Διαβάστε στο blog μας χρήσιμες συμβουλές και ιδέες για την κατασκευή και προώθηση της ιστοσελίδας σας.
Τips για το πως θα πετύχει η διαφήμιση σας στην Google ή στο Facebook
Σύμφωνα με κοινή μελέτη της National Association of Realtors® και της Google, μεταξύ 2009 και 2013, οι αναζητήσεις στη Google που σχετίζονται με τον τομέα του real estate αυξήθηκαν κατά 253%. Σήμερα, πάνω από 92% των υποψήφιων αγοραστών χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως βασικό εργαλείο στην αναζήτηση κατοικίας. Αν είχες έστω και την παραμικρή αμφιβολία για […]
Όλοι χρειαζόμαστε ένα διάλειμμα για διακοπές απ’ την δουλειά, την καθημερινότητα, τις δυσκολίες. Είναι αυτό που σκεφτόμαστε τις πιο κουραστικές μέρες της εβδομάδας, στην δουλειά, το βράδυ πριν κοιμηθούμε. Άλλοι προτιμούν τις ηλιόλουστες ακρογιαλιές και άλλοι τα χιονισμένα βουνά και το φυσικό τοπίο. Κατά την αναζήτηση του ιδανικού προορισμού θα καταλήξουν σε κάποια ταξιδιωτική σελίδα, […]
Στην εκπαίδευση είναι σημαντικό να παραμείνεις σχετικός και ενημερωμένος, ένας καλός τρόπος να το πετύχεις αυτό είναι ανανεώνοντας την ιστοσελίδα σχολείου σου κάθε τρία έως τέσσερα χρόνια. Αυτό δεν απαιτεί απαραιτήτως μια πλήρη ανακατασκευή. Ωστόσο, είναι σημαντικό να συνεχίσει να εξελίσσεται η online και η offline παρουσία σου. Με την συνεχή αξιολόγηση, ανανέωση της ιστοσελίδας […]
Ανακαλύψτε 10 βασικές συμβουλές για την κατασκευή ιστοσελίδας εστιατορίου που θα εντυπωσιάσει τους πελάτες και θα αυξήσει τις κρατήσεις σας! Ο κλάδος της εστίασης είναι ένας από εκείνους που συχνά διαθέτουν ιστοσελίδες με ατελή σχεδιασμό ή παρωχημένη αισθητική. Γιατί συμβαίνει αυτό; Οι λόγοι είναι πολλοί, όμως ευτυχώς υπάρχουν λύσεις για να διορθώσεις την εικόνα της […]
Ποιος έχει περισσότερες πιθανότητες να γίνει πελάτης – ένας τυχαίος χρήστης που ψάχνει για προϊόντα και υπηρεσίες ή κάποιος που ήταν ένα click μακριά από την αγορά; Η απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι ο λόγος που το Remarketing (επαναληπτικό μάρκετινγκ) είναι ένα τόσο ισχυρό εργαλείο στο Digital Marketing. Οι πιθανότητες να σημειώσεις αγορές (και να […]
Πρέπει όλοι να γνωρίζουμε γιατί το Data Studio είναι τόσο φοβερό. Καθαρά γραφικά, αρκετές επιλογές προσαρμογής και δεδομένα από πολλές, πολλές πηγές όλα σε ένα μέρος. Τα οφέλη από την αναφορά μέσω του Data Studio είναι πολλά και δεν θα αντιμετωπίσεις ιδιαίτερη δυσκολία να πείσεις την ομάδα σου να το χρησιμοποιήσει. Ωστόσο, όπως έμαθα από […]
Πολύ λίγα brand διαφημίζονται μέσα από μόνο ένα κανάλι ή ακόμα και ένα μέσο. Σχεδόν πάντα εμπεριέχεται ένα μείγμα μάρκετινγκ που περιλαμβάνει διαφημίσεις στο X και άλλες online πλατφόρμες και τα κανάλια όπως ο έντυπος τύπος, η τηλεόραση και άλλα συγγενή. Έτσι, αν μόλις έγραψες τον τέλειο τίτλο, ολοκλήρωσες ένα βίντεο ή βρήκες μια αποτελεσματική […]
Μας διδάσκουν από μικρούς να στρεφόμαστε πάντα σε νέα πράγματα. Οι επενδύσεις, ο τρόπος ζωής, η μεταβολή της άσκησης, να έχεις μια ισορροπημένη διατροφή. Έχουμε την τάση να παίρνουμε αυτές τις συμβουλές πολύ σοβαρά. Εάν είσαι αγρότης στρέφεσαι σε νέες καλλιέργειες. Αν έχεις μια επιχείρηση δημιουργείς μια σειρά προϊόντων και βρίσκεις πολλά μέσα για να […]
Οι βέλτιστες πρακτικές μιας διαφήμισης στο X αλλάζουν καθημερινά. Το πρόβλημα με τους οδηγούς marketing, ειδικά για τους διαφημιστές, είναι ότι έχουν μικρή διάρκεια ζωής. Ο κόσμος του digital marketing αλλάζει με ταχύτητα πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με άλλες βιομηχανίες. Όταν ασχολείσαι με θέματα όπως το SEO, τα social media, η προβολή blogger ή οποιαδήποτε […]
Η κατανόηση του τρόπου για την παρακολούθηση επισκεπτών είναι απαραίτητη για τη διατήρηση και τη μετατροπή τους σε αγοραστές, πωλήσεις και επαναλαμβανόμενες επισκέψεις. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείς να παρακολουθείς τους επισκέπτες και να αναλύσεις τη συμπεριφορά τους στον ιστότοπό σου, αλλά πρόκειται να συζητήσουμε και να επικεντρωθούμε στην πιο εύκολη και πιο […]
Όταν επισκέπτομαι έναν ιστότοπο για πρώτη φορά σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, έχω μια ιδέα για το πόση κίνηση λαμβάνει, κάτι που με βοηθά να αποφασίσω αν θα μείνω ή όχι. Το να γνωρίζεις πόση κίνηση έχει ένας ιστότοπος σε βοηθά να επικυρώσεις το περιεχόμενο του και σε ενημερώνει για την επισκεψιμότητα, που χρειάζεσαι για […]
Το Analytics έχει γίνει μια από τις σημαντικότερες λέξεις-κλειδιά στο χώρο του μάρκετινγκ. Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις, το Analytics έχει να κάνει με την αξιολόγηση και ο προσδιορισμός σχετικών προτύπων στα δεδομένα. Και ενώ τα αναλυτικά στοιχεία χρησιμοποιούνται σε πολλούς τομείς – από το μάρκετινγκ και τη διοικητική μέριμνα έως τη βελτιστοποίηση των […]