7 Λάθη του Google Adwords που θα εκτοξεύσουν τον προϋπολογισμό σου

Η διαχείριση ενός  AdWords account είναι κάτι που χρειάζεται υπομονή.

Απαιτεί ατελείωτες δοκιμές, περιστασιακές αποτυχίες και συνεχή προσαρμογή. Αποτελεί επίσης μια πολύτιμη δεξιότητα, την οποία δεν χάνεις ποτέ.

Ενώ ο κατάλογος την budget-wasting AdWords  μπορεί να συνεχιστεί για πολύ, υπάρχουν επτά σημαντικές προειδοποιήσεις-συμβουλές για τη βελτιστοποίηση μιας καμπάνιας στο AdWords.

 

     1. Μην αγνοείς τις ρυθμίσεις της συσκευής

Τα click από κινητές συσκευές και τα click από επιτραπέζιους υπολογιστές μπορεί να έχουν πολύ διαφορετικό κόστος. Έλεγξε τις δαπάνες ανά μετατροπή και ισορρόπησε τες ανάλογα με τον προϋπολογισμό σου. Ένα καλό μέρος για να ξεκινήσεις είναι δίνοντας μεγαλύτερο βάρος στην επιφάνεια εργασίας σε προϊόντα B2B, υποθέτοντας ότι ο αγοραστής κάθεται στο γραφείο κατά τη διάρκεια της αγοράς. Αυτό ασφαλώς υπόκειται σε αλλαγές, καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα κινητά τους για να επιτελέσουν εργασίες που παλαιότερα γινόταν μόνο στον υπολογιστή.

 

    2. Μην ξεχνάς να χρησιμοποιείς branded λέξεις-κλειδιά

Η κοινή λογική υποδηλώνει, ότι όσοι κάνουν αναζητήσεις χρησιμοποιώντας το brand σου έχουν ήδη ενδώσει στο προϊόν και δεν απαιτείται περαιτέρω διαφήμιση. Ωστόσο, οι διαχειριστές μάρκετινγκ δεν γνωρίζουν πόσες branded αναζήτησης εμφανίστηκαν συμπεριλαβανομένων και διαφημίσεων ανταγωνιστών.

Ίσως να σκεφτείς: «Μα εγώ ήδη κατατάσσομαι στην κορυφή των αποτελεσμάτων για τους branded όρους μου». Ωραία ,τώρα χορήγησε τη λέξη-κλειδί και τώρα κατατάσσεσαι πρώτος και δεύτερος. Δεν κοστίζει τόσο πολύ, σε σχέση με τους non-branded όρους. Σύμφωνα με την Google, το 89% της πληρωμένη αναζήτησης δεν αντικαθίσταται από πραγματική αναζήτηση.

 

    3. Θυμήσου να στοχεύσεις γεωγραφικά

Το AdWords έχει πολλούς τρόπους με τους οποίους μπορείς να στοχεύσεις το κοινό σου με βάση τη φυσική του θέση, συμπεριλαμβανομένου του κράτους, της πόλης, του νομού, του ταχυδρομικού κώδικα ή της περιοχής DMA. Το να στοχεύεις σε όλους ενώ όταν το προϊόν απευθύνεται σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία είναι σαν να ενεργοποιείς τον κλιματισμό και μετά να ανοίγεις το παράθυρο.

 

    4. Άφησε το κοινό σου να ενημερώνει τους όρους αναζήτησης

Οι όροι αναζήτησης σε ενημερώνουν για «άγνωστες» λέξεις που δεν γνώριζες πως ήταν σημαντικές για το κοινό. Πάρε λοιπόν αυτούς τους όρους που προτείνονται από το ίδιο το κοινό και μετατρέψτε τους, σε πιο εξειδικευμένες εκδόσεις των λέξεων-κλειδιών.

 

    5. Μην παραμελείς τα  αρνητικά

Εξετάζοντας ποιες αναζητήσεις ενεργοποιούν τις διαφημίσεις σου μπορεί να είναι ένα μάθημα σε σχέση με την λάθος επικοινωνία, ειδικά όταν βρεις το όνομα του προϊόντος σου να ‘ναι παρόμοιο με κάτι εντελώς άσχετο. Η διαχείριση των αρνητικών λέξεων-κλειδιών είναι σημαντική για τον προϋπολογισμό και τη φήμη σου, ειδικά εάν οι λέξεις-κλειδιά συγχέονται με κάτι δυσάρεστο.

 

    6. Πρέπει να επενδύσεις στο retargeting

Είναι ένας μεγάλος κόσμος εκεί έξω, ακόμα και το μικρό μέρος αυτού που έρχεται στην ιστοσελίδα σου είναι πολύτιμο. Μην τους αφήσεις να είναι μόνο μια σκέψη.

 

     7. Πάντα να δοκιμάζεις νέα πράγματα

Οι αλγόριθμοι αλλάζουν συνεχώς και οι συμπεριφορές του κοινού επίσης. Παρακολούθησε τι λειτουργεί (και τι όχι) καθώς είναι κρίσιμο για την επιτυχία της πλατφόρμα σου.