5 συμβουλές διαφήμισης Facebook για καλύτερo ROI

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, ότι το Facebook έχει πολλά να προσφέρει σε μια επιχείρησή. Μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη της, εάν ακολουθήσεις τις κατάλληλες συμβουλές διαφήμισης. Δεν μπορείς απλά να δημοσιεύσεις περιεχόμενο στη σελίδα σου στο Facebook και να περιμένεις εξαιρετικά αποτελέσματα. Θα πρέπει να προχωρήσεις πέρα ​​από τη δημοσίευση “δυνατού” περιεχομένου, αν θέλεις να έχεις την υψηλότερη δυνατή απόδοση της επένδυσης σου.

Το κλειδί για την πραγματική επιτυχία των συμβουλών μας για διαφημίσεις στο Facebook, δεν εξαρτάται από την οργανική φήμη στo feed του Facebook, καθώς τα οργανικά views έχουν μειωθεί εδώ και αρκετό καιρό (αυτό μεταφράζεται σε λιγότερη αφοσίωση στο brand σου) καθώς το Facebook συνεχίζει να δίνει βαρύτητα στο sponsored περιεχόμενο.

Το Facebook έχει γίνει “κολοσσός” τα τελευταία χρόνια, οπότε ο μόνος τρόπος το περιεχόμενό σου να ανεβεί σε σχέση με τα υπόλοιπα είναι μέσω στοχοθετημένων διαφημίσεων, τοποθετώντας σε δηλαδή απευθείας μπροστά στο κοινό.  Αξιοποιώντας τις σωστές συμβουλές, μπορείς να τα πας πολύ καλύτερα από τους εμπόρους που επικεντρώνονται μόνο στις τακτικές των «ελεύθερων»  social media και σε ξεπερασμένους μεθόδους.

Σύμφωνα με την έκθεση του State of Social 2018 που δημοσίευσε η Buffer, διαπιστώθηκε ότι το 94% των επιχειρήσεων (μεγάλες και μικρές) επέλεξαν να επενδύσουν σε διαφημίσεις στο Facebook. Και ένα μεγάλο ποσοστό αυτών, επικεντρώθηκε στην ενίσχυση του προϋπολογισμού διαφημίσεων στα social media το έτος 2018.

Μια λογική ερώτηση από εσένα, θα ήταν αν οι διαφημίσεις στο Facebook λειτουργούν;

 

Η απλή απάντηση είναι ναι, το κάνουν. Και η απόδειξη βρίσκεται στα αποτελέσματα τους. Αν κοιτάξεις γύρω σου, θα διαπιστώσεις πως όλα τα κορυφαία social media (όπως το Twitter και το LinkedIn) έχουν το δικό του σύστημα διαφήμισης. Και όμως, κανένα από αυτά δεν είναι σε θέση να φέρει τα αποτελέσματα του Facebook.

Αυτό συμβαίνει στο Facebook επειδή:

  • Έχει τα πιο ισχυρά χαρακτηριστικά που έχουν οριστεί για τους διαφημιστές που πραγματικά θέλουν να να κερδίσουν χρήματα από τις διαφημίσεις.
  • Έχει τα πιο προηγμένα εργαλεία για τη στόχευση του σωστού τύπου χρηστών.
  • Έχει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το τι λειτουργεί και τι όχι, ώστε να μπορείς να βελτιώσεις την καμπάνια σου.
  • Έχει το μεγαλύτερο ακροατήριο, έτσι είσαι “υποχρεωμένος” να βρεις εξειδικευμένο ακροατήριο.

 

Αυτό απλά δείχνει ότι το Facebook είναι εδώ για να μείνει, και το διαφημιστικό του σύστημα είναι αυτό που χρειάζεται η επιχείρησή σου, ειδικά αν ξεκινάς τώρα. Δεν υπάρχει αμφιβολία, πως ο αριθμός των διαφημιστών στο Facebook αυξάνεται με αλματώδεις ρυθμούς.

Τώρα, αυτό δεν σημαίνει ότι το Facebook δεν έχει ένα βαθμό δυσκολίας στην εκμάθηση της ορθής χρήσης του. Αντίθετα, οι διαφημίσεις Facebook μπορεί να φαίνονται πολύ περίπλοκες στην αρχή. Ωστόσο, μην αφήσεις αυτό να σε φοβίσει. Ο μόνος λόγος για τον οποίο το διαφημιστικό του σύστημα είναι προηγμένο, είναι επειδή έχει πολλά να προσφέρει στους διαφημιστές του. Έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει τα καλύτερα και πιο στοχοθετημένα αποτελέσματα, ενώ σε βοηθά να παραμείνεις εντός του προϋπολογισμού.

Το Facebook είναι μια καταπληκτική πλατφόρμα για να διαφημιστεί κανείς, αλλά, δυστυχώς, δεν το κάνουν όλοι σωστά. Αυτό συμβαίνει αν βιάζεται κανείς και δεν έχει την οξυδέρκεια να σχεδιάσει μια προσεκτική και υπολογισμένη προσέγγιση. Εν ολίγοις, πρέπει να έχεις μια στρατηγική και να χρησιμοποιήσεις αποδεδειγμένα αποτελεσματικές συμβουλές διαφήμισης στο Facebook ώστε να έχετε καλύτερες αποδόσεις.

Δεδομένου ότι οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες του Facebook συνεχίζουν να αναπτύσσονται, δεν θα έχεις πρόβλημα να προσεγγίσεις το κοινό-στόχο σου και να το μετατρέψεις σε μια άρτια εκτελούμενη διαφημιστική καμπάνια.

Ας δούμε πέντε απλές συμβουλές σχετικά με τη διαφήμιση στο Facebook για να σε βοηθήσουμε να αξιοποιήσεις στο έπακρο την επένδυσή σου.

 

# 1: Στόχευσε στο κατάλληλο κοινό

Ένα λάθος που κάνουν πολλοί νέοι διαφημιστές Facebook είναι να προσπαθήσουν να προσεγγίσουν όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Αν και αυτό δεν είναι εντελώς λανθασμένο, δεν είναι και η σωστότερη προσέγγιση. Κάτι τέτοιο μπορεί να μειώσει τις πιθανότητές, να επιτύχουν πραγματικά οι διαφημίσεις Facebook.

Λάβε υπόψη σου, ότι κάθε διαφήμιση που δημιουργείται και εκτελείται στο Facebook έχει κάποιο σκοπό. Και αυτός ο σκοπός, πρέπει να ευθυγραμμιστεί με τις βασικές αξίες του κοινού-στόχου σου. Όταν στοχεύεις σε όλους, ο σκοπός της διαφήμισης έχει ήδη χαθεί.

Έτσι, αντί να απευθύνεις την διαφήμισή σας σε όλους, πρέπει να εστιάσεις στην προσέγγιση του σωστού ακροατηρίου. Αυτή είναι μια από τις σημαντικότερες συμβουλές διαφήμισης στο Facebook που πρέπει να θυμάσαι, εάν θέλεις μια θετική απόδοση της επένδυσής σου.

Υπάρχουν τρεις πολύ σοβαροί λόγοι, για τους οποίους οι διαφημίσεις σου πρέπει να είναι υπέρ- στοχευμένες προς μια πολύ συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων.

  1. Χρειάζεσαι το περιεχόμενό σας να απηχεί σε άτομα που δεν ενδιαφέρονται μόνο για την ανακάλυψη του περιεχομένου σου, αλλά είναι επίσης να ‘ναι ανοιχτοί να το μοιραστούν με άλλα άτομα.
  2. Πρέπει να προσεγγίζεις ανθρώπους που είναι έμφυτα περίεργοι για τον τύπο της επιχείρησής σου και θέλουν να μάθουν περισσότερα γι’ αυτήν.
  3. Πρέπει να συνδεθείς με ένα σχετικό κοινό που είναι ιδιαίτερα δεκτικό και θερμό με το μήνυμά σας.

Αρχικά, ενδέχεται να φαίνεται λάθος να στοχεύσεις σε μια μικρότερη ομάδα ανθρώπων, αλλά μακροπρόθεσμα, θα φέρει περισσότερες μετατροπές (conversions).

Η στόχευση του σωστού κοινού και η κοινοποίηση σ’ αυτούς ενός εξατομικευμένου μηνύματος, αφορά αποκλειστικά την κατανόηση των χρηστών και των επιλογών τους.

Το οποίο σημαίνει, πως είναι σημαντικό εσύ:

  • Να γνωρίζεις τις πλατφόρμες που τους αρέσουν και χρησιμοποιούν συνήθως.
  • Να ξέρεις πώς μιλούν μεταξύ τους και ποια γλώσσα / τόνο προτιμούν.
  • Να μάθεις τι είδους περιεχόμενο τους ελκύει περισσότερο.
  • Να είσαι ενημερωμένος για τις γενικές τους προτιμήσεις, τι τους αρέσει, τι απεχθάνονται κ.λ.π.

Εκμεταλλευτεύσου τη δυνατότητα που σου δίνει το Facebook να αποκτήσεις μια ισχυρότερη και σαφέστερη κατανόηση του κοινού-στόχου σου. Θα σου δώσει μια συνολική εικόνα του κοινού και ταυτόχρονα θα σου επιτρέψει να εστιάσεις ακόμα και στις πιο μικρές λεπτομέρειες.

 

# 2: Χτίσε σωστά τη σελίδα προορισμού (landing page)

Κάθε άτομο που κάνει click στη διαφήμισή σου θέλει να δει μια σχετική προσφορά, που θα έχει κάποιο νόημα γι’ αυτούς. Έχεις όμως μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να αποδείξεις σε αυτούς, ότι είσαι η σωστή επιλογή. Πώς το καταφέρνεις αυτό όμως; 

Με τη βοήθεια μιας κατάλληλης, σωστά κατασκευασμένης σελίδας προορισμού (landing page) που βοηθά να φτάσεις το στόχο σου. Το θέμα είναι, πως τα click στις διαφημίσεις στο Facebook μπορεί να κοστίσουν ακριβά, αν δεν μετατρέπονται με συνέπεια σε πελάτες. Αυτός είναι και ο λόγος που πρέπει να προσελκύσεις την προσοχή των επισκεπτών, με μια στοχοθετημένη σελίδα προορισμού.

Εφόσον αποκτήσεις τη κατάλληλη σελίδα προορισμού (landing page), αυξάνεται η πιθανότητα να επιτευχθεί καλύτερη απόδοση επένδυσης (ROI). Είτε πρόκειται για ανθρώπους που θα εγγραφούν στο webinar, είτε θα κατεβάσουν ένα δωρεάν eBook ή απλά θα αγοράσουν το νέο λογισμικό σας, εξαρτάται από τον τρόπο που φτάνουν σε σένα και πώς τους αντιμετωπίζεις.

Όσο πιο αποτελεσματικό είναι το υλικό και ο σχεδιασμός της σελίδας προορισμού, τόσο καλύτερες μετατροπές θα πετύχεις με τη διαφήμισή σου.

Με αυτούς τους τρόπους μπορείς να κάνεις την σελίδα των διαφημίσεων Facebook πιο αποτελεσματική, όσον αφορά τη μετατροπή επισκεπτών:


1. Γνώρισε τον στόχο σου

Όταν πρόκειται για το υλικό της σελίδας προορισμού (copy of your landing page), πολλές φορές η επιλογή μεταξύ μιας μεγάλης ή μικρής έκδοσης, μπορεί να ‘ναι δύσκολη. Αλλά αυτό δεν είναι τόσο δύσκολο, αν είσαι ξεκάθαρος για το τι θέλεις να πετύχεις με την διαφημιστική καμπάνια στο Facebook. Με άλλα λόγια, οι στόχοι μετατροπής που θέτεις, καθορίζουν σχεδόν πάντα τη διάρκεια του υλικού της σελίδας προορισμού σου.

Αν το μόνο που θέλεις είναι να κερδίσεις ένα πρόσκαιρο προβάδισμα ή να καταγράψεις τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του επισκέπτη, τότε το σύντομο περιεχόμενο έχει νόημα. Αλλά όταν έχεις έναν πολύ μεγαλύτερο στόχο, όπως η δημιουργία της εμπιστοσύνης με το ακροατήριό σου ή την πώλησή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, τότε το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο και με πιο πειστικές λεπτομέρειες, σε συνάρτηση με την κοινωνική απόδειξη της φερεγγυότητας σας.

Στο τέλος, θα πρέπει να εστιάσεις στο ποσοστό εγκατάλειψης της σελίδας σου, όσο και σ’ αυτό της μετατροπή. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να κάνεις το περιεχόμενό σου ενδιαφέρον και αρκετά σχετικό, ώστε οι άνθρωποι να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο σε αυτό. Ο χρόνος που ξοδεύουν στη σελίδα σου είναι σίγουρα μια μέτρηση που πρέπει να εξετάσεις, ειδικά όταν θέλεις να έχεις καλύτερα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα με τις διαφημίσεις σας.

 

  1. Βελτίωσε τα γραφιστικά

Η χρήση των κατάλληλων οπτικών στοιχείων στη σελίδα προορισμού (landing page) είναι μια τακτική επιτυχίας, όταν πρόκειται για αποτελέσματα σε πραγματικό κοινό. Κυρίως επειδή ο εγκέφαλός μας είναι συνηθισμένος να επεξεργάζεται με μεγάλη ταχύτητα τις εικόνες, κάτι που πρέπει εσείς να εκμεταλλευτείς.

Επίσης, τα σωστά και συναφή οπτικά στοιχεία “χαρίζουν” στη συνολική ροή της σελίδας προορισμού και καθιστούν το περιεχόμενο σου εύκολο στη σάρωση και την “ανάλωση”. Το οποίο μεταφράζεται σε χαμηλότερα ποσοστά εγκατάλειψης και υψηλότερα ποσοστά μετατροπής.

Last but not least, τα γραφικά, τα οποία μπορούν να γίνουν ένα εξαιρετικά ισχυρό όπλο όταν απευθύνονται στα συναισθήματα των επισκεπτών και τα ενεργοποιούν, χωρίς να προστεθούν στο περιεχόμενο. Για παράδειγμα, η επιλογή του χρώματος του κουμπιού πρόσκλησης για δράση (call to action) μπορεί να επηρεάσει την τιμή μετατροπής της σελίδας σου.

3. Πες όχι στους περισπασμούς

Η σελίδα προορισμού, θα πρέπει να απλουστεύσει τα πράγματα για τους επισκέπτες και να μην τους περιπλέκει. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αποφεύγεις τη χρήση στοιχείων που αποσπούν την προσοχή και προκαλούν χάος στη σελίδα σου, όπως οι περιττές συνδέσεις πλοήγησης (navigation links) ή τα εικονίδια των social media που οδηγούν τους ανθρώπους μακριά από τη σελίδα. Εάν κάτι δεν συμβάλλει στον γενικό στόχο της σελίδας προορισμού, πρέπει να αποφευχθεί με κάθε κόστος. Λιγότεροι περισπασμοί για τον επισκέπτη σημαίνουν καλύτερα αποτελέσματα για εσένα.

Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να προσθέσεις στοιχεία που θα βοηθήσουν στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας για το brand σου. Ενώ η σελίδα προορισμού δεν πρέπει να έχει συνδέσμους πλοήγησης, μπορεί να έχει συνδέσμους με την πολιτική απορρήτου, πράγμα που βοηθά τους επισκέπτες να πάρουν μια απόφαση.

 

# 3: Η εικόνα μετράει περισσότερο

Οι διαφημίσεις Facebook είναι διαφορετικές από τις διαφημίσεις που βρίσκετε στο διαδίκτυο ή σε άλλους ιστότοπους social media. Όταν τρέχεις μια διαφήμιση στο Facebook, δεν φτάνει μόνο να χρησιμοποιείς το σωστό υλικό, αλλά και μια εικόνα που βοηθά τη διαφήμισή σου να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες. Η χρήση λανθασμένης εικόνας μπορεί να απωθήσει το δυνητικό κοινό ή και χειρότερα να μην παρατηρηθεί καν.

Για να γίνει επιτυχημένη η διαφημιστική καμπάνια σου στο Facebook, είναι σημαντικό να έχει όλα τα απαραίτητα συστατικά, ειδικά την εικόνα που σχετίζεται με τη διαφήμισή σου. Όλες οι δοκιμές και η μικροαλλαγές που κάνετε στο περιεχόμενο της διαφήμισης, δεν θα κάνουν τη διαφορά, αν η διαφήμισή σου είναι αόρατη λόγω μιας απλής εικόνας.

Πώς λοιπόν να εξασφαλίσεις πως η δική σου εικόνα, θα κάνει τη διαφορά στην καμπάνια;

 

Γράψε ένα δημιουργικό κείμενο

Ενώ είναι αλήθεια ότι το Facebook δεν απορρίπτει πλέον διαφημίσεις με βάση το μέγεθος του κειμένου που περιέχει η εικόνα, το κείμενο εξακολουθεί να έχει σημασία. Ανάλογα με το κείμενο προσθέτεις την εικόνα και το Facebook σου δίνει μια βαθμολογία. Αλλά πρέπει να μην ξεχνάς, ότι το Facebook αγαπά ή μάλλον προτιμά τις εικόνες διαφημίσεων που περιέχουν λιγότερο ή καθόλου κείμενο. Έτσι εάν πρόκειται να χρησιμοποιήσεις κείμενο στις εικόνες των διαφημίσεών σου, τότε πρέπει να το κάνεις δημιουργικά. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να εξασφαλίσεις τη συντομία και να βεβαιωθείς ότι δεν προσθέτεις κείμενο χωρίς κανένα σκοπό απλά και μόνο για να το κάνεις.

Ο καλύτερος τρόπος για να καθορίσεις πόσο μεγάλο κείμενο θα πρέπει να μεταφερθεί στην εικόνα της διαφήμισης σου είναι να δοκιμάσεις μερικές διαφορετικές εκδόσεις του. Αυτό θα σου δώσει μια πολύ καλύτερη ιδέα για το τι λειτουργεί και τι όχι.


Απόφυγε την επιλογή μιας τυχαίας εικόνας

Όχι, δεν υπάρχει κάτι κακό στη χρήση τυποποιημένων διαφημιστικών εικόνων στο Facebook.  Παρόλα αυτά αν πρόκειται να χρησιμοποιήσεις ένα, βεβαιώσου ότι είναι κάποιο ιδιαίτερα συναφές με το μήνυμα της διαφήμισης. Δεν υφίσταται το να επιλέξεις την εικόνα μόνο και μόνο επειδή φαίνεται ελκυστική, αν έχει μηδενική σύνδεση με το περιεχόμενο της διαφήμισης. Η τυποποιημένη διαφημιστική εικόνα πρέπει να ξεχωρίζει, αλλά ταυτόχρονα να είναι μοναδική για ένα brand. Κάνε μερικές δοκιμές, για να προσδιορίσεις ποιες από αυτές θα φέρουν τις περισσότερες μετατροπές.

 

Να είσαι συνεπής

 Να ‘σαι σίγουρος ότι η εικόνα που επιλέγεις για τη διαφήμιση είναι συνεπής με το περιεχόμενο της και της σελίδα προορισμού (landing page). Η εικόνα πρέπει να ταυτιστεί με το συνολικό μήνυμα. Θα πρέπει να τους βοηθά να συνδεθούν με τη διαφήμισή σου, σε συναισθηματικό επίπεδο. Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο εστιάζοντας στη συνέπεια. Όλες οι άλλες συμβουλές διαφήμισης Facebook δεν θα σου δώσουν τα αποτελέσματα που θέλεις, αν δεν είσαι συνεπής.

Για παράδειγμα, αν εκτελείς μια διαφήμιση Facebook newsfeed σχετικά με το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σου, κάνε χρήση μιας εικόνας που αντικατοπτρίζει την εμπειρία που θα νιώσει ο επισκέπτης, όταν βρεθεί στον ιστότοπό σου. Επίσης, το περιεχόμενο και οι εικόνες στη σελίδα προορισμού πρέπει να ταιριάζουν με το διαφημιστικό σου δημιούργημα (ad creative), ώστε ο επισκέπτης να μην βιώσει καμία ασυνέπεια.

 

Συνέχισε τις δοκιμές

Ανεξάρτητα από το πόσο καλά τα πάμε με τις διαφημίσεις Facebook, θα πρέπει πάντα να γίνονται δοκιμές διαφορετικών εκδόσεων των διαφημίσεών, μέχρι να βρούμε αυτήν με την υψηλότερη μετατροπή. Δεν υπάρχει χώρος για εικασίες, όταν πρόκειται για τη διεξαγωγή μιας κερδοφόρας διαφημιστικής καμπάνιας. Μην κάνεις το λάθος να βασίσεις την καμπάνια στις συστάσεις άλλων διαφημιζομένων στο Facebook. Αυτό που δούλεψε γι ‘αυτούς μπορεί να μην λειτουργήσει για εσένα.

Πρέπει να διαπιστώσεις μόνος σου, τι λειτουργεί για τη δική σου επιχείρηση. Είναι σημαντικό να διεξαχθούν εκτεταμένες δοκιμές (με την ανάθεση ενός δοκιμαστικού προϋπολογισμού), έτσι ώστε να συγκρίνεις πολλαπλές παραλλαγές μιας διαφήμισης, μέχρι καταλήξεις στην καλύτερη για εσένα. Μόνο αφού είστε σίγουρος, ότι μια καμπάνια θα φέρει θετικά αποτελέσματα θα πρέπει να επενδύσεις περαιτέρω. Μέχρι τότε, συνέχισε τις δοκιμές.

 

# 4: Αξιοποίησε την χρήση βίντεο στις διαφημίσεις σου

Το Facebook δίνει τεράστια βαρύτητα στις διαφημίσεις βίντεο και θα συνεχίσει να το κάνει.
Παρόλο που η οργανική απήχηση του Facebook μειώνεται, τα βίντεο έχουν μια ξεχωριστή θέση στο newsfeed του. Αυτό σημαίνει ότι,  χρησιμοποιώντας βίντεο, μπορεί να έχεις καλύτερη οργανική απήχηση και υψηλότερο ποσοστό αφοσίωσης στο brand σου, σε σύγκριση με άλλους τύπους περιεχομένου διαφήμισης.

Ο λόγος για τον οποίο δίνεται βάρος στο περιεχόμενο με βίντεο είναι απλός: οι χρήστες σήμερα παρακολουθούν περισσότερα βίντεο από ποτέ. Μέχρι και 100 εκατομμύρια ώρες κάθε μέρα!

Όταν πρόκειται για διαφήμιση στα social media, τα βίντεο του Facebook δεν είναι μόνο φιλικά προς τον προϋπολογισμό, αλλά έχουν και καλύτερη απήχηση. Το Facebook το γνωρίζει αυτό και ενθαρρύνει τους διαφημιζόμενους να χρησιμοποιούν διαφημίσεις με βίντεο. Από όλες τις συμβουλές διαφήμισης Facebook που συζητήσαμε παραπάνω, αυτή έχει κερδίσει την μεγαλύτερη προβολή στον κόσμο της διαδικτυακής διαφήμισης.

Όταν θέλεις να κάνεις διαφημίσεις με βίντεο, που θα αποφέρουν θετική απόδοση της επένδυσης σου, δεν πρέπει να ακολουθήσεις τα παραδείγματα των βίντεο του YouTube ή του Vimeo. Οι διαφημίσεις βίντεο στο Facebook πρέπει να είναι δομημένες, έχοντας πάντα στο νου σου, το κοινό που στοχεύεις και τι θα φαινόταν ελκυστικό σε αυτό το συγκεκριμένο κοινωνικό περιβάλλον.

Ας δούμε τι μπορείς να κάνεις, ώστε διασφαλίσεις ότι οι καμπάνιες με βίντεο στο Facebook έχουν δημιουργηθεί σωστά:

  1. Η διαφήμιση βίντεο στο Facebook πρέπει να είναι ενδιαφέρουσα. Πρέπει να τραβήξει την προσοχή του θεατή κατά τα πρώτα 3-4 δευτερόλεπτα. Η ροή ειδήσεων (newsfeed) του Facebook είναι γεμάτη, και οι χρήστες έχουν πολλές άλλες επιλογές να δουν.

  1. Ενώ συνιστάται η προσθήκη ήχου στη διαφήμιση βίντεο, δεν είναι το πιο σημαντικό κομμάτι. Αντ ‘αυτού, προτείνουμε να εστιάστε στη δημιουργία βίντεο που εντυπωσιάζουν τον χρήστη, χωρίς ήχο. Οι περισσότεροι χρήστες του Facebook παρακολουθούν βίντεο σε αθόρυβη λειτουργία και τείνουν να αυξάνουν την ένταση, εάν το βίντεο τους κεντρίσει την προσοχή.
  2. Δοκίμασε διαφορετικές παραλλαγές του βίντεο, για να μάθεις ποια προσελκύει περισσότερο το κοινό. Η δοκιμή κάθε παραλλαγής, θα σου δώσει το χώρο να τροποποιήσεις τη διαφήμισή σου και να βελτιωθεί για καλύτερα αποτελέσματα.

Οι διαφημίσεις βίντεο του Facebook έχουν πολλές προοπτικές, για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Μπορούν να βοηθήσουν να βελτιώσεις την απόδοση της επένδυσής σου ενώ παράλληλα δημιουργείς μια ισχυρή σχέση με το κοινό-στόχο σου.

 

# 5: Δημιούργησε μια κατάλληλη διοχέτευση πωλήσεων (Sales Funnel)

Η πώληση στο Facebook δεν είναι αποκλειστικά για τους λίγους ή μόνο για τα μεγάλα brand. Η επιχείρησή σου, μπορεί στην πραγματικότητα να πουλήσει στο Facebook με τη βοήθεια οργανικού περιεχομένου, πληρωμένων διαφημίσεων και εφαρμόζοντας τις συμβουλές μας σχετικά με τη διαφήμιση στο Facebook. Η πώληση στο Facebook είναι πιο αποτελεσματική, όταν δημιουργείτε μια διοχέτευση πωλήσεων που βοηθά να επιτευχθεί ο σκοπό σου.

Ο σκοπός μιας διοχέτευσης πωλήσεων στο Facebook είναι να “ζεσταθεί” το κοινό-στόχος  και να τους προετοιμάσει πριν βγει στην αγορά ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Αυτή η τακτική λειτουργεί, επειδή η χρήση σχετικών μηνυμάτων για διαφορετικούς χρήστες (σε διαφορετικά στάδια) μπορεί να σε διευκολύνει να τους πείσεις να μετατραπούν.

Οι διαφημίσεις για το Facebook λειτουργούν εξαιρετικά καλά για το σκοπό αυτό, καθώς είναι δυνατόν να στοχεύσεις υποψήφιους αγοραστές σε όλα τα στάδια της διοχέτευσης πωλήσεων. Παρόλο που το Facebook είναι γνωστό για τη αφοσίωση των χρηστών του, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία μεγάλου αριθμού πωλήσεων με τη βοήθεια μιας ισχυρής διοχέτευσης.

Οι διοχετεύσεις πωλήσεων τείνουν να γεμίζουν ένα κενό και να εκπαιδεύουν τους χρήστες να αναλάβουν δράση, δημιουργώντας παράταση της ζήτησης. Παρέχει στους χρήστες μια ικανοποιητική ιδέα για πώς θα λύσουν τα προβλήματα τους, χρησιμοποιώντας το προϊόν / υπηρεσία σου. Εν ολίγοις, μια διοχέτευση πωλήσεων Facebook θα βοηθήσει να ακολουθήσεις μια διαφορετική πορεία.

Το καλύτερο σημείο χτίζοντας μιας διοχέτευσης πωλήσεων είναι το γεγονός ότι έχεις την δυνατότητα να δημιουργήσεις διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων, που στοχεύουν σε διαφορετικούς τύπους χρηστών.

Ακολουθούν δύο βασικά βήματα που πρέπει να λάβετε υπόψιν ξεκινώντας τη δημιουργία μιας διοχέτευσης πωλήσεων στο Facebook.

  • Δημιούργησε ένα συναίσθημα γύρω από το brand σου με τη βοήθεια της οργανικής ανάρτησης, των σχετικών διαφημίσεων Facebook και τις διοργανώσεις διαγωνισμών. Αυτό είναι το πρώτο και το πιο εύστοχο βήμα για να οδηγήσετε το χρήστη στη διοχέτευση πωλήσεων.
  • Μόλις οι χρήστες-στόχοι ενημερωθούν για το προϊόν / την υπηρεσία σου, φτάνετε στο στάδιο της εξέτασης, όπου πρέπει να τους πεις γιατί πρέπει να επενδύσουν στο brand σου. Αυτό είναι το στάδιο στο οποίο πρέπει να δώσεις αρκετές αποδείξεις για να βοηθήσεις τους χρήστες να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο. Να ‘σαι σίγουρος, ότι έχετε αντιμετωπίσει ακόμα και τους πιο δύσπιστους πελάτες. Για παράδειγμα, απάντησε σε σχόλια στις διαφημίσεις του Facebook, είναι ένας πολύ καλός τρόπος να γίνεις πιο οικείος και άμεσος.