Πώς να φτιάξεις ένα εντυπωσιακό site/portfolio

no alt

 width=

Όλοι έχουν το πορτφόλιο στο μυαλό τους, ως μια συλλογή τυπωμένων δειγμάτων εργασίας. Ένα αποτελεσματικό ηλεκτρονικό πορτφόλιο περιλαμβάνει το σχεδιασμό του δικού σου ιστότοπου, όπου θα φιλοξενείς δυναμικό ψηφιακό περιεχόμενο. Εάν ελπίζεις να αποκτήσεις μια νέα θέση εργασίας στην τεχνολογία, είναι επίσης ο ιδανικός τρόπος για να επιδείξεις την τεχνογνωσία σου.

Ειδικά εάν είσαι καινούργιος στην τεχνολογία και δεν έχεις προλάβει να κάνεις πολλά πράγματα ακόμη, ξεκίνα δημιουργώντας ένα site portfolio της δουλειάς σου.

Πρώτα όμως, θα καλύψουμε τα βασικά:

Πώς να δημιουργήσεις μια ιστοσελίδα portfolio για οποιαδήποτε βιομηχανία:

Οδηγός 4 βημάτων:

Καθώς η τεχνολογία γίνεται ολοένα και πιο επιτακτική σε όλες τις βιομηχανίες, η δημιουργία ενός site portfolio, ανεξάρτητα από το είδος της εργασίας που κάνεις, είναι μια καλή ιδέα.

Ας δούμε τα τέσσερα βήματα που θα σε καθοδηγήσουν για την δημιουργία ενός επιτυχούς πορτφόλιου:

1. Ξεκίνησε τη συλλογή μαρτυριών

Γνωρίζεις για όλες αυτές τις λαμπερές κριτικές, που οι άνθρωποι με εμπειρία διαθέτουν στους ιστότοπούς τους; Δεν τοποθετήθηκαν εκεί τυχαία.

Αν κάνεις καταπληκτική δουλειά βοηθάει, αλλά εδώ υπάρχει ένα μυστικό: ανεξάρτητα από το αν εργάζεσαι για 20 χρόνια ή 20 λεπτά, είναι σημαντικό να επιβεβαιώνει και κάποιος άλλος την ποιότητα της δουλειάς σου!

Κάθε φορά που τελειώνεις ένα έργο, για το οποίο είσαι περήφανος – είτε πρόκειται για μια δουλειά για την οποία έχεις αμειφτεί, είτε για ένα έργο στο οποίο συνέβαλες για να βοηθήσεις έναν φίλο ή συγγενή, είτε για να αποκτήσεις εμπειρία – ζήτησε από τους πελάτες σου και από όποιον συνεργάστηκες να γράψουν μια κριτική, την οποία θα προσθέσεις στον ιστότοπό σου. Ακόμη κι αν τα έργα που έχεις τελειοποιήσει είναι λίγα, αυτές οι κριτικές είναι που θα γεμίσουν με αξιοπιστία και εμπιστοσύνη τους μελλοντικούς σου πελάτες.

Pro συμβουλή: Για μερικούς ανθρώπους (ειδικά ανθρώπους που δεν θεωρούν τους εαυτούς τους συγγραφείς), η γραφή μιας μαρτυρίας μπορεί να φαντάζει τρομακτική. Αν ο πρώην πελάτης σου, ο επιβλέπων ή ο συνεργάτης σου δεν συμφωνεί με αυτήν την ιδέα, κάνε κάτι γι’ αυτούς ως αντάλλαγμα. Με αυτό τον τρόπο, θα προθυμοποιηθούν κι εκείνοι να σε βοηθήσουν!

2. Συμπερίλαβε όλα σου τα έργα

Στο ίδιο πνεύμα πρέπει να χρησιμοποιείς ό,τι έχεις δημιουργήσει όταν πρόκειται για τα έργα που θα συμπεριλάβεις στον ιστότοπο σου, ειδικά όταν ξεκινάς. Όλα τα μη αμειβόμενα έργα που έχεις κάνει, είναι δεκτά για να δείξεις στους πελάτες τις δυνατότητές σου. Δεν χρειάζεται να περιορίζεσαι σε μεγάλα έργα, είναι καλό να δείξεις έστω και μικρότερα κομμάτια της δουλειάς σου.

Εάν έχεις δημιουργήσει μια εφαρμογή που χρησιμοποιεί JavaScript και jQuery, προχώρησε πέρα ​​από την απλή ενσωμάτωση μιας εικόνας και τη σύνδεση με την ίδια την εφαρμογή. Τοποθέτησε εικόνες της μακέτας που σχεδίασες,  περιέγραψε πώς έφτιαξες την εφαρμογή πριν να την μετατρέψεις σε αλληλεπιδραστική και ακόμα και διαφορετικές λήψεις που δείχνουν ορισμένα χαρακτηριστικά της εφαρμογής, όπως τα μενού ή την οθόνη διαδραστικών οδηγιών.

Οι σχεδιαστές ιστοσελίδων μπορούν επίσης να βάλουν παλέτες χρωμάτων, πλεονεκτήματα, ή wireframes. Και οι προγραμματιστές μπορούν να περιλαμβάνουν κάποια κομμάτια κώδικα. Οτιδήποτε χρησιμεύει ως απόδειξη των δεξιοτήτων και των γνώσεων σου είναι κάτι που προσθέτει αξία στο πορτφόλιο σου.

Απλά ρίξε μια ματιά στο παρακάτω πορτφόλιο για να πάρεις μια ιδέα. Διαθέτει την εξέλιξη, όχι μόνο το τελικό προϊόν.

 width=

3.Μην ξεχάσεις την κοινοτική / εθελοντική εργασία

Ανάφερε την συμμετοχή σου σε κοινοτικές ομάδες ή οργανισμούς. Οτιδήποτε σχετίζεται άμεσα με τον κλάδο θα πρέπει να εμφανίζεται στον ιστότοπο του πορτφολίου, αλλά μην αφήνεις άλλες δραστηριότητες εκτός, απλώς και μόνο επειδή δεν ανήκουν στον τομέα της δουλειάς σου.

Για παράδειγμα, αν ψάχνεις να εργασθείς στην τεχνολογία, ίσως εξακολουθούν να υπάρχουν “τεχνικές” πτυχές μιας ομάδας ή ο ρόλος σε αυτήν – πράγματα όπως η δημιουργία ενημερωτικών δελτίων HTML για τη λέσχη τοπικών επιχειρηματιών ή η διατήρηση του ιστοτόπου WordPress για ετήσια μουσικό φεστιβάλ. Αυτά είναι δύο ενδεικτικά παραδείγματα στα οποία φαίνεται πως χρησιμοποίησες τις  ικανότητές σου “στην πραγματική ζωή”, και όλα αυτά προστίθενται στην εμπειρία των ανθρώπων που θέλουν να σε προσλάβουν.

Ανακάλυψε ένα παράδειγμα στο οποίο, φαίνεται πως μπορείς να συνδυάσεις την θέση και την καταγωγή σου, περιγράφοντας τον εαυτό σου:

 width=

4.Μοιράσου την ιστορία σου

Αν προσπαθείς να δημιουργήσεις ένα ελκυστικό πορτφόλιο, αλλά δεν έχεις ακόμη υλικό για να μοιραστείς, μπορείτε να βοηθήσεις τους δυνητικούς πελάτες να σε γνωρίσουν και να κατανοήσουν το brand σου, χρησιμοποιώντας το πορτφόλιο για να μοιραστείς μαζί τους “ποιος είσαι” και “από που προέρχεσαι”.

Για παράδειγμα, δοκίμασε να δημιουργήσεις ένα infographic που να δείχνει πώς έφτασες σ’ αυτό το σημείο της καριέρας σου ή χρησιμοποίησε έναν ενδιαφέρον τρόπο για να περιγράψεις την προσωπικότητα και το ιστορικό εργασίας σου, όπως φαίνεται στο παρακάτω παράδειγμα:

 width=

Επικοινωνήστε
μαζί μας

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας
συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας
ή καλέστε μας στο 2311296521.
Βρείτε μας στο χάρτη
Βρείτε μας με το αυτοκίνητο
Βρείτε μας με το λεωφορείο
Made with by Sevenloft | 2024 Όροι χρήσης Terms of use