Είμαστε ένα digital marketing agency στη Θεσσαλονίκη και αγαπάμε να δημιουργούμε διαφημιστικές καμπάνιες Google (Google ads), υψηλής αποδοτικότητας, με στόχο: περισσότερες πωλήσεις, μεγαλύτερο κέρδος και αύξηση πελατών. Κάθε πελάτης για εμάς είναι μοναδικός. Το ίδιο… μοναδική είναι και η διαχείριση του κάθε λογαριασμού, με αποτέλεσμα να δημιουργούμε μακροχρόνιες συνεργασίες, που χαρακτηρίζονται από εξαιρετικά αποτελέσματα, καλή επικοινωνία και εμπιστοσύνη μεταξύ των δύο πλευρών. Διαχειριζόμαστε το Budget σου σαν να ήταν δικό μας και τηρούμε τις υποσχέσεις μας, καταβάλλοντας πάντα προσπάθεια για συνεχή βελτίωση.
Money makes the world go round!
Μαζί μας θα συζητάς για χρήματα – τι έδωσες και τι πήρες πίσω – αφού στόχος μας είναι πάντα οι πωλήσεις και τα κέρδη! Όλες οι αποφάσεις μας για τη διαχείριση των διαφημιστικών λογαριασμών λαμβάνονται βάσει αυτών των παραμέτρων.
Δεν γίνεται να κάνεις μόνο το ένα ή μόνο το άλλο. Αν θέλεις να προβάλλεσαι σωστά στην Google οφείλεις να κάνεις και τα δύο! Από τη μία το SEO σε βοηθά μακροπρόθεσμα να εμφανίζεσαι ψηλά στη μηχανή αναζήτησης οργανικά – χωρίς να πληρώνεις κάτι. Για να το πετύχεις αυτό, θα πρέπει να κάνεις σωστές ρυθμίσεις στην ιστοσελίδα σου, στη συνολική online παρουσία σου με λέξεις κλειδιά και να δουλεύεις συστηματικά σε αυτό.
Από την άλλη τα Google ads είναι ένας γρήγορος τρόπος για να προσελκύσεις στοχευμένα το κοινό στην ιστοσελίδα σου, αφού, μέσω της διαφήμισης, η ιστοσελίδα σου θα εμφανιστεί ψηλά στα αποτελέσματα, εάν επικρατήσει των ανταγωνιστών και έτσι θα δημιουργηθεί γρηγορότερα επισκεψιμότητα. Πληρώνεις βάσει των κλικ που οδηγούν στην σελίδα, ενώ είναι σημαντικό να αντιληφθείς ότι τα Google ads δε θα σε βοηθήσουν να ανέβεις οργανικά ψηλά στη λίστα αποτελεσμάτων.
Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να ισορροπήσεις τη στρατηγική SEO σου με τις PPC διαφημιστικές καμπάνιες στη Google.
Θα θέλαμε να σου εξηγήσουμε ότι δεν υπάρχει καλύτερο και χειρότερο, όταν μιλάμε για διαφήμιση. Οι διαφημίσεις Facebook και οι διαφημίσεις Google είναι δύο διαφορετικά είδη διαφήμισης, με διαφορετικό τρόπο στόχευσης κοινού. Οι διαφημίσεις στο Facebook στοχεύουν βάσει των ενδιαφερόντων των χρηστών, των δημογραφικών στοιχείων τους ή άλλων δεδομένων third part. Από την άλλη πλευρά, η Google κάνει στόχευση βάσει των αναζητήσεων των χρηστών και των δημογραφικών στοιχείων τους.
Για παράδειγμα, με τις διαφημίσεις online στη Google στοχεύουμε όσους αναζήτησαν «φθηνά παπούτσια στη Θεσσαλονίκη». Με τις διαφημίσεις στο Facebook στοχεύουμε σε ανθρώπους που τα ενδιαφέροντά τους είναι τα παπούτσια ή συγκεκριμένες μάρκες παπουτσιών. Καταλαβαίνεις τη διαφορά, σωστά;
Όταν ένας διαφημιστικός λογαριασμός Google ενεργοποιηθεί, τα δεδομένα (όπως τα κλικ, το κόστος ανά κλικ και οι εμφανίσεις) μπορούν να αρχίσουν να συλλέγονται μέσα σε λίγες ώρες.
Παρ’ όλα αυτά, χρειάζεται χρόνος για να συγκεντρωθούν αρκετά στατιστικά δεδομένα, που θα δώσουν την ευκαιρία ανάλυσης μοτίβων των χρηστών ή τάσεων και να βοηθήσουν στις βελτιστοποιήσεις των Google ads. Η επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων με τα Google ads μπορεί να κυμαίνεται από μερικές ημέρες μερικούς μήνες μήνες.
Η ομάδα μας ελέγχει καθημερινά την πορεία των διαφημίσεών σου, όπως π.χ. ποιες αναζητήσεις ενεργοποιούν τις διαφημίσεις σου, πόσα κλικ έχουν, τη θέση έχει η διαφήμισή σου έναντι των ανταγωνιστών, ποια στιγμή της μέρας έχεις περισσότερες μετατροπές, κ.ο.κ, ώστε να σου επιφέρει τις μεγαλύτερες αποδόσεις!