Οδηγός: Πως να μεταφέρεις τις αναφορές μιας επιχείρησης στο Data Studio

Οδηγός: Πως να μεταφέρεις τις αναφορές μιας επιχείρησης στο Data Studio 1

Πρέπει όλοι να γνωρίζουμε γιατί το Data Studio είναι τόσο φοβερό. Καθαρά γραφικά, αρκετές επιλογές προσαρμογής και δεδομένα από πολλές, πολλές πηγές όλα σε ένα μέρος. Τα οφέλη από την αναφορά μέσω του Data Studio είναι πολλά και θα δεν θα αντιμετωπίσεις ιδιαίτερη δυσκολία να πείσεις την ομάδα σου να το χρησιμοποιήσει.

Ωστόσο, όπως έμαθα από πρώτο χέρι, υπάρχουν ορισμένες προκλήσεις για την εισαγωγή ενός νέου συστήματος αναφοράς.

Έτσι, μου γεννήθηκαν κάποιες ερωτήσεις. Λογικά και σ’ εσένα.

Πώς μπορείς να διασφαλίσεις ότι επωφελείσαι πλήρως απ’ τα οφέλη του Data Studio;

Πώς να διασφαλίσεις ότι οι πελάτες σου θα βρουν τις αλλαγές ωφέλιμες;

Πώς να διατηρήσεις τους διαχειριστές του λογαριασμού  ικανοποιημένους;

 

Αυτός ο οδηγός θα επεκταθεί σε αυτά τα ερωτήματα. Ο στόχος είναι μια έκδοση του Data Studio που λειτουργεί καλά για τους πελάτες σου.

Λειτουργικότητα και αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Data Studio

Πώς λοιπόν μπορείς να πείσεις την ομάδα σου να μετακινήσουν τις αναφορές στο Data Studio;

Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να τους αποδείξεις την αξία του Data Studio, παρά προβάλλοντας τις δυνατότητες της πλατφόρμας. Αποκτήστε έναν πίνακα ελέγχου demo, που ιδανικά χρησιμοποιεί έναν βασικό πελάτη ως μελέτη περίπτωσης. Χρησιμοποίησε κάθε βασικό χαρακτηριστικό του Data Studio που γνωρίζεις ότι θα ωφελήσει τόσο εσένα, όσο και τον πελάτη.

Αφηγήσου μια ιστορία

Μην επικεντρωθείς μόνο στα δεδομένα, το Data Studio μπορεί να κάνει περισσότερα από ό, τι εμφανίζουν τα γραφήματα και οι κάρτες προόδου. Οι αναφορές μπορούν να πουν μια ιστορία με αρχή, μέση και τέλος.

Η δημιουργία μιας αφήγησης κάνει τις αναφορές πιο συναρπαστικές. Όρισε τη σκηνή της καμπάνιας σου με στόχους, σημαντικές στρατηγικές αλλαγές ή ακόμα και το προφίλ της ομάδας σου.

Στη συνέχεια, κάλυψε τους τίτλους, τις ιδέες και τις ενέργειες που πρέπει να πραγματωθούν γι’ αυτήν την καμπάνια.

Συμπλήρωσε την αναφορά με κάτι αξέχαστο (ακόμη και μια υπενθύμιση των κορυφαίων επιτευγμάτων σου!).

Στο παρακάτω παράδειγμα σημείωσε: πώς οι αναφορές μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον διαθέσιμο χώρο για να συμπεριλάβουν αφηγήσεις, εξηγήσεις και πολλά άλλα:

Οδηγός: Πως να μεταφέρεις τις αναφορές μιας επιχείρησης στο Data Studio 2

 

Σκέψου έξυπνα

Τι μπορείς να κάνεις για να γίνονται ορατές οι αναφορές σου; Δημιούργησε μια λίστα με τους φόβους που αντιμετωπίζεις με την αναφορά και τα κουραστικά σου καθήκοντα. Εάν το Data Studio μπορεί να λύσει τουλάχιστον ένα από αυτά, είναι κέρδος. Ο χρόνος που κερδίζεις εδώ, μπορεί να επενδυθεί κάπου αλλού.

 

Top tip: Πρόσθεσε σχόλια στις αναφορές, οι οποίες ενημερώνονται δυναμικά, ανάλογα με το εύρος ημερομηνιών που επέλεξες!

Οδηγός: Πως να μεταφέρεις τις αναφορές μιας επιχείρησης στο Data Studio 3

Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να ρυθμίσεις ένα Google sheet για να συνδεθείς με ένα στοιχείο table στην αναφορά σου. Θα χρειαστεί να συμπεριλάβεις μια στήλη ημερομηνιών, που μπορεί να αναγνωρίσει το Google Data Studio (ΕΕΕΕΜΜΗΕ):

Οδηγός: Πως να μεταφέρεις τις αναφορές μιας επιχείρησης στο Data Studio 4

Αξίζει επίσης να συμπεριληφθεί μια αριθμητική τιμή για κάθε σχόλιο υπό την μορφή ID αριθμού.

Το Google sheet θα μπορούσε να έχει τις ακόλουθες επικεφαλίδες:

  • Ημερομηνία
  • Ταυτότητα
  • Καμπάνιες
  • Πλατφόρμα
  • Σχολιασμός

Μόλις το συνδέσεις με την αναφορά, ξεκίνα έναν πίνακα. Αυτός ο πίνακας θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει την ημερομηνία ως μια εκτεταμένη ιδιότητα μαζί με την κύρια.

 

Κάνε τις αναφορές σου να ξεχωρίζουν

Αν έχεις ένα ισχυρό brand, θέλεις οι αναφορές σου να παραμένουν αληθινές, ως προς τη ιδεολογία και την μοναδική προσέγγιση.

Αυτό πάει πέρα απ’ την εμφάνιση.  Πρώτα ταξινόμησε την παλέτα χρωμάτων και βάλε το logo σου. Τώρα σκέψου. Ανήκεις σε μια ομάδα που θέλει να πάει μπροστά, να δημιουργήσει ή σε μια που αναζητά απλά ένα μικρό κοινό για να πουλήσει;

Ας πάρουμε αυτή την αναφορά LinkedIn, για παράδειγμα. Στην πρώτη εικόνα μπορείς να δεις έναν πίνακα, ο οποίος περιέχει τόσο λεπτομερείς διαφημίσεις LinkedIn, όσο και δεδομένα GA κατανεμημένα ανά καμπάνια, έτσι ώστε να μπορείς να δεις πώς μετατρέπεται η επισκεψιμότητα από το LinkedIn. Αυτή είναι μια λεπτομερέστερη επισκόπηση: μια διάταξη που θα θέλες να χρησιμοποιήσεις, αν ψάχνεις πως να διανέμεις πληροφορίες.

Οδηγός: Πως να μεταφέρεις τις αναφορές μιας επιχείρησης στο Data Studio 5

Στην παρακάτω εικόνα μπορείς να δεις ένα πιο υψηλού επιπέδου παράδειγμα πίνακα ελέγχου LinkedIn – εδώ χρησιμοποιείται μια οπτική ιεραρχία για την εισαγωγή του αναγνώστη στα βασικά στατιστικά στοιχεία και τονίζει την ανάγκη να γνωρίζουμε την πρόοδο.

Οδηγός: Πως να μεταφέρεις τις αναφορές μιας επιχείρησης στο Data Studio 6

Ρώτησε λοιπόν τον εαυτό σου, θέλεις η διάταξη να κατευθύνει την προσοχή του θεατή σε αυτό που έχει σημασία;

Θέλεις το design να έρχεται μετά από την λειτουργικότητα για να οδηγεί σ’ αυτές τις πολύτιμες λεπτομέρειες;

Αυτές είναι οι περιοχές που πρέπει να διερευνήσεις, εάν θέλεις η αναφορά σου να λειτουργεί τόσο για τον αναγνώστη, όσο και το brand σου.

 

Οργάνωσε τις αναφορές του Data Studio

Το Data Studio, αν και είναι ένα καλά παρουσιαζόμενο εργαλείο, χάνει έδαφος όταν πρόκειται για την οργάνωση και την αρχειοθέτηση των αναφορών.

Μην χάνεις χρόνο προσπαθώντας να βρεις την τελευταία αναφορά. Χρησιμοποίησε αυτόν τον χρόνο για να ομαδοποιήσεις τις αναφορές σου.

Το πιο σημαντικό όμως, μην υποθέσεις ότι οι πελάτες θα αποθηκεύσουν τη σύνδεσή τους στις αναφορές Data Studio. Μοίρασε ένα συγκεντρωτικό έγγραφο για τον πελάτη, ώστε να έχει πρόσβαση σε συνδέσμους και στις αναφορές του από εκεί.

Η ταξινόμηση είναι το κλειδί στην διαδικασία των αναφορών. Ξόδεψε χρόνο για να εξασφαλίσεις ότι η ομάδα σου γνωρίζει, ποια διαδικασία θα ακολουθήσει και με ποιον τρόπο.

 

Ενσωμάτωσε το Data Studio στην επιχείρηση σου

Πες αυτήν την ιστορία κατευθείαν σε κάθε άτομο

Στο αφεντικό σου: Το Data Studio θα αυξήσει την αλληλεπίδραση των πελατών με τα αποτελέσματα και τη μεθοδολογία (που τελικά είναι το προϊόν της επιχείρησης). Θα μειώσει το Χ χρόνο κατά τη διάρκεια της τρέχουσας μεθόδου αναφοράς.

Στον πελάτη: Το Data Studio θα διευκολύνει την πρόσβαση σε δεδομένα ανά πάσα στιγμή. Όλες οι καμπάνιες θα αναφέρονται σε ένα μέρος και τα δεδομένα θα είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες σου.

Υπηρεσίες πελατών: Μπορείς ακόμα να διατηρήσεις μια παρουσία με τον πελάτη, πέρα ​​από την παροχή μιας σύνδεσης, με την έκθεση με κλήσεις / συναντήσεις για να συζητάς τις αναφορές.

Στην ομάδα σου: Θα υπάρξει μια αρχική επένδυση για τη δημιουργία εξατομικευμένων αναφορών ανά πελάτη, μακροπρόθεσμα, αυτό θα σου δώσει περισσότερο χρόνο για να βελτιώνεις τις εκστρατείες. Θα είσαι σε θέση να δεις εύκολα, ποια άλλα τμήματα δοκιμάζονται καθώς είναι όλα σε ένα μέρος.

 

Βελτίωσε την διαδικασία

Οι προσπάθειές σου να εισαγάγεις την αναφορά του Studio στο γραφείο θα είναι αρχικά αρκετά απλές. Ωστόσο, καθώς εισάγεις το σύστημα στις νοοτροπίες των συνομηλίκων σας, τα εμπόδια θα υπάρξουν. Μπορεί να αισθάνονται υποχρεωμένοι να αμφισβητούν την πρόοδό ή απλά να μην έχουν το χρόνο να μάθουν το Data Studio.

Η δημιουργία ενός χάρτη από την ανακάλυψη έως την πλήρη υιοθέτηση, θα σε βοηθήσει να ξεπεράσεις αυτά τα εμπόδια. Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα project, η τύχη θα βοηθήσει.

Πρέπει επίσης να υιοθετήσεις τα σχόλια των πελατών. Τοποθέτησε στο επίκεντρο τα σχόλια τους. Ως αμερόληπτοι κριτές, θα είναι σε θέση να προσφέρουν μια εποικοδομητική κριτική και ίσως να ξεκλειδώσουν νέες καινοτομίες για σένα.

 

Περίληψη

Το Google Data studio μπορεί να σε βοηθήσει.

Προγραμμάτισε προσεκτικά, ανάμενε το απροσδόκητο και φρόντισε για τις ανάγκες των ενδιαφερομένων. Ακολούθησε αυτά τα βήματα και η νέα σου αναφορά στο Data Studio θα γίνει μια μεγάλη επιτυχία.

Ας θυμηθούμε τώρα τι έπρεπε να απαντηθεί σ’ αυτό το άρθρο:

Πώς μπορείς να διασφαλίσεις ότι επωφελείσαι πλήρως απ’ τα οφέλη του Data Studio;

Πώς να διασφαλίσεις ότι οι πελάτες σου θα βρουν τις αλλαγές ωφέλιμες;

Πώς να διατηρήσεις τους διαχειριστές του λογαριασμού  ικανοποιημένους;

Εξασφαλίζοντας τα πλεονεκτήματα του Data Studio, η πρόκληση γίνεται εύκολη. Θα γνωρίζεις ποια προβλήματα μπορούν να επιλυθούν με την τεχνολογία, αλλά θα πρέπει επίσης να εξετάζεις τι μπορεί να προστεθεί παράλληλα, ίσως η αναφορά με μια ιστορία.

Οι πελάτες θα είναι πιο δύσκολο να κληροδοτήσουν τα οφέλη, αλλά τα έχουν όλα σε ένα μέρος – συμπεριλαμβανομένου του σχολιασμού – μαζί με το σαφές σύνολο οδηγιών και υποστήριξης. Όλα αυτά θα σε βοηθήσουν να τους κερδίσεις.

Η διασφάλιση πως όλα τα μέλη της ομάδας έχουν “αγαπήσει” το Data Studio θα βοηθήσει τους διαχειριστές του λογαριασμού να γίνουν υπέρμαχοι του νέου συστήματος αναφοράς . Η οργάνωση που παρέχει θα βοηθήσει επίσης μακροπρόθεσμα να διατηρηθεί η αποτελεσματικότητα της διαδικασίας.

Δεν πρόκειται αυτή η διαδικασία να είναι πάντα απλή. Χρειάζεται ικανότητες και θάρρος για τους οδηγήσεις προς την καινοτομία

Παρόλα αυτά, το Data Studio θα αποτελέσει μια ευκαιρία για να απελευθερώσεις τη δημιουργικότητά σου, να δώσεις λύσεις για ιστορικά προβλήματα και να ανοίξεις το δρόμο για ένα πιο έξυπνο μέλλον.