Στην κούρσα της digital διαφήμισης το Twitter είναι ένας άλλος μεγάλος παίκτης! Οι 300 εκατομμύρια χρήστες σίγουρα δεν περνούν απαρατήρητοι στις εταιρείες κι έτσι αξιοποιούν το μέσο ως άλλο ένα διαφημιστικό εργαλείο για το Brand τους! Οι διαφημίσεις Twitter είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε την τεράστια κοινότητα του μέσου. Στη Sevenloft δημιουργούμε διαφημίσεις Twitter με εξαιρετικά αποτελέσματα, που οδηγούν στην αύξηση την επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας, την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σου και τη δημιουργία σχέσεων με τους δυνητικούς σου πελάτες. Διαχειριζόμαστε το Budget σου σαν να ήταν δικό μας και τηρούμε τις υποσχέσεις μας, καταβάλλοντας πάντα προσπάθεια για συνεχή βελτίωση.
Ακούμε συχνά την υπόθεση πως το Facebook είναι πιο αποδοτικό για το λόγο ότι έχει περισσότερους χρήστες απ’ ότι το Twitter κι έτσι θα ήταν προτιμότερο να αξιοποιηθούν τα χρήματα σε εκείνη την πλατφόρμα. Αν το έχεις σκεφτεί και εσύ, να σου πούμε πως σίγουρα έχει μία λογική. Η αξία της διαφήμισης στο Facebook είναι πράγματι υψηλή, ωστόσο οι διαφημίσεις Twitter σου παρέχουν ευκαιρίες για να προσεγγίσεις κοινό με το οποίο πιθανόν δυσκολευόσουν να αλληλεπιδράσεις, εάν περιοριζόσουν μόνο στο Facebook.
Για να σε βοηθήσουμε λίγο παραπάνω να αντιληφθείς την αξία της διαφήμισης στο Twitter, o μέσος χρήστης Twitter θα αλληλεπιδράσει με μια διαφήμιση Twitter 26% περισσότερο από ό,τι συνήθως σε άλλες πλατφόρμες, ενώ το 53% των χρηστών του Twitter είναι οι τύποι ανθρώπων που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν νέα προϊόντα αμέσως μετά την κυκλοφορία τους. Τελευταίο…clue για εσένα είναι ότι το 80% χαρακτηρίζεται ως «εύποροι millennials»… επομένως απευθύνεσαι σε χρήστες που έχουν χρήματα να ξοδέψουν. Το σκέφτεσαι ακόμη;
Οι πιθανότητες να δουν τα σωστά άτομα τα απλά tweets στο λογαριασμό σου είναι ελάχιστες. Για να αυξήσεις τις πιθανότητες προβολής η πληρωμή για την προώθησή τους είναι ένας ιδανικός τρόπος διαφήμισης. Τα χορηγούμενα tweets βοηθούν τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν περισσότερους οπαδούς και είναι αναμφισβήτητα ο πιο χρήσιμος από όλους τους τύπους διαφημίσεων στο Twitter.
Το ότι απευθύνεσαι σε μία άλλη επιχείρηση (Β2Β), δεν συνεπάγεται ότι πρέπει να το κάνεις διαμέσου μίας μόνο πλατφόρμας. Σαφώς, το LinkedIn είναι μια εξ’ ορισμού επαγγελματική πλατφόρμα άρα και must-have για το στρατηγικό σου πλάνο, εφόσον απευθύνεσαι σε άλλες επιχειρήσεις. Ωστόσο, αυτό δεν αποκλείει το Twitter από τη στρατηγική προβολής σου.
Το twitter είναι μια πλατφόρμα που εξ’ αρχής λειτουργούσε κυρίως μέσω των κινητών τηλεφώνων, καθώς τα tweets που κάνουν οι χρήστες αφορούν καταστάσεις που συμβαίνουν in real time… και τι πιο εύκολο από το να αρπάξεις το κινητό σου και να γράψεις για αυτό τη στιγμή που συμβαίνει! Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι οι αγοραστές B2B γίνονται λιγότερο επικεντρωμένοι στους επιτραπέζιους υπολογιστές, πράγμα που σημαίνει ότι τα κινητά τηλέφωνα έχουν γίνει βασικό εργαλείο. Εφόσον το Twitter είναι καθαρά εφαρμογή που χρησιμοποιείται από κινητό και έχει μια μεγάλη βάση χρηστών, η οποία περιλαμβάνει επαγγελματίες και δυνητικούς πελάτες, μπορεί να στραφεί υπέρ σου με μια σωστή στρατηγική.
Καλό θα ήταν να επενδύσεις σε διαφημίσεις και στις δύο πλατφόρμες, να παρακολουθείς τι ανταποκρίνεται καλύτερα σε εσένα και να μοιράσεις αντίστοιχα το budget σου.