καμπανιες remarketing

Ποιος έχει περισσότερες πιθανότητες να γίνει πελάτης – ένας τυχαίος χρήστης που ψάχνει για προϊόντα και υπηρεσίες ή κάποιος που ήταν ένα click μακριά από την αγορά; Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι ο λόγος που το Remarketing (επαναληπτικό μάρκετινγκ) είναι ένα τόσο ισχυρό εργαλείο στο Digital Marketing.

Οι πιθανότητες να σημειώσεις αγορές (και να βελτιώσεις την απόδοση της επένδυσής σου) αυξάνονται σημαντικά μεταξύ των αγοραστών, που έχουν ήδη επιβεβαιώσει τον ενδιαφέρον τους.

Η δημιουργία καμπανιών επαναληπτικού μάρκετινγκ είναι εύκολη και αρκετά απλή. Αλλά όπως και κάθε άλλη πτυχή της online διαφήμισης, δεν θα αποκομίσεις τα μέγιστα, εκτός και εάν δώσεις ιδιαίτερη προσοχή στις λεπτομέρειες.

Διάβασε παρακάτω τέσσερις συμβουλές για την τόνωση της επιτυχίας του Remarketing:

 

1. Μην φοβάσαι να προβληθείς επιθετικά

Πολλές φορές διαπιστώνουμε ότι αν και τα ποσοστά των click – μέσω του Remarketing μειώνονται με την πάροδο του χρόνου, τα ποσοστά μετατροπής (επισκέπτη σε πελάτη) σχεδόν διπλασιάζονται στους αγοραστές που είδαν κάτι δύο φορές! Αξίζει λοιπόν να προσφέρεις περισσότερα, από αυτά που θα πληρώσεις για τυπικές διαφημίσεις.

Θυμήσου ότι με το επαναληπτικό μάρκετινγκ προβάλλεις τις διαφημίσεις σε δυνητικούς πελάτες, που έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για το προϊόν ή την υπηρεσία σου. Αυτό τείνει να οδηγήσει σε υψηλότερες τιμές μετατροπής και χαμηλότερο κόστος ανά πώληση.

Φυσικά, δεν χρειάζεται όλοι οι επισκέπτες μιας ιστοσελίδας να αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο. Προτεραιότητα και πιο επιθετική προσφορά θα γίνεται για επισκέπτες που έφτασαν λίγο πιο κοντά στην αγορά. Για παράδειγμα, ένας επισκέπτης που έφτασε στη φόρμα παραγγελίας και στη συνέχεια έφυγε είναι πιθανότερο να μετατραπεί εν τέλει, σε πελάτη μέσω του Remarketing, παρά ένας επισκέπτης που εγκατέλειψε τον ιστότοπο μετά την ανάγνωση μίας μόνο σελίδας.

2. Τρέξε καμπάνιες επαναληπτικού μάρκετινγκ για τους υπάρχοντες πελάτες

Το Remarketing είναι καταπληκτικό για να συνδεθείς με τους ενδιαφερόμενους αγοραστές, αλλά μην ξεχνάς τους πελάτες σου. Μπορείς να στοχεύσεις σε συγκεκριμένα άτομα που έχουν κάνει αγορές στο παρελθόν ή έχουν ζητήσει περισσότερες πληροφορίες. Τρέξε προσαρμοσμένες καμπάνιες που διαφημίζουν νέα αγαθά και υπηρεσίες.

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να ενημερώσεις τους υπάρχοντες πελάτες σχετικά με εκπτώσεις και άλλες ειδικές προσφορές. Αυτές οι καμπάνιες μπορούν να λειτουργήσουν ακόμη καλύτερα, ειδικά σε ανθρώπους που έχουν ήδη εμπιστοσύνη στην επιχείρησή σου.

3. Πρόσφερε ειδικές εκπτώσεις σ’ αυτούς που εγκαταλείπουν το καλάθι αγορών

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι εγκαταλείπουν τις ιστοσελίδες, χωρίς να αγοράζουν ό,τι είναι στο καλάθι τους. Μερικές φορές απλά είναι απασχολημένοι ή κάτι άλλο αποσπά την προσοχή τους. Όποια και αν είναι η αιτία, αυτοί οι άνθρωποι ήταν πολύ κοντά από ένα γρήγορο checkout και μια αγορά.

Χάρη στο επαναληπτικό μάρκετινγκ, μπορείς να στοχεύσεις συγκεκριμένες διαφημίσεις που απευθύνονται μόνο σ’ αυτούς. Γιατί να μην τους παροτρύνεις να τελειώσουν ό, τι ξεκίνησαν προσφέροντάς τους ένα ελκυστικό κουπόνι;

4. Μην βομβαρδίζεις με διαφημίσεις τους αγοραστές

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να κρατήσεις επαφή με τους ενδιαφερόμενους αγοραστές, αλλά βάλε για μια στιγμή τον εαυτό σου στην θέση του καταναλωτή. Τι νιώθεις όταν βομβαρδίζεσαι με τις ίδιες διαφημίσεις είτε online, είτε τηλεοπτικά; Μάλλον δεν σου αρέσει. Ούτε στο κοινό σου.

Ευτυχώς, μπορείς να το αποφύγεις, προσαρμόζοντας τις ρυθμίσεις διάρκειας και ανώτατης συχνότητας στις καμπάνιες επαναληπτικού μάρκετινγκ. Η διάρκεια αντιστοιχεί με το διάστημα που οι διαφημίσεις σου ακολουθούν κάθε αγοραστή. Με το ανώτατο όριο συχνότητας, μπορείς να ορίσεις πόσες φορές ένα άτομο βλέπει τις διαφημίσεις επαναληπτικού μάρκετινγκ ανά ημέρα, εβδομάδα ή μήνα.

Συμπέρασμα

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι ένα ισχυρό εργαλείο για να τοποθετήσεις τις διαφημίσεις μπροστά στους αγοραστές, οι οποίοι γνωρίζεις ήδη ότι ενδιαφέρονται για αυτό που πουλάς. Η άμεση επικοινωνία με αυτούς τους δυνητικούς πελάτες αποτελεί ένα τεράστιο πλεονέκτημα και αυτό αντικατοπτρίζεται από υψηλότερες αναλογίες CTR και ποσοστά μετατροπής στις Remarketing καμπάνιες.

Ωστόσο, το επαναληπτικό μάρκετινγκ δεν εγγυάται ότι θα λειτουργήσει χωρίς τις σωστές τεχνικές βελτιστοποίησης, τις οποίες εξετάσαμε σε αυτήν την ανάρτηση. Ακολούθησε αυτές τις συμβουλές και θα είσαι σε καλό δρόμο για να επανασυνδεθείς με τους υποψήφιους αγοραστές, που είναι ήδη κοντά στο να γίνουν πελάτες σου.

contact icon

Επικοινωνήστε μαζί μας

Θέλετε περισσότερους πελάτες? Ελάτε να σας βοηθήσουμε!
Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας ή καλέστε μας στο 2311296521