Διαβάστε στο blog μας χρήσιμες συμβουλές και ιδέες για την κατασκευή και προώθηση της ιστοσελίδας σας.
Τips για το πως θα πετύχει η διαφήμιση σας στην Google ή στο Facebook
Στο τομέα της εκπαίδευσης είναι σημαντικό να παραμείνεις σχετικός και ενημερωμένος, ένας καλός τρόπος να το πετύχεις αυτό είναι ανανεώνοντας τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σου κάθε τρία έως τέσσερα χρόνια. Αυτό δεν απαιτεί απαραιτήτως μια πλήρη ανακατασκευή. Ωστόσο, είναι σημαντικό να συνεχίσει να εξελίσσεται η online και η offline παρουσία σου. Με την συνεχή αξιολόγηση, […]
Υπάρχουν κάποιες βιομηχανίες οι οποίες είναι γνωστές για τα κακοφτιαγμένα site τους. Η βιομηχανία εστιατορίων είναι μία από αυτές. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Υπάρχουν πολλοί λόγοι, μα ευτυχώς τα πάντα διορθώνονται. Είναι σπάνιο να δεις κανείς ένα εξαιρετικό site εστιατορίου. Δεν είναι ποτέ ενημερωμένα και πάντα παρουσιάζουν πολλές ατέλειες. Όσον αφορά τις αλυσίδες εστιατορίων, εδώ […]
Ποιος έχει περισσότερες πιθανότητες να γίνει πελάτης – ένας τυχαίος χρήστης που ψάχνει για προϊόντα και υπηρεσίες ή κάποιος που ήταν ένα click μακριά από την αγορά; Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι ο λόγος που το Remarketing (επαναληπτικό μάρκετινγκ) είναι ένα τόσο ισχυρό εργαλείο στο Digital Marketing. Οι πιθανότητες να σημειώσεις αγορές (και να […]
Πρέπει όλοι να γνωρίζουμε γιατί το Data Studio είναι τόσο φοβερό. Καθαρά γραφικά, αρκετές επιλογές προσαρμογής και δεδομένα από πολλές, πολλές πηγές όλα σε ένα μέρος. Τα οφέλη από την αναφορά μέσω του Data Studio είναι πολλά και θα δεν θα αντιμετωπίσεις ιδιαίτερη δυσκολία να πείσεις την ομάδα σου να το χρησιμοποιήσει. Ωστόσο, όπως έμαθα […]
Πολύ λίγα brand διαφημίζονται μέσα από μόνο ένα κανάλι ή ακόμα και ένα μέσο. Σχεδόν πάντα εμπεριέχεται ένα μείγμα μάρκετινγκ που περιλαμβάνει το Twitter και άλλες online πλατφόρμες και τα κανάλια όπως ο έντυπος τύπος, η τηλεόραση και άλλα συγγενή. Έτσι, αν μόλις έγραψες τον τέλειο τίτλο, ολοκλήρωσες ένα βίντεο ή βρήκες μια αποτελεσματική διαφήμιση […]
Μας διδάσκουν από μικρούς να στρεφόμαστε πάντα σε νέα πράγματα. Οι επενδύσεις. Ο τρόπος ζωής. Η μεταβολή της άσκησης. Να έχεις μια ισορροπημένη διατροφή. Έχουμε την τάση να παίρνουμε αυτές τις συμβουλές πολύ σοβαρά. Εάν είσαι αγρότης στρέφεσαι σε νέες καλλιέργειες. Αν έχεις μια επιχείρηση δημιουργείς μια σειρά προϊόντων και βρίσκεις πολλά μέσα για να […]
Οι βέλτιστες πρακτικές μιας διαφήμισης στο Twitter αλλάζουν καθημερινά. Το πρόβλημα με τους οδηγούς marketing, ειδικά για τους διαφημιστές, είναι ότι έχουν μικρή διάρκεια ζωής. Ο κόσμος του digital marketing αλλάζει με ταχύτητα πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με άλλες βιομηχανίες. Όταν ασχολείσαι με θέματα όπως το SEO, τα social media, η προβολή blogger ή οποιαδήποτε […]
Η κατανόηση του τρόπου παρακολούθησης των επισκεπτών είναι απαραίτητη για τη διατήρηση και τη μετατροπή τους σε αγοραστές, πωλήσεις και επαναλαμβανόμενες επισκέψεις. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείς να παρακολουθείς τους επισκέπτες και να αναλύσεις τη συμπεριφορά τους στον ιστότοπό σου, αλλά πρόκειται να συζητήσουμε και να επικεντρωθούμε στην πιο εύκολη και πιο αξιόπιστη […]
Όταν επισκέπτομαι έναν ιστότοπο για πρώτη φορά σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, έχω μια ιδέα για το πόση κίνηση λαμβάνει, κάτι που με βοηθά να αποφασίσω αν θα μείνω ή όχι. Το να γνωρίζεις πόση κίνηση έχει ένας ιστότοπος σε βοηθά να επικυρώσεις το περιεχόμενο του και σε ενημερώνει για την επισκεψιμότητα, που χρειάζεσαι για […]
Το Analytics έχει γίνει μια από τις σημαντικότερες λέξεις-κλειδιά στο χώρο του μάρκετινγκ. Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις, το Analytics έχει να κάνει με την αξιολόγηση και ο προσδιορισμός σχετικών προτύπων στα δεδομένα. Και ενώ τα αναλυτικά στοιχεία χρησιμοποιούνται σε πολλούς τομείς – από το μάρκετινγκ και τη διοικητική μέριμνα έως τη βελτιστοποίηση των […]
O διαγωνισμός στο Facebook είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επεκτείνεις την εμβέλειά σου, να αλληλεπιδράσεις με τους επισκέπτες της σελίδας σου και να γίνει γνωστό το brand σου, σε ακόμη περισσότερους ανθρώπους. Αλλά πώς τρέχεις ένα διαγωνισμό, χωρίς να σπαταλήσεις χρόνο και χρήματα, διατηρώντας παράλληλα τις αυστηρές κατευθυντήριες γραμμές του Facebook για τους […]
Σίγουρα θέλεις να ‘σαι βέβαιος ότι είναι επιτυχής; Σωστά; Σε αυτό το άρθρο θα μοιραστώ 17 συμβουλές που θα κάνουν το διαγωνισμό σου, στο Facebook επιτυχημένο. # 1: Ανατρέξτε στους Όρους Παροχής Υπηρεσιών του Facebook Το Facebook αλλάζει περιοδικά τους κανόνες και τους κανονισμούς του σχετικά με τους διαγωνισμούς και άλλες προσφορές. Βεβαιώσου ότι έχεις […]