10 Συμβουλές για την εκτέλεση ενός αποτελεσματικού διαγωνισμού στο Facebook

no alt

 width=

O διαγωνισμός στο Facebook είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επεκτείνεις την εμβέλειά σου, να αλληλεπιδράσεις με τους επισκέπτες της σελίδας σου και να γίνει γνωστό το brand σου, σε ακόμη περισσότερους ανθρώπους.

Αλλά πώς τρέχεις ένα διαγωνισμό, χωρίς να σπαταλήσεις χρόνο και χρήματα, διατηρώντας παράλληλα τις αυστηρές κατευθυντήριες γραμμές του Facebook για τους διαγωνισμούς;

Ακολουθούν 10 βασικές συμβουλές για να ξεκινήσεις:

1. Κατανόηση των οδηγιών του διαγωνισμού του Facebook

Όπως αναφέρθηκε, το Facebook έχει αυστηρούς κανόνες όσον αφορά τους διαγωνισμούς της πλατφόρμας, οπότε βεβαιώσου ότι είσαι εξοικειωμένος με αυτούς, πριν τρέξεις το δικό σου.

Ρίξε μια ματιά στις κατευθυντήριες γραμμές του Facebook για να αποφύγεις την άσκοπη παραβίαση των κανόνων – και μην ξεχνάς να τις επανεξετάζεις για κάθε διαγωνισμό που εκτελείς, καθώς το Facebook μπορεί να κάνει αλλαγές ανά πάσα στιγμή.

2. Να ξέρεις τι θέλεις να πετύχεις

Μπορεί να είναι δελεαστικό να διοργανώσεις ένα διαγωνισμό Facebook μόνο για διασκέδαση, αλλά αν δεν ξέρεις τι ελπίζεις να κερδίσεις από αυτό, πώς θα μάθεις αν είναι επιτυχής;

Πέρασε λίγο χρόνο για να ορίσεις σαφώς τους στόχους σου, προτού ξεκινήσεις.

Για παράδειγμα, μπορεί να θελήσεις να τον χρησιμοποιήσεις για να προωθήσεις προϊόντα, να οδηγήσεις περισσότερους ανθρώπους στον ιστότοπό σου ή να δημιουργήσεις θόρυβο γύρω από το brand σου. Έχε τα υπόψιν σου, καθώς σχεδιάζεις ένα διαγωνισμό!

3.Επίλεξε ένα σχετικό βραβείο

Κάνε την συμμετοχή στο διαγωνισμό να αξίζει για τους συμμετέχοντες, προσφέροντας ένα σχετικό και αξιόλογο βραβείο.

Κράτησε στο μυαλό σου τον κοινό-στόχο – εάν προσφέρεις ένα βραβείο που δεν σχετίζεται με την επιχείρηση σου, μπορεί να καταλήξεις με πολλούς συμμετέχοντες που δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για την επιχείρηση ή τα προϊόντα σου.

4. Επίλεξε τον τύπο διαγωνισμού

Στη συνέχεια, αποφάσισε τι είδους διαγωνισμό σκοπεύεις να εκτελέσεις.

Θα μπορούσες να ζητήσεις να σχολιάσουν μια φωτογραφία, να δημοσιεύσουν τη δική τους φωτογραφία ή βίντεο στον τοίχο σου ή να απαντήσουν σε μια ερώτηση. Λάβε υπόψη ότι οι διαγωνισμοί αυτοί θα πρέπει να κριθούν από κάποιον και μπορεί να καταλήξεις με εκατοντάδες συμμετοχές.

Μια εναλλακτική λύση είναι να εξετάσεις το ενδεχόμενο να διεξάγεις μια απλή μορφή, όπου ο νικητής επιλέγεται εντελώς τυχαία.

Για να γλιτώσεις τα παραπάνω, ίσως να θελήσεις να χρησιμοποιήσεις μια εφαρμογή τρίτου – αυτές μπορούν να παρακολουθήσουν τους συμμετέχοντες και να διαλέξουν έναν νικητή για σένα. Μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην οργάνωση οποιωνδήποτε δεδομένων (όπως διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αναγνωριστικά χρήστη Facebook).

Υπάρχουν πολλές εφαρμογές για το σκοπό αυτό, όπως οι Rafflecopter, Votigo και WooBox.

5.Καθόρισε τους κανόνες

Βεβαιώσου ότι έχεις σαφείς και συνοπτικούς κανόνες (T&C) για το διαγωνισμό.

Ορισμένα σημαντικά στοιχεία που πρέπει να συμπεριληφθούν είναι οι τρόποι με τους οποίους μπορούν να συμμετέχουν οι χρήστες, πότε κλείνει ο διαγωνισμός, εάν υπάρχουν περιορισμοί ηλικίας ή θέσης, ποιο θα είναι το βραβείο, αν μπορούν να δηλώσουν περισσότερες από μία συμμετοχές και πώς θα ανακοινωθεί ο νικητής.

Για να διασφαλίσεις ότι είσαι πλήρως καλυμμένος και ότι συμμορφώνεσαι με τους νόμους περί ανταγωνισμού, ίσως θελήσεις να αναζητήσεις επαγγελματικές συμβουλές.

6. Κάνε εύκολη την συμμετοχή και το social sharing

Όλοι έχουμε κάνει click σε ένα διαγωνισμό στο Facebook ελπίζοντας να κερδίσουμε ένα μεγάλο βραβείο, μόνο για να συνειδητοποιήσουμε ότι πρώτα πρέπει να συμπληρώσουμε ατελείωτες πληροφορίες.

Αν το βραβείο είναι διακοπές διάρκειας δύο εβδομάδων στις Μπαχάμες, οι χρήστες μπορεί να είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν χρόνο για να εισάγουν όλες τις πληροφορίες, αλλά ως επί το πλείστον προσπάθησε να κρατήσεις την συμμετοχή όσο το δυνατόν πιο σύντομη και απλή – διαφορετικά οι χρήστες θα χάσουν γρήγορα το ενδιαφέρον τους.

Ομοίως, θα πρέπει να διευκολύνεις τους συμμετέχοντες να μοιράζονται το διαγωνισμό με τους φίλους τους, καθώς αυτό θα σε βοηθήσει να δημιουργήσεις περισσότερες συμμετοχές.

7.Βεβαιώσου ότι ο διαγωνισμός είναι mobile responsive

Ένα τεράστιο ποσοστό των ατόμων που μπαίνουν στο Facebook είναι απ’ το κινητό τους, οπότε για να αποφευχθεί η απώλεια αυτών, πρέπει να διασφαλίσεις ότι ο διαγωνισμός είναι mobile responsive.

Εάν χρησιμοποιείς μια εφαρμογή τρίτου, επίλεξε μια που λειτουργεί εύκολα σε κινητές συσκευές και πάντα δοκίμασε το από το δικό σου κινητό, πριν προωθήσεις το διαγωνισμό live.

8. Ενίσχυσε τον με Facebook ads

Παρόλο που οι άνθρωποι μπορεί να συναντήσουν φυσικά τον διαγωνισμό σου στη ροή τους, η οργανική προσέγγιση μπορεί να μην είναι αρκετή για να προσφέρει τα αποτελέσματα που αναζητάς.

Για να αυξήσεις την προβολή του διαγωνισμού, δοκίμασε να προβάλεις ορισμένες διαφημίσεις στο Facebook για να τον προωθήσεις.

9.Προώθησε το διαγωνισμό πέρα από το Facebook

Θα πρέπει επίσης να εξετάσεις την προώθηση του διαγωνισμού πέρα από το Facebook.

Ξεκίνησε να την μοιράζεσαι σε όλα τα social media.  Προώθησε την ακόμη και μέσα απ’ τα newsletter.

10.Μέτρησε την απόδοση του διαγωνισμού

Πριν κλείσεις τον διαγωνισμό, έλεγξε την απόδοσή του.

Εξέτασε αν ικανοποίησε τις προσδοκίες των πελατών και τις δικές σου. Πάντα μαθαίνεις κάτι.

Επικοινωνήστε
μαζί μας

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας
συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας
ή καλέστε μας στο 2311296521.
Βρείτε μας στο χάρτη
Βρείτε μας με το αυτοκίνητο
Βρείτε μας με το λεωφορείο
Made with by Sevenloft | 2024 Όροι χρήσης Terms of use