Όλα όσα χρειάζεται να ξέρεις για την απόκτηση της πιστοποίηση Google AdWords

Η πιστοποίηση Google Adwords είναι υπερ-ανταγωνιστική, διότι η Google έχει εκατομμύρια διαφημιζόμενους μόνο στο δίκτυό της αναζήτησης. Κυριαρχούν επίσης και στην online πλατφόρμα διαφημίσεων. Η PPC επιχείρηση τους φέρνει πάνω από 80 δισ. δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις κάθε χρόνο.

Όμως, όπως ήδη το γνωρίζεις, όλα αυτά καθιστούν το AdWords εξαιρετικά δύσκολο για τις περισσότερες επιχειρήσεις. Για να μην αναφέρουμε, πως είναι και εξαιρετικά χρονοβόρο.

Ευτυχώς, οι πιστοποιήσεις του Google AdWords υπάρχουν για να εξαλείψουν τα καλύτερα από τα υπόλοιπα.

Μπορεί να δώσει στις επιχειρήσεις μια βοήθεια στον ανταγωνισμό. Να δώσει στους εμπόρους την κοινωνική απόδειξη που απαιτείται για να αποδείξουν την υπεροχή τους.

Δες πώς μπορείς να περάσεις την πιστοποίηση AdWords ASAP, για να πετύχεις τα έσοδα, τους πελάτες, τις προβολές που επιθυμείς.

Τι είναι η Πιστοποίηση Google AdWords (Και γιατί έχει σημασία);

Η πιστοποίηση του Google AdWords είναι μια επαγγελματική διαπίστευση που παρέχει η Google με βάση την επάρκεια και την επιδεξιότητα.

Ουσιαστικά, η κατοχή πιστοποιητικού Google AdWords δείχνει ότι γνωρίζεις τι κάνεις. Σε διαχωρίζει από εκείνους που δεν έχουν αυτές τις γνώσεις ή  δεν έχουν την διάθεση να το επιχειρήσουν.

Όταν ολοκληρώσεις τις πιστοποιήσεις σου, θα λάβεις ένα φανταστικό νέο σήμα για να προσθέσεις στον ιστότοπό σου :

Λοιπόν, αξίζει το χρόνο και την προσπάθεια;

Σαφώς. Δες εδώ το γιατί.

Σύμφωνα με την Econsultancy, οι εταιρείες αυξάνουν την προμήθεια της PPC για σχετικά πακέτα  για τους εξής λόγους: δεξιότητες, χρόνος και επιπλοκές.

Στην κορεσμένη αγορά του σήμερα, χρειάζεσαι κάθε προσόν που μπορείς αποκτήσεις. Οι πιστοποιήσεις μπορούν να αυξήσουν τα ποσοστά μετατροπής κατά 30%.

Οι κριτικές, οι αξιολογήσεις αστεριών, οι μελέτες περιπτώσεων και οι πιστοποιήσεις παρέχουν αξιοπιστία από μεγάλες εταιρείες όπως η Google, δίνοντάς σου ένα σήμα εμπιστοσύνης και εμπειρίας.

Σχεδόν κάθε επιτυχημένη εταιρεία εμφανίζει πειστήρια κοινωνική καταξίωσης. Για παράδειγμα, το HubSpot εμφανίζει εκθειάζει τη μεγάλη βάση χρηστών της:

H Unbounce κάνει το ίδιο, εμφανίζοντας κορυφαία εμπορικά σήματα που χρησιμοποιούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους:

Είσαι έτοιμος να πάρεις αυτή την πιστοποίηση; Δες πώς λειτουργεί και βήμα προς βήμα οδηγίες για το πώς θα την αποκτήσεις.

Πώς λειτουργεί η πιστοποίηση Google AdWords

Η πιστοποίηση AdWords περιλαμβάνει μια σειρά δοκιμών που εστιάζουν στις βασικές έννοιες του AdWords, όπως:

 

  • Προτάσεις αξίας
  • Καθορισμός και διαχείριση καμπάνιας
  • Μέτρηση μετατροπής
  • Βελτιστοποίηση
  • Κι αλλα

Για τις εξετάσεις Πιστοποίησης, θα πρέπει να περάσεις δύο εξετάσεις για να αποκτήσεις την επίσημη πιστοποίησή.

Σύμφωνα με την Google, πρέπει πρώτα να περάσεις τη δοκιμή «Βασικές αρχές του AdWords», η οποία καλύπτει τα βασικά έως μεσαία επίπεδα του AdWords.

Μόλις περάσεις τα βασικά μαθήματα, θα πρέπει να περάσεις ένα ακόμη σεμινάριο της επιλογής σου. Προς το παρόν μπορείς να επιλέξεις από το search network, display, κινητά, το βίντεο ή τις αγορές

Η Google συνιστά τα ακόλουθα πριν ξεκινήσετε:

“Πριν λάβετε τις αξιολογήσεις του AdWords, σας συνιστούμε να έχετε εμπειρία στο χώρο εργασίας χρησιμοποιώντας το AdWords. Θα πρέπει να είστε εξοικειωμένοι με τις έννοιες διαφήμισης μέσω διαδικτύου και τις βέλτιστες πρακτικές και πρέπει να έχετε πείρα στη διαχείριση διαφόρων τύπων καμπανιών του AdWords. «

Ο λόγος είναι πως ό,τι λειτουργεί σε μια επιχείρηση μπορεί να μην λειτουργεί πάντα σε όλες. Υπάρχει μεγάλη διαφορά στην εκτέλεση μιας φθηνής, εκτελεστικής καμπάνιας από τη διαχείριση μιας υψηλής σε ποιότητας εκστρατείας B2B.

Ο υψηλός CPC και ο χαμηλός όγκος αναζήτησης σε αναγκάζουν να διαχειριστείς διαφορετικά τις καμπάνιες. Περισσότερη έμφαση δίνεται σε άλλα στοιχεία του “Δείκτη ποιότητας”, όπως η σελίδα προορισμού ή η αντιστοίχιση μηνυμάτων.

 

Βήμα 1: Συμμετείχε στην Academy of Ads και ρύθμισε το λογαριασμό σου

 

Μόλις πρόσφατα, η Google ενημέρωσε τον τρόπο που δίνεις τα τεστς για πιστοποιήσεις. Αντί να χρησιμοποιεί κάποιο πρόγραμμα συνεργατών, χρησιμοποιείτ τώρα την Academy of Ads.

Τώρα πρέπει να δημιουργήσεις ένα νέο προφίλ, χρησιμοποιώντας το εταιρικό σου email και να συμπληρώσεις τα στοιχεία του προφίλ σου, πριν ξεκινήσεις.

Η συμπλήρωση του προφίλ είναι το κλειδί, καθώς οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν στις πιστοποιήσεις σε ένα ενοποιημένο προφίλ:

Το στιγμιότυπο οθόνης της Google για τις διαφημίσεις των επιδόσεων

Αρχικά, κατευθύνσου στη σελίδα και συνδέσου χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Google(Gmail) . Στη συνέχεια, κάνε click στο προφίλ σου, στην πάνω δεξιά γωνία του πίνακα ελέγχου και click στο «Το προφίλ μου» για επεξεργασία:


Από εδώ, ξεκινάς να συμπληρώσεις τις προσωπικές και εταιρικές σου πληροφορίες:

Θυμήσου, όλα αυτά τα δεδομένα θα εμφανιστούν στο δημόσιο προφίλ που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για εντοπίσουν εσένα και την επιχείρησή σου, αν καποιος επιθυμεί να συνεργαστεί μαζί σου.

Η Google έχει επιμεληθεί ιστοσελίδες αφιερωμένες στην παροχή βοήθειας σε άλλες εταιρείες που απασχολούν PPC marketers για την επιχείρησή τους. Πρέπει το προφίλ σου να φαίνεται επαγγελματικό.

Χρησιμοποιώντας έναν ιστότοπο όπως το Google Partners, μια εταιρεία μπορεί να βρει πρακτορεία ή συμβούλους με πιστοποιήσεις:

Το προφίλ σου θα εμφανιστεί εδώ, μόλις περάσεις τις απαραίτητες εξετάσεις πιστοποίησης, πράγμα που σημαίνει ότι θα έχεις επίσης δωρεάν διαφήμιση.

Αυτό είναι win-win-win.

Χρησιμοποιώντας λοιπόν την πλατφόρμα Google Partner, είναι εύκολο να βρεις τους διαφημιστές στο διαδίκτυο:

Η καταχώρηση στην πλατφόρμα αυτή μπορεί να σου δώσει ταυτόχρονα δημοσιότητα, αξιοπιστία και κοινωνική αποδοχή. Η ολοκλήρωση του προφίλ σου είναι αρκετά εύκολη. Δυστυχώς, το δύσκολο κομμάτι δεν ήρθε ακόμη.


Βήμα 2: Μελέτη, Μελέτη, Μελέτη.

Η μελέτη είναι πιθανόν ο πιο βαρετός, κουραστικός και χρονοβόρος τρόπος να περάσεις την ημέρα σου. Αν θέλεις να περάσεις τις πιστοποιήσεις AdWords την πρώτη φορά, χωρίς να χάσεις χρόνο πρέπει να μελετήσεις. Ακόμη και αν είσαι ειδικός στο AdWords, συνιστάται η μελέτη.

Επιπλέον, οι εξετάσεις έχουν όριο χρόνου και απαιτείται ένας συγκεκριμένος βαθμός προκειμένου να τις περάσεις.

Για τα βασικά μαθήματα έχεις ένα χρονικό όριο 90 λεπτών και χρειάζεσαι 80% ή παραπάνω για να περάσεις. Για τη αναζήτηση(search) και προβολή διαφήμισης(display advertising) έχεις δύο ώρες.

Για να ξεκινήσεις τη μελέτη, πήγαινε στην αρχική ενότητα του πίνακα ελέγχου της Academy of AdWords: από το κεντρικό μενού(dashboard) πήγαινε προς τα κάτω στην ενότητα «Πιστοποίηση AdWords»:

Εδώ θα βρεις όλες τα δοκιμαστικά τεστ πιστοποίησης που μπορείς να κάνεις:

Κάνοντας click εδώ θα φτάσεις στη δική τους σελίδα, που σου δίνεται η δυνατότητα να επιλέξεις μεταξύ της λήψης του τεστ ή του προαιρετικού οδηγού με τις σημειώσεις. Για να ξεκινήσεις τη μελέτη κάνε click σε κάθε τμήμα της περίληψης «Βασικές αρχές AdWords για τη μελέτη» για να εμφανιστεί αυτό το θέμα:

Ο οδηγός μελέτης δεν είναι βαρετός και περιέχει πραγματικά διαδραστικά στοιχεία. Λειτουργεί σαν δοκιμαστικό τεστ για να δεις αν αφομοιώνεις ή ανακαλείς τις απαραίτητες πληροφορίες.

Ορισμένες από αυτές τις ενότητες περιέχουν ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής για να σε βοηθήσουν να προετοιμαστείς για την πραγματική εξέταση:

Pro tip: Όταν μελετάς ή κάνεις τα τεστ για κάθε ενότητα, κράτησε ανοιχτό πίσω τον AdWords λογαριασμό σου. Ακολούθησε κάθε βήμα στον μενού του AdWords και δες εάν μπορείς να επαναλάβεις αυτά τα σενάρια ή να δώσε χρόνο στον εαυτό σου να μάθεις νέα πράγματα που ίσως είχες ξεχάσει.

Σύμφωνα με τον Codeburst, «το 90% της μάθησης μας συμβαίνει μόνο όταν αρχίζουμε να το κάνουμε».

Οι πληροφορίες είναι πολλές, μακροσκελείς και συχνά πολύ λεπτομερείς ή βασισμένες σε σενάρια. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είσαι τουλάχιστον εξοικειωμένος με κάποιες έννοιες για να έχεις πιθανότητες να περάσεις.

Μελετήστε και ετοιμάσου για το επόμενο βήμα.

Βήμα 2.5: Σκέψου να κάνεις online μάθημα

Ίσως όμως να είσαι οπτικός μαθητής. Ή ίσως να βαριέσαι όταν δεν είναι κάτι hands-on.

Τότε τα online μαθήματα μπορεί να είναι ένας εκπληκτικά αποτελεσματικός τρόπος, για να φτάσεις στα επιθυμητά αποτελέσματα. Τσέκαρε τα μαθήματα σε ιστότοπους όπως το Udemy, όπου οι επαγγελματίες συχνά δημοσιεύουν μαθήματα σε οικονομικές τιμές, που μπορούν να εξασφαλίσουν γρήγορα την επιτυχή πιστοποίηση Google AdWords.

Για παράδειγμα, αυτό το σεμινάριο Πιστοποίησης AdWords υπόσχεται να σου εξασφαλίσει την πιστοποίηση Google σε μόλις δύο ημέρες, για μόνο $ .9.99:

 

Ακόμη και αν δεν έχεις εμπειρία στο Google AdWords, το μάθημα θα σε βοηθήσει να μάθεις όλα όσα χρειάζεται, για να περάσεις τα τεστ.

Αυτά τα μαθήματα συχνά περιλαμβάνουν τόνους χρήσιμων πληροφοριών, χρήσιμες και μετά το πέρας των εξετάσεων. Αυτός, για παράδειγμα, σου δίνει έναν οδηγό σπουδών, πρακτικές εξετάσεις, εκατοντάδες ερωτήσεις και πολλά άλλα.

Πραγματοποίησε μια αναζήτηση στο Udemy για Πιστοποίηση AdWords και θα βρεις δεκάδες επιλογές από τις οποίες μπορείς να επιλέξεις σύμφωνα με κριτικές, αξιολογήσεις και τιμές:

Βρες ένα μάθημα που προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες και σχόλια από ευχαριστημένους πελάτες, προτού αποφασίσεις. Ενώ ορισμένα μαθήματα κοστίζουν περισσότερο, μπορεί επίσης να προσφέρουν περισσότερο υλικό.

Είσαι έτοιμος να κάνεις μια δοκιμή; Ορίστε!

Βήμα 3: Ξεκίνα με τα δύο τεστ

Τώρα που έχεις προετοιμαστεί, ήρθε η ώρα της αλήθειας. Θυμήσου, για να πάρεις την πιστοποίηση, πρέπει να περάσεις τις εξετάσεις Βασικών Χαρακτηριστικών καθώς και μία άλλη της επιλογής σου:

Η απόκτηση της πιστοποίησης είναι ένα βήμα. Ωστόσο, αν εργάζεσαι σε μια εταιρεία που εκτελεί εκστρατείες για κινητά, βίντεο και καμπάνιες εμπορίου, ίσως θελήσεις να πάρεις και τις άλλες πιστοποιήσεις που προσφέρονται. Θα σε κάνει να ξεχωρίσεις.

Όταν είσαι έτοιμος να εξεταστείς σε κάθε τεστ, απλά κάνε click στην εξέταση. Η αξιολόγηση διαρκεί κατά μέσο όρο 90 λεπτά για να ολοκληρωθεί και αποτελείται από 65 ερωτήσεις.

Για να περάσεις, θα πρέπει να έχεις σκορ 80% ή περισσότερο.

Ευτυχώς, το AdWords σου επιτρέπει να ελέγξεις και να αλλάξεις τις απαντήσεις, πριν από την υποβολή. Επομένως μην διστάσεις να παραλείψεις εκείνες που δεν γνωρίζεις, πριν ξεκινήσεις να κάνεις εικασίες.

Happy tests!

Βήμα 4: Πρόσθεσε τη νέα πιστοποίηση στον ιστότοπό σου!

Μόλις περάσεις τις εξετάσεις, ήρθε η ώρα να προσθέσεις αυτήν την πιστοποίηση στον ιστότοπό σου.

Στον λογαριασμό στο Google AdWords Academy, πήγαινε στην ενότητα “Επιτεύγματα” για να βρεις όλες τις εξετάσεις που πέρασες.

Εδώ, μπορείτε να βρείτε τα σήματα που μόλις πέρασες μαζί με τις απαραίτητες πιστοποιήσεις που χρειάζεσαι. Θα πρέπει επίσης να λάβεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ένα πιστοποιητικό ολοκλήρωσης από την Google, με συνδέσμους που μπορείς να προσθέσεις σε διαφορετικά προφίλ, όπως το LinkedIn:

Πόσταρε αυτή τη νέα πιστοποίηση σε κάθε πλατφόρμα που μπορείς. Καμάρωσε γι’ αυτήν, το κέρδισες.

Τέλος, μην ξεχνάτε να παραμένεις ενημερωμένος και επίκαιρος. Είναι μια εξαντλητική διαδικασία, καθώς οι πιστοποιήσεις θα λήξουν ένα χρόνο μετά την ολοκλήρωσή τους.

 

Γιατί; Για να συμβαδίζεις με τις μεταβαλλόμενες πλατφόρμες, στρατηγικές και εργαλεία.

Αν πήρες την πιστοποίησή σου πριν από πέντε χρόνια και δεν ασχοληθήκατε ξανά, δεν θα είσαι ενημερωμένος με τις τελευταίες και μεγαλύτερες τακτικές ή νέες πλατφόρμες.

Συμπέρασμα

 

Η PPC είναι μια δύσκολη βιομηχανία γεμάτη με ανταγωνισμό. Με όλο και μεγαλύτερο αριθμό επιχειρήσεων που αναθέτουν σε εξωτερικούς συνεργάτες τη PPC σε πρακτορεία και ελεύθερους επαγγελματίες, ποτέ δεν ήταν η καλύτερη στιγμή για να είσαι εξειδικευμένος σ’ αυτό.

Με όλο αυτό ο ανταγωνισμός, χρειάζεσαι έναν τρόπο να ξεχωρίζεις αν θέλεις να σε προτιμούν μεγάλοι πελάτες.

Ενώ μπορεί η ολοκλήρωση των εξετάσεων να φαίνεται χρονοβόρα και κουραστική, μπορεί να σε βοηθήσει να αυξήσεις τις μετατροπές έως και 30%.

Φρόντισε να μελετήσεις, να συμπληρώσεις το προφίλ σου και να διαλέξεις τις απαραίτητες πιστοποιήσεις που ταιριάζουν στην επιχείρησή ή στον οργανισμό σου.

Τέλος, πρόσθεσε πάντα αυτές τις πιστοποιήσεις στον ιστότοπο και στα προφίλ σου και μην ξεχνάς να τις ανανεώνεις κάθε χρόνο, προτού λήξουν.