7 Συμβουλές για μια πετυχημένη διαφήμιση στο Instagram

Η διαφήμιση του Instagram εξελίχθηκε χάρη στην ενοποίηση με την ισχυρή διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook. Εάν δεν το έχεις δοκιμάσει, χάνεις μια τεράστια ευκαιρία.

Το Instagram είναι μία από τις μεγαλύτερες και πιο ενεργές social media πλατφόρμες στον κόσμο, με πάνω από 500 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες. Σε μια μεγάλη κοινότητα, όπως αυτή, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός πως οι επιχειρήσεις είναι όλο και περισσότερο ενθουσιασμένες για τις διαθέσιμες διαφημιστικές ευκαιρίες.

Το Instagram γίνεται γρήγορα ένα από τα κορυφαία μέσα μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις, εξαιτίας των οπτικών μέσων που αποδεικνύονται αποτελεσματικότερα για την εμπλοκή του κοινού.

Ακολουθούν επτά συμβουλές για μια επιτυχή διαφήμιση Instagram:

# 1: Εξοικειώσου με όλους τους τύπους διαφημίσεων

Εάν είσαι νέος στη διαφήμιση Instagram, θα διαπιστώσεις ότι υπάρχει ήδη ένα ευρύ φάσμα διαθέσιμων μορφών διαφήμισης. Οι τέσσερις κυριότερες είναι:

  • Photo ads– Οι διαφημίσεις με φωτογραφία είναι αυτές, που οι περισσότεροι άνθρωποι συνηθίζουν να βλέπουν στη ροή του Instagram. Αυτές είναι μεμονωμένες εικόνες με ένα μικρό εικονίδιο «Sponsored» στην πάνω δεξιά γωνία.
  • Carousel ads– Οι διαφημίσεις carousel επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να συμπεριλαμβάνουν πολλές εικόνες μέσα σε μια διαφήμιση, σε μορφή οριζόντιας κύλισης. Οι διαφημίσεις αυτές δημιουργήθηκαν επειδή οι επιχειρήσεις ήθελαν να πουν διαδοχικές ιστορίες που οδήγησαν σε σημαντικά αποτελέσματα.
  • Video Ads– Οι διαφημίσεις βίντεο είναι ένας ισχυρός τρόπος προσέγγισης του κοινού του Instagram και έχουν δείξει ότι προσφέρουν τη μεγαλύτερη εμπλοκή. Οι άνθρωποι αγαπούν να παρακολουθούν βίντεο, ακόμη και αν είναι σύντομα. Οι διαφημίσεις βίντεο είναι ο συνιστώμενος τύπος διαφήμισης, αν αναζητάς την καλύτερη δυνατή δέσμευση.
  • Marquee Ads– Οι διαφημίσεις Marquee είναι καμπάνιες μιας μόνο μέρας, που προσφέρουν εγγυημένες εμφανίσεις και κορυφαίες θέσεις στην ροή του Instagram. Με τη Marquee, οι επιχειρήσεις μπορούν να εμφανίζουν μια διαφήμιση με διαφορετικό διαφημιστικό κείμενο στον ίδιο χρήστη έως και τρεις φορές την ημέρα.

# 2: Στόχευσε το κοινό σου

Τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό από την τοποθέτηση των διαφημίσεών σου, μπροστά από τους σωστούς ανθρώπους. Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της διαφήμισης στο Instagram είναι η ενσωμάτωση με τις διαφημίσεις του Facebook.  Αυτό σημαίνει ότι έχεις πρόσβαση στις προηγμένες λειτουργίες στόχευσης του Facebook, όπως το προσαρμοσμένο κοινό, το Lookalike Audiences, η τοποθεσία, η ηλικία, το φύλο, η γλώσσα, τα ενδιαφέροντα και πολλά άλλα.

Η χρήση αυτών των δυνατοτήτων μπορεί να αυξήσει την αναλογία click προς τον αριθμό εμφανίσεων, καθώς το κοινό σου είναι σχετικό και οι διαφημίσεις σου προβάλλονται σε άτομα που πιθανόν ενδιαφέρονται. Επιπλέον, η αύξηση του ποσοστού click μπορεί επίσης να μειώσει το κόστος ανά click.

Σκέψου προσεκτικά ποιος είναι ο πελάτης-στόχος σου και δημιούργησε διαφημιστικές καμπάνιες ειδικά γι ‘αυτούς.

# 3: Συνεργάσου με influencers

Η συνεργασία με influencers είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα του brand σου και να αυξήσεις τους followers. Υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες bloggers και  internet celebrities που έχουν τεράστια επιρροή στο Instagram, που μπορείς να αξιοποιήσεις.

Η συνεργασία με τον κατάλληλο influencer, ειδικά εκείνο με τον οποίο το κοινό-στόχος σου ταυτίζεται, μπορεί να δώσει στην επιχείρησή σου άμεση αξιοπιστία και εμπιστοσύνη.

# 4: Κάνε τις διαφημίσεις να φαίνονται φυσικές

Ορισμένες από τις διαφημίσεις Instagram με τις καλύτερες επιδόσεις, δεν μοιάζουν καθόλου με διαφημίσεις. Το Instagram κάνει εξαιρετική δουλειά, μεταμορφώνοντας τες σε φυσικές μέσα στη ροή του χρήστη χωρίς να ελέγχει την εικόνα και τη λεζάντα που χρησιμοποιείς.

Αντί του παραδοσιακού διαφημιστικού κείμενο θα πρέπει να χρησιμοποιείς κάποιο που να συνδυάζεται με οργανικές αναρτήσεις. Παρείχε την ίδια εμπειρία που θα έχουν οι χρήστες από το οργανικό περιεχόμενο. Όταν οι χρήστες σκρολάρουν στη ροής δεδομένων, θέλεις η διαφήμιση να μοιάζει με οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο βλέπουν οι φίλοι τους ή τα άτομα που ακολουθούν.

Ένα σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάσαι είναι το αξιοσημείωτο οπτικό περιεχόμενο. Χρησιμοποίησε μόνο εικόνες και βίντεο υψηλής ποιότητας. Σε αντίθεση με άλλα social media, όπου το κείμενο και η κλήση σε δράση είναι τα σημεία εστίασης, η διαφήμιση Instagram έχει να κάνει με την εμπνευσμένες εικόνες.

# 5: Συμπερίλαβε δημοφιλή Hashtag

Πού θα ήταν ο κόσμος των social media χωρίς hashtag; Για να ξεχωρίσεις στο πλήθος των  οργανικών και αμειβομένων αναρτήσεων, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείς # hashtag. Μια αποτελεσματική τακτική μάρκετινγκ είναι να χρησιμοποιείς ένα hashtag που είναι ευρέως δημοφιλές (εφόσον ταιριάζει με το brand σου). Έτσι, όταν οι άνθρωποι ψάχνουν για hashtags ή βλέπουν τις τάσεις τους, θα μπορούν να βρουν την επιχείρησή σου.

Που να βρεις δημοφιλή hashtag:

  • Hashtagify
  • Keyhole
  • Websta
  • HashTags.org

Μια άλλη διαδρομή που μπορείς να ακολουθήσεις είναι να δημιουργήσεις τα δικά σου “branded” hashtags. Αυτό θα κάνει τα hashtags σου μοναδικά και θα επισυναφθούν μόνο σε περιεχόμενο που επικεντρώνεται γύρω από την επιχείρησή σου. Τα επώνυμα hashtags είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσεις την προσέγγισή και να δημιουργήσεις μια κοινότητα πιστών οπαδών. Απλώς να γνωρίζεις ότι αν δεν έχεις πολλούς followers, ίσως να πάρει λίγο καιρό τα hashtag σου γίνουν ευρέως δημοφιλή.

# 6: Χρησιμοποίησε μια ισχυρή κλήση για δράση(call to action)

Σε αντίθεση με τις οργανικές αναρτήσεις του Instagram, μπορείς να προσθέσεις μια πρόσκληση για δράση (CTA) στις διαφημίσεις. Όσο η αναγνωρισιμότητα του brand είναι σημαντική, πιθανότητα ενδιαφέρεσαι περισσότερο για την προβολή πραγματικών αποτελεσμάτων (επισκεψιμότητα ιστού,πελάτες, αγορές) από τις διαφημίσεις σου. Η βοήθεια του CTA δίνει στο κοινό τη δυνατότητα να ασχοληθεί με την επιχείρησή σου, με συγκεκριμένο στοχοθετημένο τρόπο.

Το Instagram παρέχει μια ποικιλία από προκαθορισμένα κουμπιά CTA συμπεριλαμβανομένων:

Κάνε μια αγορά τώρα

  • Κάνε κράτηση τώρα
  • Επικοινώνησε μαζί μας
  • Κάνε εγγραφή
  • Μάθε περισσότερα
  • Κατέβασε το τώρα
  • Κάνε εγκατάσταση τώρα
  • Χρησιμοποίησε την εφαρμογή
  • Άκου τώρα
  • Παίξε το παιχνίδι
  • Δες το βίντεο
  • Παρακολούθησε Περισσότερα

Βεβαιώσου ότι έχεις επιλέξει τα σωστά CTA που ταιριάζουν με τους στόχους της διαφήμισής σου.

# 7: Κάνε συνεχώς δοκιμές

Η δοκιμή είναι μία από τις σημαντικότερες πτυχές της διαφήμισης. Σε βοηθά να αναπτύξεις τις διαφημίσεις με τις καλύτερες επιδόσεις. Η αλλαγή της εικόνας, της λεζάντα και του CTA μπορεί να αλλάξει τελείως τα αποτελέσματά. Μην περιορίζεσαι σε ένα διαφημιστικό κείμενο, δοκίμασε αρκετές παραλλαγές του.

Το Instagram καθιστά απλό να κάνει δοκιμές A / B. Μπορείς να αντιγράψεις τις υπάρχουσες διαφημίσεις και να τροποποιήσεις διάφορα στοιχεία της εικόνας, της λεζάντας και της CTA. Ένα καλό μέρος για να ξεκινήσεις είναι το CTA, αφού το Instagram προσφέρει μια ποικιλία απ’ αυτά. Αφού κάνετε αλλαγές φρόντισε να αναλύσεις τις αναφορές για να δεις ποια παραλλαγή αποφέρει τα καλύτερα αποτελέσματα.

Bonus tip: Χρησιμοποίησε το περιεχόμενο που δημιουργείται από το χρήστη στην διαφήμιση σου

Μια επιτυχημένη στρατηγική που χρησιμοποιούν μεγάλα brand είναι η αξιοποίηση του περιεχομένου που παράγει ο χρήστης (UGC) στη διαφήμισή τους. Το Instagram χτίστηκε με τις όμορφες φωτογραφίες των χρηστών και υπάρχει ένα επίπεδο αυθεντικότητας στην UGC έτσι οι stock φωτογραφίες δεν ταιριάζουν. Η UGC ενισχύει την δύναμη του εμπορικού σήματος και την εμπιστοσύνη προς την επιχείρησή σου.

Ενώ υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αποκτήσεις UGC, μπορείς εύκολα να επηρεάσεις τους followers σου για να παράγουν UGC εκτελώντας μια εκστρατεία στα social media μ’ αυτόν τον σκοπό.

Τέλος

Το Instagram έχει ένα από τα πιο αφοσιωμένα κοινά, οι διαφημίσεις που όχι μόνο βλέπει τις διαφημίσεις αλλάς σε θυμούνται. Με αυτές τις επτά συμβουλές (και μια μπόνους), μπορείς να ξεκινήσεις τις δικές σου συναρπαστικές διαφημιστικές καμπάνιες

Χρειάζεται βοήθεια η επιχείρησή σου με τα social media; Μπορούμε να βοηθήσουμε. Η εξειδικευμένη ομάδα social media είναι έμπειρη, ενημερωμένη και ευέλικτη. Γνωρίζουμε ακριβώς τι χρειάζεται για να δημιουργηθεί ένα online θόρυβο και τελικά πιστοί followers που γίνονται πελάτες.