6 Συμβουλές για μια επιτυχημένη διαφήμιση στο YouTube

Στον ευρύ κόσμο του YouTube, μπορείς να βρεις τα πάντα. Πέρα από το τεράστιο περιεχόμενο της πλατφόρμας, το YouTube είναι επίσης η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης μετά από την Google, λαμβάνοντας κατά μέσο όρο 167,4 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες απ’ τις ΗΠΑ τον μήνα. Πρόσθεσε σε αυτό το 41,6 τοις εκατό των χρηστών των Η.Π.Α. που παρακολουθούν τακτικά τα αγαπημένα τους κανάλια στο YouTube και η πλατφόρμα προσφέρει μια μεγάλη ευκαιρία στους διαφημιζόμενους.

Ως εκ τούτου, το YouTube παρέχει πολλές επιλογές στόχευσης μέσω του πίνακα εργαλείων του Google AdWords και του TrueView (πλατφόρμα διαφημίσεων του YouTube). Για να σε βοηθήσουμε να φτάσεις στο επιθυμητό κοινό, δες έξι συμβουλές για να έχουν επιτυχία οι διαφημίσεις στο YouTube.

1. Μάθε το κοινό σου και πώς να τους προσεγγίσεις

Ένα από τα θεμελιώδη συστατικά κάθε μεγάλης διαφημιστικής καμπάνιας είναι μια σταθερή κατανόηση του κοινού που ελπίζεις να φτάσεις. Το ίδιο ισχύει και για κάθε αξιόλογη διαφημιστική καμπάνια του YouTube. Η πραγμάτωση μια καμπάνιας YouTube, αντάξια των χρημάτων που θα ξοδέψεις, θα ‘ναι επιτυχής αφου πρώτα μάθεις ποιον προσπαθείς να προσεγγίσεις.

Χωρίς τη σωστή έρευνα, είναι πιθανό να χάσεις την ομάδα-στόχο, που προσπαθείς τόσο σκληρά να φτάσεις στην πρώτη θέση. Αλλά με την κατανόηση των συμπεριφορών και των στάσεων τους, καθώς και τη σαφήνεια στα δημογραφικά στοιχεία, θα κατηστήσεις τελικά επιτυχή και κερδοφόρα την διαφημιστική σου καμπάνια.

2.Δημιούργησε δεσμευτικό περιεχόμενο

Το κλειδί για τη δημιουργία επιτυχημένου περιεχομένου είναι μια συναρπαστική αφήγηση. Πώς συμβαίνει αυτό; Πρώτα απ ‘όλα, να θυμάσαι ότι τα ποσοστά αλληλεπίδρασης πέφτουν σημαντικά μετά από 45 δευτερόλεπτα. Με αυτό κατά νου, θέλεις τα πιο σημαντικά μηνύματα να μεταφέρονται στην αρχή του βίντεο, σε περίπτωση που οι θεατές σταματήσουν να παρακολουθούν. Να είσαι σαφής σχετικά με το τι προσφέρει η επιχείρησή σου και γιατί είναι σχετικό με τον καταναλωτή. Γι’ αυτόν τον λόγο, στο τέλος του βίντεό, δώσε σαφή επόμενα βήματα για να κάνει ο πελάτης, είτε πρόκειται για αγορά, για κοινή χρήση του βίντεο ή για την επίσκεψη στον ιστότοπό σου.

3.Καθοδήγησε με σαφήνεια τον καταναλωτή

Η απόδοση της επένδυσής βασίζεται στην καλοσχεδιασμένη καμπάνια σου.

Βεβαιώσου ότι έχεις ενσωματώσει τις παρακάτω ενέργειες στη ρύθμιση της καμπάνιας:

  • Βελτίωσε την αφοσίωση του θεατή κατευθύνοντας την επισκεψιμότητα από τη διαφήμιση YouTube ή το κανάλι Youtube του brand σου ή καποιο off-platform ιστότοπο. Και οι δύο χώροι θα πρέπει να έχουν επιπλέον βίντεο, για να επιτρέπουν την εμπλοκή του κοινού. Συνεχίζοντας την εμπειρία του καταναλωτή με το brand σου, έχεις μεγαλύτερο έλεγχο του μηνύματος σου, καθώς και δυνατότητες αυξημένης εμπλοκής.
  • Δημιούργησε μια σαφή πρόσκληση για δράση για να κατευθύνεις αποτελεσματικά την επισκεψιμότητα του θεατή μέσα από την διαφήμισή, ώστε να μην υπάρξει σύγχυση από την πλευρά του. Θα χάσεις την εμπλοκή αν οι χρήστες είναι μπερδεμένοι, καθώς δεν θα ξοδέψουν χρόνο για να καταλάβουν τις οδηγίες σου.

4.Βελτιστοποίησε την διαφημιστική καμπάνια YouTube

Η διαχείριση μιας διαφημιστικής καμπάνιας YouTube απαιτεί δέσμευση και αμέριστη προσοχή σε μετρήσεις, όπως το κόστος ανά προβολή (CPV) και η αναλογία click/ εμφανίσεων (CTR). Μόλις ξεκινήσει μια καμπάνια, πρέπει να αφιερώσεις χρόνο για να μελετήσεις τις μετρήσεις που έχουν σημασία για σένα. Αφού κατανοήσεις πλήρως τις μετρήσεις, πρέπει να καταλάβεις τι λειτουργεί και στη συνέχεια να λάβε τα απαραίτητα μέτρα για να διορθώσεις ό,τι δεν λειτουργεί σωστά.

5.Συμπερίλαβε το YouTube Analytics για να έχεις την πλήρη εικόνα

Οι μετρήσεις έχουν σημασία. Όταν αναλύεις την απόδοση της διαφήμισής σου, χρησιμοποίησε τις παραμέτρους, που παρέχει το YouTube Analytics.  Πρέπει να έχεις όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες, ώστε να προβάλεις την καλύτερη εικόνα της απόδοσης της διαφήμισής σου, στο YouTube. Εξοικονόμησε χρόνο και επίλεξε την επιλογή αυτόματης αναφοράς μέσω email.

6.Διαφήμισε, βελτιστοποίησε, ανάλυσε, επανάλαβε

Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα πράγματα στη ζωή, αν στην αρχή δεν πετύχεις κάτι, δοκιμάζεις ξανά και ξανά. Για να αποκομίσεις τα οφέλη από τη διαφήμιση στο YouTube, θα πρέπει να είσαι επίμονος. Να αναλύεις συνεχώς τα δεδομένα, που παρέχονται από το YouTube Analytics και να κάνεις τις απαραίτητες αλλαγές. Η διαφήμιση στα social media είναι μια επένδυση όχι μόνο του χρόνου αλλά και των χρημάτων σου. Κάνε την να μετρήσει!

Η επιτυχία μιας διαφήμισης στο YouTube απαιτεί συνεχή δέσμευση, αύξηση των δεξιοτήτων σου και ενημέρωση σχετικά με τις τάσεις και τις αλλαγές των διαφημίσεων των κοινωνικών μέσων. Ας ελπίσουμε, ότι αυτές οι έξι συμβουλές θα σε βοηθήσουν να πετύχεις, αλλά εάν χρειαστείς περαιτέρω καθοδήγηση, μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας!