5 Tips για να Κάνεις τη Real Estate Ιστοσελίδα σου να Ξεχωρίσει

no alt

Σύμφωνα με κοινή μελέτη της National Association of Realtors® και της Google, μεταξύ 2009 και 2013, οι αναζητήσεις στη Google που σχετίζονται με τον τομέα του real estate αυξήθηκαν κατά 253%. Σήμερα, πάνω από 92% των υποψήφιων αγοραστών χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως βασικό εργαλείο στην αναζήτηση κατοικίας.

Αν είχες έστω και την παραμικρή αμφιβολία για τη σημασία που έχει η real estate ιστοσελίδα σου, αυτά τα στατιστικά αρκούν για να σε επαναφέρουν στην πραγματικότητα.

Οι σύγχρονοι επισκέπτες και αγοραστές δεν αρκούνται απλώς στην εμφάνιση. Αναζητούν ολοκληρωμένους ψηφιακούς πόρους: από ενημερωμένους κτηματομεσίτες και αξιόπιστες πληροφορίες για την περιοχή, μέχρι διαδραστικά εργαλεία αναζήτησης ακινήτων (π.χ. IDX), στρατηγικές marketing και δεδομένα αγοράς.

Όλα αυτά πρέπει να είναι οργανωμένα μέσα από μια ευχάριστη εμπειρία χρήστη, κάτι που αποτελεί θεμέλιο για κάθε επιτυχημένη ιστοσελίδα ακινήτων.

Καθώς η ανάγκη για ισχυρή online παρουσία συνεχίζει να εντείνεται, κάθε μεσιτικό γραφείο που σέβεται τη δουλειά του πρέπει να επενδύει στη βελτιστοποίηση της real estate ιστοσελίδας του.

Οι έξυπνοι κτηματομεσίτες εξετάζουν νέους τρόπους για να αναβαθμίσουν τα sites τους – από βασικές τεχνικές βελτιστοποίησης SEO έως πιο σύνθετες παρεμβάσεις που απαιτούν τη συνδρομή επαγγελματιών web designers.

Σε αυτό το άρθρο, παρουσιάζουμε 5 πρακτικές και στοχευμένες συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να μετατρέψεις την ιστοσελίδα του real estate γραφείου σου σε ένα ισχυρό εργαλείο προσέλκυσης και μετατροπής επισκεπτών σε πελάτες. Η real estate ιστοσελίδα σου δεν είναι απλώς μια ψηφιακή βιτρίνα – είναι η καρδιά της online στρατηγικής σου.

Βελτίωσε την real estate ιστοσελίδα σου με αυτές τις 5 συμβουλές:

1) Η ιστοσελίδα

Μια από τις πιο συχνές συμβουλές που δίνουν οι επαγγελματίες σχεδιαστές ιστοσελίδων είναι ότι όσο περισσότερες εικόνες και βίντεο ενσωματώνεις στη real estate ιστοσελίδα σου, τόσο το καλύτερο. Το οπτικό περιεχόμενο παίζει καθοριστικό ρόλο στον κλάδο του real estate.

Ωστόσο, αν ακολουθήσεις αυτή τη συμβουλή χωρίς να λάβεις υπόψη τον αντίκτυπο στη συνολική εμπειρία του χρήστη, είναι πολύ πιθανό να χάσεις περισσότερους επισκέπτες απ’ όσους προσελκύεις.

 Όχι στα pop-up παράθυρα

Δεν υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από το να διακόπτεται η περιήγηση ενός επισκέπτη από ένα pop-up που ζητά εγγραφή σε ενημερωτικό δελτίο ή άλλη ενέργεια, πριν καν προλάβει να δει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.

Πολλές φορές ο επισκέπτης ενός real estate site βρίσκεται εκεί μόνο για ένα λεπτό, ψάχνοντας ένα συγκεκριμένο ακίνητο ή πληροφορίες. Όταν βομβαρδίζεται με pop-ups, ήχο ή autoplay βίντεο, είναι πολύ πιθανό να αποχωρήσει.

Απόφυγε τέτοιες ενοχλητικές διακοπές. Άφησε την real estate ιστοσελίδα σου να “δουλέψει” υπέρ σου. Αν ο επισκέπτης δει κάτι που τον ενδιαφέρει, θα αναζητήσει μόνος του τον τρόπο να επικοινωνήσει μαζί σου ή να εγγραφεί στο newsletter. Μια διακριτική προτροπή μπορεί να είναι αποτελεσματική, αρκεί να μην γίνεται επιθετικά.


Ιστοσελίδα αργής φόρτωσης

Όσο περισσότερες εικόνες και βίντεο προσθέτεις στην ιστοσελίδα, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για καθυστερήσεις στη φόρτωση των σελίδων. Σύμφωνα με μελέτη της Aberdeen Group, αν μια ιστοσελίδα χρειάζεται περισσότερα από 5 δευτερόλεπτα για να φορτώσει, οι περισσότεροι επισκέπτες την εγκαταλείπουν.

Η ταχύτητα αποτελεί κρίσιμο παράγοντα τόσο για την εμπειρία του χρήστη όσο και για την απόδοση στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Για έναν τομέα όπως το real estate, που εξαρτάται άμεσα από την επισκεψιμότητα μέσω διαδικτύου, η βελτιστοποίηση της real estate ιστοσελίδας είναι απολύτως απαραίτητη.

Συχνά, τα προβλήματα προκύπτουν από τη χρήση αναδυόμενων παραθύρων ή την υπερβολική προσθήκη εικόνων και πολυμέσων χωρίς να γίνεται πρόβλεψη για τη συνολική απόδοση του site.

Η συνεργασία με έναν έμπειρο σχεδιαστή ιστοσελίδων που γνωρίζει τις ανάγκες ενός μεσιτικού γραφείου είναι καίρια. Ο σχεδιασμός πρέπει να βασίζεται τόσο στην εμπειρία του τελικού χρήστη όσο και στη λειτουργικότητα και αισθητική.

Δες αυτό το tip σε εφαρμογή: Η παρακάτω ιστοσελίδα είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα ενός καθαρού σχεδίου που προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία χρήστη. Είναι απαλλαγμένο από αναδυόμενα παράθυρα, φορτώνει γρήγορα και παρέχει στους επισκέπτες άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες που ψάχνουν.

 width=

2) Η διαδικασία

Ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους για να βελτιώσεις τη real estate ιστοσελίδα σου είναι να προσφέρεις συνεχώς αξιόπιστο και επίκαιρο περιεχόμενο. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσα από άρθρα blog, ενημερωτικούς οδηγούς ή εκπαιδευτικά βίντεο, που προσθέτουν πραγματική αξία στον επισκέπτη.

Οι αγοραστές και οι πωλητές αναζητούν απαντήσεις – κι αν τις βρουν στη δική σου ιστοσελίδα ακινήτων, τότε είναι πολύ πιο πιθανό να σε εμπιστευτούν ως επαγγελματία.

Βήμα προς βήμα οδηγοί

Ανάλογα με την περιοχή και την αγορά που δραστηριοποιείται το μεσιτικό σου γραφείο, ένα σημαντικό ποσοστό της επισκεψιμότητας πιθανότατα προέρχεται από άτομα που εξετάζουν για πρώτη φορά το ενδεχόμενο αγοράς ή πώλησης ακινήτου. Οι άνθρωποι αυτοί συνήθως δεν είναι εξοικειωμένοι με τη διαδικασία και χρειάζονται σαφείς, πρακτικές πληροφορίες.

Η δημιουργία “βήμα προς βήμα” οδηγών για την αγορά ή την πώληση ακινήτων βοηθά σημαντικά στη χρηστικότητα της real estate ιστοσελίδας σου. Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο καλύπτεις τις βασικές ανάγκες των επισκεπτών σου, αλλά και χτίζεις μια σχέση εμπιστοσύνης που θα μετατραπεί πιο εύκολα σε συνεργασία.

Σελίδα “Τι να περιμένεις”

Ένα από τα πιο συχνά ερωτήματα που έχουν οι αγοραστές και οι πωλητές είναι τι ακριβώς να περιμένουν στη διαδικασία. Ποια δικαιολογητικά θα χρειαστούν; Πόσο κοστίζει η διαδικασία αγοράς; Χρειάζεται να κάνουν επιδιορθώσεις πριν πουλήσουν; Ποιος πληρώνει τα έξοδα της επιθεώρησης;

Αν είσαι έμπειρος επαγγελματίας στον χώρο του real estate, γνωρίζεις ήδη τις απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα. Το μυστικό είναι να τις επικοινωνήσεις αποτελεσματικά μέσα από τη real estate ιστοσελίδα σου.

Δημιούργησε μια ειδική ενότητα ή σελίδα με τίτλο “Τι να περιμένεις”, στην οποία θα εξηγείς τη διαδικασία με απλό και κατανοητό τρόπο.

Η τακτική δημοσίευση τέτοιου τύπου περιεχομένου – είτε ως blog άρθρα είτε ως downloadable guides – συμβάλλει στην ενίσχυση της αξιοπιστίας σου και της φήμης του μεσιτικού σου γραφείου. Ενισχύεις την εικόνα σου ως έμπιστου συμβούλου και όχι απλώς ως μεσίτη.


Δες αυτήν την συμβουλή σε δράση: Ένα εξαιρετικό παράδειγμα αποτελεί μια σύγχρονη ιστοσελίδα ακινήτων, η οποία διαθέτει πλήρως ενημερωμένες σελίδες με πρακτικές συμβουλές για όλη τη διαδικασία αγοράς ή πώλησης, προσφέροντας στους χρήστες ξεκάθαρη εικόνα και αίσθηση ασφάλειας.

 width=real estate ιστοσελίδα

3) Οι πληροφορίες

Πολλές real estate ιστοσελίδες προσφέρουν πλούσιο περιεχόμενο, όπως στατιστικά στοιχεία για γειτονιές, τάσεις τιμών κατοικιών ή ακόμα και δημογραφικά δεδομένα. Αν και όλα αυτά είναι πολύτιμα, συχνά δεν αρκούν.

Οι δυνητικοί αγοραστές και πωλητές αναζητούν κάτι περισσότερο: θέλουν να καταλάβουν τι σημαίνουν πραγματικά αυτά τα δεδομένα και πώς επηρεάζουν τις αποφάσεις τους.

Εγκυκλοπαίδεια όρων

Ως επαγγελματίας σε ένα μεσιτικό γραφείο, είναι εύκολο να θεωρείς αυτονόητους ορισμένους όρους, όπως «προέγκριση δανείου» ή «σταθερό επιτόκιο». Όμως, για κάποιον που κάνει τα πρώτα του βήματα στην αγορά ακινήτων, τέτοιες έννοιες μπορεί να είναι ασαφείς ή και αποθαρρυντικές.

Η δημιουργία μιας απλής και εύχρηστης “εγκυκλοπαίδειας όρων” μέσα στη real estate ιστοσελίδα σου, μπορεί να προσφέρει μεγάλη αξία στον επισκέπτη.

Για παράδειγμα, εξήγησε με κατανοητό τρόπο τη διαφορά μεταξύ σταθερού και ρυθμιζόμενου επιτοκίου ή τι σημαίνει ο όρος “προσημείωση ακινήτου”. Όσο πιο σαφή και χρήσιμα είναι αυτά τα κείμενα, τόσο πιο ενημερωμένος αισθάνεται ο χρήστης – κι αυτό οδηγεί σε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη προς το brand σου.

Εκπαίδευσε τους επισκέπτες

Η real estate ιστοσελίδα σου δεν είναι μόνο μια βιτρίνα. Είναι και ένα εργαλείο εκπαίδευσης. Παρέχοντας άρθρα, συχνές ερωτήσεις και πρακτικούς οδηγούς, μπορείς να “εκπαιδεύσεις” τους επισκέπτες σου σε βασικά ζητήματα της διαδικασίας αγοράς ή πώλησης κατοικίας.

Έτσι, όταν φτάσει η στιγμή να επικοινωνήσουν μαζί σου, είναι ήδη πιο προετοιμασμένοι, με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και πιθανότητα να συνεργαστούν μαζί σου.

Εκτός από τις ερωτήσεις γύρω από τη διαδικασία, μπορείς να προσθέσεις περιεχόμενο για προτεινόμενους συνεργάτες – όπως δικηγόρους, εκτιμητές ή μηχανικούς – ενισχύοντας έτσι τη λειτουργικότητα της ιστοσελίδας του μεσιτικού γραφείου σου ως one-stop προορισμό για τον αγοραστή ή πωλητή.

Δες αυτή την συμβουλή σε εφαρμογή:  Στη συνέχεια, θα δούμε ένα εξαιρετικό παράδειγμα για το πώς μπορούμε να δώσουμε στους επισκέπτες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να αισθάνονται άνετα με την αγορά και πώληση.

Το blog που βλέπουμε περιέχει πληθώρα ενημερωτικών άρθρων, παρέχει πληροφορίες σχετικά με τους προτιμητέους προμηθευτές και έχει συγκεκριμένες σελίδες για πληροφορίες αγοραστών και πωλητών.

 width=real estate ιστοσελίδα

4)Follow-Up

Νωρίτερα αναφερθήκαμε στα ενοχλητικά pop-ups που ζητούν προσωπικά στοιχεία προτού ο επισκέπτης προλάβει καν να δει το περιεχόμενο της σελίδας.

Κι ενώ αυτός ο τρόπος επαφής συχνά έχει αρνητικά αποτελέσματα, η σωστή στρατηγική follow-up μπορεί να μετατρέψει την επισκεψιμότητα μιας real estate ιστοσελίδας σε πραγματικές πωλήσεις και πελάτες.

Το κλειδί είναι η σωστή τοποθέτηση και η απλότητα στην επικοινωνία.

Στρατηγικά τοποθετημένα links

Μια καλά δομημένη ιστοσελίδα ακινήτων πρέπει να καθοδηγεί διακριτικά τον επισκέπτη προς την επικοινωνία. Το μενού στο επάνω μέρος θα πρέπει να περιλαμβάνει οπωσδήποτε καρτέλες όπως “Επικοινωνία”, “Υπηρεσίες” και “Σχετικά με εμάς”.

Εκτός από αυτό, links για άμεση επικοινωνία πρέπει να εμφανίζονται σχεδόν σε κάθε σελίδα – είτε στο κάτω μέρος (footer), είτε σε πλευρικές μπάρες (sidebars), είτε μέσα στις καταχωρίσεις.

Για παράδειγμα, όταν ένας επισκέπτης βλέπει μια καταχώριση ακινήτου, θα πρέπει να μπορεί να δει δίπλα της τα στοιχεία επικοινωνίας του μεσιτικού γραφείου, ώστε να μπορεί άμεσα να καλέσει ή να στείλει μήνυμα. Αυτά τα στρατηγικά σημεία ενισχύουν την προσβασιμότητα και αυξάνουν τις πιθανότητες για conversion.

Επιπλέον, φρόντισε ώστε σε κάθε σελίδα να εμφανίζονται links για τα social media. Πολλοί χρήστες επιλέγουν να κάνουν share ενδιαφέροντα ακίνητα μέσω Facebook ή απλώς να επικοινωνήσουν μαζί σου από εκεί.

Η παρουσία σου στα social δίκτυα ενισχύει και τη γενική αξιοπιστία της real estate ιστοσελίδας σου.

Φόρμα ηλεκτρονικής επικοινωνίας

Η φόρμα επικοινωνίας είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία κάθε επαγγελματικής real estate ιστοσελίδας. Πρέπει να είναι άμεσα προσβάσιμη, απλή και αποτελεσματική. Απόφυγε να ζητάς περιττές πληροφορίες, όπως διεύθυνση κατοικίας ή άλλα προσωπικά στοιχεία που μπορεί να προκαλέσουν αμηχανία ή καθυστέρηση.

Οι βασικές πληροφορίες που χρειάζεσαι είναι το όνομα, το email, το τηλέφωνο και μια προαιρετική ένδειξη για την καλύτερη ώρα επικοινωνίας.

Αν θέλεις να συλλέξεις λίγο περισσότερα στοιχεία χωρίς να κουράσεις τον επισκέπτη, μπορείς να προσθέσεις ένα drop-down με απλές επιλογές, όπως “Ενδιαφέρομαι για αγορά”, “Ενδιαφέρομαι για πώληση” ή “Θέλω περισσότερες πληροφορίες”.

Δες αυτή την συμβουλή σε δράση: Στην παρακάτω ιστοσελίδα βλέπουμε πως όταν οι επισκέπτες φτάνουν στον ιστότοπό τους, όχι μόνο μπορούν να βρουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους εμφανώς στο επάνω μέρος της σελίδας, αλλά υπάρχει και η δυνατότητα συνομιλίας online.

 width=

5) Ο web designer

Επίλεξε έναν συνεργάτη που θα δει την real estate ιστοσελίδα σου όχι ως απλή παρουσίαση, αλλά ως εργαλείο ανάπτυξης του μεσιτικού σου γραφείου.

Αυτό σημαίνει να έχει τη δυνατότητα να ενσωματώσει προηγμένες δυνατότητες αναζήτησης, αυτοματοποιημένες λίστες ακινήτων (όπως μέσω IDX), βελτιστοποίηση για κινητές συσκευές και φυσικά, σταθερή βάση για περιεχόμενο που θα αυξήσει την επισκεψιμότητα και τα conversions.

Η σωστή ομάδα web design θα σε καθοδηγήσει με φρέσκες ιδέες και εξατομικευμένες λύσεις, φροντίζοντας να μην παραλείπεται κανένα κρίσιμο στοιχείο. Από την ταχύτητα φόρτωσης, έως την εμπειρία πλοήγησης και την απόδοση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, κάθε λεπτομέρεια μετράει.

Αυτό ακριβώς κάνουμε κι εμείς! Βοηθάμε επαγγελματίες του real estate να αποκτήσουν μία real estate ιστοσελίδα που όχι μόνο ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της εποχής, αλλά ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Επικοινώνησε μαζί μας και δες πώς μπορούμε να μεταμορφώσουμε την online παρουσία σου, με στρατηγική, δημιουργικότητα και αποτελέσματα!

Επικοινωνήστε
μαζί μας

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας
συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας
ή καλέστε μας στο 2311296521.
Βρείτε μας στο χάρτη
Βρείτε μας με το αυτοκίνητο
Βρείτε μας με το λεωφορείο
Made with by Sevenloft | 2024 Όροι χρήσης Terms of use