10 Συμβουλές για τη βελτίωση της ιστοσελίδας ενός σχολείου

Στο τομέα της εκπαίδευσης είναι σημαντικό να παραμείνεις σχετικός και ενημερωμένος, ένας καλός τρόπος να το πετύχεις αυτό είναι ανανεώνοντας τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σου κάθε τρία έως τέσσερα χρόνια. Αυτό δεν απαιτεί απαραιτήτως μια πλήρη ανακατασκευή. Ωστόσο, είναι σημαντικό να συνεχίσει να εξελίσσεται η online και η offline παρουσία σου. Με την συνεχή αξιολόγηση, ανανέωση της ιστοσελίδας και των άλλων πλατφορμών, υιοθετώντας νέα εργαλεία και τεχνικές έρχεται και η εγγύηση της μακροζωίας του κοινού σου.

1. Γνώρισε τους ενδιαφερόμενους

Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να λάβεις υπόψη κατά  την διάρκεια οποιουδήποτε σχεδιασμού είναι η κατανόηση των επιθυμιών και των αναγκών του τελικού χρήστη. Στην περίπτωση μιας σχολικής ιστοσελίδας, πρέπει να βελτιστοποιήσεις την πλοήγηση, το περιεχόμενο και τη δομή του ιστότοπου για τους υπάρχοντες / υποψήφιους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

Διεξάγαγε ανάλυση τμημάτων του ιστότοπου, για να καθορίσεις τι ακριβώς ελπίζουν οι χρήστες ότι θα επιτύχουν. Αυτό που ένας δάσκαλος θα απαιτούσε από την ιστοσελίδα θα ήταν διαφορετικό από τα θέλημα και τις ανάγκες των γονέων και των μαθητών.

  • Ποιοι είναι οι στόχοι και οι φιλοδοξίες τους;
  • Πώς αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπό σου;
  • Πόσο καιρό χρειάζονται για να εκτελέσουν βασικές εργασίες

2.Εστίασε στην αρχική σελίδα

Η αρχική σελίδα ενός σχολείου, στις περισσότερες περιπτώσεις, θα είναι η πρώτη σελίδα που θα επισκεφθούν οι ενδιαφερόμενοι. Αυτή είναι η ευκαιρία για μια καλή πρώτη εντύπωση στους επισκέπτες. Σύμφωνα με μια μελέτη που πραγματοποίησε ο Όμιλος Nielsen Norman, τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα της επίσκεψης είναι ζωτικής σημασίας για την απόφαση των χρηστών να μείνουν ή να φύγουν. Η πιθανότητα αποχώρησης είναι πολύ υψηλή κατά τη διάρκεια αυτών των πρώτων δευτερολέπτων, επειδή οι χρήστες είναι γενικά σκεπτικοί, έχοντας βιώσει κακώς σχεδιασμένες ιστοσελίδες στο παρελθόν.

Από εμπειρία οι άνθρωποι σήμερα γνωρίζουν ότι οι περισσότεροι ιστότοποι είναι ακατάλληλοι και αποφεύγουν να σπαταλούν περισσότερο χρόνο από ό, τι είναι απαραίτητο σε ανεπαρκείς δομές και περιεχόμενο. Εάν δεν μπορούν να βρουν τις πληροφορίες που ψάχνουν με την πρώτη ματιά ή με ευκολία είναι πολύ πιο πιθανό να φύγουν. Ωστόσο, αν μείνουν για τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα, υπάρχει μια πιθανότητα να μείνουν περισσότερο – συχνά 2 λεπτά ή περισσότερο.

3.Μοιράσου τις αξίες σου

Ένας ιστότοπος είναι ένα μεγάλο διαφημιστικό εργαλείο για κάθε σχολείο, επομένως είναι σημαντικό να παρουσιαστεί με σαφήνεια η δήλωση αποστολής του σχολείου. Ένα ισχυρό σύνολο βασικών αξιών θα βοηθήσει το διοικητικό συμβούλιο να πάρει στρατηγικές αποφάσεις για το σχολείο και την online παρουσία του. Αυτό θα συμβάλει στη διασφάλιση συνοχής και ενοποιημένου επιπέδου εμπειρίας σε ολόκληρο το σχολείο και σε όλες τις πλατφόρμες.

Ενίσχυσε τη δήλωσή με φωτογραφίες, βίντεο και design που ταυτίζονται με τις αξίες του σχολείου.

4.Χρησιμοποίησε βίντεο και εικόνες

Αφηγήσου την ιστορία του σχολείου με βίντεο και εικόνες, για να ενισχυθεί η αίσθηση δέσμευσης για την ιστοσελίδα σου. Αν θέλεις ο ιστότοπος σου να βασίζεται στην εικόνα, είναι σημαντικό αυτές να ‘ναι επαγγελματικές και υψηλής ποιότητας. Κάνοντας χρήση μιας προσωπικής φωτογραφίας, είσαι σε θέση να πεις την ιστορία του σχολείου σου και να προσθέσεις αξιοπιστία στον ιστοχώρο και τη φήμη σου.

Χρησιμοποίησε σύντομα βίντεο YouTube για να επικοινωνήσεις με το κοινό με έναν πιο διασκεδαστικό τρόπο. Αυτό θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε από μαρτυρίες σπουδαστών μέχρι και οι εκπαιδευτικοί που παρέχουν απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις πάνω στην σχολική ύλη. Τα βίντεο δεν είναι μόνο ένα σημαντικό εργαλείο στη διαδικασία εγγραφής, αλλά μπορούν επίσης να είναι εξαιρετικά πολύτιμα για την προβολή του περιβάλλοντος, στο οποίο θα διδάσκουν οι μελλοντικοί εκπαιδευτικοί. Τα βίντεο είναι επίσης πολύ χρήσιμα στην προσέλκυση της προσοχής του επισκέπτη και διατηρήσουν την προσοχή του μέχρι να τελειώσει το βίντεο.

Μια μικρή γεύση αυτού αποτελεί το site του City of London School for Girls στον παρακάτω σύνδεσμο:

10 Συμβουλές για τη βελτίωση της ιστοσελίδας ενός σχολείου 1

 

5.Φιλικό προς το χρήστη

Είναι σημαντικό να σχεδιάσεις τον ιστότοπό σου σύμφωνα με τις ανάγκες των ενδιαφερόμενων. Η προσέγγιση που βασίζεται στο χρήστη ή στον πελάτη προασπίζει πως οι επισκέπτες του ιστότοπού θα μπορούν να βρουν τις πληροφορίες  που θέλουν σε σύντομο χρονικό διάστημα, με το μικρότερο δυνατό αριθμό click. Έλεγξε τα αναλυτικά στοιχεία για να κατανοήσεις τις τρεις πρώτες εργασίες που εκτελούν οι χρήστες και κάνε τον τελικό προορισμό περισσότερο προσβάσιμο.

6.Καθαρή «κλήση για δράση»

Με την αποτελεσματική χρήση των εικόνων, την εμπλοκή της φωτογραφίας και του χρήσιμου περιεχομένου είναι σημαντικό να έχεις μια ισχυρή έκκληση για δράση, ώστε να καταστεί σαφής στο χρήστη ο σκοπός. Οι προσκλήσεις για δράση πρέπει να ξεχωρίζουν στη σελίδα και να αναγνωρίζονται εύκολα, ως σύνδεσμοι που κατευθύνουν άμεσα τον χρήστη στην καθορισμένη τοποθεσία. Για παράδειγμα: «Δείτε το ενημερωτικό μας δελτίο εδώ».

7.Ανάδειξε τα project των μαθητών

Η συνεχής ενημέρωση και προβολή του έργου των μαθητών θα διασφαλίσει την ενημέρωση του ιστότοπου με νέο περιεχόμενο. Αν το περιεχόμενο δεν αλλάζει ποτέ, δεν προσφέρεις κανένα κίνητρο για τους επισκέπτες.

8.Ενσωμάτωση των social media

Τα social media προσφέρουν μια πηγή συνεχούς επικοινωνίας και συμμετοχής με το κοινό. Αυτό θα ενθαρρύνει τους επισκέπτες, μαζί με τους γονείς και τους μαθητές να γνωρίζουν τα καθημερινά happenings μέσα στο σχολείο. Από εδώ, θα διαπιστώσεις ότι οι γονείς θα κάνουν re-tweet, like ή share στις αναρτήσεις σου. Κάτι που αυτόματα αυξάνει την ηλεκτρονική εμβέλεια του σχολείου – αυξάνοντας έτσι και την αναγνωρισιμότητα.

Εξέτασε το ενδεχόμενο να μεταφέρεις τη δραστηριότητα των social media απευθείας στην αρχική σελίδα. Αυτό θα επιτρέψει στους χρήστες να μοιραστούν ένα άρθρο ή μια σελίδα που έχουν διαβάσει, απευθείας στους δικούς τους followers. Και πάλι, αυτό θα βελτιώσει την προσφορά του σχολείου και θα ενισχύσει την παρουσία του στο διαδίκτυο.

9.Διαδραστικότητα

Εάν δεν παρέχεις στους επισκέπτες του ιστότοπου μια διαδραστική εμπειρία, είναι λιγότερο πιθανό να τους οδηγήσεις στην αφοσίωση. Συμπερίλαβε μια εικονική περιήγηση για να παρουσιάσεις  τις εγκαταστάσεις σε υποψήφιους σπουδαστές και γονείς.

10.Κάνε το σχολείο σου να διαφέρει

Θα πρέπει πάντα να σκέφτεσαι πώς μπορείς να βελτιώσεις τη συνολική εμπειρία και την αντίληψη ενός ιστότοπου.

Η βελτίωση ενός ιστότοπου δεν τελειώνει ποτέ, μπορούν γρήγορα να φανούν χρονολογημένοι και είναι σημαντικό να παραμείνουν ευθυγραμμισμένοι με τις τρέχουσες τάσεις στο διαδίκτυο.

Εάν σκέφτεσαι να αποκτήσεις ένα νέο website design για το σχολείο σου, μίλησε με ένα από τα μέλη της ομάδας μας σήμερα.