Το λογότυπο είναι ο μοναδικός τρόπος, με τον οποίο αποδίδεται ένα όνομα ή μια επωνυμία. Αποτελεί το ισχυρότερο οπτικό μέσο της ταυτότητας κάθε επιχείρησης και κατά μία έννοια “επιβάλλει” τον τρόπο, με τον οποίο θα σχεδιαστούν όλες οι υπόλοιπες οπτικές εφαρμογές (επαγγελματική κάρτα, επιστολόχαρτο, φάκελος, web design, κ.ο.κ.). Ο ρόλος του λογότυπου δρα καταλυτικά στη δημιουργία μιας συγκεκριμένης αντίληψης του κοινού όσον αφορά την επωνυμία. Διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ επιχείρησης και πελατών, προκαλεί συνειρμούς και αναφορές και, εν τέλει, δημιουργεί και καθορίζει τις σχέσεις μεταξύ των δύο πλευρών.
Για να καταλάβουμε τη σημαντικότητα ενός σωστού λογότυπου, θα μπορούσαμε να σκεφτούμε πόσα λογότυπα βλέπουμε καθημερινά και αλληλεπιδρούμε -συνειδητά ή μη- με αυτά: π.χ. το ψωμί του τοστ που τρώμε κάθε πρωί, το ποτήρι απ’ το γωνιακό καφέ της γειτονιάς, η οθόνη του υπολογιστή μας, το κινητό μας τηλέφωνο, το αγαπημένο μας super-market, το σαμπουάν, τα αθλητικά μας παπούτσια, κ.α. Πόσα διαφορετικά λογότυπα σκέφτηκες σε μόλις μερικές λέξεις!
Συνειδητοποιούμε, λοιπόν, ότι το λογότυπο είναι το πρώτο πράγμα που θα δει ο (δυνητικός) πελάτης σε ένα brand. Αν το λογότυπο είναι λάθος σχεδιασμένο, τότε αυτόματα ο πελάτης θα σχηματίσει μια αρνητική εικόνα για το brand, πράγμα που – είμαστε σίγουροι – κανένας δε θα ήθελε για την επιχείρησή του!
Πώς σχεδιάζουμε, όμως, ένα άρτιο αισθητικά λογότυπο, που θα μένει στο καταναλωτικό κοινό, θα είναι εύκολα αντιληπτό από όλους, θα είναι λειτουργικό, και θα εκφράζει την εταιρική κουλτούρα; Απευθυνόμαστε σε έναν επαγγελματία που έχει ασχοληθεί με τον τομέα της επικοινωνίας (ευρύτερα) και της οπτικής επικοινωνίας (ειδικότερα)… έναν γραφίστα!
Στη SEVENLOFT, το δημιουργικό μας τμήμα, ακολουθεί την παρακάτω διαδικασία, με σκοπό να υλοποιήσει το λογότυπο που επιθυμείτε, προσαρμοσμένο, στις ανάγκες και την αισθητική σας:
- Επικοινωνία με τον συνεργάτη, ώστε να γίνουν κατανοητές οι ανάγκες και οι προσδοκίες του – καταγραφή των αναγκών του.
- Έρευνα κοινού – στόχου και Έρευνα ανταγωνιστών.
- Χρωματική έρευνα.
- Οπτικοποίηση του τι θέλει να παρουσιάσει η εταιρική κουλτούρα του πελάτη (τι αξίες υποστηρίζει, ποιος είναι ο σκοπός της, κλπ.).
- Σχεδιασμός πρώτων προσχεδίων (που συνήθως δεν καταλήγουν στον συνεργάτη, αλλά λειτουργούν ως οδηγός για τον επαγγελματία γραφίστα) και έρευνα κατάλληλων γραμματοσειρών.
- Σχεδιασμός προτάσεων λογότυπου, ώστε να είναι προσαρμόσιμο σε κάθε εφαρμογή (δηλαδή, να μην αλλοιώνεται είτε τοποθετηθεί σε ένα πακέτο από χαρτομάντηλα είτε στολίσει έναν ολόκληρο τοίχο).
- Επιλογή λογότυπου και πιθανές τροποποιήσεις στο σχέδιο που επιλέχθηκε.
- Παράδοση λογότυπου και χρωματικής κωδικοποίησης στον συνεργάτη.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να σχεδιάσουμε μαζί το λογότυπο που σας αντιπροσωπεύει!