3 Συμβουλές μάρκετινγκ για οργανικά προϊόντα

no alt

Το μάρκετινγκ για οργανικά προϊόντα έχει μια ξεχωριστή δυναμική, καθώς τα οργανικά brand διαθέτουν ισχυρές ιστορίες, εμπνέουν εμπιστοσύνη και επικοινωνούν ξεκάθαρες αξίες ζωής. Κι όμως, παρά το πλεονέκτημα αυτό, πολλά οργανικά brands δυσκολεύονται να ξεφύγουν από τις απλές δημοσιεύσεις blog και να περάσουν σε αυθεντικό περιεχόμενο που εμπλέκει πραγματικά τον καταναλωτή. Τι χρειάζεται να κάνουν λοιπόν;

Μάρκετινγκ περιεχομένου για οργανικά προϊόντα

Το μάρκετινγκ για οργανικά προϊόντα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο αυθεντικό και στοχευμένο περιεχόμενο. Πρόκειται για μια στρατηγική προσέγγιση που επικεντρώνεται στη δημιουργία και διανομή πολύτιμου και σχετικού περιεχομένου, ενισχύοντας τη σύνδεση του brand με το κοινό-στόχο. Αν και κορυφαία brands όπως η Microsoft και η Cisco επενδύουν δυναμικά στο μάρκετινγκ περιεχομένου, πολλές μικρότερες επιχειρήσεις —ιδίως στον τομέα των βιολογικών προϊόντων— παραμένουν επιφυλακτικές ως προς την αποτελεσματικότητά του.

Κατά μέσο όρο, λιγότερο από το ένα τρίτο των επιχειρηματιών πιστεύουν ότι είναι αποτελεσματικό το μάρκετινγκ περιεχομένου. Ακόμη χειρότερα, περισσότερο από το ήμισυ (55%) των επιχειρήσεων (B2B) δεν γνωρίζουν πώς να μετρήσουν την επιτυχία του μάρκετινγκ περιεχομένου ή πως μοιάζει το “αποτελεσματικό μάρκετινγκ περιεχομένου”.

Ωστόσο, όταν εκτελείται σωστά, το μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να απογειώσει την εμπιστοσύνη του κοινού προς το brand. Αντί για επαναλαμβανόμενα διαφημιστικά κείμενα, χρειάζεται αυθεντικότητα, δημιουργικότητα και πραγματική αξία.

Η δημοσίευση εκπαιδευτικού υλικού σε blog με lifestyle θεματολογία —ακόμη κι αν περιέχει χορηγούμενο περιεχόμενο— είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική για τα οργανικά brands. Ειδικά τώρα, με την έντονη συζήτηση στα social media γύρω από την αξία των βιολογικών προϊόντων, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να επικοινωνήσεις τις αξίες σου και να δημιουργήσεις ουσιαστική σύνδεση με το κοινό σου.

Για παράδειγμα, ρίξε μια ματιά στα διαδραστικά γραφήματα (Infographics) μάρκετινγκ περιεχομένου. Τα γραφήματα αυτά είναι ενημερωτικά, καλά σχεδιασμένα και διαδραστικά. Η δέσμευση του κοινού με το καλά σχεδιασμένο περιεχόμενο που προκαλεί σκέψη είναι απαραίτητο, ενισχύει το brand σου και δημιουργεί περισσότερους πελάτες, δίνοντας σου δύναμη απέναντι στον ανταγωνισμό.

 

Δες πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις το μάρκετινγκ περιεχομένου:

 

1.Κατανόηση του ταξιδιού του πελάτη.

Στο μάρκετινγκ για οργανικά προϊόντα, το content marketing αποσκοπεί στη δημιουργία μακροπρόθεσμων σχέσεων με τους καταναλωτές. Όμως, καμία σχέση δεν μπορεί να αναπτυχθεί χωρίς ουσιαστική κατανόηση των αναγκών και των κινήτρων του πελάτη. Ειδικά στον χώρο των οργανικών και βιολογικών προϊόντων, είναι συχνός ο πειρασμός να θεωρηθεί ότι οι επιλογές του καταναλωτή βασίζονται αποκλειστικά σε συγκεκριμένες “πράσινες” αξίες.

Στην πραγματικότητα, το προφίλ του πελάτη για αυτές τις επιχειρήσεις είναι πολύ διαφορετικό. Υπάρχουν καταναλωτές που έχουν αφιερωθεί στην αγορά βιολογικών προϊόντων, πριν γίνει τάση. Υπάρχουν γονείς που ψωνίζουν βιολογικά, κυρίως για την υγεία των παιδιών τους. Υπάρχουν καταναλωτές που σκέφτονται την υγεία τους και που προβαίνουν σε αγορές εξαιτίας των οφελών για την υγεία. Υπάρχουν επίσης καταναλωτές που ασχολούνται με την τοπική αγορά.

Εάν τοποθετείς όλους τους καταναλωτές οργανικών προϊόντων σε μια ομάδα, κάνεις λάθος! Αφιέρωσε χρόνο για να δημιουργήσεις λεπτομερή προφίλ και να κατανοήσεις τους παράγοντες που οδηγούν στην αγορά τον κάθε πελάτη. Αφού κατανοήσεις αυτούς τους παράγοντες, θα είσαι σε θέση μέσω του μάρκετινγκ για οργανικά προϊόντα να δημιουργήσεις αυθεντικό περιεχόμενο που προκαλεί αμφίδρομο διάλογο με τους καταναλωτές, αντί του τυπικού διαφημιστικού μηνύματος.

 

2.Χρησιμοποίησε το storytelling για να εμπνεύσεις τους καταναλωτές

Δώσε στο κοινό σου λόγους να ενδιαφερθεί για το προϊόν πέρα ​​από το ίδιο το brand. Πώς εντάσσεται το προϊόν ή η υπηρεσία σου στην καθημερινή τους ζωή; Πώς μπορείς να βελτιώσεις αυτή την εμπειρία μέσω χρήσιμου και αυθεντικού περιεχομένου;

Το παρακάτω ιστολόγιο είναι ολόκληρο αφιερωμένο στις πράσινες λύσεις προϊόντων καθαρισμού, που μπορούν να εφαρμοστούν στο σπίτι. Το ιστολόγιο απαριθμεί εύκολες λύσεις για εναλλακτικές μεθόδους λεύκανσης, καθαριστικό φούρνου και ακόμη και καθαριστικό χαλιών για την απομάκρυνση δύσκολων λεκέδων. Η εμπλοκή εικόνων (όπως αυτή που ακολουθεί) συνοδεύει κάθε “συνταγή” καθαρισμού, ενισχύοντας την εμπλοκή.

 width=μάρκετινγκ για οργανικά προϊόντα

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι αυτό το blog σχετικά με τα καθαριστικά DIY είναι επίσης ένα από τα δημοφιλέστερα της εταιρείας, καθιστώντας το νικητή για το Pinterest.

Το πιο σημαντικό είναι πως το παραπάνω αποτελεί ένα παράδειγμα μάρκετινγκ περιεχομένου που “λειτουργεί”. Ενώ η εικονιζόμενη εταιρεία είναι μια εταιρεία καθαρισμού, δεν υπάρχει καμία “σκληρή” πώληση σε αυτό το περιεχόμενο. Δεν υπάρχει η πίεση του “μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες μας” ή “επικοινωνήστε μαζί μας τώρα για ένα ραντεβού”.

Στην πραγματικότητα, τα post του blog κάνουν μια πρόταση, μοιράζονται συμβουλές και τις εικόνες που μπορεί να τους φανούν χρήσιμες. Το blog ακολουθεί τη σημαντικότερη αρχή του μάρκετινγκ περιεχομένου: μοιράσου σχετικές και χρήσιμες πληροφορίες με αυθεντικό τρόπο, που προσθέτει αξία στην ημέρα του τελικού χρήστη.

Αυτό είναι το storytelling στο μάρκετινγκ για οργανικά προϊόντα: Μοίρασε γνώση, λύσε προβλήματα και ενίσχυσε τη σχέση σου με το κοινό χωρίς να προσπαθείς να “πουλήσεις”.

 

3.Δημιούργησε περιεχόμενο lifestyle που αντικατοπτρίζει τις αξίες του brand σου

Είσαι έτοιμος να επενδύσεις σε ένα πρόγραμμα περιεχομένου που ξεπερνά το περιστασιακό ποστάρισμα στο blog; Μια δημοφιλής και αποδοτική προσέγγιση για τα οργανικά brands είναι η δημιουργία ενός προορισμού με προτάσεις lifestyle που συνδέονται έμμεσα με τα προϊόντα και τις αξίες της επιχείρησης.

Η “Natural Vitality”, ένας παραγωγός φυσικών συμπληρωμάτων στο Τέξας, δημιούργησε μια δευτερεύουσα ιστοσελίδα αφιερωμένη στην “ήρεμη διαβίωση”. Το όνομα απηχεί τη γραμμή παραγωγής της εταιρείας: τα συμπληρώματα έχουν όλα ονόματα όπως το «Natural Calm Plus Calcium» ή το «Kids Natural Calm Multi ‘. Η ιστοσελίδα Calmful Living δεν αναφέρει άμεσα αυτά τα προϊόντα. Αντ ‘αυτού, ο ιστότοπος προσφέρει μια σειρά από χρήσιμες πληροφορίες αφιερωμένες στο «ήρεμο σώμα» (π.χ. συμβουλές γυμναστικής και συνταγές τροφίμων), «ήρεμο μυαλό» (π.χ. συμβουλές σχέσεων, προσωπικές πληροφορίες για την ανάπτυξη) και «ήρεμη διαβίωση» (π.χ. υγιείς συμβουλές για το σπίτι και το κήπο).

Με αυτόν τον τρόπο μέσω του μάρκετινγκ για οργανικά προϊόντα, η μάρκα τοποθετείται ως αυθεντική πηγή γνώσης και έμπνευσης για έναν υγιή τρόπο ζωής, χωρίς να χρειάζεται να “πλασάρει” συνεχώς τα προϊόντα της.

Αυτό είναι το κλειδί για περιεχόμενο lifestyle στο μάρκετινγκ για οργανικά προϊόντα: χτίζεις κοινότητα, ενισχύεις την ταύτιση με το brand και παραμένεις στην καρδιά του κοινού σου.

 width=

Συμπέρασμα :

Η δημιουργία και η διατήρηση ενός lifestyle ιστοτόπου για ένα οργανικό brand απαιτεί σημαντικούς πόρους, δέσμευση και ένα ξεκάθαρο στρατηγικό πλάνο περιεχομένου από την αρχή. Αν βρίσκεσαι ακόμη στα πρώτα βήματα —χαρτογραφώντας το ταξίδι του πελάτη και προσδιορίζοντας το κοινό σου— είναι προτιμότερο να εστιάσεις στη δημιουργία λίγων, αλλά ουσιαστικών και ποιοτικών κομματιών περιεχομένου.

Αυτό το θεμέλιο θα σε βοηθήσει να χτίσεις αυθεντικές σχέσεις, να κερδίσεις εμπιστοσύνη και να προχωρήσεις με σιγουριά στη μακροπρόθεσμη στρατηγική μάρκετινγκ για οργανικά προϊόντα.

Επικοινώνησε μαζί μας για να σχεδιάσουμε μαζί τη στρατηγική σου.

Επικοινωνήστε
μαζί μας

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας
συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας
ή καλέστε μας στο 2311296521.
Βρείτε μας στο χάρτη
Βρείτε μας με το αυτοκίνητο
Βρείτε μας με το λεωφορείο
Made with by Sevenloft | 2024 Όροι χρήσης Terms of use