6 Στρατηγικής σημασίας συμβουλές από τους ειδικούς SEO για να πάρεις μαζική κίνηση

Είσαι ενημερωμένος για τις τελευταίες συμβουλές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO);

Αν όχι, αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα.

Το SEO σημαίνει βελτιστοποίηση του περιεχομένου σου, ώστε να εμφανίζεται πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αν το χειρίζεσαι λάθος, το περιεχόμενό σου ίσως να παραμένει αόρατο.

Αλλά αν το κάνεις σωστά, μπορείς να αποκομίσεις σημαντικά οφέλη από την αύξηση της κυκλοφορίας, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερες μετατροπές, να βελτιώσει την εισροή νέων πελατών και να ενισχύσει τις πωλήσεις.

Και κάθε επιχείρηση θέλει περισσότερη κίνηση, πελάτες και πωλήσεις, σωστά;

Το πρόβλημα είναι ότι οι παράγοντες κατάταξης SEO έχουν αλλάξει πολύ με την πάροδο των ετών. Αυτό σημαίνει ότι οι τεχνικές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης που λειτουργούσαν πριν από 5 χρόνια, δεν θα εφάπτουν στο σήμερα. Γι ‘αυτό έχουμε ανατρέξει σε κάποια πορίσματα εμπειρογνωμόνων, ώστε να βεβαιωθείς ότι χρησιμοποιείς την καλύτερη στρατηγική SEO για το επόμενο έτος.

Οι έξι εμπειρογνώμονες μοιράζονται τις αγαπημένες συμβουλές SEO και τις τακτικές τους για την οικοδόμηση μεγάλης κυκλοφορίας το 2019. Όπως θα δείτε, εάν υπάρχει κάτι που τους ενώνει, είναι η δημιουργία καλύτερου περιεχομένου, αλλά μερικοί ακολουθούν τις δικές τους μοναδικές προσεγγίσεις.

Είσαι έτοιμος για τις συμβουλές SEO; Ας αρχίσουμε:

 

  1. Βελτίωσε τα almost posts

Ξαναγράψε τα post  που σχεδόν κατατάσσονται ψηλά. Μπορεί να υπάρχουν πολλά από αυτά. Αναζήτησέ τα, στο Analytics στο Acquisition «Search Console». Όρισε ένα προηγμένο φίλτρο για να εμφανίσει μόνο τις φράσεις, οι οποίες είχαν μέση κατάταξη μεγαλύτερη από 10% (στη σελίδα δύο).

Τώρα δώσε στα άρθρα αυτά μια γενική αναβάθμιση. Πρόσθεσε λεπτομέρειες, παραδείγματα, απαντήσεις, στατιστικά στοιχεία, εικόνες, quotes και οτιδήποτε άλλο θα βοηθήσει την ιστοσελίδα σου.

Αν εστιάσεις στην ποιότητα, είναι πολύ πιθανό να προσθέσεις το μήκος και τη χρήση keyphrase φυσικά. Κάνε την σελίδα σου, κάτι για το οποίο θα είστε υπερήφανοι.

 

Εδώ είναι τρεις τρόποι για να καταστήσεις ακόμα πιο αποτελεσματική αυτή την τακτική:

  1. Έλεγξε όλες τις βαθμολογίες της σελίδας, ώστε να είσαι σίγουρος ότι δεν θα βλάψεις τη συνάφεια
  2. Καθώς τα επεξεργάζεσαι, επικεντρώσου στα σημασιολογικά συνδεδεμένα subtopics, τα οποία είναι ορατά στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης στα πλαίσια απαντήσεων και στις «σχετικές αναζητήσεις» στο κάτω μέρος της σελίδας.
  3. Κάνε αυτό ως έναν τακτικό, τριμηνιαίο έλεγχο μάρκετινγκ περιεχομένου.

Τέλος, το μάρκετινγκ μέσω βίντεο μπορεί να είναι μια τεράστια πηγή κίνησης, αλλά ορισμένοι έμποροι εξακολουθούν να αγνοούν τις δυνατότητές του.

 

  1. Επίλεξε τις προοπτικές ενός βίντεο

Μια από τις καλύτερες συμβουλές SEO είναι: η ποιότητα πάνω από την ποσότητα. Αν έχεις μεγάλο αριθμό σελίδων με περιεχόμενα, δεν σημαίνει πάντοτε πως ο ιστότοπός σου θα προσελκύσει περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα.

Ξεφορτώσου τα ρηχά post στο ιστολόγιό σου, που έχουν είτε χαμηλό αριθμό λέξεων, είτε επιφανειακό περιεχόμενο. Εστίασε στο ουσιαστικό περιεχόμενο, που είναι πραγματικά εμπνευσμένο και κάνε κάθε επισκέπτη να θέλει να διαβάσει ολόκληρο το άρθρο.


Επίσης, τα βίντεο έχουν πολλές ανεκμετάλλευτες δυνατότητες, εξαιρετικές για SEO. Οι πιθανότητες ο χρήστης να μπορεί να τρέξει γρήγορα ένα βίντεο 1 λεπτού, αλλά να μην έχει την υπομονή να διαβάσει ένα άρθρο 100 λέξεων, είναι πολύ μεγάλες .

 

  1. Δημιούργησε κάτι χρήσιμο

Προσπαθώντας να επεκταθείς πρέπει να χτίσεις δεσμούς και να εστιάσεις σε link που αφορούν το brand σου. Όταν ένα brand μας αναφέρει και δεν μας συνδέει, πρέπει να βρούμε εμείς links γι’ αυτό. Λαμβάνουμε πολλές αναφορές στο διαδίκτυο, ώστε να έχουμε την ευκαιρία να αυξήσουμε πραγματικά το link profile μας και να δημιουργήσουμε ουσιαστικά περισσότερη επισκεψιμότητα.

Μια άλλη προσέγγιση που μπορείτε να ακολουθήσεις είναι η οικοδόμηση χρήσιμων υπηρεσιών δωρεάν. Πρόκειται για κομμάτια software που έχουν αξία για το κοινό σου, αλλά διατίθενται δωρεάν. Στη συνέχεια κάντε μια ανακατεύθυνση από το site με το βοηθητικό πρόγραμμα πίσω στο δικό σου και δημιούργησε πολλά links.

 

  1. Βελτιστοποίησε, Ενίσχυσε, Κατάνειμε

Για να μεγιστοποιήσεις τα αποτελέσματα του SEO, θα πρέπει απομακρυνθείς από το «μίας χρήσης» περιεχόμενο.

Δημιούργησε περιεχόμενο με βάση τις συνθήκες της επιχείρησής σου(επιχειρηματικοί στόχοι, ανάγκες κοινού και περιεχόμενο). Εστίασε το περιεχόμενό σε στρατηγικές λέξεις κλειδιά silos.

Υποστήριξε τους στόχους αναζήτησης με 3 τύπους περιεχομένου:

  • Επεξεργάσου το υπάρχον περιεχόμενο: έλεγξε το, ενημέρωσε το και στη συνέχεια επαναδημιούργησε το.
  • Δημιούργησε νέο περιεχόμενο: με βάση τα κενά περιεχομένου και τις ανάγκες σε λέξεις-κλειδιά, δημιούργησε τους 5 βασικούς τύπους περιεχομένου (θεμελιώδεις, συχνές ερωτήσεις (FAQ), κυκλικά (cyclical), ευχαριστημένο πλήθος και περιεχόμενο μεγάλης διάρκειας) για να ικανοποιήσεις τις ανάγκες του κοινού και των επιχειρήσεων.
  • Μετασχηματισμός νέου περιεχομένου: Επέκτεινε τη μακροζωία του περιεχομένου, μετατρέποντας το σε άλλες μορφές (εικόνες, βίντεο και ήχο) και συναφή κομμάτια περιεχομένου για να διαρκέσει στο δικό σου δίκτυο, στα social και σε άλλα μέσα.
  • Υποστήριξε τους στόχους σου βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης με την κυκλοφορία του περιεχομένου σου.
  • Βελτιστοποίησε το περιεχόμενό σου. Κάνε το να λειτουργεί για τους πελάτες, τα social media, την αναζήτηση, τους influencers και την επιχείρησή σου. Δημιούργησε off-ramps για να συλλέξεις διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  • Ενισχύστε το περιεχόμενο. Επικεντρώσου στις πρώτες 3 ημέρες προβολής για να μεγιστοποιήσεις το εύρος της. Χρησιμοποίησε πλατφόρμες ενίσχυσης, influencers και αμειβόμενη διαφήμιση (ειδικά το Facebook).
  • Διάνειμε το περιεχόμενο σου. Συνέχισε να το προωθείς σε δωρεάν και πληρωμένα μέσα. Δημοσίευσε το ανανεωμένο κατά καιρούς καιρό, για να μεγιστοποιήσεις τα αποτελέσματα

Τέλος, μετρήστε τα αποτελέσματά και στηρίξτε την αναπτυσσόμενη κοινότητα σου.

 

  1. Αύξησε την δέσμευση των χρηστών

Εστίασε στη συμμετοχή του χρήστη. Είτε πρόκειται για την ενημέρωση μιας υπάρχουσας ανάρτησης, είτε για τη δημιουργία μιας εντελώς νέας, η σελίδα πρέπει να δημιουργηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μεγιστοποιηθεί η αφοσίωση.

           Η σελίδα πρέπει:

  • Να είναι εύκολο να διαβαστεί. Το περιεχόμενο αξιοποιεί το whitespace, επικεφαλίδες, σύντομες παραγράφους και σχετικές εικόνες για να καταστεί ευκολότερη η απορρόφηση της σελίδας και να αυξηθεί ο χρόνος που παραμένει ο χρήστης στη σελίδα.
  • Συμπερίλαβε εξαιρετικά σχετικά links και προσφορές στη σελίδα. Προσφέροντας σχετικά εσωτερικά links που θα απαντούν σε μια ερώτηση του αναγνώστη. Αυτό συχνά μπορεί να μειώσει σημαντικά τα ποσοστά εγκατάλειψης και να προσελκύσει τους χρήστες στον ιστότοπό σου.
  • Χρησιμοποίησε λέξεις-κλειδιά LSI και απάντησε σε πρόσθετες ερωτήσεις, που μπορεί να σκεφτούν οι χρήστες μετά από την προβολή του περιεχομένου. Προσφέροντας μόνο το περιεχόμενο που αναζητά ο χρήστης δεν επαρκεί πλέον. Οι σελίδες πρέπει να παρέχουν πρόσθετες πληροφορίες, που μπορεί να αναζητήσει ένας χρήστης. Η παροχή πρόσθετων πληροφοριών θα βοηθήσουν στη διατήρηση του χρήστη και θα ενημερώνει τις μηχανές αναζήτησης, πως το περιεχόμενο της σελίδας δεν ανταποκρίνεται μόνο στο ερώτημα αναζήτησης, αλλά παρέχει επιπλέον αξία που άλλα κομμάτια περιεχομένου ενδέχεται να μην έχουν.
  • Περιέχουν πολλούς τρόπους ώστε οι χρήστες να “απορροφήσουν” το περιεχόμενο. Συμπερίλαβε εικόνες, infographics, βίντεο και κείμενο. Αυτό θα προσελκύσει την προσοχή των αναγνωστών και θα τους κρατήσει περισσότερο αφοσιωμένους στο περιεχόμενο.

Χρησιμοποιώντας αυτές τις τακτικές θα διασφαλιστεί, ότι οι σελίδες σου είναι πολύτιμες για τους αναγνώστες και οι μηχανές αναζήτησης θα επισημάνουν αυτές τις σελίδες ως περιεχόμενο υψηλής ποιότητας.


6. Κάνε τις παλιές αναρτήσεις blog, καινούργιες ξανά

Πολλοί αντλούν περιεχόμενο για τα posts τους από παλαιότερες αναρτήσεις. Τα post αυτά, βοηθούν στην εξασφάλιση υψηλών βαθμολογιών στο Google για τις προτιμώμενες λέξεις-κλειδιά. Τα παλαιότερα posts εξακολουθούν να περιέχουν πολλές χρήσιμες πληροφορίες, αλλά μερικές από είναι ξεπερασμένες.

 

 

Έχοντας γνώση του SEO, τώρα χρησιμοποίησε παλιά post και να κάνεις τα εξής:

  1. Ενημέρωσε τυχόν πληροφορίες που δεν είναι πλέον ακριβείς ή σχετικές.
  2. Πρόσθεσε νέες stock photos και αφαίρεσε τυχόν παλιές φωτογραφίες.
  3. Σύνταξη / βελτιστοποίηση τίτλου και οποιουδήποτε άλλου κειμένου για όλες τις εικόνες.
  4. Επανάλαβε τους παλαιούς τίτλους, για να είσαι περισσότερο SEO-friendly.
  5. Πρόσθεσε υποσέλιδα σε αναρτήσεις που δεν έχουν κανένα, χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά όταν είναι εφικτό.
  6. Εξετάστε title-tags και meta-descriptions για λέξεις-κλειδιά και σχετικότητα.
  7. Συνδέσει επιπλέον λέξεις-κλειδιά σε αναρτήσεις που λείπουν.
  8. Έλεγξε τους υπάρχοντες συνδέσμους για να βεβαιωθείς ότι εξακολουθούν να λειτουργούν και πρόσθεσε συνδέσμους σε νεότερες σελίδες που είναι σχετικές.
  9. Επιμήκυνε τις δημοσιεύσεις, προσθέτοντας πιο λεπτομερές περιεχόμενο καθώς η Google προτιμά πλέον σελίδες πλούσιες σε πληροφορίες.
  10. Επανάλαβε για τυχόν λάθη. Είναι καταπληκτικό πόσα μπορείς να δεις με φρέσκα μάτια.