13 Απαραίτητα χαρακτηριστικά ενός ξενοδοχειακού site

no alt

Θέλεις την καλύτερη ιστοσελίδα για ξενοδοχείο, λογικό. Θέλεις να είσαι αυτός που επιλέγουν οι άνθρωποι πάνω από όλα τα άλλα διαθέσιμα ξενοδοχεία. Ξέρεις ήδη, πως ο ιστότοπος σου πρέπει να είναι φιλικός προς το κινητά και εύκολος στην πλοήγηση, χρειάζεσαι επίσης μια όμορφη φωτογραφία για να προβάλετε όλα όσα έχει να προσφέρει το ξενοδοχείο σας …. αλλά τι άλλο είναι απαραίτητο για να επιλεγείς από τους ανθρώπους;

Παρόλο που έχει νόημα να διατηρείς τον ιστόχωρο σου σύγχρονο, οι καλύτεροι ιστόχωροι ξενοδοχείων βοηθούν τους πιθανούς επισκέπτες να λύσουν προβλήματα και τους διευκολύνουν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία σχεδιασμού του ταξιδιού τους.

Στη σημερινή ανάρτηση, θα αναθεωρήσουμε τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά για έναν μεγάλο ιστότοπο που μετατρέπει τους θεατές σε απευθείας bookers.

 

  1. Book Now Button και ενσωματωμένες κρατήσεις

Οι οnline κρατήσεις είναι must στις μέρες μας. Στα κινητό πρέπει να υπάρχει ένα απλό “book now button”, ενώ για επιτραπέζιο υπολογιστή, όταν αυτό είναι δυνατόν, ενσωματώσε έναν οδηγό επιλογής ημερομηνίας σε κάθε σελίδα που συνδέεται με το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων.

 

  1. Πιο “έξυπνο” live chat και chat bots

Ένας τεράστιος αριθμός ανθρώπων προγραμματίζει κρυφά τις διακοπές του στην εργασία του, έτσι δεν μπορούν να πάρουν τηλέφωνο στο ξενοδοχείο και να κάνουν μια απλή ερώτηση. Κάνε το εύκολο για αυτούς προσθέτοντας ένα live chat. Η φθηνότερη λύση είναι η www.providesupport.com η καλύτερη λύση όσον αφορά την τιμή , ενώ είναι η www.livechatinc.com είναι πιο προσαρμόσιμη και προσωπική με καλές διαχειριστικές λειτουργίες. Να είσαι έξυπνος, μην πεις το μονότονο “Γεια σας, μπορώ να σας βοηθήσω”, χρησιμοποίησε το live chat για να πραγματοποιήσεις απευθείας κρατήσεις.

 

  1. Κουμπί για απευθείας κλήση από κινητό

Όταν ο ιστότοπός σου προβάλλεται σε κινητό τηλέφωνο, ο αριθμός τηλεφώνου ή το εικονίδιο του τηλεφώνου στον οποίο μπορεί κανείς να κάνει click για κλήση θα πρέπει να βρίσκεται σε κάθε σελίδα και να παραμένει στην κορυφή της οθόνης, ανεξάρτητα από το πόσο χαμηλά βρίσκεται κάποιος στην σελίδα.

 

  1. Φωτογραφίες και βίντεο σε μια ειδική σελίδα

Σίγουρα, έχεις φωτογραφίες και βίντεο σε ολόκληρο τον ιστότοπο, αλλά οι ταξιδιώτες θέλουν να τα δουν όλα σε ένα μέρος και να είναι σε θέση επιλέξουν οι ίδιοι τις φωτογραφίες που βλέπουν. Κάθε φωτογραφία πρέπει να έχει μια περιγραφή, που βοηθά την φωτογραφία να διηγηθεί μια ιστορία και εξάρει τα μοναδικά αντικείμενα προς πώληση του ξενοδοχείου σου. Εξέτασε το ενδεχόμενο να υπάρχουν πολλές σελίδες με συλλογές φωτογραφιών που εστιάζουν σε διαφορετικά ενδιαφέροντα, δωμάτια, δραστηριότητες, γάμους, συναντήσεις, ανέσεις κλπ.

 width=

 

  1. Το Google Driving Directions Widget

Αυτό μπορεί να φανεί προφανές, αλλά το site του ξενοδοχείου έχει απλώς έναν χάρτη Google ή έχει τον χάρτη οδηγιών; Τα περισσότερα site έχουν χάρτη, αλλά ο widget χάρτης που χρησιμοποιούν συχνά δεν έχει οδηγίες που γίνονται εύκολα αντιληπτές στην οθόνη. Αυτή η μικρή αλλαγή μπορεί να βοηθήσει σημαντικά, όταν και εσύ με την σειρά σου, βοηθήσεις τους πιθανούς πελάτες να βρουν το ξενοδοχείο σου γρήγορα και εύκολα και γίνει ένας επιπλέον παράγοντας για να κλείσουν τελικά σε εσένα την διαμονή τους.

 width=

 

  1. Υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

Εάν δεν μπορείτε να απαντήσετε στο τηλέφωνο, να προλάβετε μια υπηρεσία για να απαντά στις κλήσεις που δεν μπορείς να απαντήσεις ,έτσι ώστε να κάνει την κράτηση για εσένα, με ένα μικρό ποσοστό.

Επίσης, συνιστούμε να εκπαιδεύεις το νέο προσωπικό, με την παρακολούθηση των κλήσεων. Ακούστε μαζί κάθε κλήση και καθοδήγησε τους, ώστε να βελτιώσουν τις δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών και να είναι καλά προετοιμασμένοι όταν οι πελάτες σας σηκώσουν το τηλέφωνο.

 

  1. Μην ξεχνάς τη σελίδα με τις παροχές 

Τόσοι πολλοί ξενοδόχοι “κολλάνε” στους γάμους που διοργάνωσαν, στο εστιατόριο τους, στα δωμάτια τους και στις συλλογές φωτογραφιών, ξεχνούν τις παροχές τους και τη σελίδα επισκόπησης για το θέρετρο που το παρουσιάζει στο σύνολό του.

Μην βασίζεσαι στην κύρια αρχική σελίδα για να προβάλεις όλα όσα προσφέρει το ξενοδοχείο σου.  Αντ ‘αυτού, δημιουργήσε μια ειδική σελίδα αφιερωμένη στους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου, μοναδικά σημεία πώλησης, ανέσεις και όλους εκείνους τους λόγους που κάνουν το ξενοδοχείο σου εξαιρετικό μέρος για να μείνει κάποιος. Αυτή η σελίδα, θα σε βοηθήσει να επισημάνεις, τι πραγματικά τοποθετεί το κατάλυμα σου σε ξεχωριστή θέση και να βοηθήσεις τους πελάτες να συνειδητοποιήσουν, ότι πρέπει να κάνουν την κράτηση.

 

  1. Ξεχωριστές προσφορές ξενοδοχείων

Όλοι αναζητούν μια συμφωνία. Ακόμη και αν δεν έχεις προσφορές ή εκπτώσεις, εξέτασε το ενδεχόμενο να δημιουργήσεις πακέτα ή τουλάχιστον να εξηγήσεις ότι οι τιμές σου είναι ανταγωνιστικές και προσιτές όταν κάνουν κράτηση απευθείας μέσω της ιστοσελίδας σου, αν αυτό μπορεί να συμβεί!

Δοκίμασε να συνεργαστείς με άλλα τοπικές επιχειρήσεις, για να δημιουργήσετε μοναδικά πακέτα που κάνουν την εξερεύνηση της περιοχής προσιτή και βολική. Αυτοί είναι ένας πολύ καλός τρόπος, για να ξεχωρίζεις από τον ανταγωνισμό και η επισήμανση αυτών των πακέτων στην ιστοσελίδα σου, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρουσιάσεις ένα άλλο χαρακτηριστικό που κάνει το ξενοδοχείο ή το θέρετρο σου μοναδικό!

 

  1. Συμπεριέλαβε ένα πλάνο δραστηριοτήτων με βάση την περιοχή σου και την εποχή

Υπάρχουν ειδικές δραστηριότητες ανά εποχή που μπορείτε να επισημάνετε; Οι επισκέπτες σας αναζητούν γραφική ομορφιά, περιπέτεια ή ρομαντισμό; Σκεφτείτε τον καθένα από τους τύπους πελατών σας: οικογένειες, 20χρονους, νεαρά ζευγάρια, εκδρομές κοριτσιών και δείξε τους ό, τι το θέρετρο και η περιοχή έχουν να προσφέρουν μόνο γι ‘αυτούς.

 width=

 

  1. Επισήμανε τους σημαντικούς λόγους για τους οποίους πρέπει να κάνουν κράτηση τώρα!

Είτε πρόκειται για δωρεάν υπηρεσίες, όπως ένα ποτήρι κρασί κατά την άφιξη ή μια επιπλέον νύχτα όταν κάνουν κράτηση για τέσσερα βράδια, βρείτε έναν τρόπο να προσελκύσετε τον πελάτη σας να κάνει κράτηση απευθείας μαζί σας.

 width=

 

  1. Επισημάνετε τα  σχόλια και τις κριτικές των επισκεπτών σας

Όλοι γνωρίζουμε πόσο ισχυρό είναι το TripAdvisor, αλλά πωλούν κρατήσεις μέσω του ΟΤΑ και μειώνουν τα περιθώρια σου. Γιατί να μην προσθέσεις μαρτυρίες και σχόλια στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σου;

Υπάρχει μια αίσθηση σιγουριάς, όταν τα σχόλια προέρχονται από πραγματικούς πελάτες, που μιλούν για την εμπειρία τους σε μια επιχείρηση, είτε πρόκειται για ξενοδοχείο, θέρετρο είτε για οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση.

Αντί να ζητάμε από τους επισκέπτες να βρουν αυτές τις πληροφορίες μόνοι τους, τα καλύτερα site ξενοδοχείων, αναδεικνύουν τις κριτικές των επισκεπτών τους απευθείας στον ιστότοπο  τους.

 width=

 

  1. Δημιουργήστε ένα blog με τοπικές εικόνες

Ως καταναλωτές, δεν αγοράζουμε πάντα το καλύτερο σε ποιότητα προϊόν ή το χαμηλότερο σε κόστος. Συχνά παραλείπουμε την πιο λογική επιλογή, επιλέγοντας να αγοράζουμε τοπικά προϊόντα ή υπηρεσίες ή να αγοράζουμε από μια εταιρεία που παρέχει τις καλύτερες υπηρεσίες και εξυπηρέτηση. Γιατί; Επειδή αυτές οι επιχειρήσεις καταλαβαίνουν, ότι το προϊόν αποτελεί απλώς μέρος μιας μεγαλύτερης εμπειρίας.

Στον κόσμο της διαμονής και της φιλοξενίας, οι ταξιδιώτες δεν αναζητούν απλώς ένα μέρος για να ξεκουραστούν. Ψάχνουν για πράγματα που μπορούν να κάνουν στην περιοχή, όπως μέρη για φαγητό, θέλουν μια συνολική εμπειρία του τόπου.

Συχνά, τα ξενοδοχεία έχουν μια βαθιά σύνδεση με την περιοχή, όταν πρόκειται για σημεία με μεγάλο τουριστικό ενδιαφέρον, τα καλύτερα εστιατόρια στην περιοχή και συστάσεις για αξιοθέατα περιοχής που είναι πιθανό να αναζητηθούν από τους καλεσμένους τους.

Ωστόσο, για την πλειοψηφία των ξενοδοχείων, ο ιστότοπός τους δεν ανταποκρίνεται σχεδόν καθόλου στις γνώσεις τους για την περιοχή, σπαταλόντας την ευκαιρία να μιλήσουν στην επιθυμία των ταξιδιωτών να εξερευνήσουν την περιοχή.

 width=

13. Το site σου να είναι εύκολα προσβάσιμο και να έχει responsive design

Εάν είστε κάτοχος smartphone ή tablet, τότε υπάρχει μια καλή πιθανότητα το smartphone σου να είναι στα χέρια σου αυτή την στιγμή ή μπορεί ακόμη και να διαβάζεις αυτό το άρθρο σ’ αυτό.

Είτε είναι στον υπολογιστή, το tablet είτε στο smartphone, οι σημερινοί ταξιδιώτες πηγαίνουν από τη μία οθόνη στην άλλη για να βρουν ξενοδοχεία online. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι επιτακτική ανάγκη για τα ξενοδοχεία να έχουν έναν ιστότοπο που έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί σε όλες τις συσκευές και να προσφέρει μια εξίσου καταπληκτική εμπειρία για υπολογιστές γραφείου, tablet και smartphone.

 

 width=

Επικοινωνήστε
μαζί μας

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας
συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας
ή καλέστε μας στο 2311296521.
Βρείτε μας στο χάρτη
Βρείτε μας με το αυτοκίνητο
Βρείτε μας με το λεωφορείο
Made with by Sevenloft | 2024 Όροι χρήσης Terms of use