11 Εύκολοι τρόποι να μειώσεις το bounce rate

Η αποδοχή πως ο ιστότοπός σου έχει υψηλό bounce rate είναι σαν να δέχεσαι ότι ίσως, ίσως το παιδί σου δεν είναι το πιο όμορφο παιδί στην σχολική αίθουσα. Σίγουρα, νομίζεις ότι ο πολύτιμος μικρός σου άγγελος είναι απλά αξιολάτρευτος (και για να ‘μαστε σαφείς, μιλάμε για τον ιστότοπό σου τώρα), ωστόσο, όταν κατευθυνθείς στο Google Analytics για να ελέγξεις τους αριθμούς, το ποσοστό αυτό θα αφηγείται μια διαφορετική ιστορία.

Είναι δύσκολο να το αντιληφθείς. Όλοι αγαπούν τον ιστότοπό τους, έτσι δεν είναι;

Τι σημαίνει ένα “καλό” bounce rate;

Φυσικά, όπως αντιλαμβάνεται την ομορφιά το μάτι του θεατή, το ίδιο ισχύει και για το “καλό” bounce rate. Ορισμένοι ιστότοποι ενδέχεται να βλέπουν ένα ποσοστό εγκατάλειψης 80% ως φοβερό, ενώ άλλοι ιστότοποι να το δουν αυτό ως κάτι αναστρέψιμο. Εξαρτάται πραγματικά από τον ιστότοπο και τους επιχειρηματικούς σου στόχους.

Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι πολλοί διαχειριστές και υπεύθυνοι ιστοτόπων δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στο ποσοστό αυτό ως γενική ένδειξη κρασαρίσματος ή της ελκυστικότητας ενός ιστότοπου και θα ήθελαν να μειώσουν όσο το δυνατόν περισσότερο αυτόν τον ενοχλητικό αριθμό. Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν πως μπορεί να επηρεάσει την κατάταξη αναζήτησης, μέσω του νέου μηχανικού μάθησης Google RankBrain. Επομένως είναι προφανώς προς το συμφέρον σου να βελτιστοποιήσεις αυτήν τη μέτρηση.

Στη σημερινό post, θα εξετάσουμε 11 τρόπους για να το κάνεις αυτό.

Πρώτα πρέπει να μιλήσουμε για τα ελαττώματα που είναι εγγενή στο bounce rate, ως δείκτη απόδοσης και τι σημαίνει αυτό για σένα.

Μια σύντομη σημείωση σχετικά με τα προβλήματα με το bounce rate

Παράλληλα με το bounce rate, πιθανότατα έχεις παρατηρήσει τη μέτρηση «Χρόνος ανά σελίδα» στο Google Analytics. Αυτό, όπως υποδηλώνει και το όνομά του, είναι μια εκτίμηση του χρόνου που ένας μέσος χρήστης ξοδεύει σε μια σελίδα. Ο όρος “Time on Page” είναι μια μετρική προσέγγιση και όχι μια σαφώς καθορισμένη μέτρηση, επειδή το Google Analytics (και άλλες πλατφόρμες ανάλυσης) απαιτούν δύο click για τον ακριβή υπολογισμό του χρόνου στη σελίδα. Ένα click «εισόδου» – συνήθως το κλικ του συνδέσμου που φέρνει έναν χρήστη σε μια σελίδα στην πρώτη θέση – και ένα click «εξόδου» συνήθως ένα click σε ένα στοιχείο πλοήγησης που τα απομακρύνει από μια σελίδα.

Δυστυχώς, αυτό το κρίσιμο click εξόδου συχνά λείπει από την εξίσωση. Έχεις ξοδέψει κάποια λεπτά για να διαβάσεις μια σελίδα πριν κλείσεις την καρτέλα (ή το πρόγραμμα περιήγησης); Αν ναι, το Google Analytics δεν μπόρεσε να μετρήσει με ακρίβεια το χρόνο στην σελίδα, επειδή χάθηκε αυτό το ζωτικό click εξόδου κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης περιόδου σύνδεσης. Σε αυτό το παράδειγμα, δεν έχει σημασία αν κάποιος χρήστης έκανε click σε μια σελίδα, διάβασε κάθε λέξη μιας δημοσίευσης ιστολογίου 8000 λέξεων, εάν έκλεισε την καρτέλα χωρίς click, αυτή η περίοδος σύνδεσης καταγράφηκε ως αναπήδηση. Το ίδιο ισχύει και για τις περιόδους σύνδεσης στις οποίες ένας χρήστης ανοίγει έναν σύνδεσμο σε άλλη καρτέλα και αφήνει την αρχική καρτέλα ανοιχτή πριν τελικά κλείσει το πρόγραμμα περιήγησης.

Ως αποτέλεσμα αυτού του εγγενούς ελαττώματος, πολλοί έμποροι απομακρύνονται από την εξάρτησή τους από το ποσοστό εγκατάλειψης ως μέτρο και επικεντρώνονται στις λεγόμενες «μετρήσεις προσοχής» όπως ο χρόνος παραμονής και το βάθος κύλισης. Είναι απλά πολύ δύσκολο να μετρήσεις με ακρίβεια το ποσοστό εγκατάλειψης (και ο χρόνος στη σελίδα), αλλά αξίζει να προσπαθήσεις να το διατηρήσεις χαμηλά.

Παρόλα αυτά, αν είναι υπερβολικά υψηλό λόγω αλλαγών που έχουν γίνει στον ιστότοπο, έχεις ένα σημαντικό πρόβλημα να αντιμετωπίσεις.

Με την προειδοποίηση αυτή, ας δούμε πώς μπορείς να κάνεις τις σελίδες σου πιο ελκυστικές και να μειώσεις αυτό το “ενοχλητικό” ποσοστό.

1.Βελτιστοποίησε το χρόνο φόρτωσης της σελίδας

Πολλοί έμποροι υποθέτουν πως αν το bounce rate είναι υψηλό, το ζήτημα είναι το περιεχόμενο της σελίδας, όταν στην πραγματικότητα μπορεί να έχουν προκύψουν σοβαρά προβλήματα προτού ο χρήστης έχει καν την ευκαιρία να διαβάσει μια σελίδα.

Από όλα τα προβλήματα που μια ιστοσελίδας μπορεί να έχει, η αργή φόρτωση είναι αναμφισβήτητα το χειρότερο. Εξάλλου, δεν έχει σημασία πόσο καλό ή κακό είναι το περιεχόμενο μιας σελίδας αν ο χρήστης δεν μπορεί να το διαβάσει (ή ακόμα και να το δει) και το 47% των χρηστών αναμένουν να φορτωθεί μια σελίδα σε δύο δευτερόλεπτα ή λιγότερο. Η πραγμάτωση λοιπόν των βελτιστοποίησεων αυτών είναι ζωτικής σημασίας για τη μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης.

Αυτό ισχύει περισσότερο στους ιστότοπους για κινητά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Radware, μια καθυστέρηση ταχύτητας σύνδεσης μόλις 500 χιλιοστών του δευτερολέπτου μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της «απόλυτης απογοήτευσης» άνω του 26% και μείωση της εμπλοκής κατά 8%.

Επιπλέον, οι σελίδες αργής φόρτωσης συγκαταλέγονται στις κύριες αιτίες εγκατάλειψης του καλαθιού αγορών. Μόνο το 2% των κορυφαίων 100 ιστότοπων e-commerce στον κόσμο έχουν site για κινητά που φορτώνουν πλήρως σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα και το ⅕ παίρνει σχεδόν 8 δευτερόλεπτα για να φορτώσει εντελώς, μια σχεδόν εγκληματικά μεγάλη χρονική περίοδο.

Πριν καν σκεφτείς να εξετάσεις το περιεχόμενο των σελίδων σου, βεβαιώσου ότι οι επισκέπτες μπορούν πραγματικά να τις δουν σ’ ένα ανεκτό γι’ αυτούς χρονικό διάστημα.

2.Κάνε το περιεχόμενό σου προσβάσιμο με την έξυπνη μορφοποίηση

Έκανες ποτέ click σε μια δημοσίευση σε κάποιο blog ή ιστοσελίδα και έχεις βρεις ένα τεράστιο, εκφοβιστικό(κυρίως διαφημίσεων) που δεν σου επιτρέπουν την πρόσβαση; Εάν ναι, γνωρίζεις ήδη πόσο απογοητευτικό μπορεί να είναι αυτό. Ακόμα κι αν το περιεχόμενό σου είναι εξαιρετικά πολύτιμο και μοναδικό, δεν θα έχει σημασία αν οι αναγνώστες έχουν δύσκολη πρόσβαση σ’ αυτό.

Η μορφοποίηση των σελίδων σου, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο προσβάσιμες και είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να μειώσεις το ποσοστό εγκατάλειψης. Όσο λιγότερη «εργασία» ένας επισκέπτης πρέπει να κάνει για να πάρει αυτό που θέλει, τόσο πιο πιθανό είναι να παραμείνει. Μην “πνίγεις” τους επισκέπτες με μεγάλες παραγράφους, χρησιμοποίησε το λευκό κενό για να κάνεις το περιεχόμενό πιο προσιτό.

Εδώ είναι μερικοί τρόποι να μειώσεις οπτικά το περιεχόμενο αυτό:

  • Κατάλληλη χρήση κεφαλίδων
  • Συχνοί υπότιτλοι
  • Κατάλληλες εικόνες
  • Οι λίστες με κουκκίδες

Η χρήση αυτών των επιλογών μορφοποίησης καθιστά το περιεχόμενό πιο προσβάσιμο και επιτρέπει στον αναγνώστη να το σαρώσει πιο γρήγορα, για να εντοπίσει τα σημεία που είναι πιο συναφή με τις ανάγκες του.

3. Χρησιμοποίησε Widgets Sidebar και κάνε λιγότερες προωθήσεις

Ορισμένες ιστοσελίδες αποτελούν ιδανική ευκαιρία για την προσφορά σχετικού περιεχομένου, προσφορών και άλλου υλικού στο κοινό. Οι σελίδες του  blog είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα και ίσως να βρεις ένα αξιοπρεπές blog χωρίς ένα γεμάτο sidebar. Ωστόσο, γεμίζοντας τα περιθωρίων του site με διαφημίσεις, προσφορές, βραβεία κ.α. σίγουρα θα απομακρύνεις τον επισκέπτη.

Αν θέλεις να επισημάνεις σχετικό περιεχόμενο στο sidebar, κάνε το με τρόπο που προσφέρει αξία στον αναγνώστη. Για παράδειγμα, η αναφορά άρθρων σχετικών με αυτό που ήδη διαβάζει κάποιος, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνεις τον ιστότοπό σου «ελκυστικό» καθώς και να προσφέρεις πραγματικά πολύτιμο και χρήσιμο περιεχόμενο στους αναγνώστες. Ομοίως, εάν επιλέξεις να συμπεριλάβεις βραβεία και σήματα εμπιστοσύνης, βεβαιώσου ότι προέρχονται από τις πιο αξιόπιστες πηγές, έτσι ώστε να εξυπηρετούν έναν πραγματικό σκοπό.

Επίσης, να είσαι προσεκτικός σχετικά με τον τύπο pop-ups που προσφέρονται από υπηρεσίες, όπως το Bounce Exchange. Αυτές οι προσφορές μπορούν να είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές, αλλά μπορούν επίσης να είναι αποπροσανατολιστικές, ειδικά αν τις ρυθμίσεις να εμφανίζονται τη στιγμή που ένας χρήστης επισκέπτεται μια σελίδα. Δώσε τους αρκετό χρόνο για να απορροφηθούν στο περιεχόμενό, πριν εμφανιστούν αυτές οι προσφορές εγγραφών σε newsletter ή άλλες προσφορές. Μην τους πιέζεις πάρα πολύ!

4.Ποσοστό εγκατάλειψης αναφορικά με το χρόνο παραμονής

Είναι σημαντικό να εξετάσεις το ποσοστό εγκατάλειψης στο ευρύτερο πλαίσιο του ιστότοπού σου. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείς να διαπιστώσεις με μεγαλύτερη ακρίβεια, εάν το πρόβλημα είναι με μια συγκεκριμένη σελίδα, έναν τύπο σελίδας (όπως το blog ή τις σελίδες προϊόντων) ή τον ιστότοπο ως σύνολο. Αν οι μετρήσεις χρόνου παραμονής στο site είναι αξιοπρεπείς, αλλά οι σελίδες του blog έχουν υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης, το πρόβλημα μπορεί να βρίσκεται στο περιεχόμενό. Από την άλλη πλευρά, εάν το ποσοστό εγκατάλειψης είναι υψηλό και ο χρόνος παραμονής χαμηλός, ενδέχεται να μην δίνεις στους επισκέπτες αυτό που θέλουν.

Όπως και με οποιαδήποτε μέτρηση, φρόντισε να διερευνήσεις τις τάσεις με ευρύτερα δεδομένα, για να βεβαιωθείς ότι δεν έχεις να αντιμετωπίσεις ένα μεμονωμένο κομμάτι που αφορά μια σελίδα, καθώς οι αποφάσεις σου θα επηρεάσουν ολόκληρο τον ιστότοπο.

5.Βελτιστοποίησε τη συνάφεια

Εκτός από τεχνικές εκτιμήσεις, όπως οι χρόνοι φόρτωσης σελίδας, ένας από τους μεγαλύτερους παράγοντες που συμβάλλουν στα υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης είναι η συνάφεια.

Ορισμένοι ιστότοποι στοχεύουν με επιτυχία ορισμένες λέξεις-κλειδιά, μόνο για την προβολή του περιεχομένου που σχετίζεται ουσιαστικά με αυτό το ερώτημα ή κάτι εντελώς άσχετο με αυτό στην χειρότερη περίπτωση. Εάν η σελίδα που προβάλεις δεν είναι άμεσα σχετική με το ερώτημα του χρήστη, σίγουρα θα αποχωρήσει. Για το λόγο αυτό, είναι ζωτικής σημασίας να βελτιστοποίησεις τη συνάφεια πρώτα από όλα τα άλλα ζητήματα.

Εάν αποφασίσεις να προχωρήσεις με μια λέξη-κλειδί και να την κατατάξεις, βεβαιώσου ότι το περιεχόμενο της σελίδας που προβάλλεται είναι σχετικό με αυτό το ερώτημα. Εξέτασε την πρόθεση του χρήστη κατά τη στόχευση λέξεων-κλειδιών. Η επισκέπτης ψάχνει να μάθει ή να αγοράσει κάτι; Καταλαβαίνεις ποιο πρόβλημα προσπαθούν να λύσουν; Αυτές είναι όλες οι ερωτήσεις που μπορούν να σε βοηθήσουν να παρέχεις στο κοινό πιο χρήσιμο και συναφές περιεχόμενο, ώστε να παραμείνουν στο site σου.

6.Συμπερίλαβε μια σαφή πρόσκληση για δράση(call to action)

Πρέπει να σκεφτείς τι θέλει ο χρήστης να δει κατά την προβολή περιεχομένου, αναλογίσου ποια συγκεκριμένη ενέργεια θέλεις να κάνουν οι χρήστες, αφού έχουν έρθει σε επαφή με το περιεχόμενο ή την προσφορά σου. Ζήτησε από τους επισκέπτες να αναλάβουν δράση, συμπεριλαμβάνοντας μια ξεκάθαρη κλήση για δράση.

Όσο περισσότερα CTAs συμπεριλαμβάνει μία σελίδα, τόσο πιο πιθανό είναι να μπερδέψει τους επισκέπτες. Σίγουρα, θα ήταν υπέροχο να μπορούσες να συμπεριλάβεις αρκετά CTA σε μια σελίδα και να εμπιστευόσουν τους επισκέπτες να αξιολογήσουν κάθε μία πριν από τη λήψη μιας δράσης, αλλά ας το παραδεχτούμε, αυτό δεν συμβαίνει πολύ συχνά. Ο ιστότοπός σου θα πρέπει να διευκολύνει τους επισκέπτες να βρίσκουν και να κάνουν ό, τι θέλουν, γρήγορα και εύκολα.

Μην τον κατακλύζεις με δεκάδες CTAs. Σκέψου την πρόθεση του χρήστη και τον τρόπο με τον οποίο οι σελίδες σου μπορούν να βοηθήσουν τους επισκέπτες να πετύχουν το στόχο τους και στη συνέχεια να συμπερίλαβε μια σαφή και σχετική έκκληση για δράση, που θα τους βοηθά να ολοκληρώσουν τη δουλειά τους.

7.Χρησιμοποίησε μια λογική και χρήσιμη δομή εσωτερικής σύνδεσης

Πολλοί υποστηρίζουν ότι περιλαμβάνοντας δεκάδες εσωτερικές συνδέσεις στο περιεχόμενο είναι ένας τρόπος να μειωθεί το ποσοστό εγκατάλειψης. Παρόλο που η στρατηγική αυτή μπορεί να λειτουργήσει σωστά, καθώς παρέχει στο Analytics αυτό το απαραίτητο δεύτερο click για να μετρήσει με ακρίβεια τον χρόνο παραμονής, μπορεί επίσης να λειτουργήσει και αντίστροφα κάνοντας το περιεχόμενό σου να φαίνεται λιτό. Όλοι έχουμε δει ιστότοπους που συνδέονται εσωτερικά σε κάθε πρόταση και όχι μόνο αυτό φαίνεται άσχημο, δεν βοηθά για να εμπλουτιστεί η εμπειρία του χρήστη, ούτε προσφέρεται κάποια αξία.

Αυτή η αρχή μας γυρνά πίσω στη συνάφεια. Εάν έχεις μια εξαιρετικά χρήσιμη δημοσίευση blog που περιγράφει ένα συγκεκριμένο θέμα σε μεγάλο βάθος και είναι ενδιαφέρουσα (και έχει αξία) για το ακροατήριό σου, προσπαθησε να την συνδέσεις με άλλες σελίδες.

Όταν επιλέγεις εσωτερικούς συνδέσμους και κείμενο, επικεντρώσου στη συνάφεια και σε μια λογική στρατηγική σύνδεσης. Παράλληλα εστίασε στη σύνδεση χρήσιμων άρθρων ή σελίδων που είναι ιδιαίτερα σχετικές και χρήσιμες για τους επισκέπτες σου.

8.Δούλεψε ξανά τις σελίδες προϊόντων

Η δημιουργία σελίδων προϊόντων μπορεί να είναι δύσκολη. Προσφέρεις πάρα πολλές πληροφορίες και κινδυνεύεις να εξοργίσεις τους επισκέπτες. Απ’ την άλλη προσφέροντας τους λιγότερες αισθάνονται πως δεν έχουν αρκετές πληροφορίες για να λάβουν μια τεκμηριωμένη απόφαση. Ωστόσο, εάν ξοδέψεις λίγο χρόνο ψάχνοντας τις σελίδες προϊόντων, πιθανότατα θα παρατηρήσεις αρκετές ευκαιρίες βελτιστοποίησης που θα μπορούσαν όχι μόνο να μειώσουν τα ποσοστά εγκατάλειψης αλλά και να βελτιώσουν τα ποσοστά μετατροπής.

Ένας από τους κυριότερους λόγους που οι άνθρωποι δεν μετατρέπονται από τις σελίδες προϊόντων είναι επειδή δεν είναι έτοιμοι να ολοκληρώσουν μια αγορά ή μια συναλλαγή. Μερικές φορές αυτό είναι τόσο απλό, όσο ο δισταγμός του αγοραστή ή μια αποστροφή στην τιμή αλλά μερικές φορές αυτό συμβαίνει επειδή οι πληροφορίες που θέλουν να ξέρουν για ένα προϊόν δεν παρέχονται. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει λεπτομέρειες σχετικά με το πού κατασκευάστηκε κάτι, τις ιδιαιτερότητες της πολιτικής επιστροφής ή τα σχόλια άλλων χρηστών.

Αξίζει να θυμάσαι ότι τα ποσοστά εγκατάλειψης από τις σελίδες προϊόντων μπορεί να είναι λίγο υψηλότερα από κάποια άλλα είδη σελίδων και πως αυτό μπορεί να διαφέρει περαιτέρω ανάλογα με τη φύση του συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας. Ωστόσο, εάν διαπιστώσεις ασυνήθιστα υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης στις σελίδες προϊόντων, εξέτασε εάν μπορείς να προσθέσεις περισσότερες πληροφορίες. Είναι σαφής η πολιτική επιστροφής για να αντισταθμίσει την αποστροφή κινδύνου των επισκεπτών; Είναι σαφές πώς και πού κατασκευάστηκε το προϊόν; Τι πιστεύουν οι ικανοποιημένοι πελάτες για τα προϊόντα σου και είναι αρνητικές κριτικές σε εμφανές σημείο; Όπως πάντα, βεβαιώσου ότι η A / B δοκίμασε αυτές τις μεταβλητές, πριν πάρεις οποιαδήποτε απόφαση.

9.Κάνε την ιστοσελίδα σου λειτουργική όσον αφορά την αναζήτηση

Η λειτουργικότητα αναζήτησης ιστότοπου είναι μια πτυχή, που φαίνεται ότι παραμένει σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητη από τις ημέρες των Geocities sites. Η αναζήτηση θεωρείται μια αμελητέα βελτίωση από πολλούς ιστότοπους, γεγονός που αντιπροσωπεύει μια τεράστια χαμένη ευκαιρία να προσφέρεις στους επισκέπτες σου τα εργαλεία που χρειάζονται για να βρουν αυτό που θέλουν και να μειωθούν τα ποσοστά εγκατάλειψης.

Η αναζήτηση ιστότοπου, από την άλλη πλευρά, επιτρέπει στους επισκέπτες να βρουν αυτό που θέλουν, όχι αυτό που νομίζεις ότι θέλουν. Εάν έχεις προσπαθήσει να αναζητήσεις έναν ιστότοπο μόνο και παρουσιάστηκε η ένδειξη «δεν βρέθηκαν σελίδες» ή «δεν υπάρχουν αποτελέσματα» ενώ θα έπρεπε να έχει προσφέρει δεκάδες αποτελέσματα, γνωρίζεις πόσο απογοητευτικό μπορεί να’ ναι αυτό.

Σίγουρα, η λειτουργικότητα αναζήτησης του ιστότοπού σου δεν θα είναι ποτέ τόσο καλή όσο η Google, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να το παραβλέπεις  ή να το αγνοήσεις. Όσο πιο εύκολα οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν και να βρουν αυτό που ψάχνουν, τόσο πιο πιθανό είναι να παραμείνουν.

10.Βελτιστοποίηση για τους χρήστες κινητών

Είναι λίγο στενάχωρο που πρέπει να επαναλάβουμε πόσο σημαντικό είναι αυτό, αλλά ο αριθμός των ιστότοπων που δεν έχουν ακόμη βελτιστοποιηθεί για κινητά είναι εκπληκτικός. Με τον μεγαλύτερο αριθμό των χρηστών να επισκέπτονται τα site κυρίως από κινητές συσκευές, η μη βελτιστοποίηση καθίσταται καταστροφική.

Δυστυχώς, η δρομολόγηση ενός φιλικού προς κινητά ιστότοπου, μπορεί να είναι μια επίπονη διαδικασία και να είναι πέρα ​​από τις δικές σου τεχνικές δυνατότητες, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί επίσης να είναι μια ακόμη (σημαντική) δαπάνη. Ωστόσο, είναι δύσκολο να υποτιμήσει κανείς πόσο σημαντική είναι η βελτιστοποίηση για κινητά για κάθε τύπο ιστότοπου.

Είναι επίσης ζωτικής σημασίας να θυμάστε την συμβουλή# 1 κατά τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σου δεν έχει σημασία πόσο όμορφο μπορεί να ‘ναι σε ένα iPhone, αν χρειάζεται περισσότερο από ένα λεπτό για να φορτώσει.

11.Κάνε εύκολη την πλοήγηση στην ιστοσελίδας σου

Φαντάσου μια τυπική περίοδο σύνδεσης ενός επισκέπτη στο site σου. Φτάνουν και αφού αξιολογήσουν το περιεχόμενό για ένα δευτερόλεπτο ή δύο – και πολλές φορές αυτό είναι κυριολεκτικά όλη η ώρα που έχεις – αποφασίζουν ότι παρόλο που αυτή η σελίδα δεν είναι ακριβώς αυτό που ψάχνουν, θα μπορούσε ενδεχομένως να τους δώσει αυτό που θέλουν. Προσπαθούν στη συνέχεια να εντοπίσουν τη σελίδα που αναζητούν, μόνο για να διαπιστώσουν ότι η πλοήγηση είναι περίπλοκη, πίσω υπάρχουν παράλογα ανεπιθύμητα κινούμενα μενού ή σύνδεσμοι εικόνας που δεν μοιάζουν με συνδέσμους εικόνας ή κάποια παρόμοια “θύελλα” πλοήγησης.

Τι νομίζεις ότι θα κάνουν στη συνέχεια; Μάλλον θα αποχωρήσουν γρηγορότερα και από το κύμα του φωτός!

Η πλοήγηση στον ιστότοπό σου πρέπει να είναι ξεκάθαρη, να γίνεται άμεσα κατανοητή και να προσφέρει στον χρήστη μια απρόσκοπτη εμπειρία στον ιστότοπού σου. Οι επισκέπτες δεν θα πρέπει να μαντέψουν που βρίσκονται.

Εξέτασε την τρέχουσα πλοήγηση και βρες τα κομμάτια που χρήζουν απλοποίησης. Οι επισκέπτες θέλουν ένα εύκολο μονοπάτι, που να τους οδηγεί στην λύση των προβλημάτων τους, οτιδήποτε άλλο είναι κουραστικό γι’ αυτούς.