Διαβάστε στο blog μας χρήσιμες συμβουλές και ιδέες για την κατασκευή και προώθηση της ιστοσελίδας σας.
Τips για το πως θα πετύχει η διαφήμιση σας στην Google ή στο Facebook
Σημαντικές αγορές, όπως το Amazon και το eBay, έρχονται με περιορισμένες πολιτικές για τους πωλητές. Αυτοί οι χώροι υποβαθμίζουν το brand των εμπόρων για να διατηρήσουν τη δική τους ομοιογενή εικόνα. Οι πωλητές με τα δικά τους ηλεκτρονικά καταστήματα παίζουν ένα διαφορετικό παιχνίδι. Έχουν πλήρη έλεγχο των εμπειριών των πελατών τους είτε πρόκειται για την […]
Λοιπόν, είσαι έτοιμος να πας την επιχείρησή σου στο επόμενο επίπεδο και να ξεκινήσεις το ηλεκτρονικό σου κατάστημα, ωραία μέχρι εδώ. Αλλά έχεις σκεφτεί τι απαιτεί ο ιστότοπός ενός ηλεκτρονικού καταστήματος για να αποφέρει κέρδη; Ένα e-shop χρειάζεται κάτι παραπάνω από καλές φωτογραφίες προϊόντων και λειτουργία πληρωμής, πρέπει επίσης να σκεφτείς την εμπειρία που […]
Το Google AdWords είναι μια από τις πιο προηγμένες πλατφόρμες διαφήμισης που επιτρέπουν σε μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις να διαφημίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μπροστά σε πιθανούς πελάτες μέσα σε λίγες ώρες. Εάν χρησιμοποιείς την πλατφόρμα θα γνωρίζεις ότι υπάρχουν πολλές επιλογές targeting και ρυθμίσεις που καλύπτουν διαφορετικούς τύπους επιχειρήσεων. Αυτές οι αμέτρητες […]
Η διαχείριση ενός AdWords account είναι κάτι που χρειάζεται υπομονή. Απαιτεί ατελείωτες δοκιμές, περιστασιακές αποτυχίες και συνεχή προσαρμογή. Αποτελεί επίσης μια πολύτιμη δεξιότητα, την οποία δεν χάνεις ποτέ. Ενώ ο κατάλογος την budget-wasting AdWords μπορεί να συνεχιστεί για πολύ, υπάρχουν επτά σημαντικές προειδοποιήσεις-συμβουλές για τη βελτιστοποίηση μιας καμπάνιας στο AdWords. 1. Μην […]
Μέσα σε λίγα χρόνια, οι Google Διαφημίσεις έχουν καταφέρει να γίνουν το μεγαλύτερο online δίκτυο διαφημίσεων σε όλο τον κόσμο. Προσφέρονται, ως ένα απίστευτα πολύτιμο εργαλείο ειδικότερα όσον αφορά μικρές επιχειρήσεις, έτσι ώστε να γίνουν αντιληπτές online. Παράλληλα, προσφέρουν μια άκρως φιλική προς τον χρήστη πλατφόρμα εκμάθησης και μια λογική πρώτη επένδυση. Όταν ένας μελλοντικός […]
Ενώ το να προσελκύσεις χρήστες στον ιστότοπό σου είναι ένα σημαντικό βήμα στο βασικό σου πλάνο, οι πιθανοί καταναλωτές που επισκέπτονται συχνά το site σας μπορεί να απομακρυνθούν για πολλούς λόγους. Έχουν καλώς ή κακώς την τάση να αποσπώνται από καθημερινά γεγονότα, όπως οι τηλεφωνικές κλήσεις, οι ειδοποιήσεις στο Facebook, οι γιορτές ή τα e-mail […]
Πολλές ιστοσελίδες B2B δεν πετυχαίνουν τον αρχικό τους στόχο, ο οποίος είναι να βοηθήσουν τους αγοραστές B2B να κάνουν τη δουλειά τους. Ξεχνούν πως οι αγοραστές B2B είναι επίσης καταναλωτές, που κάνουν ολοένα και περισσότερες online αγορές. Αυτό επηρεάζει τις προσδοκίες τους για τον τρόπο με τον οποίο οποιοσδήποτε ιστότοπος, συμπεριλαμβανομένων των ιστοτόπων B2B, υποτίθεται […]
Γράψε το κείμενο έχοντας πάντα στο μυαλό σου τον πελάτη Εδώ έγκειται η αιτία ανάπτυξης πολλών ιστοσελίδων. Οι υπεύθυνοι για τη λήψη αποφάσεων συγκεντρώνονται γύρω από το τραπέζι του συνεδρίου και ξεκινούν συζητήσεις ιδεών. “Ο ιστότοπός μας πρέπει να περιλαμβάνει την mission statement, ώστε οι επισκέπτες να γνωρίζουν τι μας καθοδηγεί”, λέει ένας εκτελεστικός […]
Το διαδίκτυο είναι ένας πολύ ανταγωνιστικός τόπος. Η προσέλκυση των ανθρώπων στον ιστότοπό σου, είναι μόνο η μισή μάχη. Μόλις έρθουν εκεί, θα πρέπει να τους κρατήσεις προσηλωμένους, να τους δώσεις λόγους να επιστρέψουν στο site στο μέλλον και να μοιραστούν την ιστοσελίδα με τα άτομα του κύκλους τους. Η διαχείριση και η προώθηση ιστοσελίδων […]
Το Google είναι πια η νούμερο ένα ψηφιακή υπερδύναμη στον κόσμο και σε όλο το εύρος βιομηχανιών, αυτό γίνεται εμφανέστερο στα ταξίδια, αφού από εκεί ξεκινάει πάνω από το 87% της έρευνας για τον σχεδιασμό των διακοπών. Η Google διαδραματίζει επίσης ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο στην καθημερινή μας ζωή με μια μεγάλη ποικιλία εργαλείων και […]
Όταν πρόκειται για επιτυχημένες στρατηγικές μάρκετινγκ, πρέπει πρώτα να επιλέξεις τα κατάλληλα “εργαλεία” για το σκοπό αυτό και να αντιληφθείς πώς θα τα χρησιμοποιήσεις σωστά. Για τις τοπικές επιχειρήσεις, ένα από τα καλύτερα εργαλεία που έχεις είναι το Google My Business. Πρώτα όμως, ας απαντήσουμε σε δύο σύντομες ερωτήσεις: Τι είναι το Google My […]
Θέλεις την καλύτερη ιστοσελίδα για ξενοδοχείο, λογικό. Θέλεις να είσαι αυτός που επιλέγουν οι άνθρωποι πάνω από όλα τα άλλα διαθέσιμα ξενοδοχεία. Ξέρεις ήδη, πως ο ιστότοπος σου πρέπει να είναι φιλικός προς το κινητά και εύκολος στην πλοήγηση, χρειάζεσαι επίσης μια όμορφη φωτογραφία για να προβάλετε όλα όσα έχει να προσφέρει το ξενοδοχείο σας […]