3 Συμβουλές μάρκετινγκ για οργανικά προϊόντα

Τα οργανικά brand έχουν μια φυσική δυνατότητα όσον αφορά το μάρκετινγκ περιεχομένου – έχουν δυνατές ιστορίες να πουν – εμπνέουν εμπιστοσύνη και μπορούν εύκολα να διατυπώσουν ξεκάθαρες αξίες για τον τρόπο ζωής. Παρόλα αυτά πολλά οργανικά brands αγωνίζονται να προχωρήσουν πέρα ​​από τις δημοσιεύσεις σε blog στο αυθεντικό περιεχόμενο που πραγματικά εμπλέκει τους καταναλωτές. Τι χρειάζεται να κάνουν λοιπόν;

 

Μάρκετινγκ περιεχομένου

Αυτή είναι μια στρατηγική προσέγγιση αφιερωμένη στη δημιουργία και διανομή πολύτιμου, σχετικού περιεχομένου που αναπτύσσει τη σχέση του brand με το κοινό-στόχο. Όμως, ενώ μεγάλα brand, από τη Microsoft μέχρι τη Cisco, χρησιμοποιούν κατά κόρον την νέα τάση δεν είναι όλες οι εταιρείες πεπεισμένες, ότι το μάρκετινγκ αυτό αξίζει την επένδυση.

Κατά μέσο όρο, λιγότερο από το ένα τρίτο των επιχειρηματιών πιστεύουν ότι είναι αποτελεσματικό το μάρκετινγκ περιεχομένου. Ακόμη χειρότερα, περισσότερο από το ήμισυ (55%) των επιχειρήσεων (B2B) δεν γνωρίζουν πώς να μετρήσουν την επιτυχία του μάρκετινγκ περιεχομένου ή πως μοιάζει το «αποτελεσματικό μάρκετινγκ περιεχομένου».

Όταν εκτελεστεί σωστά, το μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να είναι πραγματικά ​​αποτελεσματικό. Αν δημοσιεύσεις το ίδιο χιλιοειπωμένο κείμενο διαφήμισης με το πρόσχημα του «περιεχομένου μάρκετινγκ», θα χάσεις την αυθεντική, ουσιαστική εμπλοκή.

Το ποστάρισμα «εκπαιδευτικού υλικού» –  μ’ ένα λεπτό κάλυμμα προώθησης ή χορηγίας σε blog με lifestyle περιεχόμενο είναι μια καλή επιλογή. Επιπλέον τώρα είναι η κατάλληλη ώρα να το κάνεις, καθώς υπάρχουν πολλά αξιόλογα άρθρα στα social media, τα οποία αμφισβητούν την αξία των βιολογικών προϊόντων. Είναι πιο σημαντικό από ποτέ να επικοινωνήσεις με το κοινό τις αξίες σου και να δημιουργήσεις μια ισχυρή σχέση μαζί τους.

Για παράδειγμα, ρίξε μια ματιά στα διαδραστικά γραφήματα ( Infographics) μάρκετινγκ περιεχομένου. Τα γραφήματα αυτά είναι ενημερωτικά, καλά σχεδιασμένα και διαδραστικά. Η δέσμευση του κοινού με το καλά σχεδιασμένο περιεχόμενο που προκαλεί σκέψη είναι απαραίτητο, ενισχύει το brand σου και δημιουργεί περισσότερους πελάτες, δίνοντας σου δύναμη απέναντι στον ανταγωνισμό.

 

Δες πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις το μάρκετινγκ περιεχομένου:

 

1.Κατανόηση του ταξιδιού του πελάτη.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου προορίζεται για να καλλιεργήσει μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους πελάτες. Αλλά δεν μπορείς να δημιουργήσεις μια σχέση αν δεν ξέρεις τι θέλει ή χρειάζεται ο πελάτης! Για τις εταιρείες με οργανικά προϊόντα, υπάρχει ένας πειρασμός να υποθέσουμε ότι ορισμένες αξίες σχετικά με τον τρόπο ζωής οδηγούν τις αποφάσεις που έχουν να κάνουν με την αγορά.

Στην πραγματικότητα, το προφίλ του πελάτη για αυτές τις επιχειρήσεις είναι πολύ διαφορετικό. Υπάρχουν καταναλωτές που έχουν αφιερωθεί στην αγορά βιολογικών προϊόντων, πριν γίνει τάση. Υπάρχουν γονείς που ψωνίζουν βιολογικά, κυρίως για την υγεία των παιδιών τους. Υπάρχουν καταναλωτές που σκέφτονται την υγεία τους και που προβαίνουν σε αγορές εξαιτίας των οφελών για την υγεία. Υπάρχουν επίσης καταναλωτές που ασχολούνται με την τοπική αγορά.

Εάν τοποθετείς όλους καταναλωτές οργανικών προϊόντων σε μια ομάδα, κάνεις λάθος! Αφιέρωσε χρόνο για να δημιουργήσεις λεπτομερή προφίλ και να κατανοήσεις τους παράγοντες που οδηγούν στην αγορά τον κάθε πελάτη. Αφού κατανοήσεις αυτούς τους παράγοντες, θα είσαι σε θέση να δημιουργήσεις αυθεντικό περιεχόμενο που προκαλεί αμφίδρομο διάλογο με τους καταναλωτές, αντί του τυπικού διαφημιστικού μηνύματος.

 

2.Πες μια ιστορία που θα εμπνεύσει τους καταναλωτές.

Δώσε στο κοινό σου λόγους να ενδιαφερθούν για το προϊόν πέρα ​​από το brand. Πώς χρησιμοποιείται το προϊόν ή η υπηρεσία σου στην καθημερινή τους ζωή; Πώς μπορείς να βελτιώσεις αυτήν την εμπειρία μέσω πραγματικά χρήσιμου περιεχομένου;

Η εταιρία καθαρισμού Upstairs Downstairs Cleaning έχει ένα ολόκληρο ιστολόγιο αφιερωμένο στις πράσινες λύσεις προϊόντων καθαρισμού, που μπορούν να εφαρμοστούν στο σπίτι. Το ιστολόγιο απαριθμεί εύκολες λύσεις για εναλλακτικές μέθοδοι λεύκανσης, καθαριστικό φούρνου και ακόμη και καθαριστικό χαλιών για την απομάκρυνση δύσκολων λεκέδων. Η εμπλοκή εικόνων (όπως αυτή που ακολουθεί) συνοδεύει κάθε «συνταγή» καθαρισμού, ενισχύοντας την εμπλοκή.

3 Συμβουλές μάρκετινγκ για οργανικά προϊόντα 1

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι αυτό το blog σχετικά με τα καθαριστικά DIY είναι επίσης ένα από τα δημοφιλέστερα της εταιρείας – τα γραφικά και τις «συνταγές» καθιστώντας το νικητή για το Pinterest.

Το πιο σημαντικό, αυτό είναι ένα παράδειγμα μάρκετινγκ περιεχομένου που «λειτουργεί». Ενώ το Upstairs Downstairs Cleaning είναι μια εταιρεία καθαρισμού, δεν υπάρχει καμία “σκληρή” πώληση σε αυτό το περιεχόμενο. Δεν υπάρχει η πίεση του «μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες μας» ή «επικοινωνήστε μαζί μας τώρα για ένα ραντεβού».

Στην πραγματικότητα, τα post του blog κάνουν μια πρόταση, μοιράζονται συμβουλές και τις εικόνες που μπορεί να τους φανούν χρήσιμες. Το blog ακολουθεί τη σημαντικότερη αρχή του μάρκετινγκ περιεχομένου: μοιράσου σχετικές και χρήσιμες πληροφορίες με αυθεντικό τρόπο, που προσθέτει αξία στην ημέρα του τελικού χρήστη.

 

3.Γίνε μια πηγή lifestyle.

Είσαι έτοιμος να επενδύσεις σε ένα πρόγραμμα περιεχομένου, που πάει πέρα απ’ το περιστασιακό ποστάρισμα του blog; Μια δημοφιλής επιλογή είναι ένας προορισμό με προτάσεις για τον τρόπο ζωής.

Η «Natural Vitality», ένας παραγωγός φυσικών συμπληρωμάτων στο Τέξας, δημιούργησε μια δευτερεύουσα ιστοσελίδα αφιερωμένη στην «ήρεμη διαβίωση». Το όνομα απηχεί τη γραμμή παραγωγής της εταιρείας: τα συμπληρώματα έχουν όλα ονόματα όπως το «Natural Calm Plus Calcium» ή το «Kids Natural Calm Multi ‘. Η ιστοσελίδα Calmful Living δεν αναφέρει άμεσα αυτά τα προϊόντα. Αντ ‘αυτού, ο ιστότοπος προσφέρει μια σειρά από χρήσιμες πληροφορίες αφιερωμένες στο «ήρεμο σώμα» (π.χ. συμβουλές γυμναστικής και συνταγές τροφίμων), «ήρεμο μυαλό» (π.χ. συμβουλές σχέσεων, προσωπικές πληροφορίες για την ανάπτυξη) και «ήρεμη διαβίωση» (π.χ. υγιείς συμβουλές για το σπίτι και το κήπο).

3 Συμβουλές μάρκετινγκ για οργανικά προϊόντα 2

Συμπέρασμα :

Η δημιουργία και η διατήρηση ενός ιστοτόπου, που αφορά τον τρόπο ζωής απαιτεί σημαντικούς οικονομικούς πόρους και ένα ξεκάθαρο σχέδιο περιεχομένου από την πρώτη μέρα. Αν βρίσκεσαι ακόμα στα πρώιμα στάδια της ταυτοποίησης του κοινού και της χαρτογράφησης του ταξιδιού του πελάτη, επικεντρώσου στη δημιουργία λίγων, μα ποιοτικών κομματιών περιεχομένου.