6 Συμβουλές για τη δημιουργία ξεχωριστών διαφημίσεων στο Twitter

Πολύ λίγα brand διαφημίζονται μέσα από μόνο ένα κανάλι ή ακόμα και ένα μέσο. Σχεδόν πάντα εμπεριέχεται ένα μείγμα μάρκετινγκ που περιλαμβάνει το Twitter και άλλες online πλατφόρμες και τα κανάλια όπως ο έντυπος τύπος, η τηλεόραση και άλλα συγγενή.

Έτσι, αν μόλις έγραψες τον τέλειο τίτλο, ολοκλήρωσες ένα βίντεο ή βρήκες μια αποτελεσματική διαφήμιση PPC μέσω των δοκιμών A / B, μπορεί να είναι δελεαστικό να επαναπροσδιορίσεις αυτό που δημιούργησες ως μια διαφήμιση στο Twitter.

Αντί να τρέχεις το ίδιο περιεχόμενο σε διαφορετικές πλατφόρμες, αξίζει τον κόπο να δημιουργήσεις μια διαφήμιση που θα λειτουργεί εξαιρετικά σ’ αυτήν την πλατφόρμα. Το Twitter έχει να κάνει την συντομία, αλλάζει γρήγορα, έχει γρήγορο αντίκτυπο και πολλούς μα πολλούς διαλόγους.

Το ίδιο περιεχόμενο που χρησιμοποιείς για να στοχεύσεις λέξεις-κλειδιά σε μια καμπάνια PPC ή ως θέμα στο newsletter δεν θα λειτουργήσει πάντα εδώ.

Ακολουθούν μερικές ιδέες που θα σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις διαφημίσεις Twitter, που θα τραβούν την προσοχή και τις πωλήσεις.

Κράτησε την απλή

Ενώ το όριο χαρακτήρων δεν είναι τόσο αυστηρό όσο ήταν, ακόμα και το παλιό όριο 140 χαρακτήρων, μπορεί να είναι πολύ μεγάλο για μια αποτελεσματική διαφήμιση. Οι άνθρωποι δεν θα ξοδέψουν περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο ή δύο για να κοιτάξουν μια διαφήμισή καθώς σκρολάρουν- όσο πιο σύντομη, τόσο πιο πιθανό είναι να παραδοθεί το μήνυμά σου. Γράψε τη διαφήμισή σου σαν να δημιουργείς μια υπαίθρια πινακίδα – είναι εκπληκτικό το πόσο μπορείς να πεις με λίγα λόγια.

Μην κάνεις υπερβολές

Ενώ τα hashtags και τα emojis μπορούν να προσθέσουν έναν “fun” τόνο στο κείμενο σου, δεν είναι δεδομένο πως πάντα λειτουργούν έτσι. Όπως και με τις εικόνες, χρησιμοποιήσε τις μόνο εάν κάνουν το κείμενο πιο δυνατό – εάν λειτουργεί εξίσου καλά χωρίς αυτές, αφαίρεσε τις.

Δημιούργησε εντυπωσιακά γραφικά

Το Twitter είναι ένα οπτικό μέσο, ​​κάτι το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να φροντίσεις όσο το δυνατόν περισσότερο την εικόνα σου καθώς δημιουργείς το περιεχόμενό. Μην βασίζεσαι μόνο σε stock φωτογραφίες ή δείγματα- χρησιμοποίησε προσαρμοσμένες φωτογραφίες ή εικονογράφηση για να δημιουργήσεις εντυπωσιακά γραφικά, που οι άνθρωποι δεν θα βρουν πουθενά αλλού. Αν όμως το κείμενο λειτουργεί εξίσου καλά χωρίς την εικόνα, τότε χρησιμοποιείς λάθος εικόνα – η εικόνα θα πρέπει να λειτουργεί με το κείμενο για να το καταστήσει ακόμη πιο ισχυρό.

Δώσε ιδιαίτερη σημασία στο CTA (Call to action)

Το κείμενο και η εικόνα είναι το δόλωμα. Το CTA είναι η στιγμή της αλήθειας, όπου πρέπει να πεις στους ανθρώπους τι θέλεις να κάνουν και τι μπορούν να περιμένουν σε αντάλλαγμα. Μην το κρύβεις – χρησιμοποίησε άμεση γλώσσα που να εξηγεί σαφώς τι θέλεις να κάνουν και γιατί θα τους ωφελήσει.

Κάνε την επίκαιρη

Το Twitter έχει να κάνει με ό,τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή. Επωφελήσου απ’ αυτό δημιουργώντας διαφημίσεις που αφορμώνται απ’ την επικαιρότητα. Χρησιμοποίησε τη στόχευση συμβάντων για να συνδέσεις τις διαφημίσεις σου με σημαντικά γεγονότα. Επιπλέον, παρακολούθησε τι συμβαίνει στο κόσμο, τι ενδιαφέρει το κοινό σου και συνδέσου με σημαντικά γι’ αυτούς γεγονότα, κάνε την διαφορά.

 

Κάνε δοκιμές στη ροή

Εκτός από την τυπική δοκιμή A / B, μπορείς να δοκιμάσεις συγκεκριμένα μηνύματα, κείμενα , εικόνες και προσφορές στις οργανικές αναρτήσεις σου. Εάν το κοινό αντιδρά καλά σε ένα Tweet, οι υποψήφιοι πελάτες ενδέχεται να ανταποκριθούν σε αυτό εξίσου καλά.