν τα email τους, για να λαμβάνουν νέα σου – είναι ένα διαχρονικό, αξιόπιστο και αποτελεσματικό εργαλείο marketing, για όποιον το χρησιμοποιεί σωστά!

01
Το 58% των χρηστών, ελέγχει τα mail του το πρωί, μόλις ξυπνά.
02
Τα προσωποποιημένα μηνύματα, έχουν περισσότερες πιθανότητες να ανοιχτούν και να οδηγήσουν στο επιθυμητό conversion.
03
O εγκέφαλος των σύγχρονων καταναλωτών προσελκύεται 60.000 φορές γρηγορότερα από εικόνες, παρά από κείμενο.
Το διαφημιστικό κόστος για να αποκτήσεις καινούριο πελάτη είναι έξι με εφτά φορές μεγαλύτερο, από το κόστος που απαιτείται, για να πουλήσεις κάποιο προϊόν ή υπηρεσία σου εκ νέου, σε υπάρχον πελάτη.
Το γεγονός αυτό κάνει το email marketing μια από τις σημαντικότερες μεθόδους digital marketing.
home Banner 1
Τι θα κερδίσω από μία email καμπάνια?

Η αποστολή ενός μαζικού email (newsletter), θα σου δώσει τη δυνατότητα να επικοινωνήσεις, ταυτόχρονα, με πολλούς (υποψήφιους) πελάτες – και, παράλληλα, να απευθυνθείς ξεχωριστά στον καθένα μέσω αυτοματισμών. Μπορείς να τους αναφέρεις τα νέα της επιχείρησης σου ή να τους προβάλλεις τα προϊόντα, τις υπηρεσίες σου και τυχόν προσφορές σου, μέσα σε ελάχιστο χρόνο και με λίγα χρήματα (το email marketing θεωρείται ένα από τα πιο οικονομικά μέσα διαφήμισης). Ακόμη, σου παρέχεται η δυνατότητα να γνωρίζεις τι απόκριση είχαν σε κάθε e-mail σου, μέσω των στατιστικών που σου παρέχει η κάθε καμπάνια email (πόσοι άνοιξαν το email, πόσοι έκαναν κλικ σε κάποιο call to action button, πόσοι τελικά προχώρησαν στο πολυπόθητο conversion, κ.α.).

Δεν μας αρκεί η προώθηση ενός email, αλλά στοχεύουμε στα conversions που αυτό θα φέρει.
Στην πρώτη μας επικοινωνία, θα ενημερωθούμε από εσένα για τα δημογραφικά στοιχεία του πελατολογίου – παραληπτών της email καμπάνιας, καθώς και άλλα στοιχεία, όπως το lifestyle τους και οι συνήθειές τους, ώστε να ξέρουμε ποιος είναι ο απώτερος σκοπός μας πίσω από κάθε αποστολή email και να κερδίσουμε τον χρήστη μέσα σε μόλις λίγα δευτερόλεπτα.
Email Marketing (Newsletter) 1
01
Kick-Off meeting
02
Σύνταξη κειμένου – E-mail Design
Email Marketing (Newsletter) 2
Βάσει του πλάνου που θα επιλέξεις, σχεδιάζουμε τη δομή ενός template είτε κοινού για όλα τα newsletters είτε διαφοροποιημένου κάθε φορά, διαμορφωμένου κατόπιν συζήτησης, ώστε να ανταποκρίνεται στις επιθυμίες σου. Έπειτα, προσαρμόζουμε τις εικόνες για να έχουμε ένα άρτιο εικαστικό αποτέλεσμα και συγγράφουμε τα κείμενα που θα το συνοδεύουν. Τέλος, δημιουργούμε τα απαραίτητα call to action κουμπιά και τα τοποθετούμε στα σωστά σημεία, ώστε να επιφέρουν τα περισσότερα clicks και conversions.
Γνωρίζουμε ότι ένα email που δεν ανταποκρίνεται σε εμάς, δε θα το ανοίξουμε ποτέ, καθώς βρίσκεται εκτός των ενδιαφερόντων, των αναγκών ή των επιθυμιών μας. Για το λόγο αυτό κάθε marketer που αναλαμβάνει μία email καμπάνια σου δημιουργεί Α/Β Tests, ώστε να δει τι λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σου, ενώ παρακολουθεί, παράλληλα, και τα στατιστικά των προηγούμενων αποστολών.
Email Marketing (Newsletter) 3
03
Βελτιστοποίηση
04
Ανάλυση και αναφορά
Email Marketing (Newsletter) 4
Με στόχο να φέρουμε την μεγαλύτερη απόδοση (περισσότερα ανοίγματα των email, κλικ σ’ αυτά αλλά και πωλήσεις), μελετούμε τα στατιστικά και σου παρέχουμε ενημέρωση ανά τακτά χρονικά διαστήματα, σχετικά με την πορεία των e-mail σου, την απήχηση αυτών και πιθανές βελτιστοποιήσεις ή αλλαγές για μέγιστη απόδοση.

Γιατί εμάς

image
Οι άνθρωποί μας είναι η προτεραιότητά μας! Επενδύουμε στην ομάδα μας και παρέχουμε τις κατάλληλες συνθήκες εργασίες, δίνοντας στον καθέναν την απαραίτητη προσοχή και ίσες ευκαιρίες, με σκοπό να αποδίδουμε το μέγιστο των ικανοτήτων μας.
image
Οι πελάτες μας γίνονται μέλος της ομάδας μας. Η επιθυμία μας είναι να έχουμε πελάτες με όραμα και στόχους, με τους οποίους μεγαλώνουμε και προχωράμε παράλληλα, προσφέροντάς τους πρωτοποριακές λύσεις και εξυπηρέτηση υψηλής ποιότητας.
image
Είμαστε «κολλημένοι» με τις διαδικασίες και θέλουμε τα project μας να γίνονται στο σωστό χρόνο, με τον σωστό τρόπο. Επιλέγουμε το δύσκολο και όχι το βολικό μονοπάτι.
image
Επενδύουμε στη συνεχή εξέλιξη και στην εκπαίδευση, καθώς αγαπάμε και παθιαζόμαστε γι’ αυτό που κάνουμε. Δοκιμάζουμε τις δυνατότητές μας, πάντοτε μοιράζοντας γνώση ο ένας με τον άλλον.

Είπαν για εμάς

Aπαντήσεις από τους ειδικούς

01

Θέλω να δημιουργήσω μία λίστα για email marketing. Θα πρέπει να αγοράσω μια λίστα ή να την φτιάξω μόνος μου;

Το να αγοράσεις λίστα είναι κατηγορηματικά όχι! Οι λόγοι είναι πολλοί! Αρχικά υπάρχει το GDPR, κατά το οποίο δεν έχει συμφωνήσει ο ίδιος o παραλήπτης να λαμβάνει mail σου, οπότε του δίνεται το δικαίωμα να κινηθεί νομικά εναντίον σου. Σίγουρα δε θα ήθελες κάτι τέτοιο, σωστά; Επίσης, μία λίστα με χρήστες που δεν ενδιαφέρονται για τις παροχές τις επιχείρησής σου δε θα αποδώσει ποτέ. Γιατί; Γιατί δε θα ανοίξουν ένα mail που δεν έχει κάτι να τους δώσει.

Για να χτίσεις τη λίστα σου – γιατί αυτός είναι ο σωστός τρόπος –  υπάρχουν διάφοροι τρόποι. Ενδεικτικά, μπορείς μέσω ενός pop – up banner ή σε συγκεκριμένα σημεία στην ιστοσελίδα σου να ζητάς από τους χρήστες, που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου, να σου παρέχουν το email τους, με σκοπό να ενημερώνονται για τα τελευταία νέα σου. Για να τους δώσεις μεγαλύτερο κίνητρο να κάνουν subscribe μπορείς να τους δώσεις, μόλις εγγραφούν, δωρεάν κάποιο αρχείο ή κάποια έκπτωση, κ.α.

Ακόμη και κατά την εγγραφή τους στο eshop μπορείς να ζητήσεις την άδειά τους για να στείλεις email και διαφημιστικό υλικό.

02

Σε τι θα με ωφελήσει το email marketing;

Τα οφέλη του email marketing είναι αναμφίβολα πολλά! Ενδεικτικά, παρέχεις ένα πιο εξατομικευμένο περιεχόμενο σε κάθε χρήστη και μέσω των αναφορών μπορείς να δεις τι από όσα στέλνεις είναι αυτό που τελικά αποδίδει. Επιπλέον, βοηθάς τη μάρκα σου να αποκτήσει περισσότερη αναγνωρισιμότητα και να εδραιωθεί ως αξιόπιστη στην καταναλωτική συνείδηση. Ασφαλώς, αυξάνεις την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου και ενισχύεις της πωλήσεις σου! Τέλος. η παραλαβή ενός email σε όσους έχουν δηλώσει ότι θέλουν να λαμβάνουν newsletter σου θα δημιουργεί ενθουσιασμό, ενώ, παράλληλα, θα δημιουργήσει ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες σου.

03

Ποια πρέπει να είναι η συχνότητα αποστολής email;

Για τη συχνότητα αποστολής δεν υπάρχει… μεζούρα! Η αποστολή ενός email μία φορά το μήνα βοηθά είναι δεδομένη, αφού ενισχύει την καθιέρωση της μάρκας στο μυαλό του καταναλωτή. Δύο ή τρεις αποστολές email το μήνα αναπτύσσουν μια σύνδεση, ενώ οι τέσσερις αποστολές το μήνα, δημιουργούν μία συνέπεια από πλευράς σου, που και δεν κουράζει και υπολογίζεται στα υπέρ σου.

Το να «βομβαρδίζεις» τους χρήστες με πολλά email, θα προκαλέσει σίγουρα δυσφορία και τα μηνύματά σου το πιθανότερο είναι να καταλήξουν αδιάβαστα ή να μεταφερθούν στα spam.

Σε κάθε περίπτωση, η συχνότητα των email ποικίλλει από κλάδο σε κλάδο και από event σε event. Δώστε χρόνο στην επιχείρηση σου να δεχτεί τις απαραίτητες δοκιμές για να ξέρεις ποια μορφή newsletter λειτουργεί καλύτερα για την επωνυμία σου.

Επικοινωνήστε
μαζί μας

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας
συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας
ή καλέστε μας στο 2311296521.
Βρείτε μας στο χάρτη
Βρείτε μας με το αυτοκίνητο
Βρείτε μας με το λεωφορείο
Made with by Sevenloft | 2024 Όροι χρήσης Terms of use