Διαβάστε στο blog μας χρήσιμες συμβουλές και ιδέες για την κατασκευή και προώθηση της ιστοσελίδας σας.
Τips για το πως θα πετύχει η διαφήμιση σας στην Google ή στο Facebook
O διαγωνισμός Facebook είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επεκτείνεις την εμβέλειά σου, να αλληλεπιδράσεις με τους επισκέπτες της σελίδας σου και να γίνει γνωστό το brand σου, σε ακόμη περισσότερους ανθρώπους. Αλλά πώς τρέχεις ένα διαγωνισμό, χωρίς να σπαταλήσεις χρόνο και χρήματα, διατηρώντας παράλληλα τις αυστηρές κατευθυντήριες γραμμές του Facebook για τους διαγωνισμούς; […]
Σίγουρα θέλεις να ‘σαι βέβαιος ότι είναι επιτυχής; Σωστά; Σε αυτό το άρθρο θα μοιραστώ 17 συμβουλές με τις οποίες οι διαγωνισμοί Facebook σου θα γίνουν ανάρπαστοι! # 1: Ανάτρεξε στους Όρους Παροχής Υπηρεσιών του Facebook Το Facebook αλλάζει περιοδικά τους κανόνες και τους κανονισμούς του σχετικά με τους διαγωνισμούς και άλλες προσφορές. Βεβαιώσου ότι […]
Το να αυξήσεις το ποσοστό μετατροπής είναι απολύτως απαραίτητο. Έχοντας ένα καλό ποσοστό μετατροπής είναι το θεμέλιο ενός υψηλού όγκου πωλήσεων. 1. Πραγματοποίησε δοκιμή A/B Στην ακίνητη περιουσία πρόκειται πάντα για την τοποθεσία. Για να βελτιστοποιήσεις το ποσοστό μετατροπής απαραίτητες είναι πάντα οι δοκιμές. Ο πειραματισμός είναι ο καλύτερος τρόπος για τον μετριασμό του κινδύνου […]
Η διαφήμιση στο Instagram εξελίχθηκε χάρη στην ενοποίηση με την ισχυρή διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook. Εάν δεν το έχεις δοκιμάσει, χάνεις μια τεράστια ευκαιρία. Το Instagram είναι μία από τις μεγαλύτερες και πιο ενεργές social media πλατφόρμες στον κόσμο, με πάνω από 500 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες. Σε μια μεγάλη κοινότητα, όπως αυτή, δεν αποτελεί […]
Το YouTube παρέχει πολλές επιλογές στόχευσης μέσω του πίνακα εργαλείων του Google AdWords και του TrueView (πλατφόρμα διαφημίσεων του YouTube). Για να σε βοηθήσουμε να φτάσεις στο επιθυμητό κοινό, δες έξι συμβουλές για το πως να καταφέρεις να έχεις μια επιτυχημένη διαφήμιση στο YouTube. Στον ευρύ κόσμο του YouTube, μπορείς να βρεις τα πάντα. Πέρα […]
Το YouTube είναι απίστευτα δημοφιλές. Κατατάσσεται σταθερά ως η δεύτερη πιο εμπορική ιστοσελίδα παγκοσμίως. Επιπλέον, το περιεχόμενό του εμφανίζεται συχνά στο Google (που συμβαίνει να είναι ο κορυφαίος ιστότοπος). Οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται το YouTube ως μια μεγάλη ευκαιρία SEO για προβολή ή ένα μέρος για να φιλοξενήσει τα βίντεο που δημιουργούν, ώστε να τα […]
Οι τρόποι να διαφημίσεις την επιχείρησή σου μπορεί να είναι δαπανηροί και να σε βγάλουν από τον προϋπολογισμό σου αν ξεκινάς απλά ως ελεύθερος επαγγελματίας ή μικρή επιχείρηση. Αλλά υπάρχουν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείς να προωθήσεις την επιχείρησή σου, δωρεάν στην περιοχή σου. Δεν χρειάζεται να βγάλεις μια μεγάλη έγχρωμη διαφήμιση στο τοπική […]
Η πιστοποίηση Google Adwords είναι υπερ-ανταγωνιστική, διότι η Google έχει εκατομμύρια διαφημιζόμενους μόνο στο δίκτυό της αναζήτησης. Κυριαρχούν επίσης και στην online πλατφόρμα διαφημίσεων. Η PPC επιχείρηση τους φέρνει πάνω από 80 δισ. δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις κάθε χρόνο. Όμως, όπως ήδη το γνωρίζεις, όλα αυτά καθιστούν το AdWords εξαιρετικά δύσκολο για τις περισσότερες […]
Η αποδοχή πως ο ιστότοπός σου έχει υψηλό bounce rate είναι σαν να δέχεσαι ότι ίσως το παιδί σου δεν είναι το πιο όμορφο παιδί στην σχολική αίθουσα. Σίγουρα, νομίζεις ότι ο πολύτιμος μικρός σου άγγελος είναι απλά αξιολάτρευτος (και για να ‘μαστε σαφείς, μιλάμε για τον ιστότοπό σου τώρα), ωστόσο, όταν κατευθυνθείς στο Google […]
Όταν είσαι ένα brand που διαθέτει έναν site με χρήσιμο περιεχόμενο ή μοναδικά προϊόντα, ο στόχος σου είναι να προσελκύσεις το κοινό. Ωστόσο, πρέπει να είσαι σε θέση να κρατήσεις και να μετατρέψεις τους πιθανούς σε πιστούς πελάτες. Εδώ είναι που χρειάζεσαι τις μετρήσεις Google Analytics! Όλα εξαρτώνται από τον τρόπο που επιλέγεις να βελτιώσεις […]
Η ποιοτική επισκεψιμότητα είναι το παν για μια online επιχείρηση. Οι περισσότερες επιχειρήσεις επιθυμούν να έχουν περισσότερη επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες τους. Αλλά αυτό δεν λειτουργεί πάντα προς όφελος τους, βλέπε: “ποσότητα έναντι της ποιότητας”. Το Google Analytics παρέχει ένα τεράστιο όγκο δεδομένων που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να αυξήσεις την οργανική επισκεψιμότητα και την κατάταξη. […]
Πρόσφατα έμαθα έξι συμβουλές Google Analytics που άλλαξαν κυριολεκτικά τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιώ το software. Πολλοί χρησιμοποιούν το Google Analytics πολύ πρόχειρα. Πολλοί κάνουν log in, χαζεύουν λίγο τριγύρω και φεύγουν έχοντας μια γενική ιδέα μόνο για την κίνηση του site τους. Παρόλα αυτά υπάρχει μια πληθώρα χαρακτηριστικών, που αρκετός κόσμος δεν χρησιμοποιεί […]