10 Λιγότερο γνωστοί τρόποι για να δεις πόση κίνηση παίρνει μια ιστοσελίδα

Όταν επισκέπτομαι έναν ιστότοπο για πρώτη φορά σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, έχω μια ιδέα για το πόση κίνηση λαμβάνει, κάτι που με βοηθά να αποφασίσω αν θα μείνω ή όχι.

Το να γνωρίζεις πόση κίνηση έχει ένας ιστότοπος σε βοηθά να επικυρώσεις το περιεχόμενο του και σε ενημερώνει για την επισκεψιμότητα, που χρειάζεσαι για να δεις παρόμοια αποτελέσματα.

Εδώ είναι δέκα ελάχιστα γνωστές τεχνικές για να υπολογίσεις πόση επισκεψιμότητα παίρνει κάποιος άλλος.

Με την ευκαιρία, το SEMRush είναι το αγαπημένο μου εργαλείο.

1.Alexa Ranking

To Alexa Ranking δεν είναι ακριβώς «ελάχιστα γνωστό», αλλά είναι η πιο γνωστή μέτρηση για την ταξινόμηση ιστότοπων. Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που βλέπω, όταν επισκέπτομαι έναν ιστότοπο:

To Alexa παρακολουθεί τα στατιστικά στοιχεία για όλους όσους έχουν το toolbar του εγκατεστημένο στο πρόγραμμα περιήγησης τους, το οποίο αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 1% των χρηστών του Διαδικτύου. Έτσι δεν είναι πολύ ακριβές, αλλά θα σου δώσει μια γενική ιδέα της δημοτικότητάς σου.

  • Εάν χρησιμοποιείς το Chrome, μην εγκαταστήσεις το Alexa Extension.
  • Εάν χρησιμοποιείς τον Firefox, πάρε το Alexa Add-On.

Η αξιοπιστία του Alexa είναι αβέβαιη – κάποιοι υποστηρίζουν ότι είναι άχρηστο – γι ‘αυτό είναι σημαντικό να εξετάσουμε άλλες μετρήσεις.


2.SEMRush.com

Το αγαπημένο μου εργαλείο με βάση την αναζήτηση λέξεων-κλειδιών είναι το SEMRush.com. Ακολουθεί μια εικόνα όταν κάνεις αναζήτηση στο IncomeDiary.com:

Το Semrush δίνει πολλές πληροφορίες σχετικά με τις ταξινομήσεις των μηχανών αναζήτησης, πόση επισκεψιμότητα έχουν για αυτές τις βαθμολογίες, τους ανταγωνιστές, τις πληρωμένες διαφημίσεις, τα backlinks και πολλά άλλα.

Όπως μπορείς να δεις παραπάνω, το IncomeDiary κατατάσσεται στην πρώτη θέση για το πώς να κερδίσεις χρήματα από έναν ιστότοπο, το 4ο  για τους «διάσημους επιχειρηματίες» και το 1ο  για τις «επιχειρηματικές ταινίες.» Αυτές είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά που αναζητούνται συλλογικά πάνω από 10.000 φορές κάθε μήνα.

Καθώς κατεβαίνεις στη λίστα, μπορείς να υπολογίζεις πόση επισκεψιμότητα έχει για κάθε λέξη-κλειδί βάσει της θέσης και του όγκου αναζήτησης.

 

3.SimilarWeb.com

Το SimilarWeb ελέγχει την επισκεψιμότητα ενός ιστότοπου και είναι παρόμοιο με τον Alexa, εκτός από το ότι έχει πολύ περισσότερες λεπτομέρειες και έτσι είναι πιο ακριβές!

Το πιο σημαντικό είναι ότι σου δίνει ένα γράφημα με τιμές για τον αριθμό των καθημερινών μοναδικών επισκεπτών και των πηγών. Μπορείς να δεις τις χώρες από τις οποίες προέρχεται η επισκεψιμότητα, τους κορυφαίους ιστότοπους παραπομπής, τους κορυφαίους προορισμούς (τοποθεσίες που επισκέπτονται οι χρήστες μετά), τις διαφημίσεις προβολής, τα ενδιαφέροντα του κοινού και μέχρι και 10 οργανικές λέξεις-κλειδιά με την δωρεάν έκδοση.

 

4.Ahrefs.com

Χωρίς αμφιβολία, το Ahrefs είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία εντοπισμού που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ! Αυτό το λογισμικό παρέχει έναν τέτοιο πλούτο πληροφοριών κυκλοφορίας ιστοτόπου, πληροφορίες όπως:

  • Νέα, χαμένα και σπασμένα backlinks.
  • Τομείς που στέλνουν την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα σε έναν ιστότοπο.
  • Κατατάξεις μηχανών αναζήτησης.
  • Πόση κίνηση απ’ την ταξινόμηση μηχανών αναζήτησης παίρνει ένα site.
  • Σελίδες από έναν ιστότοπο που έχουν την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.
  • Μπορείς να συγκρίνεις τις βαθμολογίες ιστότοπων έναντι των ανταγωνιστών.

Και τόσο περισσότερα …

Δεν προσφέρει μόνο μεγάλη βοήθεια για την παρακολούθηση των ανταγωνιστικών ιστοσελίδων, είναι επίσης αρωγός και στην βελτίωση του δικού σου site!

 

5.AuthorityLabs.com

Το AuthorityLabs επιτρέπει να παρακολουθείς τις κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης των ανταγωνιστών δίπλα-δίπλα με τις δικές σου.

Όπως το SemRush,  λέει πόσο ψηλά κατατάσσεσαι και πόσοι άνθρωποι κοιτάζουν τον όρο αναζήτησης. Ένα εξαιρετικό εργαλείο, που φαίνεται να αυξάνεται σε δημοτικότητα.

 

6.Προβολές YouTube ή Vimeo

Εάν ένας ιστότοπος διαθέτει ενσωματωμένο βίντεο YouTube ή Vimeo στην αρχική σελίδα, κάνε click στην επιλογή «παρακολούθησε στο YouTube».

Εάν το βίντεο είναι δημόσιο τόσο το YouTube, όσο και το Vimeo θα εμφανίζουν τον αριθμό προβολών. Έλεγξε επίσης την ημερομηνία μεταφόρτωσης για να υπολογίσεις πόσα άτομα το βλέπουν ανά μήνα.

Ακριβώς επειδή η σελίδα του Dollar Shave Club έχει σχεδόν 4 εκατομμύρια προβολές, δεν σημαίνει ότι ο ιστότοπός του είχε 4 εκατομμύρια προβολές. Αλλά σου δίνει κάποια ιδέα, για την κυκλοφορία που έφερε τον πρώτο μήνα προβολής του.

 

7.Σχόλια σε αναρτήσεις blog

Ένας άλλος τρόπος να μετρηθεί η δημοτικότητα ενός blog, είναι να δούμε πόσα σχόλια παίρνει ανά ανάρτηση.

Έχω διαπιστώσει ότι κατά μέσο όρο 1 στους 200 αναγνώστες αφήνει ένα σχόλιο. Έτσι, ένα post με 20 σχόλια προβλήθηκε περίπου 4.000 φορές. Αυτό αλλάζει με κάθε post και κάθε blog, αλλά και πάλι, σου δίνει μια γενική ιδέα.

 

8.Ο συνολικός αριθμός των σχολίων

Αμέσως μόλις σχολιάσεις ένα blog του WordPress, το πρόγραμμα περιήγησης σε ανακατευθύνει στο σημείο όπου θα εμφανιστεί το σχόλιό σου. Αν κοιτάξεις τη διεύθυνση URL, θα δείς κάτι που μοιάζει με αυτό:

Το δεύτερο μισό της διεύθυνσης URL σε πληροφορεί ότι άφησες το 108, 656ο σχόλιο στο IncomeDiary.com. Αυτός ο αριθμός περιλαμβάνει σχόλια spam. Ας υποθέσουμε ότι το 75-90% των σχολίων είναι ανεπιθύμητα και μπορείς να πάρεις μια ιδέα για το πόσα σχόλια ένας ιστότοπος έχει από την πρώτη μέρα.

9.Αναζήτησε συνεντεύξεις

Ένα μεγάλο ποσοστό επιτυχημένων ιδιοκτητών ιστοτόπων κάνουν συνεντεύξεις, μιλώντας για το πώς έχτισαν το site τους και τι λειτουργεί γι ‘αυτούς. Συχνά μοιράζονται, όχι μόνο την ποσότητα της κυκλοφορίας που λαμβάνουν, αλλά και από πού προέρχεται.

Μπορείτε να δεις μερικά παραδείγματα bloggers που μιλάνε για την ποσότητα της κυκλοφορίας που λαμβάνουν, εξετάζοντας κάποιες από τις συνεντεύξεις που πραγματοποιήσαμε για το IncomeDiary.

Από την εμπειρία μου, πολλοί άνθρωποι είναι πιο ανοιχτοί να μοιραστούν στατιστικά στοιχεία. Το βλέπεις αυτό όχι μόνο σε συνεντεύξεις, αλλά αν ψάξεις μέσα από τα αρχειοθετημένα άρθρα σε ένα blog, υπάρχει μια καλή πιθανότητα να σκοντάψεις σε μια «αναθεώρηση blog» ή «αναφορά κυκλοφορίας». Με αυτά τα στατιστικά στοιχεία, μπορείς να υπολογίσεις πόση κυκλοφορία λαμβάνει ο ιστότοπος σήμερα.

 

10.Τσέκαρε τις σελίδες «διαφημίστε εδώ»

Μέχρι στιγμής, ο πιο ακριβής τρόπος για να υπολογίσεις την επισκεψιμότητα ενός ιστότοπου είναι να μεταβείς στη σελίδα διαφήμισης.

Εάν ένα blog προσπαθεί να πουλήσει διαφημιστικό χώρο, πρέπει να σου πει ακριβώς πόσες μοναδικές προβολές και εμφανίσεις λαμβάνει η διαφήμισή κάθε μήνα.

Εάν διαθέτεις διαφημιστικό χώρο στο BuySellAds, πρέπει να μοιράζεις τις μηνιαίες μοναδικές και μηνιαίες εμφανίσεις

Τέλος

Τα περισσότερα εργαλεία είναι εκπληκτικά ανακριβή, όταν πρόκειται για τη δημιουργία στατιστικών στοιχείων. Είναι όμως χρήσιμα για να συγκρίνεις τον εαυτό σου με τους άλλους.