Tips για ένα όμορφο interior design site

Αν ένας ιστότοπος εσωτερικής διακόσμησης φαίνεται αντιεπαγγελματικός, πώς μπορεί κάποιος να σε εμπιστευτεί για να σχεδιάσεις το σπίτι του; Η πιθανή απάντηση είναι ότι δεν θα το κάνει. Περισσότερο από ποτέ, τα δημιουργικά επαγγέλματα αντιμετωπίζουν την πίεση της δημιουργίας ενός καλά σχεδιασμένου site.

Πρώτα απ ‘όλα, αν δεν έχεις ήδη έναν ιστότοπο, δημιούργησε έναν! Σήμερα είναι εύκολο και οικονομικά αποδοτικό. Μόλις γίνει αυτό, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα για να βελτιστοποιήσεις το site σου:

 

1.Δημιούργησε ένα σχέδιο

Ως σχεδιαστής, είσαι συνηθισμένος να δημιουργείς κατόψεις και πίνακες για τους πελάτες σου. Τώρα, ήρθε η ώρα να κάνεις το ίδιο για τον ιστότοπό σου. Καθόρισε ποιες πληροφορίες είναι σημαντικές, ώστε να τις μοιραστείς με τους τρέχοντες και δυνητικούς πελάτες. Για να προετοιμάσεις τον ιστότοπό σου: προσδιόρισε το κοινό, προσαρμόστε το μήνυμά σου και δημιούργησε το design του ιστότοπού σου. Ακολουθεί ό,τι πρέπει να συμπεριλαμβάνει κάθε ιστότοπος:

Πορτφόλιο

Αυτή είναι μια από τις πιο σημαντικές σελίδες. Εδώ θα δείξεις όλη την δουλειά που έχεις κάνει! Τα καλύτερα online πορτφόλια οργανώνονται ανά στυλ (μοντέρνο, παραδοσιακό, εμπορικό, βιτρίνας κ.λ.π.). Η οργάνωση κατά στυλ θα διευκολύνει τους πελάτες να βρουν παραδείγματα που ευθυγραμμίζονται περισσότερο με το γούστο τους. Προσπάθησε να αποφύγεις το flash και τις slideshows, κράτησε το απλό. Εάν μια παρουσίαση είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του ιστότοπού σου εγκατάστησε ένα widget, όπως το PhotoSnack.

Το περιεχόμενο του πορτφόλιου είναι εξίσου σημαντικό. Περίγραψε κάθε κομμάτι της δουλειάς σου και χρησιμοποίησε λέξεις-κλειδιά για να βοηθήσεις το SEO. Το κείμενο είναι επίσης μια εξαιρετική ευκαιρία να παρουσιάσεις την προσωπικότητά σου και να αποδείξεις στους πελάτες την αξία σου αλλά επιπλέον να τους δείξεις, πόσο ενδιαφέρον είναι συνεργάζεται κάποιος μαζί σου.

Η ιστοσελίδα του Kendall Wilkinson παρουσιάζει άψογα το πορτφόλιο του με μεγάλες εικόνες, οργανωμένες με στυλ.

Tips για ένα όμορφο interior design site 1

 

Η σελίδα «Σχετικά με μένα»

Δεδομένου ότι η διακόσμηση εσωτερικών χώρων είναι ένα επάγγελμα με πελατοκεντρικό προσανατολισμό, είναι σημαντικό να κάνεις το βιογραφικό σου επαγγελματικό και προσωπικό. Οι πελάτες ψάχνουν να προσλάβουν κάποιον που τους αρέσει να περνούν χρόνο μαζί τους, οπότε πούλησε τον εαυτό σου! Μην μιλάς μόνο για τα εργασιακά σου επιτεύγματα, πρόσθεσε προσωπικά ενδιαφέροντα, ανάφερε αν έχεις παιδιά, κάτι που θα σε κάνει πιο άμεσο στο κοινό. Πρόσθεσε επίσης μια εικόνα σου, μαζί με το βιογραφικό.

Η σελίδα της Jennifer Reynolds “Σχετικά με” είναι γραμμένη με φιλική και γνήσια φωνή, η οποία καθιστά τον ιστότοπό της προσωπικό και αξιόπιστο.

Tips για ένα όμορφο interior design site 2

 

Υπηρεσίες

Δεν είναι όλοι οι πελάτες που αναζητούν ένα full  makeover για το σπίτι τους. Καθόρισε ποιες υπηρεσίες παρέχεις, από το χωροταξικό σχεδιασμό μέχρι τις συμβουλές για τον πλήρη σχεδιασμό.

Ο ιστότοπος του Beasley & Henley οργανώνει με σαφήνεια τις υπηρεσίες του και διευκολύνει τους επισκέπτες να βρουν αυτό που ψάχνουν.

Tips για ένα όμορφο interior design site 3

 

Τύπος και μαρτυρίες

Ένα από τα μεγαλύτερα προσόντα οποιασδήποτε ιστοσελίδας είναι η αξιοπιστία. Πώς μπορούν οι νέοι επισκέπτες να σε εμπιστευτούν ότι θα κάνεις καλή δουλειά;

Μια ισχυρό επιχείρημα για να αποδείξεις ότι είστε ταλαντούχος σχεδιαστής είναι οποιαδήποτε κάλυψη είχες σε κάποιο περιοδικό ή blog. Ο καλύτερος διαφημιστής σου είναι παρελθοντικός πελάτης. Πάρε σχόλια από πελάτες που μοιράζονται την εμπειρία τους μαζί σου και πρόσθεσε τα στον ιστότοπό σου.

Ιστοσελίδα της Heather Garrett :Ο καλύτερος τρόπος για να κάνεις κοινή χρήση του τύπου είναι με μια εικόνα. Χρησιμοποίησε το εξώφυλλο των δημοσιευμάτων ή μια εικόνα του ίδιου του άρθρου για να μοιραστείς τις ειδήσεις με τους επισκέπτες.

Tips για ένα όμορφο interior design site 4

 

2.Ξεκίνησε τη διακόσμηση

Βέβαια, ο σχεδιασμός του site πρέπει να είναι το διασκεδαστικό μέρος. Εφάρμοσε τις προϋπάρχουσες πληροφορίες design για την ανάπτυξη του. Μην υπερβάλλεις, χρησιμοποίησε statement δηλώσεις για να προβάλεις την προσωπικότητα σου και εστίασε στη δομή.

  • Background : Επίλεξε ένα χρώμα φόντου που ταιριάζει με το brand σου. Θέλεις οι πελάτες να επικεντρωθούν στα σχέδια, όχι σε ταπετσαρίες ή εικόνες.
  • Γραμματοσειρά : Χρησιμοποίησε μια γραμματοσειρά sans-serif στην δημιουργία του περιεχομένου. Αυτό θα το καταστήσει πιο ευανάγνωστο.
  • Εικόνες : Οι σελίδες του ιστότοπού σου, εκτός από το πορτφόλιο, μπορούν και πρέπει επίσης να διαθέτουν εικόνες υψηλής ποιότητας από την εργασία σου. Εάν θέλεις να χρησιμοποιήσεις εικόνες εκτός του πορτφόλιου, διάλεξε από τις δωρεάν και όμορφες stock φωτογραφίες.
  • Δομή: Η δομή του ιστότοπου είναι πολύ σημαντική. Διατήρησε την πλοήγηση απλή και χρησιμοποίησε τα drop-down μενού για να κατευθύνεις τους επισκέπτες σε πρόσθετες σελίδες, μόνο εάν είναι απαραίτητο. Συνήθως, το μόνο που χρειάζεσαι στην κορυφαία πλοήγηση είναι το Κεντρικά Σελίδα, Σχετικά, Υπηρεσίες Σχεδιασμού, Πορτφόλιο, Μαρτυρίες και Επικοινωνία. Το σημαντικότερο είναι να κάνεις μια καλή πρώτη εντύπωση με μια καλά δομημένη αρχική σελίδα.

 

3.Παρακολούθησε το δημοφιλές περιεχόμενο

Το Google Analytics είναι ο καλύτερος τρόπος για να μάθεις ποια μέρη του ιστότοπού σου λειτουργούν καλά. Αφού ρυθμίσεις το λογαριασμό σου, κράτησε τις tabs στις σελίδες που λαμβάνουν τις περισσότερες επισκέψεις. Χρησιμοποίησε μερικές από τις βασικές αναφορές του Google Analytics, για να δεις ποιες σελίδες προσελκύουν επισκέπτες και ποιες έχουν μεγαλύτερο bounce rate.

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να παρακολουθείς στο analytics είναι το πορτφόλιο σου. Πόσα άτομα επισκέπτονται τα μοντέρνα σχέδια σε σχέση με τα παραδοσιακά; Ποια μέρη έχουν την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα; Ίσως θελήσεις να αναδιατάξεις το πορτφόλιο σου, βάσει αυτών των αποτελεσμάτων.

 

4.Γίνε ορατός!

Πώς θα καταφέρεις ο ιστότοπό σου να εμφανίζεται πρώτος στα αποτελέσματα αναζήτησης; Πρέπει να δουλέψεις για το SEO (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης). Αυτό είναι ένα άγνωστο θέμα για πολλούς ανθρώπους, αλλά υπάρχουν γρήγορες διορθώσεις που μπορεί κανείς να κάνει για να βοηθήσει με το SEO τον ιστότοπό του.

Αυτά είναι μερικά απ’ τα πράγματα που πρέπει να εστιάσεις:

  • Βεβαιώσου ότι εμφανίζεσαι σε τοπικές αναζητήσεις: Χρησιμοποίησε το Mozart Local για να διασφαλίσεις την εμφάνιση σε τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης και πέραν αυτών.
  • Χρησιμοποίησε τις alt tags: Οι ετικέτες Alt (ή το εναλλακτικό κείμενο) είναι οι περιγραφές που προσθέτεις για τις εικόνες στον ιστότοπό σου. Είναι πολύ σημαντικές για τα πορτφόλια των σχεδιαστών. Κάθε φορά που προσθέτεις μια εικόνα, το πραγματικό αρχείο θα πρέπει να αποθηκευτεί με μια στοχευμένη λέξη-κλειδί. Το πιο σημαντικό, θα πρέπει να προσθέσεις τη στοχευμένη λέξη-κλειδί στο alt κείμενο της εικόνας, μόλις αυτή ανέβει στον ιστότοπό σου.
  • Κάνε share το περιεχόμενό σου σε άλλους ιστότοπους: Ένας άλλος τρόπος για να ενισχύσεις το SEO είναι να μοιράζοντας το περιεχόμενό σου σε άλλα sites. Κάνε share τις εικόνες και το περιεχόμενο σε Instagram, Pinterest, Twitter, Facebook και blogs.