Λογότυπο… η αρχή του παντός!

Στη Sevenloft γνωρίζουμε ότι η σχεδίαση λογότυπου ή εμπορικού σήματος για μία επιχείρηση (ή μεμονωμένη υπηρεσία ή προϊόν αυτής) είναι μια σημαντική και χρονοβόρα διαδικασία. Αυτό συμβαίνει γιατί οφείλει να γίνει σωστά και μεθοδικά, με σκοπό να εκφράσει την εταιρική σου κουλτούρα (τις αξίες, τη φιλοσοφία σου), αλλά και να αποδώσει ορθά τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σου, επιφέροντας οφέλη στην εταιρεία. Ένα λογότυπο αποτελεί το πιο σημαντικό στοιχείο για μία επιχείρηση! Είναι η βάση ολόκληρης της εταιρικής ταυτότητας, καθώς από το λογότυπο θα ειπωθεί μια ολόκληρη ιστορία για το ποιος είσαι, θα στηθούν οι επαγγελματικές κάρτες, τα εταιρικά έντυπα, τα διαφημιστικά φυλλάδια, το website… μέχρι και η διακόσμηση του φυσικού καταστήματος, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά! Ένα λογότυπο οφείλει:

01
Να είναι προσαρμόσιμο σε κάθε εφαρμογή και να παραμένει αναλλοίωτο σε όλες.
02
Να είναι εύκολα κατανοητό στο κοινό που το βλέπει, διαχρονικό και αλησμόνητο.
03
Να διευκολύνει την επικοινωνία επιχείρησης – κοινού, μεταδίδοντας περιεκτικά ένα οπτικό μήνυμα.
Δεν μας αρκεί να σου παρέχουμε απλά ένα «ωραίο» λογότυπο. Ένα λογότυπο αποτελεί το σήμα κατατεθέν σου. Φροντίζουμε το λογότυπό σου να μπορεί να εφαρμοστεί εξίσου το ίδιο είτε θέλεις να το τοποθετήσεις σε μία χαρτοπετσέτα είτε θέλεις να καλύψεις μία τεράστια πινακίδα επάνω στην εθνική οδό.
Θέλουμε οι πελάτες σου να σε αναγνωρίζουν κοιτώντας το και να συνδέονται μαζί σου, κάθε φορά που το κοιτούν.
home Banner 1
Δωρεάν λογότυπο ή επί πληρωμή;

Πολλές φορές έχουμε συμμετάσχει στη συζήτηση του δωρεάν ή επί πληρωμή λογότυπου. Πολλοί θεωρούν ότι ένα φθηνό ή δωρεάν λογότυπο θα επωφελήσει τόσο το χρόνο τους όσο και το πορτοφόλι τους. Ωστόσο, αυτό δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Ένα φθηνό ή δωρεάν λογότυπο, που σου παρέχεται σε διάστημα ακόμη και μίας μέρας, με μαθηματική ακρίβεια αποτελεί template που έχει χρησιμοποιηθεί για χιλιάδες επιχειρήσεις, δε συμβαδίζει με τα πρότυπα σχεδιασμού λογότυπου και δε σε διαφοροποιεί στην αγορά (είναι πολύ πιθανό να το συναντήσεις αλλού, με άλλο χρώμα ή τοποθετημένο για άλλη χρήση). Επιπλέον, δεν πληροί τους γραφιστικούς κανόνες και το πιθανότερο είναι να μην ταιριάζει σε κάθε γραφιστική εφαρμογή.

Μακροπρόθεσμα, ένα δωρεάν ή φθηνό λογότυπο θα σε βγάλει ζημιωμένο και εκτεθειμένο στο κοινό σου, ενώ το rebranding, ο επανασχεδιασμός και η αντικατάσταση του λογότυπου σε κάθε εφαρμογή (βιτρίνες, site, εταιρική ταυτότητα, συσκευασίες, κοκ.), εν τέλει, θα σου βγει πολύ πιο κοστοβόρο απ’ ότι θα έβγαινε ο εξ’ αρχής σχεδιασμός από επαγγελματία. Αν ενδιαφέρεσαι για σχεδίαση λογότυπου στη Θεσσαλονίκη, μη διαστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας για να συζητήσουμε όλα όσα σε απασχολούν!

Think not just twice… but SEVEN, πριν επιλέξεις ένα δωρεάν λογότυπο!
Ένα λογότυπο μπορεί να αποδοθεί ως σύμβολο είτε αναγνωρίσιμο – όπως το πουλί του twitter που είναι αντιληπτό ότι είναι ένα πουλί – είτε πιο αφηρημένο, δηλαδή ένα σύμβολο που δεν είναι αντιληπτό εύκολα – όπως είναι οι τρεις γραμμές της adidas -. Ενώ το σύμβολο είναι το πραγματικό σήμα μιας επιχείρησης, είναι δύσκολο να εδραιωθεί για μία νεοσύστατη επιχείρηση και χρειάζεται να συνοδεύεται και από ένα λεκτικό μέρος, σε πρώτο στάδιο. Προτού καταλήξεις στο σύμβολο ως επιλογή λογότυπου θα πρέπει να αποφασίσεις ποια εικόνα θα εκφράζει περισσότερο όσα πρεσβεύει η επωνυμία σου, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα (για παράδειγμα μπορεί να ξεκινήσεις ένα μαγαζί που φτιάχνει ιταλικές μακαρονάδες και χρειάζεσαι ένα μπολ με μακαρόνια ως λογότυπο. Τι θα γίνει, όμως, αν 3 χρόνια μετά αποφασίσεις να εντάξεις και πίτσες ή άλλα ιταλικά φαγητά;).
Λογότυπο - Εταιρική ταυτότητα 1
01
ΣΥΜΒΟΛΟ
02
ΜΑΣΚΟΤ
Λογότυπο - Εταιρική ταυτότητα 2
Ένα λογότυπο μασκότ συνήθως αφορά έναν χαρακτήρα, αποδοσμένο γραμμικά, σχεδόν ως cartoon. Είναι πιο «funny» είδος λογότυπου, με παραπάνω χρώματα, ενώ μπορεί να λειτουργήσει και ως «εκπρόσωπος» της εταιρείας σου, σε διάφορα events ή στην οnline παρουσία σου. Ένα τέτοιο λογότυπο είναι αυτό της Pillsbury. Ωστόσο, και αυτού του είδους το λογότυπο πρέπει να παραμένει όσο το δυνατόν με λιγότερες λεπτομέρειες, με σκοπό την καλύτερη απόδοσή του σε κάθε εφαρμογή.
Το λογότυπο μπορεί να αποδοθεί και χωρίς σύμβολο, χρησιμοποιώντας μόνο μία λέξη – wordmark (π.χ. Google), τα αρχικά τον γραμμάτων κάποιων λέξεων (π.χ. HP από την Hewlett Packard) ή ένα μονόγραμμα (π.χ. το F του οίκου Fendi). Ένα λεκτικό εμπορικό σήμα στοχεύει στην απεικόνιση της επωνυμίας, δίνοντας χαρακτήρα σε μία λέξη. Ένα λογότυπο που βασίζεται αποκλειστικά στην οπτικοποίηση μίας λέξης, χαρακτηρίζεται από custom γραμματοσειρές ή γραμματοσειρές που έχουν υποστεί επεξεργασία. Τέτοια λογότυπα έχουν η Coca Cola, η NASA, ο YSL, η ΙΒΜ, η Disney…η Sevenloft (!) κ.α.
Αυτού του είδους το λογότυπο βασίζεται κυρίως στο μινιμαλισμό και η τυπογραφία είναι το πιο σημαντικό. Θα πρέπει να είναι τόσο ευανάγνωστο όσο και να προσδίδει ταυτότητα στην επιχείρησή σου. Αν η επιχείρηση είναι νεοσύστατη, τότε θα ήταν καλό να προστεθεί και το πλήρες όνομα κάτω από το μονόγραμμά ή τα αρχικά των λέξεων, ώστε να γίνει ευκολότερα η σύνδεση με την επωνυμία στους καταναλωτές.
Λογότυπο - Εταιρική ταυτότητα 3
03
ΛΕΞΗ – ΑΡΧΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ – ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑ
04
ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ
Λογότυπο - Εταιρική ταυτότητα 4
Αυτού του είδους το λογότυπο είναι και αυτό που θα συναντήσεις περισσότερο στην ελληνική αγορά. Αποτελείται από τα 2 παραπάνω στοιχεία, ένα σύμβολο ή μασκότ και ένα λεκτικό στοιχείο. Η λέξη «πλαισιώνει» το σύμβολο σε μία θέση γύρω από αυτό (συνήθως δεξιά ή από κάτω), με αντίστοιχα παραδείγματα της Lacoste, των Mikel, κ.α.! Τα δύο στοιχεία λειτουργούν συμπληρωματικά το ένα για το άλλο, ενώ είναι πιο εύκολος τρόπος για το κοινό να αρχίσει να αναγνωρίζει το λογότυπο και να το συνδέει με την εταιρεία σου (και μελλοντικά να κρατήσεις μόνο το σύμβολο). Αυτού του είδους το λογότυπο είναι περισσότερο γνωστό και ως «εμπορικό σήμα».
Είναι ένα ενιαίο σήμα – σε στυλ κονκάρδα- το οποίο εμπεριέχει το σύμβολο και τη λέξη μέσα σε ένα σχήμα. Είναι πιο vintage τρόπος προβολής και χρησιμοποιείται, συνήθως, από εκπαιδευτικά ιδρύματα, αθλητικούς συλλόγους και υπηρεσίες (π.χ. Chelsea, Arsenal, Paramount, κ.α.). Ωστόσο, συναντάται και σε εταιρείες όπως η Starbucks, και η Costa Coffee, δομημένο με πιο σύγχρονο τρόπο. Είναι περισσότερο περίπλοκο σαν σχέδιο και πρέπει να σχεδιαστεί με μεγάλη προσοχή, ώστε να αποδίδει εξίσου καλά σε κάθε εφαρμογή marketing.
Λογότυπο - Εταιρική ταυτότητα 5
05
ΕΜΒΛΗΜΑ Ή ΣΤΑΜΠΑ

Γιατί εμάς

image
Οι άνθρωποί μας είναι η προτεραιότητά μας! Επενδύουμε στην ομάδα μας και παρέχουμε τις κατάλληλες συνθήκες εργασίες, δίνοντας στον καθέναν την απαραίτητη προσοχή και ίσες ευκαιρίες, με σκοπό να αποδίδουμε το μέγιστο των ικανοτήτων μας.
image
Οι πελάτες μας γίνονται μέλος της ομάδας μας. Η επιθυμία μας είναι να έχουμε πελάτες με όραμα και στόχους, με τους οποίους μεγαλώνουμε και προχωράμε παράλληλα, προσφέροντάς τους πρωτοποριακές λύσεις και εξυπηρέτηση υψηλής ποιότητας.
image
Είμαστε «κολλημένοι» με τις διαδικασίες και θέλουμε τα project μας να γίνονται στο σωστό χρόνο, με τον σωστό τρόπο. Επιλέγουμε το δύσκολο και όχι το βολικό μονοπάτι.
image
Επενδύουμε στη συνεχή εξέλιξη και στην εκπαίδευση, καθώς αγαπάμε και παθιαζόμαστε γι’ αυτό που κάνουμε. Δοκιμάζουμε τις δυνατότητές μας, πάντοτε μοιράζοντας γνώση ο ένας με τον άλλον.

Είπαν για εμάς

Aπαντήσεις από τους ειδικούς

01

Πόσος χρόνος χρειάζεται για το σχεδιασμό του λογότυπου;

Ο χρόνος διεκπεραίωσης για το σχεδιασμό ενός λογότυπου, από την αρχική συζήτηση μέχρι την τελική παράδοση, υπολογίζεται μεταξύ 2-3 εβδομάδων.
Το χρονοδιάγραμμα εξαρτάται ασφαλώς και από τους χρόνους της δικής σου απόκρισης όταν θα σου στείλουμε τα πρώτα σχέδια, τις μετέπειτα διορθώσεις αλλά και τον αριθμό των αλλαγών που θα χρειαστείς μέχρι να φτάσουμε σε αυτό που σε ικανοποιεί πλήρως.

02

Σε ποιον ανήκουν τα πνευματικά δικαιώματα του λογότυπου;

Τα πνευματικά δικαιώματα των τελικών αρχείων που θα λάβεις ανήκουν αποκλειστικά στην επιχείρησή σου. Με την ολοκλήρωση της σχεδίασης λογότυπου και μόλις γίνει η πληρωμή, τα πνευματικά δικαιώματα για το τελικό συμφωνημένο λογότυπο μεταβιβάζονται σε εσένα. Μπορούμε, επίσης, να σου παρέχουμε και ένα έγγραφο μεταφοράς πνευματικών δικαιωμάτων, ώστε να έχεις και επισήμως ότι τα πνευματικά δικαιώματα έχουν μεταφερθεί σε εσένα.
Ωστόσο, η Sevenloft και οι γραφίστες που θα ασχοληθούν με το project σου έχουν το δικαίωμα να τα συμπεριλάβουν στο portfolio τους.

03

Τι αρχεία θα λάβω;

CMYK Version: αφορούν περιπτώσεις εκτύπωσης, π.χ. αν θα ήθελες να το ενσωματώσεις σε ένα περιοδικό που θα ήθελες να διαφημιστείς, μία αφίσα που έχεις σχεδιάσει, κ.ο.κ., τα οποία θα καταλήξουν σε τυπογράφο για εκτύπωση.

RGB Version: αφορούν περιπτώσεις που το λογότυπο θα προβληθεί μέσω οθόνης (Διαδίκτυο- Social media- Apps).

Pure black/white version: αφορά την καθαρή μαύρη και λευκή έκδοση του λογότυπού σου, που είναι ιδανική για ασπρόμαυρα ή μονόχρωμα έγγραφα.

Σκοπός μας είναι να σου παρέχουμε ένα ευρύ φάσμα αρχείων για δική σου μελλοντική διευκόλυνση. Οι συνεργάτες που ενδεχομένως επιλέξεις, θα σε κατευθύνουν για οτιδήποτε χρειαστούν, ζητώντας σου εκείνοι τα αρχεία που απαιτούνται σε κάθε περίπτωση.

Επικοινωνήστε
μαζί μας

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας
συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας
ή καλέστε μας στο 2311296521.
Βρείτε μας στο χάρτη
Βρείτε μας με το αυτοκίνητο
Βρείτε μας με το λεωφορείο
Made with by Sevenloft | 2024 Όροι χρήσης Terms of use