Διαβάστε στο blog μας χρήσιμες συμβουλές και ιδέες για την κατασκευή και προώθηση της ιστοσελίδας σας.
Τips για το πως θα πετύχει η διαφήμιση σας στην Google ή στο Facebook
Ένα πολύ συνηθισμένο λάθος, που ακόμη και οι έμπειροι συγγραφείς διαφημιστικού κειμένου κάνουν είναι πως όταν κάποιος γράφει ένα κείμενο για ένα blog, πρέπει να σκεφτεί όπως και οι πιθανοί πελάτες , σκέψου λοιπόν τι θα άρεσε σ’ αυτούς να διαβάσουν. Ακόμη μην τους αντιμετωπίσεις, όπως τους αναγνώστες ενός έντυπου κειμένου δεν είναι το ίδιο […]
Η διατήρηση της τρέχουσας τάσης στο web design είναι κρίσιμη για την επιτυχία της ιστοσελίδας σου. Πολλά αλλάζουν κάθε χρόνο, όσον αφορά τη δημοτικότητα ενός site, νέα οπτικά εφέ, ενημερώσεις αλγορίθμων και πολλά άλλα κομμάτια που βελτιώνονται καθημερινά. Μια ιστοσελίδα που φαίνεται “λαμπερή” και μοντέρνα σήμερα θα μπορούσε να φαίνεται ξεπερασμένη και αναχρονισμένη σε λίγους […]
Πολλοί διαφημιζόμενοι, όπως και εσύ, ξεκινούν καθημερινά μια νέα διαφημιστική καμπάνια, ελπίζοντας να πετύχουν τελικά τον σκοπό τους. Δοκιμάζουν μια πληθώρα δημογραφικών στοιχείων και ενδιαφερόντων, χρησιμοποιούν πολλές διαφορετικές εικόνες, αλλάζουν και ξανά αλλάζουν το κείμενο τους μέχρι να βρουν την ανταπόκριση που επιθυμούν. Αλλά για κάποιο παράξενο λόγο, δεν μπορούν να δημιουργήσουν μια κερδοφόρα διαφήμιση. […]
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, ότι το Facebook έχει πολλά να προσφέρει σε μια επιχείρησή. Μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη της, εάν ακολουθήσεις τις κατάλληλες συμβουλές διαφήμισης. Δεν μπορείς απλά να δημοσιεύσεις περιεχόμενο στη σελίδα σου στο Facebook και να περιμένεις εξαιρετικά αποτελέσματα. Θα πρέπει να προχωρήσεις πέρα από τη δημοσίευση “δυνατού” περιεχομένου, αν θέλεις να […]
Εάν θέλεις να γίνεις επιτυχημένος στο Facebook, θα χρειαστείς κάτι περισσότερο από ξεχωριστό περιεχόμενο. Στην πραγματικότητα, η επιτυχία μάρκετινγκ στο Facebook έχει να κάνει τόσο με την κατανομή, όσο και το περιεχόμενο. Ειδικότερα, τώρα που η οργανική απήχηση στο News Feed του Facebook συνεχίζει να μειώνεται για πολλές σελίδες. Πώς λοιπόν τοποθετείς το περιεχόμενό στο […]
Όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα Google Αds ή το Facebook, η διαφήμιση στο LinkedIn έχει κάποιες ιδιαιτερότητες. Είναι εντελώς διαφορετική από το Search Engine Marketing. Είναι μια ιδιαίτερη εμπειρία, τόσο όσον αφορά την διαφήμιση, όσο και την διαχείριση αυτής, αξίζει λοιπόν να την δούμε ξεχωριστά. Σε αυτήν το άρθρο, θα μιλήσω για τα βασικά […]
Και πάμε τώρα στον δεύτερο παράγοντα που μπορεί να επηρεάσει το κόστος ενός site (εάν δεν έχει διαβάσει το πρώτο μέρος, ξεκίνησε από εδώ), αυτό των συνεργατών που μπορεί να απασχοληθούν στην ανάπτυξη μιας ιστοσελίδας. Οι πιο συνηθισμένες κατηγορίες επαγγελματιών που μπορούν να απασχοληθούν στην ανάπτυξη ενός site είναι: Γραφίστας/web designer για την σχεδίαση του site Φωτογράφος […]
“Πόσο κοστίζει μια ιστοσελίδα;” είναι η ερώτηση που δεχόμαστε πιο συχνά. Και φυσικά η απάντηση “Εξαρτάται” δεν καλύπτει κανέναν αν και είναι η πιο ειλικρινής. Θα προσπαθήσουμε μέσα από μια σειρά άρθρων να κατηγοροποιήσουμε τα πιο συχνά είδη των site έτσι ώστε να οδηγηθούμε με μεγαλύτερη ασφάλεια στο συμπέρασμα για το πιθανό κόστος. Το 90% […]