5 Tips για τη βελτίωση μιας real estate ιστοσελίδας

no alt

Σύμφωνα με μια κοινή μελέτη που διεξήχθη από την National Association of Realtors® και την Google, μεταξύ 2009 και 2013 οι αναζητήσεις Google σχετικές με ακίνητα αυξήθηκαν κατά 253%. Και σήμερα, περισσότερο από το 92% των ανθρώπων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο στην αναζήτηση σπιτιού. Αν είχες οποιαδήποτε αμφιβολία σχετικά με τη σημασία του ιστότοπού σου, αυτές οι δύο στατιστικές θα πρέπει να σε βοηθήσουν να επιστρέψεις στην πραγματικότητα.

Οι σημερινοί αγοραστές αναζητούν πόρους. Στρέφονται στο διαδίκτυο για να βρουν ενημερωμένους πράκτορες, πληροφορίες για την κοινότητα, δυναμικές δυνατότητες αναζήτησης ακινήτων, τακτικές μάρκετινγκ και δεδομένα αγοράς – τα οποία θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνονται σε μια ωραία εμπειρία χρήστη.

Καθώς η ανάγκη να τελειοποιηθεί η παρουσία σου στο διαδίκτυο συνεχίζει να αυξάνεται, οι κτηματομεσίτες προσπαθούν με διαφορετικούς τρόπους να βελτιώσουν τα site τους. Ορισμένες από αυτές τις τεχνικές είναι no-brainers, ενώ άλλες είναι πιο εξειδικευμένες και απαιτούν τη βοήθεια των επαγγελματιών web designers.

Έχουμε συγκεντρώσει μια λίστα με 5 συμβουλές για να βελτιώσεις την ιστοσελίδα σου, ώστε να δώσεις στους πιθανούς και τρέχοντες πελάτες την εμπειρία και τις πληροφορίες, που απαιτούν οι χρήστες στη σημερινή ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά. Κάθε ιστοσελίδα ακινήτων πρέπει να έχει εικόνες υψηλής ποιότητας, δυνατότητες αναζήτησης IDX και λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την περιοχή εξυπηρέτησης.

Βελτίωσε την real estate ιστοσελίδα σου με αυτές τις 5 συμβουλές:

1) Η ιστοσελίδα

Μια συμβουλή που όλοι οι σχεδιαστές ιστοσελίδων συμφωνούν είναι ότι όσο περισσότερες εικόνες και βίντεο που παρέχεις στον ιστότοπό σου, τόσο το καλύτερο. Ωστόσο, εάν ακολουθήσεις αυτή τη συμβουλή, αλλά δεν εξετάζεις τον αντίκτυπο που θα έχει ένας τόσο μεγάλος όγκος δεδομένων για τον χρήστη, μπορεί να χάσεις περισσότερους επισκέπτες από όσους θα προσελκύσεις.

#1 Όχι στα pop-up παράθυρα

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να διακόπτεται η αναζήτηση με μια ενοχλητική διαφήμιση ή μια υπενθύμιση για εγγραφή. Πολλές φορές ο χρήστης βρίσκεται στο site μόνο για ένα λεπτό. Δεν έχει καν το χρόνο να δει τι προσφέρει το site, προτού του ζητηθεί να εγγραφεί στο ενημερωτικό δελτίο ή να εγγραφεί στον ιστότοπό σου.

Απόφυγε να απωθήσεις τους δυνητικούς πελάτες βομβαρδίζοντας τους με ενοχλητικές διακοπές, όπως διαφημίσεις pop-up, ήχο και βίντεο μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα από την άφιξή τους. Άφησε τον ιστότοπο να κάνει την πώληση. Όταν είναι έτοιμοι να μάθουν περισσότερα, θα γνωρίζουν ακριβώς πού θα έρθουν για να επικοινωνήσουν μαζί σου ή να εγγραφούν για τις ειδοποιήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μια μικρή ώθηση δεν είναι κακή, αλλά με μέτρο.

#2 Σελίδες αργής φόρτωσης

Όσο περισσότερες πληροφορίες τοποθετείς, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να υπάρχουν σελίδες που αργούν να φορτώσουν. Εάν η σελίδα σου χρειάζεται περισσότερο από 5 δευτερόλεπτα για να φορτώσει, οι επισκέπτες ενδέχεται να την εγκαταλείψουν σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Aberdeen Group. Όσο ταχύτερα φορτώνεται ο ιστότοπός σου, τόσο καλύτερα αισθάνονται οι χρήστες με το brand σου.

Για μια βιομηχανία που εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη διαδικτυακή επισκεψιμότητα, η βελτιστοποίηση του ιστότοπου είναι ζωτικής σημασίας. Η προσθήκη αναδυόμενων παραθύρων ή η φόρτωση πολλών εικόνων και βίντεο, χωρίς να υπολογίζεται η χωρητικότητα του ιστότοπού, είναι συχνά η αιτία των σελίδων αργής φόρτωσης. Επίλεξε έναν εξειδικευμένο σχεδιαστή ιστοσελίδων που εστιάζει στην εμπειρία του τελικού χρήστη, καθώς και τη συνολική εμφάνιση και την πλοήγηση.

Δες αυτό το tip σε εφαρμογή: Η παρακάτω ιστοσελίδα είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα ενός καθαρού σχεδίου που προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία χρήστη. Είναι απαλλαγμένο από αναδυόμενα παράθυρα, φορτώνει γρήγορα και παρέχει στους επισκέπτες άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες που ψάχνουν.

 width=

2) Η διαδικασία

Ένας τρόπος για να βελτιώσεις τον ιστότοπό σου είναι η συνεχής ενημέρωση και προσφορά αξιόπιστων πληροφοριών. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω περιεχομένου ιστού, όπως blogs για ακίνητα ή οδηγούς. Αυτές οι δύο συμβουλές είναι συγκεκριμένοι τρόποι για να παρέχεις στέρεες πληροφορίες, που οι μελλοντικοί αγοραστές και πωλητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν.

Βήμα προς βήμα οδηγοί

Ανάλογα με την αγορά, κάποια από την κυκλοφορία που έρχεται στον ιστότοπό σου προέρχεται πιθανότατα από αυτούς που για πρώτη φορά ψάχνουν για αγορά ή πώληση κατοικιών. Συχνά είναι εντελώς ανεξοικείωτοι με τη διαδικασία και αναζητούν χρήσιμες πληροφορίες, που θα κάνουν τη διαδικασία ευκολότερη και λιγότερο μπερδεμένη. Η παροχή βήμα προς βήμα οδηγών για την αγορά και την πώληση μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τη χρησιμότητα του ιστοτόπου σου.

Σελίδα “Τι να περιμένεις”

Σε αυτές τις γραμμές, οι αγοραστές και οι πωλητές θέλουν να γνωρίζουν τι πρέπει να περιμένουν σε όλη τη διαδικασία αγοράς ή πώλησης ενός σπιτιού. Θέλουν να μάθουν τι είδους έγγραφα χρειάζονται, πόσα χρήματα θα πρέπει να ξοδέψουν, αν πρέπει να κάνουν επισκευές στο σπίτι πριν να το πουλήσουν ή αν θα χρεωθούν οι ίδιοι τα έξοδα της επιθεώρησης.

Κάθε εξειδικευμένος κτηματομεσίτης γνωρίζει τις απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις. Μοιράσου αυτές τις πληροφορίες με τους επισκέπτες. Ενημερωτικά κομμάτια, μπορούν να αναρτώνται σε τακτική βάση με νέες και ενδιαφέρουσες συμβουλές, που θα βοηθήσουν την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και καλής φήμης με τους πιθανούς πελάτες.

Δες αυτήν την συμβουλή σε δράση:  Ένα πολύ καλό παράδειγμα αποτελεί η παρακάτω ιστοσελίδα, στην οποία παρέχονται λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία, τι να περιμένετε και πολλά άλλα.

 width=

3) Οι πληροφορίες

Πολλές ιστοσελίδες παρέχουν πολλές πληροφορίες στους επισκέπτες από στατιστικά στοιχεία της γειτονιάς έως και τιμές κατοικίας. Αλλά αυτές είναι μόνο μερικές από τις πληροφορίες που οι δυνητικοί αγοραστές κατοικιών και οι πωλητές ψάχνουν. Θέλουν επίσης να μάθουν τι σημαίνουν όλες αυτές οι ενδείξεις.

Εγκυκλοπαίδεια όρων

Ως κτηματομεσίτης, μπορεί να θεωρήσεις δεδομένο ότι οι πελάτες γνωρίζουν τι σημαίνουν πολλοί όροι της βιομηχανίας, αλλά πολλοί δεν το γνωρίζουν. Σίγουρα, μπορεί να έχουν ακούσει την λέξη υποθήκη, αλλά ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός στεγαστικού επιτοκίου και ενός ρυθμιζόμενου επιτοκίου;

Εκπαίδευσε τους επισκέπτες

Πέρα από τον ορισμό των όρων, ο ιστότοπός σου είναι ένα εξαιρετικό μέσο για να σε βοηθήσει να εκπαιδεύσεις τους επισκέπτες σχετικά με τη βιομηχανία κατοικιών. Όχι μόνο διατηρεί το περιεχόμενο φρέσκο, αλλά και κάνει την δουλειά για σένα. Μέχρι τη στιγμή που οι υποψήφιοι αγοραστές θα πάρουν το τηλέφωνο για να σε καλέσουν, αισθάνονται πιο σίγουροι και έτοιμοι να προχωρήσουν.

Δες αυτή την συμβουλή σε εφαρμογή:  Στη συνέχεια, θα δούμε ένα εξαιρετικό παράδειγμα για το πώς μπορούμε να δώσουμε στους επισκέπτες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να αισθάνονται άνετα με την αγορά και πώληση. Το blog που βλέπουμε περιέχει πληθώρα ενημερωτικών άρθρων, παρέχει πληροφορίες σχετικά με τους προτιμητέους προμηθευτές και έχει συγκεκριμένες σελίδες για πληροφορίες αγοραστών και πωλητών.

 width=

4)Follow-Up

Νωρίτερα συζητήσαμε για τα ενοχλητικά pop-ups που ζητούν πληροφορίες από τους επισκέπτες, προτού καν έχουν την ευκαιρία να κοιτάξουν τον ιστότοπό σου. Η παρακολούθηση είναι πολύ σημαντική για να μετατρέψει την επισκεψιμότητα του ιστότοπου σε πελατεία, αλλά υπάρχει μια μέθοδος που θα εξασφαλίσει τα καλύτερα αποτελέσματα.

Στρατηγικά τοποθετημένα links

Πρώτον, ο ιστότοπός σου θα πρέπει να διαθέτει μια καρτέλα επαφής στο πάνω μέρος του μαζί με την καρτέλα των υπηρεσιών και τη σελίδα “σχετικά με”. Εκτός από αυτό, τα στρατηγικά τοποθετημένα links για επικοινωνία θα πρέπει να περιλαμβάνονται σε κάθε σελίδα. Όταν ένας επισκέπτης κάνει click σε μια καταχώρηση, τα στοιχεία επικοινωνίας θα πρέπει να εμφανίζονται σε ένα sidebar που είναι εύκολα ορατό.

Επιπλέον, η πληθώρα τρόπων επικοινωνίας είναι απαραίτητη. Τοποθέτησε τα social media σε κάθε σελίδα, ώστε να μπορούν να κάνουν share ή να συνδεθούν χρησιμοποιώντας το Facebook ή το Twitter.

Φόρμα ηλεκτρονικής επικοινωνίας

Η ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας είναι πολύ σημαντική και πρέπει να παρέχει πολλές πληροφορίες. Αλλά για τους χρήστες, το πιο σημαντικό σημείο είναι να ‘ναι απλή και σύντομη.  Να μην χρειάζεται να συμπληρώσουν τη διεύθυνση, την ηλικία, τη φυλή, κτλ. Ζήτησε το email, το όνομα, τον αριθμό τηλεφώνου και την κατάλληλη ώρα για να επικοινωνήσεις μαζί τους.

Η επιλογή να αφήσουν ένα μήνυμα ή να καθορίσουν τον λόγο για τον οποίο έρχονται σε επαφή είναι εντάξει, αλλά να ‘ναι προαιρετικό. Απλά συμπερίλαβε ένα drop down μενού από το οποίο μπορούν να επιλέξουν, για παράδειγμα: “Ενδιαφέρεστε για την αγορά ενός σπιτιού”, “Ενδιαφερόμενοι για την πώληση ενός σπιτιού” ή “Θέλετε περισσότερες πληροφορίες”.

Δες αυτή την συμβουλή σε δράση: Στην παρακάτω ιστοσελίδα βλέπουμε πως όταν οι επισκέπτες φτάνουν στον ιστότοπό τους, όχι μόνο μπορούν να βρουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους εμφανώς στο επάνω μέρος της σελίδας, αλλά υπάρχει και η δυνατότητα συνομιλίας online.

 width=

5) Ο web designer

Όταν επιλέγεις έναν σχεδιαστή ιστοσελίδων για να βελτιώσεις τον ιστότοπό σου, επίλεξε έναν που μπορεί να δώσει περισσότερα από έναν τυπικό ιστότοπο. Έναν που θα καλύψει όλες τις βάσεις και θα προσφέρει νέες ιδέες για να αυξήσεις την παρουσία σου online. Αυτό κάνουμε εμείς!

Επικοινωνήστε
μαζί μας

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας
συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας
ή καλέστε μας στο 2311296521.
Βρείτε μας στο χάρτη
Βρείτε μας με το αυτοκίνητο
Βρείτε μας με το λεωφορείο
Made with by Sevenloft | 2024 Όροι χρήσης Terms of use