Πώς να παρακολουθείς τους επισκέπτες ενός ιστότοπου, μέσω του Google Analytics

Η κατανόηση του τρόπου παρακολούθησης των επισκεπτών είναι απαραίτητη για τη διατήρηση και τη μετατροπή τους σε αγοραστές, πωλήσεις και επαναλαμβανόμενες επισκέψεις. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείς να παρακολουθείς τους επισκέπτες και να αναλύσεις τη συμπεριφορά τους στον ιστότοπό σου, αλλά πρόκειται να συζητήσουμε και να επικεντρωθούμε στην πιο εύκολη και πιο αξιόπιστη πλατφόρμα που διατίθεται στους webmasters: το Google Analytics. Το πιο σημαντικό, είναι δωρεάν!

Τι είναι το Google Analytics;

Το Google Analytics είναι μια δωρεάν υπηρεσία που προσφέρεται από την Google, η οποία παράγει εις βάθος στατιστικά στοιχεία για τους επισκέπτες και τις πηγές επισκεψιμότητας, ενώ ταυτόχρονα παρακολουθεί μετρήσιμα δεδομένα, όπως μετατροπές ιστότοπων και πωλήσεις. Οι ιδιοκτήτες ιστότοπων μπορούν να αναλύσουν αυτά τα δεδομένα για να προσδιορίσουν ποιες πηγές επισκεψιμότητας, μηχανές αναζήτησης, πηγές διαφημίσεων ή πηγές παραπομπής παρέχουν την υψηλότερη ποιότητα επισκεψιμότητας στον ιστότοπό τους. Είναι το πιο προηγμένο και λειτουργικό αναλυτικό πρόγραμμα διαδικτύου που διατίθεται.

Γιατί να χρησιμοποιήσεις το Google Analytics;

Κάθε ιδιοκτήτης ιστότοπου θα πρέπει να επωφεληθεί από το Google Analytics, καθώς οι πληροφορίες που παρέχονται είναι ανεκτίμητε, από την άποψη ότι θα σε βοηθούν να βελτιώσεις τον ιστότοπό σου. Μερικοί από τους συνηθέστερους λόγους για να ξεκινήσεις την εφαρμογή του Google Analytics σήμερα είναι οι εξής:

Το Google Analytics σου επιτρέπει να μάθεις περισσότερα σχετικά με το κοινό σου.

Κάθε άτομο που φτάνει στον ιστότοπό σου είναι διαφορετικό. Έχουν διαφορετικές προθέσεις και το Google Analytics επιτρέπει ακριβώς αυτό να αναλύσεις τη κάθε συμπεριφορά. Αυτά τα δεδομένα σου δίνουν τη δυνατότητα να κάνεις αλλαγές, ώστε να έχεις μια καλύτερη εμπειρία χρήστη.

Ανακάλυψε την προέλευση των πιο πολύτιμων επισκεπτών σου.

Η γνώση της προέλευσης των επισκεπτών είναι εξίσου σημαντική με την κατανόηση του ποιοι είναι. Το Google Analytics επιτρέπει να ψάχνεις βαθιά στις πηγές επισκεψιμότητας καθώς και στη ροή επισκεπτών. Οι πηγές επισκεψιμότητας προσδιορίζουν την προέλευση, όπως μηχανές αναζήτησης, άλλους ιστότοπους ή πηγές διαφημίσεων. Η ροή επισκεπτών προσδιορίζει τον «τρόπο» και περιλαμβάνει πληροφορίες όπως λέξεις-κλειδιά που αναζητήθηκαν και τον τύπο συσκευής που χρησιμοποίησαν για την περιήγηση στον ιστότοπό σου. (Tip: Παρατήρησες ότι τα ποσοστά μετατροπών είναι χαμηλότερα για κινητές συσκευές από ό, τι για τους επισκέπτες από desktop; Αυτό αποτελεί μια ένδειξη το site χρειάζεται κάποια επεξεργασία, ώστε οι χρήστες κινητών να έχουν μια πιο ευχάριστη εμπειρία. Χρησιμοποίησε plugin βελτιστοποίησης για να λύσεις αυτό το θέμα.)

Κατανόησε τι κάνουν οι επισκέπτες ενώ βρίσκονται στον ιστότοπό σου.

Φαντάσου να μπορούσες να δεις τι έκαναν οι επισκέπτες, όταν έφτασαν στον ιστότοπό σου – ποιες σελίδες επισκέφθηκαν και πότε έφυγαν; Λοιπόν, με το Google Analytics μπορείς να το κάνεις αυτό. Η απεικόνιση ροής της Google σου επιτρέπει να εξετάσεις σε βάθος τη διαδρομή του ταξιδιού κάθε επισκέπτη, από όπου προέρχεται μέχρι και την ώρα που φεύγει από τον ιστότοπό σου. Αυτά τα δεδομένα μπορούν να σε βοηθήσουν να προσδιορίσεις ποιες σελίδες και κομμάτια περιεχομένου οδηγούν στις περισσότερες μετατροπές και ποια οδηγούν τους επισκέπτες σε φυγή. Το Google Analytics διαθέτει επίσης αναφορές σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντάς σου να παρακολουθείς ζωντανά τους επισκέπτες, καθώς βρίσκονται στον ιστότοπό σου.

 

Οδηγός 3 βημάτων του Google Analytics

 

Βήμα # 1: Ρύθμισε και εγκατάστησε το Google Analytics

Όταν επισκεφτείς τη σελίδα εγγραφής στο Google Analytics, θα χρειαστεί να δημιουργήσεις έναν Λογαριασμό Google, αν δεν έχεις ήδη. Αν έχεις ήδη λογαριασμό Gmail, τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτά τα στοιχεία για να συνδεθείς στο Google Analytics. Είναι πολύ απλό να ρυθμίσεις το λογαριασμό σου.

Από την  προεπιλογή, ο «ιστότοπος» θα επιλέξεις από την ερώτηση «Ποιος λογαριασμός θα θέλατε να παρακολουθείτε;» Θα χρειαστεί να ορίσεις ένα όνομα στο λογαριασμό και στη συνέχεια να εισαγάγεις και στο όνομα του ιστότοπού, μαζί με τη διεύθυνση URL. Αφού επιλέξεις τη ζώνη ώρας, θα κάνεις click στο κουμπί «Λήψη αναγνωριστικού παρακολούθησης» για να δημιουργήσεις ένα προσαρμοσμένο κωδικό στο Google Analytics.

Αφού ολοκληρώσεις τη διαδικασία εγγραφής, θα έχεις πρόσβαση στο μοναδικό αυτό εργαλείο, που θα μοιάζει με αυτό:

Τώρα, αν κράτησες τις συμβουλές μας και δημιουργήσεις τον ιστότοπό σου χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα WordPress CMS, μπορείς να έχεις εγκατεστημένο το Analytics σε ολόκληρο τον ιστότοπό με μερικά μόνο clcik.

Πρώτα, συνδέσου στην περιοχή διαχείρισης του WordPress και κάνε click στο μενού «Πρόσθετα» στην αριστερή πλευρά. Στη γραμμή αναζήτησης που βρίσκεται στην πάνω δεξιά γωνία, πληκτρολόγησε «Google Analytics για WordPress». Το πρώτο αποτέλεσμα που αναγράφεται πρέπει να είναι «Google Analytics by Yoast» το οποίο είναι μακράν η καλύτερη προσθήκη για την ενσωμάτωση του Analytics. Κάνε clcik στο κουμπί «Εγκατάσταση τώρα» για να εγκαταστήσεις το πρόσθετο.

Μόλις εγκαταστήσεις το νέο plugin, κάνε click στην καρτέλα «Analytics» στον πίνακα ελέγχου του WordPress και πήγαινε στην καρτέλα «Γενικά». Επίλεξε το πλαίσιο για να εισαγάγεις με μη αυτόματο τρόπο το tracking ID και τοποθέτησε τον κωδικό, ο οποίος αρχίζει με «UA» ακολουθούμενο από μια σειρά ψηφίων.

Επίσης, βεβαιώσου ότι έχεις επιλέξει το πλαίσιο για να ενεργοποιήσεις τα click και τις λήψεις εξερχομένων και στη συνέχεια κάνε clcik στο κουμπί για να επαληθεύσεις την προσθήκη με το λογαριασμό στο Google Analytics. Αφού ολοκληρώσεις, βεβαιώσου ότι έχεις κάνει click στο κουμπί «Αποθήκευση αλλαγών» και τελείωσες!


Αφού αποθηκεύσεις τις αλλαγές στο plugin, συνδέσου στο λογαριασμό Analytics, για να βεβαιωθείς ότι έχει εγκατασταθεί σωστά. Πήγαινε πίσω και βεβαιώσου ότι η κατάσταση εμφανίζεται πλέον ως «Λήψη δεδομένων». Ο λογαριασμός τώρα έχει ρυθμιστεί σωστά και η Google λαμβάνει δεδομένα από τον ιστότοπό σου. Τώρα, συνέχισε στο δεύτερο βήμα παρακάτω για να ρυθμίσεις τους στόχους του ιστότοπού και την παρακολούθηση μετατροπών.

 

Βήμα # 2: Ρύθμισε τους στόχους και την παρακολούθηση των μετατροπών

Αν και τα παραπάνω είναι σπουδαία στοιχεία, πρέπει επίσης να γνωρίζεις πόσοι απ’ τους επισκέπτες έκαναν ό, τι ήθελες να κάνουν, ενώ ήταν στο site σου. Πράγματα όπως λήψεις ebook, υποβολές φόρμας επικοινωνίας, εγγραφές ενημερωτικών δελτίων ή αγορές είναι όλα όσα μπορείς επίσης να παρακολουθείς με το Google Analytics.

Κάθε site θα έχει διαφορετικούς στόχους, όταν πρόκειται για μετατροπές. Ορισμένοι ιστότοποι έχουν δημιουργηθεί για να συλλέγουν προσφορές, ενώ άλλοι προσπαθούν να μετατρέψουν τους επισκέπτες σε πωλήσεις. Το πρώτο βήμα είναι να καθορίσεις ποιοι είναι οι στόχοι σου. Οι στόχοι είναι οι λόγοι για τους οποίους υπάρχει ο ιστότοπός σου και γιατί τον δημιούργησες εξαρχής. Μερικοί ιστότοποι θα έχουν ένα μόνο στόχο, ενώ άλλοι θα έχουν μια σειρά από αυτούς.

Ένα blog που δημοσιεύει άρθρα που περιέχουν συνδέσμους θυγατρικών, θα έχει ως στόχο την αύξηση της αναγνωσιμότητας του, ώστε να δημιουργήσει τη λίστα των συνδρομητών του blog τους. Θα επισημάνουν το στόχο τους: ως email βάση εγγραφής τους. Μια ιστοσελίδα που πουλά ένα ψηφιακό προϊόν λήψης θα έχει επίσης ένα δεύτερο στόχο, εκτός από την αγορά. Θα ήθελε επίσης να συγκεντρώσει πιθανούς πελάτες προκειμένου να συνεχίσουν να εμπορεύονται την προσφορά τους, σε εκείνους που εγκαταλείπουν χωρίς αγορά κατά την πρώτη επίσκεψή τους.

Στόχοι προορισμού

Ο ευκολότερος στόχος, όσον αφορά τη ρύθμιση, είναι ο στόχος προορισμού URL ο οποίος είναι ο τρόπος με τον οποίο οι περισσότεροι ιστότοποι παρακολουθούν τις πωλήσεις, τις εγγραφές και τις συνδρομές. Όταν ένας επισκέπτης ολοκληρώσει μια αγορά σε έναν ιστότοπο, αποστέλλεται συνήθως σε μια σελίδα «Σας ευχαριστούμε» και αυτή είναι η διεύθυνση URL που θέλεις να παρακολουθήσεις, καθώς επιβεβαιώνει την αγορά.

Η ίδια ιδέα ισχύει και για μια ψηφιακή λήψη ή για εγγραφή σε ενημερωτικό δελτίο. Η διεύθυνση URL στην οποία μεταβαίνει ο επισκέπτης κατά την ολοκλήρωση της ενέργειας θα ‘ναι πάντα ο στόχος.

Μάθε πώς μπορείς να ορίσεις έναν στόχο URL προορισμού

Θα χρειαστείς πρώτα την πλήρη διεύθυνση URL της σελίδας «Ευχαριστούμε» στην οποία έχει αποσταλεί ο επισκέπτης. Ενώ βρίσκεσαι στον πίνακα ελέγχου του Analytics, ακολούθησε αυτή τη διαδρομή:

Διαχείριση> Στόχοι> Νέος Στόχος

Τώρα, θα δεις διάφορες επιλογές, συμπεριλαμβανομένων των εσόδων, της εξαγοράς, της έρευνας, της εμπλοκής ή του προσαρμογής. Επίλεξε αυτό που περιγράφει καλύτερα τον στόχο σου. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι δημιουργείς ένα στόχο για να παρακολουθείς τους επισκέπτες που συμπληρώνουν τη φόρμα «Επικοινωνήστε μαζί μας».

Μόλις επιλέξεις τον κατάλληλο στόχο, θα χρειαστεί να κάνεις clcik στο «Επόμενο βήμα» για να ολοκληρώσεις την περιγραφή. Μπορείς να ορίσεις οποιοδήποτε όνομα θελήσεις, αλλά για να το κρατήσουμε απλό, θα ονομάσουμε το στόχο μας «Επικοινωνήστε μαζί μας» για αυτό το παράδειγμα.

Θα πρέπει επίσης να επιλέξεις τον τύπο και για το παράδειγμά μας θα επιλέξουμε «Προορισμός», καθώς θα χρησιμοποιήσουμε τη διεύθυνση URL επιβεβαίωσης της σελίδας «Ευχαριστούμε» για να ενεργοποιήσουμε τον στόχο μετατροπής.

Κάνοντας clcik στο κουμπί «Επόμενο βήμα» θα σου δοθεί τώρα η δυνατότητα να εισάγεις λεπτομέρειες σχετικά με τον στόχο σου. Εδώ εισάγεις τη διεύθυνση URL, που θέλεις να αντιστοιχεί στο στόχο. Εάν δημιούργησες έναν στόχο για την αγορά ενός συγκεκριμένου προϊόντος, θα μπορούσες επίσης να ορίσεις μια τιμή “ευρώ” στο στόχο.

Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν εκτελείς μια καμπάνια με πληρωμένη επισκεψιμότητα, καθώς θα σε ενημερώνει εάν η καμπάνια είναι κερδοφόρα. Όταν τελειώσεις, κάνε clcik στο «Δημιουργία στόχου» για να ξεκινήσεις.

Μόλις ορίσεις με επιτυχία κάθε στόχο, βεβαιώσου ότι έχεις εκτελέσει μερικές δοκιμές για να επιβεβαιώσεις ότι το Analytics παρακολουθεί και καταγράφει σωστά τους στόχους.

Θα σου δείξει τον αριθμό των μετατροπών τις τελευταίες 7 ημέρες από προεπιλογή. Μπορείς να δημιουργήσεις 20 στόχους συνολικά στο λογαριασμό σου.

Παρακολούθησε τους στόχους σου

Αφού δημιουργήσεις όλους τους στόχους και τους έχεις ρυθμίσει σωστά, θα πρέπει να μάθεις πώς να τους παρακολουθείς.Εντόπισε τα στατιστικά ακολουθώντας αυτή τη διαδρομή:

Μετατροπές> Στόχοι

Αυτά τα δεδομένα θα σου δείξουν πόσες φορές πραγματοποιήθηκε κάθε στόχος, κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου, που επέλεξες. Η ανασκόπηση σε αυτά τα δεδομένα θα επιτρέψει να προσδιορίσεις ποιες πηγές επισκεψιμότητας μετατρέπουν καλύτερα για κάθε στόχο. Άλλαξε και προσάρμοσε τη στρατηγική δημιουργίας της κυκλοφορίας σου, ώστε να έχεις περισσότερες μετατροπές. Πάρε το χρόνο για να ρυθμίσεις τους στόχους σωστά, καθώς είναι η πιο σημαντική πτυχή του ιστοτόπου σου. Πήγαινε στο βήμα 3 παρακάτω για να μάθεις πώς να αναλύεις την αλληλεπίδραση του ιστοτόπου σου.

 

Βήμα # 3: Ανάλυσε την αλληλεπίδραση του ιστότοπό σου

Ενώ οι στόχοι που συζητήσαμε στο βήμα 2 παραπάνω είναι εξαιρετικά χρήσιμοι, αποτελούν μόνο ένα μικρό κομμάτι των πλεονεκτημάτων που σου προσφέρει το Google Analytics, ως κάτοχος ιστότοπου. Η κατανόηση του ποσοστού εγκατάλειψης, των γεωγραφικών τοποθεσιών που παράγουν την υψηλότερη ποιότητα κυκλοφορίας και των ποσοτήτων περιεχομένου που είναι πιο δημοφιλείς θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις τον ιστότοπό σου και να πετύχεις τους στόχους σου.

Τι είναι το bounce rate;

Το ποσοστό εγκατάλειψης αναφέρεται στο ποσοστό των επισκεπτών που εγκαταλείπουν ένα site, χωρίς να ασχοληθουν με πρόσθετες σελίδες περιεχομένου. Ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης σημαίνει συνήθως, ότι οι επισκέπτες δεν ενδιαφέρονται για το τι προσφέρει ένας ιστότοπος ή ότι δυσκολεύτηκαν κατά την πλοήγηση.

Ένα χαμηλό ποσοστό εγκατάλειψης είναι πάντα ο στόχος, επομένως πρέπει να προσδιορίσεις ποιες πηγές επισκεψιμότητας προσφέρουν την ποιότητα των επισκεπτών, που ενδιαφέρονται για την προσφορά σου και τείνουν να παραμένουν.

Στην συνέχεια στον πίνακα ελέγχου του Analytics κάνε clcik στην καρτέλα «Απόκτηση» και μετά στην υπο-καρτέλα «ΟΛΕΣ τις παραπομπές». Αυτό θα σου δείξει όλη την επισκεψιμότητα παραπομπής και μπορείς να δεις το ποσοστό εγκατάλειψης από το καθένα.

Στο παρακάτω παράδειγμα θα δεις ότι το ποσοστό εγκατάλειψης είναι πολύ καλό σε όλα τα επίπεδα, αλλά μπορούν να υπάρξουν βελτιώσεις, οπότε θα θέλαμε να εξετάσουμε την πηγή κίνησης που παράγει το ποσοστό 26% και να δούμε αν μπορούμε να κάνουμε οτιδήποτε για να βελτιώσεις την εμπειρία του χρήστη, όσον αφορά την συγκεκριμένη πηγή.

Εάν η πληρωμένη πηγή επισκεψιμότητας δημιουργεί υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης, τότε θα πρέπει να μεταφέρεις αυτές τις διαφημιστικές δαπάνες σε σημεία που παρέχουν κυκλοφορία που εμπλέκεται με τον ιστότοπό σου και μετατρέπεται σε αγοραστές, εγγραφές ή πωλήσεις. Αν το ποσοστό εγκατάλειψης είναι υψηλό σε όλη την επιφάνεια, αυτό συνήθως θα είναι ένα σημάδι, ότι η σελίδα προορισμού πρέπει να γίνει πιο ελκυστική και να παρέχει καλύτερη εμπειρία στο χρήστη.

 

Υπάρχει καλό ποσοστό εγκατάλειψης σε έναν ιστότοπο;

Οι περισσότεροι ιστότοποι θα πέσουν μεταξύ 25 και 60 τοις εκατό, με ιστοσελίδες με πρόχειρο περιεχόμενο να έχουν υψηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης. Αντί να λέμε μόνο έναν αριθμό, θα πούμε ότι ένα καλό ποσοστό εγκατάλειψης είναι αυτό που μειώνεται συνεχώς μήνα μετά το μήνα μέχρι να είναι κάτω από το 10%. Εάν προσπαθείς συνεχώς να βελτιώσεις τη χρηστικότητα του ιστότοπού σου, θα πρέπει να δεις το ποσοστό εγκατάλειψης να μειώνεται με την πάροδο του χρόνου.

 

Πώς να μάθεις από ποια χώρα προέρχεται ο ανταγωνισμός

Για να μάθεις από πού προέρχεται η επισκεψιμότητα του ιστότοπού σου, απλώς κάνε click στην καρτέλα «Κοινό» στον πίνακα ελέγχου του Google Analytics και μετά στις δευτερεύουσες καρτέλες «Geo» και «Location». Αυτό θα εμφανίσει όλες τις χώρες από τις οποίες προέρχονται οι επισκέπτες. Στη συνέχεια, μπορείς να δεις τα δεδομένα κατανεμημένα ανά χώρα, συμπεριλαμβανομένου του ποσοστού εγκατάλειψης, πόσες σελίδες προβάλλονται ανά και πόσο χρόνο μένει ο μέσος επισκέπτης από κάθε χώρα στον ιστότοπό σου.

Ανατρέχοντας στο παρακάτω παράδειγμα, μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι λίγο περισσότερο από το ήμισυ της κυκλοφορίας προέρχεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ λιγότερο από το 1% προέρχεται από την Ιρλανδία. Αυτός ο τύπος δεδομένων μπορεί πραγματικά να σε βοηθήσει να καταλάβεις ποιες χώρες ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρεις, επιτρέποντάς σου να επιμεληθείς το μελλοντικό μάρκετινγκ προς κοινό που είναι πιο ενεργό.

Πώς να μάθεις ποιο είναι το πιο δημοφιλές post σου

Η κατανόηση του περιεχομένου που λαμβάνει την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσδιορίσεις τα θέματα και τον τύπο του περιεχομένου, στα οποία το κοινό ανταποκρίνεται καλύτερα οι επισκέπτες. Όταν συνδεθείς στο λογαριασμό στο Google Analytics, κάνε click στην καρτέλα «Συμπεριφορά», μετά στα «Περιεχόμενο ιστότοπου» και στη συνέχεια «Όλες οι σελίδες» για να εμφανιστούν οι πιο δημοφιλείς. Φυσικά, η αρχική σελίδα θα είναι η πιο δημοφιλής, όπως δείχνει το παρακάτω παράδειγμα. Χρησιμοποίησε αυτά τα δεδομένα για να εντοπίσεις μελλοντικές αναρτήσεις και θέματα.

Για παράδειγμα, αν παρατηρήσεις ότι οι αναρτήσεις με λίστες ή οι η αναρτήσεις με θέμα «πως να ποστάρεις» προσελκύουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, τότε συνέχισε να δημοσιεύεις παρόμοιο περιεχόμενο.

 

Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε μια είσοδο, μια συνεδρία(session) και την προβολή μιας σελίδας;

Όταν ένας επισκέπτης αρχικά φτάνει στον ιστότοπό σου καταγράφεται ως «Είσοδος» και για να είμαστε σαφείς, σκέψου μόνο την τιμή της πρώτης προβολής σελίδας κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης. Ανεξάρτητα από τις άλλες σελίδες που επισκέπτεται ο επισκέπτης, δεν θα υπάρχουν άλλες «Καταχωρήσεις» κατά την επίσκεψή του. Μια «Προβολή σελίδας» καταγράφεται κάθε φορά που ο επισκέπτης πλοηγείται σε μια νέα σελίδα και αυτός ο αριθμός θα συνεχίσει να συσσωρεύεται για όσο διάστημα παραμένουν. Μια «session» καταγράφεται μόνο στην πρώτη σελίδα της επίσκεψης.

Ας υποθέσουμε ότι έχεις έναν επισκέπτη που φτάνει στον ιστότοπό σου και επισκέπτεται μόλις δύο σελίδες προτού φύγει. Θα φαινόταν έτσι:

Enter Website > Page 1 > Page 2 > Leave Website

 

The data in your Analytics would be:

 

Page 1: 1 Entrance, 1 Session, and 1 Page View

 

Page 2: 0 Entrances, 0 Sessions, and 1 Page View

 

Συμπέρασμα

Αυτό καταλήγει στο Web Analytics 101! Χρησιμοποίησε τις πληροφορίες που σου παρέχονται για να εγγραφείς στο Google Analytics και να το εγκαταστήσεις στον ιστότοπό σου, ώστε να αρχίσεις να εκμεταλλεύεσαι τα δεδομένα. Γνωρίζοντας από πού έρχονται οι επισκέπτες και τι κάνουν μπορούν να σε βοηθήσουν να αναπτύξεις έναν επιτυχημένο ιστότοπο. Μια σελίδα θα μπορούσε να απενεργοποιήσει πραγματικά τους επισκέπτες και να έχει υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης, αλλά χωρίς το Google Analytics πως θα ξέρετε ποια είναι αυτη. Όλες αυτές οι πληροφορίες είναι εύκολο να αποκτηθούν και να ρυθμιστούν απ’ το Google Analytics είναι πραγματικά σημαντικό.