14 Tips για να βελτιώσεις την στρατηγικής μιας διαφήμισης στο Twitter

Οι βέλτιστες πρακτικές μιας διαφήμισης στο Twitter αλλάζουν καθημερινά.

Το πρόβλημα με τους οδηγούς marketing, ειδικά για τους διαφημιστές, είναι ότι έχουν μικρή διάρκεια ζωής. Ο κόσμος του digital marketing αλλάζει με ταχύτητα πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με άλλες βιομηχανίες. Όταν ασχολείσαι με θέματα όπως το SEO, τα social media, η προβολή blogger ή οποιαδήποτε από τις άλλες μυριάδες μορφές προώθησης στο διαδίκτυο, μια ιδέα ή τακτική που ήταν σχετική πριν από μία εβδομάδα μπορεί σήμερα να είναι ξεπερασμένες.

Επειδή αυτός ο οδηγός αφορά το Twitter, ας ξεκινήσουμε μ’ ένα σχετικό παράδειγμα.

Οι διαφημίσεις συνομιλίας, είναι ένας τύπος διαδραστικής διαφήμισης που δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να απαντήσουν σε μια ερώτηση κάνοντας clcik σε μια παρότρυνση για δράση. Αν επιλέξουν να απαντήσουν, αυτόματα κάνουν την απάντηση tweet στο λογαριασμό τους.

Αυτό το παράδειγμα υπογραμμίζει πόσο σημαντικό είναι για τους εμπόρους να παραμένουν ενημερωμένοι. Είναι πιθανό οι διαφημιζόμενοι να δουν μια σειρά από νέες λειτουργίες που θα είναι διαθέσιμες τα επόμενα χρόνια, πρόκειται μάλλον για μια πρόβλεψη, αλλά φαίνεται ότι είναι δικαιολογημένη υπό το πρίσμα του νέου τύπου διαφημίσεων που περιγράφεται παραπάνω.

Η ανάγνωση το «»Advertiser Blog» του Twitter θα βοηθήσει κάπως, αλλά θα πρέπει επίσης να διοχετεύσεις ιδέες που προέρχονται από τις δικές σου δοκιμές στη γενική στρατηγική.

14 Συμβουλές για τη βελτίωση της στρατηγικής διαφήμισις στο Twitter:

1.Οι χρήστες του Twitter είναι νέοι, μορφωμένοι και ευκατάστατοι

Αν και είναι ένα από τα πιο διαδεδομένα κανάλια διαφήμισης στον κόσμο, εξακολουθούν να υπάρχουν ευκαιρίες για εμπόρους. Η πλειοψηφία των χρηστών είναι ευκατάστατοι,εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, μορφωμένοι millennials. Με άλλα λόγια, οι ιδανικοί πελάτες για τα περισσότερα είδη κάθε ψηφιακής προσφοράς, ειδικά το SaaS.

Υπάρχουν πολλές μελέτες περιπτώσεων για εταιρείες που έχουν πραγματοποιήσει επιτυχημένες εκστρατείες. Ο Poo-Pourri πέτυχε πωλήσεις $ 73.000, στοχεύοντας τους οπαδούς των influencer και εκείνων με παρόμοια ενδιαφέροντα. Η LG, από την άλλη πλευρά χρησιμοποίησε ένα περίεργο giveaway για να τετραπλασιάσει τις πωλήσεις smartphone.

2.Προετοίμασε ένα σχέδιο

 Το αρχικό σχέδιο είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής. Θα καθορίσει ποιες διαφημίσεις χρησιμοποιείς και πώς μετράς την επιτυχία τους. Θα πρέπει να περιλαμβάνει πολλά βασικά στοιχεία όπως: τους γενικούς στόχους, το προφίλ πελατών, την κατανόηση των influencer και ένα editorial ημερολόγιο.

3.Καθόρισε τους στόχους σου

Θα εκπλαγείς με τον αριθμό των εμπόρων που υιοθετούν μια τυχαία προσέγγιση για τη λειτουργία των προφίλ τους στο Twitter. Αποφασίσε νωρίς ποιος θα είναι ο βασικός στόχος (ή οι στόχοι) στο Twitter. Απαντώντας στην ερώτηση, «Γιατί έχω twitter;» θα σου επιτρέψει να δημιουργήσεις βελτιστοποιημένες καμπάνιες. Η απάντηση θα υποδεικνύει επίσης το είδος των ατόμων που στοχεύεις, τις διαφημίσεις της επιλογής σου, το περιεχόμενο που θα σχεδιάσεις και τις μετρήσεις που θα χρησιμοποιήσεις για να εκτιμήσεις την επιτυχία σου.

Τα παρακάτω παραδείγματα αποτελούν κοινούς στόχους:

  • Δημιουργία πελατών.
  • Δημιούργησε μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση για το brand σου.
  • Χρησιμοποίησε την δράση του προφίλ σου ως μια επιπλέον προσπάθεια στο μάρκετινγκ περιεχομένου, δούλεψε για να αυξήσεις την προβολή των αναρτήσεων του blog, των βίντεο και των οδηγών σου.
  • Προώθησε ειδικές προσφορές σε νέους δυνητικούς πελάτες.

Η επιλογή των στόχων, θα συνδέεται άμεσα με τον τρόπο τρέχεις μια καμπάνια, οπότε είναι ζωτικής σημασίας να είσαι ξεκάθαρος. Μην καταλήξεις να είσαι υπερβολικά γενικός κατα την επιλογή των στόχων σου. Σε πρώιμα στάδια, η ιδέα είναι να βρεθεί μια μέση οδός ανάμεσα στους γενικούς και συγκεκριμένους στόχους, που τελικά τροφοδοτήσουν συγκεκριμένες επιλογές σχετικά με τους τύπους διαφημίσεων.

Θα πρέπει επίσης να κάνεις συγκεκριμένες επιλογές για κάθε καμπάνια στο πλαίσιο των γενικών στόχων. Εάν αναζητάς πελάτες, για παράδειγμα, ίσως θελήσεις να συγκεντρώσεις επισκέπτες του ιστότοπου, ενώ το Tweeting για την αύξηση της στρατηγικής περιεχομένου θα περιλαμβάνει πιθανώς διαφημίσεις, που έχουν σχεδιαστεί για να οδηγήσουν σε αφοσίωση.

Το Twitter προσφέρει τους ακόλουθους στόχους για κάθε καμπάνια:

  • Followers
  • Click ή μετατροπές του ιστότοπου
  • Δέσμευση Twitter
  • Εφαρμογές εγκατάστασης
  • Πιθανοί πελάτες (εγγραφές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου)
  • Προβολές βίντεο

 

4.Καθόρισε το προφίλ του πελάτη

Για να χρησιμοποιήσεις αποτελεσματικά τις πολλές επιλογές στόχευσης του Twitter, πρέπει πρώτα να έχεις μια σαφή εικόνα του είδους του πελάτη, που θέλεις να προσεγγίσεις. Αυτό θα σου επιτρέψει την δημιουργία μια αμιγώς εστιασμένης στρατηγικής περιεχομένου (το υλικό που κάνεις tweet.

Οι παρακάτω πληροφορίες θα σε βοηθήσουν να αναπτύξεις μια ξεκάθαρης εικόνα του ιδανικού χρήστη στο Twitter:

  • Δημογραφικές πληροφορίες: Το εργαλείο Audience Insights, το οποίο είναι διαθέσιμο μέσω του πίνακα εργαλείων του διαφημιζόμενου, είναι ένα εξαιρετικά ισχυρό εργαλείο για τη συλλογή δημογραφικών δεδομένων. Πληροφορίες σχετικά με την ηλικία, την τοποθεσία, το φύλο κλπ. Είναι όλες διαθέσιμες. Τα δεδομένα σχετικά με το τρέχον κοινό (βάση πελατών, αναγνώστες blog, τρέχοντες ακόλουθοι Twitter κ.λπ.) μπορούν επίσης να σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις ένα σαφές προφίλ.
  • Ψυχογραφικές πληροφορίες: Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να επισημάνεις τους ιδιαίτερους φόβους και τις προτιμήσεις του χρήστη που θέλεις, μαζί με τις ερωτήσεις που συνήθως κάνουν. Η παρακολούθηση συνομιλιών και influencer στο Twitter μπορεί να προσφέρει μια πληθώρα πληροφοριών.
  • Κοινές συμπεριφορές: Τέλος, ανακάλυψε ποιες συγκεκριμένες συμπεριφορές χαρακτηρίζουν την ομάδα-στόχο σου. Μέσω ποιών μορφών προτιμούν να καταναλώνουν περιεχόμενο; Πότε είναι συνήθως πιο ενεργοί; Τι τόνο / στυλ / δομή προτιμούν.

 

5.Παρακολούθησε τους influencers

Η αντιγραφή της επιτυχίας των ανταγωνιστών είναι ένα μέσο για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων. Στο Twitter, αυτή η τακτική είναι απίστευτα εύκολη στην εφαρμογή. Παρακολουθώντας τον τόνο, την ουσία και τα διαφορετικά επίπεδα εμπλοκής του περιεχομένου του ανταγωνισμού, μπορείς να κλέψεις ό,τι δουλεύει για να βελτιώσεις τη δική σου προσέγγιση.

Τα εργαλεία του Analytics, όπως το BuzzSumo, μπορούν να σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις μια λίστα με τους κύριους παράγοντες επηρεασμού της κατάταξης ή της βιομηχανίας σου.

 

6.Χρησιμοποίησε ένα ευέλικτο editorial ημερολόγιο

Τελικά, θέλεις να έχεις ένα δομημένο editorial ημερολόγιο. Αυτό θα σου επιτρέψει να ορίσεις ξεκάθαρους στόχους που θα σε καθοδηγούν στη δημιουργία περιεχομένου, διατηρώντας παράλληλα το επίπεδο συνέπειας, χωρίς το οποίο οι σωστοί έλεγχοι είναι πρακτικά αδύνατοι

Κατά το σχεδιασμό του ημερολογίου σου, λάβε υπόψη τα ακόλουθα σημεία για το timing των δημοσιεύσεών σου:

  • Η καλύτερη ώρα για να δημοσιεύσεις κάτι είναι μεταξύ 12μ.μ και 3μ.μ.
  • Οι καθημερινές είναι η καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύσεις εταιρίες B2B.
  • Οι Τετάρτες και τα Σαββατοκύριακα είναι οι καλύτερες ημέρες για μια ανάρτηση που αφορά εταιρείες B2C.
  • Το ποσοστό click είναι υψηλότερο στις Τετάρτες.

 

7.Κατανόηση των μορφών διαφήμισης

Το σημαντικό που πρέπει να θυμάσαι σχετικά με τις διαφορετικές μορφές διαφήμισης είναι ότι έχουν σχεδιαστεί για να επιτύχουν παρόμοια αποτελέσματα. Μπορεί, για παράδειγμα, να αποκτήσεις νέους οπαδούς μέσω προωθημένων λογαριασμών, προωθούμενα tweets ή κάρτες. Εξαιτίας αυτού, είναι ζωτικής σημασίας να δοκιμάζεις την απόδοση επένδυσης (ROI) διαφόρων διαφημίσεων που προορίζονται να παράγουν το ίδιο αποτέλεσμα.

Ακολουθεί μια σύντομη περιγραφή των τύπων διαφημίσεων:

 

  • Promoted Tweets: Αυτά είναι απλά tweets που προωθούνται σε νέους χρήστες. Μπορούν να φανούν ιδιαίτερα χρήσιμα στην αύξηση της εμβέλειας των tweets, που έχουν ήδη αντίκτυπο στους οπαδούς σου.
  • Promoted Accounts:Οι λογαριασμοί που προωθούνται έχουν σχεδιαστεί για να αυξήσουν τους followers, εμφανίζονται στο widget «ποιος να ακολουθήσεις» και στα χρονολόγιο των χρηστών.
  • Website Cards: έχουν σχεδιαστεί για να φέρνουν κυκλοφορία, οι κάρτες ιστοτόπου είναι παρόμοιες με τις κανονικές tweets, αλλά περιλαμβάνουν μια φωτογραφία, έναν τίτλο και ένα κουμπί «διαβάστε περισσότερα».
  • Lead-Gen Cards: επιτρέπουν στους χρήστες Twitter να εγγραφούν στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με ένα μόνο click. Είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος δημιουργίας μεγαλύτερης λίστας συνδρομητών.
  • App Cards: Μπορείτε να αυξήσεις τις λήψεις εφαρμογών με App Cards. Κάνοντας click στην παρότρυνση για δράση, ο χρήστης μεταβαίνει στο app store, όπου μπορεί να κατεβάσει ό,τι θέλει. Υπάρχει χώρος για μια εικόνα, μια αξιολόγηση εφαρμογής, μια περιγραφή και ένα εικονίδιο.
  • Video Ad: συμπερίλαβε βίντεο, κλιπ ήχου ή GIF σε αυτές τις διαφημίσεις. Εδώ δεν υπάρχει άμεση παρότρυνση για δράση, οπότε η ιδέα είναι οι χρήστες να παρακολουθήσουν το περιεχόμενό και στη συνέχεια να κάνουν click στον σύνδεσμο μέσα στο κείμενο.
  • Promoted Trends: Αν έχεις το budget μπορείς να αγοράσεις ένα σημείο στο «trending» widget.

8.Χρησιμοποίησε προηγμένες λειτουργίες στόχευσης

 Η πραγματική δύναμη της διαφήμισης σε social όπως το Twitter και το Facebook, προέρχεται από το συνδυασμό του τεράστιου κοινού και των απίστευτα συγκεκριμένων χαρακτηριστικών στόχευσης.

Η εύρεση της κατάλληλης θέσης για σένα, όπου μπορείς να πετύχεις και να διατηρήσεις μια θετική επένδυση (ROI) μακροπρόθεσμα, περιλαμβάνει έναν συνδυασμό χρήσης των σωστών μορφών διαφήμισης και της στόχευση των κατάλληλων τμημάτων κοινού.

Μια καμπάνιας Twitter περιλαμβάνει τις ακόλουθες επιλογές στόχευσης:

  • Αντιστοίχιση λέξεων-κλειδιών: Αφού ανεβάσεις ένα σύνολο λέξεων-κλειδιών, το Twitter θα αναζητήσει tweets που τις περιέχουν και θα εμφανίσει τις διαφημίσεις σου στους χρήστες που τις χρησιμοποίησαν. Είναι ενδιαφέρον ότι το Twitter μπορεί να αποκλείσει εκείνους τους χρήστες, που έχουν χρησιμοποιήσει τη λέξη-κλειδί με αρνητική χροιά.
  • Followers: Αυτή η λειτουργία σου επιτρέπει να στοχεύσεις οπαδούς influencers και εταιρειών.
  • Λίστες με email: Ας υποθέσουμε ότι προωθήσεις πρόσφατα ένα προϊόν στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Πώς θα μπορούσες να φτάσεις σε εκείνους που δεν αγοράζουν; Ένας τρόπος θα ήταν να χρησιμοποιήσεις τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Twitter, αυτά τα οποία ταιριάζουν με τους λογαριασμούς τους και θα έχουν άμεση στόχευση.
  • Στόχευση τηλεόρασης: Μια δυνατότητα με την οποία μπορείς να στοχεύσεις άτομα που παρακολουθούν συγκεκριμένες τηλεοπτικές εκπομπές.
  • Επαναληπτικό μάρκετινγκ: Παρόμοια με τη λειτουργία επαναληπτικού μάρκετινγκ στο Facebook, η επιλογή «επισκέπτες ιστότοπων» του Twitter επιτρέπει να στοχεύσεις χρήστες που έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν τον ιστότοπό σου. Μπορείς ακόμη και να συνδεθείς με άτομα με βάση συγκεκριμένες σελίδες που έχουν επισκεφτεί. Πώληση ενός εταιρικού προϊόντος; Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να στοχεύσεις εκείνους τους χρήστες, που έχουν διαβάσει σχετικές αναρτήσεις blog.
  • Στόχευση ενός event: Η στόχευση event σου επιτρέπει να προσεγγίσεις άτομα που συμμετέχουν σ’ αυτά.
  • Εξαίρεση χαρακτηριστικών: Δεν βλέπω πολλούς ανθρώπους να μιλούν για την επιλογή αποκλεισμού, η οποία έχει πολλές δυνατότητες. Ένας από τους καλύτερους τρόπους βελτιστοποίησης ενός κοινού είναι να περιορίσεις τμήματα με χαμηλή απόδοση. Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις αυτή τη λειτουργία για την αποφυγή στόχευσης των δικών σου followers.

 

9.Περιεχόμενο που αξίζει να μοιραστείς

Τα δεδομένα έχουν δείξει ότι οι χρήστες Twitter προτιμούν ορισμένους τύπους περιεχομένου. Παρόλο που είναι πάντα δύσκολο να καταλήξουμε σε μια προσέγγιση, που να ταιριάζει σε όλους, πληροφορίες όπως αυτές που παρουσιάζονται στο παρακάτω γράφημα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να τεθούν τα θεμέλια για τις δικές σου δοκιμές.

Ακολουθούν κάποιες συμβουλές για την δημιουργία περιεχομένου σύμφωνα με έρευνες:

  • Αντίγραψε ό,τι λειτουργεί για τους μεγάλους influence,r όσον αφορά τις μορφές περιεχομένου και την ουσία.
  • Πάρε μέρος σε συνομιλίες απαντώντας σε tweets, συμπεριλαμβανομένων των followers και συνδέσου με influencers.
  • Διατηρήστε το οικείο.
  • Συμπερίλαβε αμφιλεγόμενα θέματα, καθώς είναι πάντα δημοφιλή, αλλά μόνο όταν αρμόζει να το κάνεις αυτό.
  • Χρησιμοποίησε  δυναμικές λέξεις, όπως φαίνεται στο παρακάτω γράφημα.
  • Πρόσεχε μην φύγεις απ’ το όριο των 100 χαρακτήρων. Η έρευνα έχει δείξει ότι αυτό είναι το ιδανικό.
  • Χρησιμοποίησε πάντα τις εικόνες ως tweets, που έχουν καλύτερα αποτελέσματα.

 

10.Πάντα να κάνεις δοκιμές

Είναι σημαντικό να συνδέσεις, από την αρχή, τα διαφημιστικά έξοδα με συγκεκριμένους επιχειρηματικούς στόχους. Θα πρέπει να χρησιμοποιείς την παρακολούθηση μετατροπών από το get-go. Είναι ένα απίστευτα απλό εργαλείο που απαιτεί μόνο μερικές σειρές κώδικα εγκατεστημένους στον ιστότοπό σου. Στη συνέχεια, μπορείς να προσαρτήσεις συγκεκριμένα αποτελέσματα – αγορές, λήψεις, εγγραφές κ.λ.π. σε καμπάνιες που έχουν σχεδιαστεί για μετατροπές.

Η ίδια αρχή ισχύει και για τη διαίρεση δοκιμών. Είναι απίστευτα εύκολο να εκτελέσεις παρόμοιες διαφημίσεις με μικρές αλλαγές και να δεις αν υπάρχει κάποια αλλαγή στα επίπεδα αφοσίωσης. Οι καμπάνιες μπορούν επίσης να στοχεύουν σε διαφορετικά είδη κοινού, events και συμπεριφορές.

Οποιαδήποτε από τις παρακάτω μετρήσεις μπορεί να είναι χρήσιμη για τη μέτρηση της επιτυχίας μιας καμπάνιας:

  • Αύξηση του αριθμού των followers.
  • Δέσμευση των followers.
  • Συνολική προσέγγιση (αυτό είναι καλό για τη δοκιμή διαφόρων τύπων περιεχομένου).
  • Click-throughs σε αναρτήσεις.
  • On-site εγγραφές email.
  • Αγορές προϊόντων.τ

 

11.Προώθησε άλλους χρήστες ή site

Αυτό πρέπει να είναι μια από τις λιγότερο αξιοποιημένες τακτικές σε όλα τα social media, όχι μόνο το Twitter. Η βασική προϋπόθεση είναι να προσφέρεις την προώθηση ενός λογαριασμού ή ενός website εάν κάνουν το ίδιο για σένα. Έχοντας μια συνεχή ενημερωτική εκστρατεία αυτής της φύσης, όπου τακτικά προσεγγίζεις τους χρήστες με παρόμοια μεγέθη με τα δικά σου, μπορεί να αποβεί εξαιρετικά επιτυχημένη.

 

12.Συμπερίλαβε συνεργάτες σε επί πληρωμή προώθηση

Μια ακόμη τακτική είναι να προσφέρεις σε πιθανούς συνεργάτες την συμπερίληψη τους σε μια διαφημιστική καμπάνια που τρέχεις. Πρόκειται για μια πιο αποκλειστική στρατηγική που θα πρέπει να στοχεύει μόνο σε λίγους influences.

 

13.Δωρεάν lead-gen κάρτες

Οι κάρτες Lead-gen, που περιγράφονται παραπάνω, μπορούν να διανεμηθούν δωρεάν στους τρέχοντες χρήστες σου. Αυτή η στρατηγική λειτουργεί καλύτερα σε συνδυασμό με μια τακτική προώθησης, όπως ένα δωρεάν giveaway.

 

14.Τα tweets των influence

Οι Celebrities και οι influencers αποτελούν την βασική μορφή της σύγχρονης διαφήμισης. Τα brand μπορούν να απευθυνθούν σε αυτούς για να εργαστούν σε διαφημιστικό περιεχόμενο που θα ταιριάζει με το κοινό τους. * Σημείωσε ότι πρέπει να συμπεριληφθεί ένα μήνυμα γνωστοποίησης.

 

Συμπερασματικά

Το αποτελεσματικό μάρκετινγκ στο Twitter μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική αύξηση των εσόδων. Με 310 εκατομμύρια χρήστες, η πλατφόρμα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη και επιλογή στόχευσης στον κόσμο, προσφέρει στους εμπόρους πρόσβαση σε πολλά τμήματα κοινού. Το κλειδί είναι ο καθορισμός σαφών στόχων, η επιλογή των σωστών μορφών διαφήμισης, η δημιουργία δεσμευτικού περιεχομένου και στη συνέχεια η μέτρηση των αποτελεσμάτων, ώστε να επιτευχθεί μια βιώσιμη απόδοση επένδυσης (ROI).

 

Το Twitter προσφέρει πολλές επιλογές για την ανάπτυξη της επιχείρησης σου, ωφελήσου από αυτές!